Niet zo zeuren Chriz, als je straks volwassen bent sta je te springen om erop te mogen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De leeftijd klopt, maar wat een ranzigheid.
watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef yvonne het volgende:
R2cksson is echt de enig echte originele lekkerste 19-jarige die FOK! ooit gehad heeft.
Nou ja, ex-19 jaar dan onderhand
Harajakkie is van mij, biatch, zoek maar een andere scharrel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Lonker het volgende:
Laat maar Yvonne
De liefde is over
Ik heb al weer een nieuwee hossel
harajoku ofzo iets
Dat.quote:
Toen bestond dat woord ook nog niet , oisbuiskanker trouwens welquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey hosselaars ga terug naar 2010
dit is het 2004 topic
Mooie hè?quote:
Even tussendoor, ik heb nooit gerookt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:30 schreef Zeebro het volgende:
Speciaal voor jou een kloon aangemaakt. Ik heb je gemist, jij marlboro rokende, inso neukende, peter pan speedrockende kankeraar.
Floortje Dessing in de spotlights gezet, aandacht gegenereerd voor fok, Danny nieuwe leden bezorgd en opgeroepen advertenties op fok uit je browser te slopen in een topic waar continu niet gereageerd werd op klachten voor een of andere tering Sony Ericsson reclame.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Even tussendoor, ik heb nooit gerookt!
Nou nogmaals, wat heb je uitgevreten?
oisbuisquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen bestond dat woord ook nog niet , oisbuiskanker trouwens wel
Dat topic is verwijderd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef R2cksson het volgende:
Maar Floortje Dessing is toch een kuthoer... Linkje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |