Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Nou, 5 berichten van jou achter elkaar over welke van je nepprofielen wel en welke niet zijn goedgekeurd... en dat je zenuwen hebt of ze je volgende wel goed gaan keuren...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef Suusje-V het volgende:
Tenzij 'ie doodbloedt natuurlijk, maar momenteel in volle gang
take it as a hintquote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef Suusje-V het volgende:
Er zijn al meerdere keren dergelijke topics gesloten
Da's omdat alle andere tienertjes inmiddels naar bed zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nou, 5 berichten van jou achter elkaar over welke van je nepprofielen wel en welke niet zijn goedgekeurd... en dat je zenuwen hebt of ze je volgende wel goed gaan keuren...![]()
![]()
Dat was omdat de TT's en de OP's anders geformuleerd werden.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef thingamajig het volgende:
[..]
take it as a hint
en stop met openen...
Waarom? Je kan ook gewoon wegblijven en klieren op Hyves...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef Suusje-V het volgende:
die kleine crowd heeft toch íéts nodig op FOK! om bij elkaar te komen?
Lul niet, alsof jij hier wat te zeggen hebt.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Waarom? Je kan ook gewoon wegblijven en klieren op Hyves...
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef thingamajig het volgende:
[..]
nee, dat is voor losers zoals jouw loverboy...
Omdat jij al lang aan je baggerquotum zit. En om dan met een ander account te gaan posten helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:05 schreef Lonker het volgende:
Hoezo gooi je altijd mijn topics dicht terwijl een precies het zelfde topic met een andere TS wel open mag blijven ?
Leer eens iedereen gelijk te behandelen ofzo.
Maar dat blauwe hondje heb ik vandaag 20 baggertopics zien openen...........en ik open er 1tje op een dag en dan krijgen we dit ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij al lang aan je baggerquotum zit. En om dan met een ander account te gaan posten helpt ook niet echt.
Oke. maar SWJ... wat moet je doen als een modje je iets heeft beloof (bewijs hierzo) en vervolgens niks meer laat horen op PM enz ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Bagger wordt hier gewoon verwijderd.
Ga er maar vanuit dat als je geen antwoord krijgt dat desbetreffende mod het antwoorden niet nodig achtte. Bagger via pm zitten we namelijk ook niet op te wachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:36 schreef Lonker het volgende:
[..]
Oke. maar SWJ... wat moet je doen als een modje je iets heeft beloof (bewijs hierzo) en vervolgens niks meer laat horen op PM enz ?
Serieuze vraag
Veel plezier daarquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen wonder dat ONZ zo doods is, elke leuke actie die op touw wordt gezet, wordt als spam afgedaan.![]()
4chan FTW!
verkeerd gezien, maar topic blijft dichtquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
ONZ SC# WHEHEHEHHEHEHEHE EINDELIJK !!@1212!@!!!!!!!!! :D: D
Lonker had de lapo en dan toch die van Timmmmmmmm een of andere lapohunter open laten
NEE DE CORRUPTE SLAAT WEER TOE<< IK BEN ZIEDENDquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
Post 301 is de lapo. Dat is algemeen bekend. Maar als het zo belangrijk is voor Lonker mag je die van mij wel slotten hoor
* remlof geeft Lonker een pilletjequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE DE CORRUPTE SLAAT WEER TOE<< IK BEN ZIEDEND
Lonker, waarschijnlijk als je zo doorgaat in ONZ-FB dan zijn je postrechten tijdelijk wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE DE CORRUPTE SLAAT WEER TOE<< IK BEN ZIEDEND
En dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
Lonker, waarschijnlijk als je zo doorgaat in ONZ-FB dan zijn je postrechten tijdelijk weg
jezus, het is toch allang bekend dat diegene het laatst in een topic heeft gepost, al is het post 456 een nieuw topic aanmaakt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Je kan mijn reactie wel verwijderen, maar het is wel zo dat reactie 301 de lapo is. Voor de volgende keer dus, degene met reactie 301 moet het nieuwe topic maken. Dit ook om verwarring te voorkomen wanneer mods posten. Het slot komt er bij 301 op, dus posts daarna zijn door het slotje.
jaa.. maar remlofie luister is...quote:
Loop niet zo te miepen over futiliteitenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
jaa.. maar remlofie luister is...
Nu doe ik een keer me best om me te gedragen, geen regel overreden...ik maak tenminste een OP van meer dan 1 woord enzo. En omdat een of andere user die 2 minuten te lang wachten vind een nieuw topic open....zit ik het dus helemaal voor niks te doen.
Vervolgens krijgt die gene nog gelijk ook
Nee.. maar er wordt wel weer meteen gedreigd met post rechten dit en postrechten dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Loop niet zo te miepen over futiliteiten
quote:
Done.quote:
oke,ijzersterke reactie met kwaliteit, toch mijn laatste vraag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
Ja en ja.
En nu naar bed Lonker, ik word een beetje moe van je, je wil het gewoon niet snappen.
Lonker kappen, je mag blij zijn dat jenog niet bent geband. Hou je ajb rustig want m'n geduld met je is zo goed als op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
oke,ijzersterke reactie met kwaliteit, toch mijn laatste vraag.
Als ik tegen jou zou zeggen dat ik een haak in je zou doen, je voor een vrachtwagen had gegooid en daarna iets met je lichaamsdelen zou doen zou dat geen consequenties hebben ??
Geloof je het zelf
En ik heb een note gehad omdat ik yvonne lelijk vind.... dus dat is erger dan dat hierboven ?
Ja dag, dan ban je me maar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Lonker kappen, je mag blij zijn dat jenog niet bent geband. Hou je ajb rustig want m'n geduld met je is zo goed als op.
Hou op met die lapo... gister heb ik daar een uur ruzie over gehad met de conclusie dat het eigenlijk helemaal niet zo boeiend isquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC# Hij kwam, hij zag en...
Dit is toch wel heel ergBijna een heel uur post ie niet, en op de laatste pagina is die niet te bekennen, en dan neemt ie alleen de lapo
![]()
Lapohunten mag toch niet? of ben ik nou gek?
Is dat nou het belangrijkste in je leven wat je bezig houdtquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is toch wel heel ergBijna een heel uur post ie niet, en op de laatste pagina is die niet te bekennen, en dan neemt ie alleen de lapo
![]()
Eensch, had al een topicreport neergezet paar uur terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef Lonker het volgende:
O ja... nog een vraag SWJ,
Waarom moet Twilight altijd onze topics verneuken ( stevenmac,paul, ik) Ik kom nooit in zijn topic klooien ofzo.
Stevenmac26 gefeliciteerd met je verjaardag
Want bij dat topic begon twylight weer met :quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Eensch, had al een topicreport neergezet paar uur terug
Wanneer ik de hele laatste pagina lapo zit te roepen, dan mag je klagen. Jij hebt hier helemaal geen last van. Ik bagger er niet om, ik heb alleen de laatste post. Tenzij je betreffende laatste post zelf wil, heb jij er dus niets mee te maken. en in dat geval ben je even erg als ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
ik vind honden leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:38 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom mag een gedicht over een hond wel, en over Lonker niet?
ahhh toe lieve murp... eeen half uurtjequote:
als jij niet meer in ONZ-FB loopt te zeikenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
ahhh toe lieve murp... eeen half uurtje
Ik zeik hier nooitquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
als jij niet meer in ONZ-FB loopt te zeiken
die zet ik even in je notes ter info... en je naamtopic is effies open, veel plezierquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik zeik hier nooit![]()
Dat van Twylight was een terechte klacht !
Maar oke.. met pijn in mijn hart.. deal
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef Lonker het volgende:
O ja... nog een vraag SWJ,
Waarom moet Twilight altijd onze topics verneuken ( stevenmac,paul, ik) Ik kom nooit in zijn topic klooien ofzo.
Stevenmac26 gefeliciteerd met je verjaardag
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Eensch, had al een topicreport neergezet paar uur terug
Dat topicreport heb ik gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Want bij dat topic begon twylight weer met :, en ruzie uitlokkende onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |