Een bros.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef donthate het volgende:
Hoe noem je een neger met botkanker
Een bounty
Jahaa, want als wij negers beledigen: Discriminatie. Maar stieken zijn wij "gierige kaaskoppen" altijd de lul. Onthoud even dat wij als Nederlanders jullie voorouders uit hun oorlogsland, of hongersland, of corrupte regeringsland gered hebben, en spreek dan nog eensquote:Op zondag 24 januari 2010 00:01 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig wijf zeg,moet je eens durven midden in hun gezicht die lompe grappen te vertellen.
Je zou niet weten hoe snel je alle hoeken van je lellijke kamer zou hebben gezien.
Ontopic:Domme kaaskop!
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is lelijk van buiten en mooi van binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:02 schreef SemperFii het volgende:
Wel weer een beetje hypocriet hier op Fok! (zal ook eens niet). Doodverwensingen mogen hier absoluut niet want dat is uit den boze, maar een neger doodverwensen door middel van een mop is natuurlijk super grappig!![]()
Moppen over luie of jattende negers kan ik de homor nog wel van inzien maar kanker- of doodsverwensingen gaan imo een beetje ver.
Zie je mij ergens huilie doen?quote:
Ja, je zit zowat te janken.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Zie je mij ergens huilie doen?
Als er een keer iets gezegt wordt wat wel degelijk ergens op slaat moet je maar zo reageren omdat je geen weerwoord hebt? Jij komt er wel!
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:02 schreef SemperFii het volgende:
Wel weer een beetje hypocriet hier op Fok! (zal ook eens niet). Doodverwensingen mogen hier absoluut niet want dat is uit den boze, maar een neger doodverwensen door middel van een mop is natuurlijk super grappig!![]()
Moppen over luie of jattende negers kan ik de homor nog wel van inzien maar kanker- of doodsverwensingen gaan imo een beetje ver.
Whehehehe ik zie in je profiel dat je geen beroep hebt ingevuld?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Zie je mij ergens huilie doen?
Als er een keer iets gezegt wordt wat wel degelijk ergens op slaat moet je maar zo reageren omdat je geen weerwoord hebt? Jij komt er wel!
helemaal mee eensquote:Op zondag 24 januari 2010 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze grapjes niet kunnen, ik zeg alleen dat Zhe de ballen niet heeft om ze IRL te verkondigen.. En natuurlijk dat dit helemaal geen grappig topic is, maar dat heeft met de kwaliteit van de grappen te maken en niet met het onderwerp.
jonge, hij zit te huilen achter z'n beeldscherm. Weet je wel hoe zeer dat doet schelden over het internetquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Whehehehe ik zie in je profiel dat je geen beroep hebt ingevuld?
nigggernigggernigggernigggernigggernigggerniggger
Enjoy ur AIDS.
Nou nouu ik zoals ik eerder in dit topic aan gegeven heb kan er wel omlachenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
Ik ben zelf zwart en kan echt wel om negergrapjes lachen. Maar dit is toch ver van humor. Het zijn altijd de zefde soort grapjes van internet die iedereen na elkaar opdreunt en neerschrijft. Waarom niet midden in een groep negers deze grapjes vertellen? Als ze om jullie kunnen lachen is het wel grappig, anders niet.
klacht: humorloze hollanders,
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Whehehehe ik zie in je profiel dat je geen beroep hebt ingevuld?
Enjoy ur AIDS.
gered? ... Ik kan me niet herrineren dat de nederlandse landmacht mij kwam redden en mij als baby op de armen de landmijnen over droeg, whehequote:Op maandag 25 januari 2010 01:03 schreef Guynio het volgende:
[..]
Jahaa, want als wij negers beledigen: Discriminatie. Maar stieken zijn wij "gierige kaaskoppen" altijd de lul. Onthoud even dat wij als Nederlanders jullie voorouders uit hun oorlogsland, of hongersland, of corrupte regeringsland gered hebben, en spreek dan nog eens
Vrouwen hebben sowieso geen humor.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
Ik ben zelf zwart en kan echt wel om negergrapjes lachen. Maar dit is toch ver van humor. Het zijn altijd de zefde soort grapjes van internet die iedereen na elkaar opdreunt en neerschrijft. Waarom niet midden in een groep negers deze grapjes vertellen? Als ze om jullie kunnen lachen is het wel grappig, anders niet.
klacht: humorloze hollanders,
Ik weet het niet, ik ben blank.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zeer dat doet schelden over het internet
Geloof me ik kan echt wel met sommige nederlanders lachen, maar dit topic is gewoon echt niet grappig.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Nou nouu ik zoals ik eerder in dit topic aan gegeven heb kan er wel omlachen![]()
Waarom zijn hollanders nou weer humerloos
Wat een gaaf plaatje, nog noooooooooooooooooit eerder gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef ToT het volgende:
Mogen dit soort grapjes dan wel?
[ afbeelding ]
Get the fucking hint, folks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |