Waarom is het zo lastig om te zien of een neger boos is?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:01 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig wijf zeg,moet je eens durven midden in hun gezicht die lompe grappen te vertellen.
Je zou niet weten hoe snel je alle hoeken van je lellijke kamer zou hebben gezien.
Ontopic:Domme kaaskop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ontopic:
Hoe noem je een neger met een glazen oogJe lelijke moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, dat is waar. Agressief zijn die joh! Die allochtonen!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:01 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig wijf zeg,moet je eens durven midden in hun gezicht die lompe grappen te vertellen.
Je zou niet weten hoe snel je alle hoeken van je lellijke kamer zou hebben gezien.

Nou kijk maar in z'n AT, tegen Chinezen en Marokkanen kan ie wel grappen maken.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja en dan nog ik lach er toch ook om![]()
Die komt een beurt te kort ofzo

quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef C-ct-s het volgende:
[..]
Waarom is het zo lastig om te zien of een neger boos is?hoe maak je een neger rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

wat is de meest verwarrende dag voor negersquote:

quote:Op zondag 24 januari 2010 00:05 schreef donthate het volgende:
Wat is het toppunt van lef?
Bij een neger voor de deur schijten en zeggen dat ze kind gesmolten isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facts don't care about your feelings

Komt omdat je een neger bent.quote:

Check mijn ATquote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef Seven. het volgende:
Vousétesmavie heeft gelijk. Zhe zou in het echte leven nooit zo'n grapje durven maken waar negers bij zijn. In dat opzicht is ze gewoon een laffe dwaas die zich verschuilt achter haar anonimiteit. Maar buiten dat heb ik nergens om dit topic moeten lachen. Er zijn toch wel betere negergrappen?

Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD

Ja dat is lekker slim. Iemand op zijn gedrag aanspreken en dan afsluiten met eenzelfde belediging.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:01 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]

quote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef Seven. het volgende:
Vousétesmavie heeft gelijk. Zhe zou in het echte leven nooit zo'n grapje durven maken waar negers bij zijn. In dat opzicht is ze gewoon een laffe dwaas die zich verschuilt achter haar anonimiteit. Maar buiten dat heb ik nergens om dit topic moeten lachen. Er zijn toch wel betere negergrappen?

Als je te midden negers zit is het toch een indicatie om te verhuizen!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef Seven. het volgende:

Ik zeg niet dat deze grapjes niet kunnen, ik zeg alleen dat Zhe de ballen niet heeft om ze IRL te verkondigen.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is onzin ik maak ze over blanke net zoals mensen die me kennen ze over mij maken geen problems
Alleen gefrustreerde idioten kunnen neit tegen grapjes
Als ik zonder reden gediscrimineerd word ok maar dit zijn gewoon grapjes

quote:Op zondag 24 januari 2010 00:11 schreef Rijpie het volgende:
waarom eet een neger nooit chocola?HhaahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |