Lijkt me duidelijk. Dat behoeft geen verdere uitleg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:47 schreef onlogisch het volgende:
Swj, waarom edit je die mooie motivational van Haiti?
Linkje graag.quote:Waarom wordt de hitler motivational nooit weg ge-edit? (6 million achievement, i has them)
Kom eens met voorbeelden.quote:Beetje flauw, en als zo vaak, een beetje met 2 maten meten
Nou, geen uitleg? De grappen van de tsunami konden ook gewoon. En grappen over joden / negers / homo's etc worden ook nooit weg ge-edit?quote:Op zondag 24 januari 2010 06:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Dat behoeft geen verdere uitleg.
[..]
Linkje graag.
[..]
Kom eens met voorbeelden.
gaat lijken.quote:Ik vind daar nogal verschil in zitten
In mijn optiek is dat juist de "grap" van Hitler een maatje of 680.000 keer zo erg.quote:Op maandag 25 januari 2010 06:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Het gaat hier niet om dat 'grappen over Hitler en over de Tsunami wel worden toegelaten, maar grappen over Haïti niet'. Het gaat om de aard van de grap. Als een 'grap' over Hitler te ver gaat, dan wordt deze gewoon weggeëdit. Wanneer een grap over Haïti wél door de beugel kan, dan blijft die gewoon staan.
Probeer dus het verschil te zien in wat wel en wat niet kan.
Je snapt het niet hè? Wanneer dezelfde tekst boven een berg joodse lijken zou staan, zou de reactie niet alleen weggemod worden, de betreffende user zou ook geband worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn optiek is dat juist de "grap" van Hitler een maatje of 680.000 keer zo erg.
6miljoen mensen levens die ten einde zijn gebracht, of 1 Haitiaans kindje dat door de lucht vliegt.
Maarja, as said, dat is mijn optiek.
Hoi struisvogelquote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je snapt het niet hè? Wanneer dezelfde tekst boven een berg joodse lijken zou staan, zou de reactie niet alleen weggemod worden, de betreffende user zou ook geband worden.
Het gaat erom dat er gelachen wordt om een babylijkje waar men vrolijk mee gooit. Wanneer je ziet hoe nazi's vrolijk joden afslachten, dan is het even erg.
Bijvoorbeeld dat plaatje met Dugtrio (earthquake, supereffective) die blijft gewoon staan.
Wanneer je een historisch feit aanhaalt, dat Hitler 6 miljoen joden vermoordde, is lang zo erg niet als het grafisch posten van een kinderlijkje.
Jammer dat je dat verschil niet ziet.
Goed gezien van jou!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[ONZ-SC] Etenstijd....honger !
Spammer, ga ik vanuit... Ik waarschuw maar even
Maar kan ik hier niet over zeggenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja slavernij is hetzelfde als een holocaust.![]()
En je moet toch wat om een neger aan het werk te krijgen, zelf doen ze het niet dus ik kan me best indenken dat de blanke medemens destijds de zweep hanteerde.
Hmmm, ik ga die verhitte discussie daar eens in de gaten houden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar kan ik hier niet over zeggennaa eerst een paar opmerkingen geacepteerd te hebben vond ik dit over de slavernij toch wel iets te ver gaan..
Het plaag een neger topiekje
Tuurlijk mag je op habbo. Sterker nog, ik moedig het zelfs aan. Log hier uit, ga naar habbo en kom hier nooit meer terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef Paul het volgende:
Waarom mogen we niet meer op habbo![]()
Zullen we met z'n allen op Habbo?!?!?
OKquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je op habbo. Sterker nog, ik moedig het zelfs aan. Log hier uit, ga naar habbo en kom hier nooit meer terug.![]()
Het is alleen niet de bedoeling om vanuit FOK! op andere websites te gaan lopen klieren.
Nee hoor, niets met 2 maten. Ik kijk 's ochtends alleen naar topics waar in is gepost in de tijd dat ik afwezig ben geweest. Zit daar een verjaardagstopic van de vorige dag in, doe ik 'm dicht. Ik ga echt niet op zoek naar verjaardagstopics die nog open zijn. Als er niet meer in gepost, zakken ze vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Jim.
Elk verjaardagstopic doe jij de volgende dag rond 6 uur dicht en die van jezelf laat je open.
Iets met 2 maten??
Feliciteer hier Jim
Hmm ok dan maarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, niets met 2 maten. Ik kijk 's ochtends alleen naar topics waar in is gepost in de tijd dat ik afwezig ben geweest. Zit daar een verjaardagstopic van de vorige dag in, doe ik 'm dicht. Ik ga echt niet op zoek naar verjaardagstopics die nog open zijn. Als er niet meer in gepost, zakken ze vanzelf wel weg.
Zoals je ziet is in het betreffende topic al 48 uur niets meer gepost, vandaar dat ik dat topic niet meer heb gezien en ook niet op slot heb gedaan.
het zoveelste!!quote:
ah, duidelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
het zoveelste!!
ow en dat wou ik al posten na jouw 2e post
mijn rode billetjes?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef tong80 het volgende:
Murp bemoei je er niet mee
Ga vaatwassen of je billen schrobben
Yvonne, ben je ongesteld ?
Ha Ha haquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha Ha ha
Ik stelde een normale vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |