lekkel, op de witlof na danquote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt een ander item uit het boodschappenpakket: ovenschotel met wiplof, aardappelpuree en ham
Klaarquote:Op maandag 4 januari 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ook nog zo'n zakkie liggen...
er mot 500 gram peen en uien in! Ik heb morgen een sollicitatie!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Klaar![]()
Ik ga hem morgen ook maken voor eters. Er zijn zoveel allergiën bij mn vriendinnen dat ik blij ben als er eentje niet komtMorgen kan diegene met een melkallergie niet, dus het stoofpotje mag
pas op!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
doe je even 10 seconden de voorraadkast open, zitten er gelijk 2 katten in
ze kunnen niet bij het eten en ik doe niet aan chorizoquote:Op maandag 4 januari 2010 16:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
pas op!
Bij ons lag er een chorizo worst in en toen was de kat dood.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
pas op!
Bij ons lag er een chorizo worst in en toen was de kat dood.
Oh, die ik had moest alleen courgette, paprika en aardappel in...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er mot 500 gram peen en uien in! Ik heb morgen een sollicitatie!
Niet eens 1quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef Inu het volgende:
Ik werd net voorgesteld aan mijn nieuwe collega trainees... Volgens mij heb ik contractverlenging
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt een ander item uit het boodschappenpakket: ovenschotel met wiplof, aardappelpuree en ham
Wij hadden ooit een kat. En die had in de kelder een chorizoworst gevonden en opgegeten. Tevens had hij ook bevroren saté en een plant gegeten en dat kon zijn maag niet verwerken.quote:
je mot ze ook africhtenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een kat. En die had in de kelder een chorizoworst gevonden en opgegeten. Tevens had hij ook bevroren saté en een plant gegeten en dat kon zijn maag niet verwerken.
En wat is het nu definitief geworden?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was boodschappen doen
Maareh...klinkt goed meid
de wiplofquote:Op maandag 4 januari 2010 17:30 schreef Inu het volgende:
[..]
En wat is het nu definitief geworden?
Ben ook blijWeet alleen niet helemaal wat ik allemaal moet gaan doen, want mn omschrijving is op dit moment vliegende keep voor alle digitaliseringsprojecten.
Ik ben allang blij dat ik kan blijven en ook mee mag doen aan het traineeprogrammaquote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de wiplof
en als je 't niet weet gewoon vragen
Oh jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef Inu het volgende:
Ik werd net voorgesteld aan mijn nieuwe collega trainees... Volgens mij heb ik contractverlenging
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
Ohnee de toetjes machine van de Teletubbies is stuk. Ellende!!
Vette pech dan, daar trap ik dus echt niet in.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wacht maar...
PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TINKYWINKYYYYYYYYY NU!!!!!
Wat een deugniet en slimme meidquote:Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef amaranta het volgende:
Nee, daar trap je niet in. Maar als ze op Eva lijkt, dan wordt je compleet gestoord.
Eva heeft het aanrecht ontdekt
De kraan en nu heeft ze de bak met muisjes gevonden.
Vanmorgen is dus op dr plaat gegaan omdat ze over/van de tripptrapp viel. Heb het niet zien gebeuren dus weet niet precies hoe ze viel. Maar nu heeft ze dus de leuning andersom gezet. Weet niet of ze dat bewust heeft gedaan, denk het niet.
Maar ze is dus nu muisjes aan het jatten uit de bak.
En ze wil cola (=roosvice). Ze had de dop al van de fles en was aan het inschenkendaarna een boimpje puur gedronken
jaja, grote bakkes nu, kleine hartje laterquote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vette pech dan, daar trap ik dus echt niet in.
puurquote:Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef amaranta het volgende:
Nee, daar trap je niet in. Maar als ze op Eva lijkt, dan wordt je compleet gestoord.
Eva heeft het aanrecht ontdekt
De kraan en nu heeft ze de bak met muisjes gevonden.
Vanmorgen is dus op dr plaat gegaan omdat ze over/van de tripptrapp viel. Heb het niet zien gebeuren dus weet niet precies hoe ze viel. Maar nu heeft ze dus de leuning andersom gezet. Weet niet of ze dat bewust heeft gedaan, denk het niet.
Maar ze is dus nu muisjes aan het jatten uit de bak.
En ze wil cola (=roosvice). Ze had de dop al van de fles en was aan het inschenkendaarna een boimpje puur gedronken
Gelukkig ken jij mij goedquote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaja, grote bakkes nu, kleine hartje later
Dat post je iedere keer weer, probeer je iets voor jezelf te vergoelijken?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaja, grote bakkes nu, kleine hartje later
Powerrrrrrrrrrrrrrr.....quote:
Nee, nee en nee.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al klaar met verbouwen? Al nieuws over het camera debacle? Al zwanger? Etc..
Foei, groot gelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
En de vis leeft nog en zwemt nog altijd zijwaarts.![]()
En ik heb geen zin meer in schoon en ga dus een kwartaaltje spijbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |