welke nagellak ga je dan dragen? met kleine cvtjes erin?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat was ik nog niet vergeten
Gelukkig, hoe laat?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat was ik nog niet vergeten
deze (niet mijn eigen nagelts)quote:Op maandag 4 januari 2010 13:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
welke nagellak ga je dan dragen? met kleine cvtjes erin?
nou, ik heb het liever om 10 uur ofzo, ben je d'r eerder mee klaar en hoef je je niet de hele dag nog op te naaienquote:
ja, ik weet ook niet waarom ik dat zei. Ik ben nooit opgenaaid van tevoren eigenlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 13:43 schreef -moppie- het volgende:
Je moet je gewoon niet opnaaien... heeft geen enkele zin.
Gewoon heel relaxed het gesprek ingaan.
Dan slaap ik tijdens het gesprek.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
ja joh, rook een dikke toeter van te voren en wees relaxed, je weet het zelluf
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
wehehehe, broerlief is gebeld voor zang en gitaarles en zweert nu wraak
das inderdaad beetje dom, is het wel een 'echte' broer van je?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:46 schreef FUFR het volgende:
Stomme jongen vertelde ook al dat ik vroeg gebeld zou gaan worden, FUFR zet vannacht dus zijn telefoon uit
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
is dat die broer met die tattoo?
eigenlijk mijn halfbroerquote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das inderdaad beetje dom, is het wel een 'echte' broer van je?
yepquote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef -moppie- het volgende:
die van de camping?
Nee nog niet, ik laat het graag over me heen komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef Inu het volgende:
Heb je wel MP al afgespeurd FUFR?
Van die inpakchips zijn veel leukerquote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik laat het graag over me heen komen.
Ik zoek trouwens nog heeel veel inpakpapier voor zijn auto
action, kost niks!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik laat het graag over me heen komen.
Ik zoek trouwens nog heeel veel inpakpapier voor zijn auto
heb jij zijn sleutel dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Van die inpakchips zijn veel leukerOf pingpongballen
idd, daar ga ik straks ook naar toequote:
Je auto is stuk en je wilt de zijne even lenen? Anders een keertje op een onbewaakt moment zn sleutels confisceren?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb jij zijn sleutel dan?
kan ook niets door brievenbus doen, heeft net als ik een buitenbus
mwah, laat ik m eerst van de week maar es inpakkenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Je auto is stuk en je wilt de zijne even lenen? Anders een keertje op een onbewaakt moment zn sleutels confisceren?
en waar verstop je die kuub inpakpiepschuim dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Je auto is stuk en je wilt de zijne even lenen? Anders een keertje op een onbewaakt moment zn sleutels confisceren?
Fuffie, je weet wat voor weer het is he.... inpakPAPIER blijft niet zo goed denk ik zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
mwah, laat ik m eerst van de week maar es inpakken
uiteraard ook de auto van zn vrouw
In je eigen auto die om de hoek staat? Of gewoon thuis, rij je ff naar huis en dan bel je op dattie zn auto zelf moet komen halenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en waar verstop je die kuub inpakpiepschuim dan?
nee, da's echt niet leuk, hij moet er 's morgens achter komen, als ie naar z'n werk wilquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef Inu het volgende:
[..]
In je eigen auto die om de hoek staat? Of gewoon thuis, rij je ff naar huis en dan bel je op dattie zn auto zelf moet komen halen
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je sleutels jatten... En als het ook blijvende schade mag zijn gewoon zn deuren dichtlijmen met kit ofzoquote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's echt niet leuk, hij moet er 's morgens achter komen, als ie naar z'n werk wil
Onze katten doen er niets mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
eny ruikt catnip, hij loopt over de hele tafel heen te snuiven
3 lagen wel, ik zoek een droge dag uitquote:Op maandag 4 januari 2010 14:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Fuffie, je weet wat voor weer het is he.... inpakPAPIER blijft niet zo goed denk ik zo.
inpakfolie is wel fijner vouwen, scheurt ook niet zo snel en het glimt mooiquote:Op maandag 4 januari 2010 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
3 lagen wel, ik zoek een droge dag uit
Maar maakt daarentegen krassen en is duur.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inpakfolie is wel fijner vouwen, scheurt ook niet zo snel en het glimt mooi
dazzookweerzoquote:Op maandag 4 januari 2010 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
het voordeel van inpakfolie is ook dat je het niet zomaar ff van je auto gescheurd krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |