Dan vertrek je toch gewoon 's avonds?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef Rave_NL het volgende:
HEUJ!
MORGEN EINDELIJK WEER WERKEN!![]()
![]()
![]()
Lekker om kwart voor 6 uit mn nest om vervolgens in de pleurisvrieskou een decimeter aan ijs van mn ruiten af te krabben!!~!![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hele vreemde verhalen gehoord..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef cw2cu het volgende:
Op het randje om me op te geven voor nogmaals een lichting Curacao.. twijfel twijfel..
ik pm je morgen welquote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef cw2cu het volgende:
vreemde verhalen? vertel vertel
welkom, en u is?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:49 schreef Braamyo het volgende:
Zo net weer de eerste dag nadet achter de rug, kom ik na ruim 4 uur reizen, waarvan een uur op een fiets door de vrieskou, dankjewel NS, dan eindelijk aan op de kazerne...
Nu weet ik niet hoe julie eerste dag was maar na zo'n reis hoopte ik toch iets nuttigs te gaan doen, en jahoor, weer een komplete dag apel staan en niks doen. Administratief noemen ze dat dan, leuk zo.
okey dit filmpje is wel echt coowl,quote:
Hahah ja lachen, zag ik een tijdje geleden al op IMDb. "Continue to wait for further orders."quote:
Heb je die ook digitaal?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef RonaldV het volgende:
Vroeger was het vergelijkbaar met sectie stiekum, Bandbox bestond officieel niet, het was een navigatiestation. Toen ik daar incheckte kregen we de order dat wel alleen maar mochten vertellen dat we bij de luchtmacht werkten. Pas na het omvallen van de muur werd dat versoepeld. Maar afgezien van wat fotos die door Defensie Voorlichting en Werving zijn gemaakt (waar ik op sta) heb ik geen fotos uit mijn periode daar. Fototoestellen waren ten strengste verboden. Ter compensatie maakten we ze dus maar in het buitenland.
Nee, ze hangen aan de muur. Maar de Sectie Luchtmacht historie moet ze nog wel hebben volgens mij, samen met wat videos.quote:
Mascara, oogschaduw etc..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
nou niet al te fancy, maar nodig.
[ afbeelding ]
De snugpak sleeka ELITE. uitleg onnodig.
[ afbeelding ]
een nieuwe daysack met geintegreerde camelbak
(de scheuren in mijn snugpak werden toch echt te groot)
[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin heb om mn eigen bij elkaar te schrapen
[ afbeelding ]
Stappenteller, omdat er misschien weer sprake is om naar de jungle te gaan
En nog wat kleine dingetjes, zoals een onbreekbare spiegel enzo
quote:
Muah, ik schijt balen als ik hard routine moet draaien achter vijandelijke linies met uitgelopen mascaraquote:
ik stond godverrr in de file!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:00 schreef Braamyo het volgende:
lekker dan, vandaag de regio cross loop te oirschot, 30 deelnemers waarvan 7 KCT, kwam ik als 3de over de eindstreep
En? Leef je nog?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Erasmo het volgende:
Morgen naar de andere kant van het land, in een 2CV![]()
* Erasmo doet toch maar zijn coleman in de kofferbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |