Yvonnequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ik kop hem zelf vast in: Ja ik ben ook verouderd
Ik wil bovengequote stalker best voor je vermoord hoor, Vonne, als je last van hem hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Yvonne![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk is wat een gemene user over je zeiIk heb hem bewaard tot dat je online zou komen
Om bang van te worden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ik ben toch ook nog altijd 19!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Pak eerst je Nederlandse werkwoorden vervoegen boek. Daarna mag je me vermoordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil bovengequote stalker best voor je vermoord hoor, Vonne, als je last van hem hebt.
Voor mij dan? Hij stuurt me pm's.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil bovengequote stalker best voor je vermoord hoor, Vonne, als je last van hem hebt.
Wil je er nog eentjequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij dan? Hij stuurt me pm's.
Ik was moe ja! en kotsendquote:
Ben je niet opgeraapt en helemaal aan stukken geneukt? Zoiets zouden ze moeten verplichten...quote:
Voor jou steek ik een haak in zijn buik, voor ik hem een berg afgooi. Kijken of je aan je darmen kan jojoënquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij dan? Hij stuurt me pm's.
Dreher?quote:Op maandag 6 januari 2010 14:10 schreef Dissleksies het volgende:
[..]
Werd er tenminste nog puik bier aangeprezen.
DJK in da house!quote:
Grolsch smaakt naar paardenpis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ben je niet opgeraapt en helemaal aan stukken geneukt? Zoiets zouden ze moeten verplichten...
Oh, ik heb een raadseltje:
[ afbeelding ]
deze quote ik.... want dit is (alweer) een ongepaste doodsedreigingquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor jou steek ik een haak in zijn buik, voor ik hem een berg afgooi. Kijken of je aan je darmen kan jojoën
Oprijlaan dan?quote:Op maandag 6 januari 2010 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, R2.
Dat niet.
Ook nog steeds geen Volvo.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
deze quote ik.... want dit is (alweer) een ongepaste doodsedreiging
quote:Op maandag 6 januari 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook niet, Bb.
Ik ben al blij dat ik in feb. weer een baan heb.
Godsamme DJK! Denk eens aan je veiligheid! Niet de weg op zonder Volvo!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, R2.
Dat niet.
Ook nog steeds geen Volvo.
Onbetaald schrijven?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:alsmede tevens ook
Mijn baan houd in juli opmaar dan ben ik nog niet klaar en moet ik nog schrijven
quote:
Overreden door Ranger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef Dissleksies het volgende:
Is FF dood?
niet dat ik weetquote:Op maandag 6 januari 2010 14:35 schreef Dissleksies het volgende:
Is FF dood?
Ik weet mijn wachtwoord niet meer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Whehehe
is dit het middelbie's topic ofzo
Even een passmailer doenquote:Op maandag 6 januari 2010 14:37 schreef Dissleksies het volgende:
[..]
Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Niet dat iemand dat iets uitmaakt. Maar toch.
Kratje bier naar keuzequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Regel dan gelijk even een [ZWA] forum and we are good to go.quote:Op maandag 6 januari 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie haalt VAC even uit zijn sarcofaag?
Hij speelt de negeerkaart op IRC.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie haalt VAC even uit zijn sarcofaag?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Rickyboy, voor jou.
negerkaart?quote:
Uiteraard m'n snoepje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben toch ook nog altijd 19!
Heb je de pm gezien?
Ik ook, soms.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Toch vind ik Yvonne wel een goede mod.
An thai nhi!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Regel dan gelijk even een [ZWA] forum and we are good to go.
Met of zonder gips?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard m'n snoepje.
En kun je een beetje opschieten met in dat ziekenhuis gaan liggen?
Was het nou patat stoof of frietje stoof ?quote:
Die is ook stuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even een passmailer doenwachtwoorden zijn laatst gereset
quote:
Pm of mail me dan even sukkelquote:
frietje stoofquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was het nou patat stoof of frietje stoof ?
Opgelostquote:
Niet zo zeuren Chriz, als je straks volwassen bent sta je te springen om erop te mogen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De leeftijd klopt, maar wat een ranzigheid.
watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef yvonne het volgende:
R2cksson is echt de enig echte originele lekkerste 19-jarige die FOK! ooit gehad heeft.
Nou ja, ex-19 jaar dan onderhand
Harajakkie is van mij, biatch, zoek maar een andere scharrel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Lonker het volgende:
Laat maar Yvonne
De liefde is over
Ik heb al weer een nieuwee hossel
harajoku ofzo iets
Dat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |