weet je nog toen ik een topic gemaakt had over partijde mods? Dit verbaast me niks trouwens. Was ook ooit een topic over negers en een precies dezelfde topic over joden. Die van de joden werd metteen dichtgegooid. Ik vind dat echt slecht, een moderator moet onpartijdig zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar post eens een leuke mop over kaasjes dan![]()
Ik weet ze niet![]()
Wat ik wel racistisch vond er was een topic geopend met grappen over nederlanders en die werd dicht gesmeten
quote:
o diequote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk in dat topic over penissen
oprah is ook gestoord? beyonce? obama? gabrielle union?quote:
en funkyquote:
De joden zijn al hard genoeg gestraft, wanneer er ooit 7 miljoen negers afgemaakt worden zal het negertopic ook gesloten worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
weet je nog toen ik een topic gemaakt had over partijde mods? Dit verbaast me niks trouwens. Was ook ooit een topic over negers en een precies dezelfde topic over joden. Die van de joden werd metteen dichtgegooid. Ik vind dat echt slecht, een moderator moet onpartijdig zijn.
Ja? Die zijn toch ook zwart? Of ben je naast werkeloos ook nog blind?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
oprah is ook gestoord? beyonce? obama? gabrielle union?
Zelden zo gelachenquote:
Die modjes zijn zo partijdig als watquote:Op maandag 25 januari 2010 20:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
weet je nog toen ik een topic gemaakt had over partijde mods? Dit verbaast me niks trouwens. Was ook ooit een topic over negers en een precies dezelfde topic over joden. Die van de joden werd metteen dichtgegooid. Ik vind dat echt slecht, een moderator moet onpartijdig zijn.
Slavernij?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De joden zijn al hard genoeg gestraft, wanneer er ooit 7 miljoen negers afgemaakt worden zal het negertopic ook gesloten worden.
[..]
Ja? Die zijn toch ook zwart? Of ben je naast werkeloos ook nog blind?![]()
Tja, zo'n 200 miljoen negers zijn doodgegaan in de slaventijd, telt dat niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De joden zijn al hard genoeg gestraft, wanneer er ooit 7 miljoen negers afgemaakt worden zal het negertopic ook gesloten worden.
[..]
Ja slavernij is hetzelfde als een holocaust.quote:
Der zijn meer als 7miljoen negers dood gegaan.. waarschijnlijk vriendquote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja slavernij is hetzelfde als een holocaust.![]()
--
Nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, zo'n 200 miljoen negers zijn doodgegaan in de slaventijd, telt dat niet?
je hebt gelijk. Slavernij was erger dan de Holocaust.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
--
Truequote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Slavernij was erger dan de Holocaust.
Als je maar wilde werken was er niets aan de hand!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daarom vond ik deze thread niet leuk. Te veel mensen hier op deze website menen wel wat ze zeggen. Stiekem zijn sommige mensen hier gewoon racistisch.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef donthate het volgende:
[..]
Der zijn meer als 7miljoen negers dood gegaan.. waarschijnlijk vriend
Maar doe eens normaal idioot
Jullie konden toch zelf je eigen mais en suikkerriet plukken?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je maar wilde werken was er niets aan de hand!
Hmm is moelijk te beoordelen denk uit eindelijk dat al die dingen even gruwelijk zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
ik kan er niks anders op zeggen dat je een botte lul bent. Er zijn ontzettend veel negers doodgegaan in de slavernij. Op de boten richting amerika alleen al 70% van de opvarenden. Ze werden doodgelsagen, afgeranseld, misbruikt etc etc etc. Als ik jouw met een zweep sla, komt het er zo uit te zien:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
--
Ja maar hoe weet je wie gewoon een grapje maakt en wie het serieus bedoelt? Anders moet iemand een topic maken over grapjes over blanke mensen of Nederlandse mensen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Hmm is moelijk te beoordelen denk uit eindelijk dat al die dingen even gruwelijk zijn
Slavernij,holocaust,Armenie 1915(wat nog steeds niet erkent word)![]()
Het hoort allemaal niet![]()
Maarja dus we moeten gewoon grapjes over iedereen kunnen blijven maken niet met 2maten gaan meten
Hmm ik als neger kan het wel hebben hoor de slavernij is ook gebeurd.. Maar vind niet dat je kan zeggen van over joden mag het niet en dan over negers welquote:Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daarom vond ik deze thread niet leuk. Te veel mensen hier op deze website menen wel wat ze zeggen. Stiekem zijn sommige mensen hier gewoon racistisch.
Ik kan ook naar neger grapjes luisteren, maar dan laat ik het alleen door vrienden doen die ik ken. Mensen die niet racistisch zijn.
Hoe koel is dat, zijn achterkant lijkt op die van Spiderman... en dan nog klagen ook?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan er niks anders op zeggen dat je een botte lul bent. Er zijn ontzettend veel negers doodgegaan in de slavernij. Op de boten richting amerika alleen al 70% van de opvarenden. Ze werden doodgelsagen, afgeranseld, misbruikt etc etc etc. Als ik jouw met een zweep sla, komt het er zo uit te zien:
[ afbeelding ]
normaal hé!!!![]()
![]()
Nieuw van de makers van de 3d bril... de 3d tattooquote:Op maandag 25 januari 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik kan er niks anders op zeggen dat je een botte lul bent. Er zijn ontzettend veel negers doodgegaan in de slavernij. Op de boten richting amerika alleen al 70% van de opvarenden. Ze werden doodgelsagen, afgeranseld, misbruikt etc etc etc. Als ik jouw met een zweep sla, komt het er zo uit te zien:
[ afbeelding ]
normaal hé!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |