o ckr wel! maar ik geef het toe, mannen zijn meestal grappiger. vaak ook een goed werkende versierpogingquote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso geen humor.
Nee dit gaat wel te ver...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef ToT het volgende:
Mogen dit soort grapjes dan wel?
[ afbeelding ]
Get the fucking hint, folks!
au au au, niet doen hou op met slaan! wheeeeeeeeequote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben blank.
Het is wel relaxed, toch? Om blank te zijn? Tidoudidoudidou, hé, ik ben blank! Wij zijn gewoon, ja, een sterk ras. Is wel zo, want we hebben altijd de touwtjes in handen… of een zweep, maar altijd wel iets! HA! HAHA! En dan zeggen ze nog wel dat wij geen ritmegevoel hebben.
Tsjak-en-van-je-Tsjak-en-van-je-Tsjak-en-Rapapapap! Is toch ook ritme, is wel een ander soort ritme, maar is ook ritme.
Vriendelijke groet,
Blanke, trieste gast.
Van binnen zijn we allemaal blank.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee dit gaat wel te ver...
Kijk over mij als neger mag je bestgrapjes maken
Maar niet over handicap
Mensen moeten maar leren incaseren of je nou niggah of kaasje of marrokaan bent
Soms wou ik best blank zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
wtf! jij was toch blank?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar niet over handicap
Is een neger zijn geen handicap dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar niet over handicap
nee hoor, rood. Als ik met een mes in jou ballen prik komt er geen blank vlees uitquote:Op maandag 25 januari 2010 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
wow! je komt wel geloofwaardig over zegquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat was een troltopic
Ik PM je wel ff
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
wow! je komt wel geloofwaardig over zeg
Hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht al dat donthate zat te jokken!
een bros, geen bountyquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef donthate het volgende:
Hoe noem je een neger met botkanker
Een bounty
Tuurlijk mag je wel grapjes maken over handicaps.quote:
A uitgelegd ik was van de wereldquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
een bros, geen bounty![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt wel humor ik wel eens een topic van jou gelezen. Waar ik niet meer bij van het lachen kwam.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
o ckr wel! maar ik geef het toe, mannen zijn meestal grappiger. vaak ook een goed werkende versierpoging
ik ben ook een beetje gestoord hoor. Ik kan ontzettend zeiken. Ik geef het maar eerlijk ik toe, hoe meer ik me verveel hoe vervelender (grappig voor jou) ik wordquote:Op maandag 25 januari 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt wel humor ik wel eens een topic van jou gelezen. Waar ik niet meer bij van het lachen kwam.
Maar post eens een leuke mop over kaasjes danquote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
wow! je komt wel geloofwaardig over zeg
Dat was mij wel duidelijk in dat topic over penissenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje gestoord hoor. Ik kan ontzettend zeiken. Ik geef het maar eerlijk ik toe, hoe meer ik me verveel hoe vervelender (grappig voor jou) ik word
Alle negers zijn gestoord.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje gestoord hoor.
Nee een feitquote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ook argumenten?
Of was dit een grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |