Nee domme sukkelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:04 schreef Mertofzo het volgende:
was hij die gast die eens probeerde zelfmoord te plegen en Yvonne toen belde naar de politie/ambulance?
Is het dan die ene bij wie de zelfmoord lukte?quote:
Nee, het is die ene die newbies voor ontbijt at.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
Is het dan die ene bij wie de zelfmoord lukte?
Meen je dat ik dat nog weet na 5 jaar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Snaavel het volgende:
Naja, Ik ben nog een newbje...
Heb je niet gekend..
Maar wat was de rede dat je afwezig was...?
Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig
Al een tijdje niet meer. En binnenkort weer verhuizen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:50 schreef AardappelAnders. het volgende:
Woon je nog steeds in Woensel?
Limburg of Brabant?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:52 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer. En binnenkort weer verhuizen.
Waarnaartoe is geheimmmm...
Zal wel iets met kanker geweest zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Meen je dat ik dat nog weet na 5 jaar?
Pas maar op met je ster.quote:
Limburg natuurlijk.quote:
Dit wordt neukenquote:
Hallo... ik vroeg je watquote:
Vroegah hadden ze nog geen banmeldtopic zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:01 schreef Seven. het volgende:
Oi. Vertel de n00bs hier eens waarom en hoelang jij ook alweer gebanned was?
Roller Discoquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:55 schreef Lonker het volgende:
Yvonne.... wil je een keer met me naar de disco?
Is dat een jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:04 schreef Lonker het volgende:
[..]
Is dat een jakunnen erna nog wat drinken....en dan slaap ik wel op het luchtbed
![]()
Je mag wel op de bank hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Stukgemaakt door R2ckssonquote:
Samen op de bank bedoel jequote:
Ik ga gewoon naar bedquote:
Maar nee, ze had toch ook nog dat morbid loveletter-topic? Da's nog geen 4 jaar oud toch?quote:
Nou....dan kan ik er toch gewoon bij ?quote:
Man! Dat is al zo lang geleden, toen hadden ze niet eens computers toen dat is gebeurd. Ik wil je tieten zien en anders ga ik naar bed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:01 schreef Seven. het volgende:
Oi. Vertel de n00bs hier eens waarom en hoelang jij ook alweer gebanned was?
Tot Iteejer zijn wortel tegen jouw poeperd aandrukt, vermoed ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nou....dan kan ik er toch gewoon bij ?
Ik slaap graag tegen jou aan denk ik
Vriend!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef R2cksson het volgende:
Ik ben diegene waarbij iedereen steeds zelfmoord probeert te plegen!
Te laat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Man! Dat is al zo lang geleden, toen hadden ze niet eens computers toen dat is gebeurd. Ik wil je tieten zien en anders ga ik naar bed.
Geldt ook voor de rest hier!
Newsflash voor R2cksson: hij heeft zich voortgeplant en níét met Merel.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Man! Dat is al zo lang geleden, toen hadden ze niet eens computers toen dat is gebeurd. Ik wil je tieten zien en anders ga ik naar bed.
Geldt ook voor de rest hier!
Ik ben de enige voor haarquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot Iteejer zijn wortel tegen jouw poeperd aandrukt, vermoed ik zo.. You spoon her, he spoons you.
Kap eens met die topickaap.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:12 schreef Lonker het volgende:
[..]
Deze zijn van Yvonne![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dan, onverwacht, bevind je je in de volgende situatie:quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot Iteejer zijn wortel tegen jouw poeperd aandrukt, vermoed ik zo.. You spoon her, he spoons you.
Hij is TSquote:
Het hele toilet en de hal lagen onder het bloed... Wat een ellende...quote:
R2 is geen newbie, newbiequote:
Je bent toch niet meer op fok geweest,quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Meen je dat ik dat nog weet na 5 jaar?
Ik heb 'm hier nog niet gezien. Voor mij is 't gewoon een newbie. klaar. bushokje en zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
R2 is geen newbie, newbie
Hij was ooit het allerlekkerste 19-jarige snoepje van de week
Dus ik ben geen newbie !!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier nog niet gezien. Voor mij is 't gewoon een newbie. klaar. bushokje en zo.
Ludo, dat is lang geledenquote:
De zijkant.quote:
Als ik met mijn gezicht naar Maastricht kijk of als ik naar Venlo kijk?quote:
BS heb ik al een tijd niet gespot, Xebro zal wel een hele lange ban hebben.quote:
Baarlo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Als ik met mijn gezicht naar Maastricht kijk of als ik naar Venlo kijk?
Stop daar nou eens mee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Seven. het volgende:
een hele
Ligt eraan aan welke kant van Baarlo ik sta dan...quote:
Noord-Baarlo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ligt eraan aan welke kant van Baarlo ik sta dan...
Laten we zeggen dat ik in het Nederlandse deel woon.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Noord-Baarlo.
En je kijkt dan naar de Maas.
Woon je dan aan de overkant? Of niet?
Limburg is een onafhankelijk land ten opzichte van Nederland.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik in het Nederlandse deel woon.
Toen was Conflict nog gezellig ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Dissleksies het volgende:
Al die namen...nostalgie...
Kunnen die kutusers van nu ook niet meer tegenop.
Anne heeft die tieten nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Dissleksies het volgende:
Heeft iemand de tieten van IJsmeis nog?
Hey teringlijerboy.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
R2cksson, lekker kankerventje van me.
Dacht ik niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
BS heb ik al een tijd niet gespot, Xebro zal wel een hele lange ban hebben.
Ik heb nog een mapje met foto's, maar niet heel veel boeiends zit daar in. Voorbeeldjes:quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Dissleksies het volgende:
Heeft iemand de tieten van IJsmeis nog?
Ik ben in elk geval gestopt met het neuken van lelijke wijven terwijl ik nuchter genoeg ben om het me te herinneren!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar ''lelijke wijven neuken tijdens carnaval'' topics tegoed.
Anne woont in Duitsland nu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef R2cksson het volgende:
Oh, in mijn adressenbestand staat wel het adres van Anne.
Vergeet het mobiele nummer van SunChaser niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef R2cksson het volgende:
Oh, in mijn adressenbestand staat wel het adres van Anne.
quote:
Zijn volledige adres, vaste nummer en mobiel staat er.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vergeet het mobiele nummer van SunChaser niet.
quote:Op maandag 6 januari 2010 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik wil VelvetAcidChrist terug!
Verstandig van haar.quote:
Ook verhuisd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zijn volledige adres, vaste nummer en mobiel staat er.
Ochja IRC daar ben ik allang niet meer geweestquote:Op maandag 6 januari 2010 13:33 schreef R2cksson het volgende:
[..]
In het IRC kanaal op de juiste server.
Ik zou maar opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:34 schreef R2cksson het volgende:
JA GODSAMME IS MIJN ADRESSENBESTAND GEEN KLOTEN MEER WAARD OFZO?!
Ik bevestig - hij heeft een hele lange ban.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
BS heb ik al een tijd niet gespot, Xebro zal wel een hele lange ban hebben.
Van jou staat ook nog een mooie foto in de map trouwensquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ochja IRC daar ben ik allang niet meer geweestdie tijd dat ik nog tijd had
Een nieuwe generatie mag dat op zich nemen. Ik ben er te oud en te zwak voor.quote:
Slaapfoto?quote:Op maandag 6 januari 2010 13:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Van jou staat ook nog een mooie foto in de map trouwens.
Waarom ben je dan teruggekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Een nieuwe generatie mag dat op zich nemen. Ik ben er te oud en te zwak voor.
Ja, een waar je op straat ligt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slaapfoto?Die staat ook nog wel in mijn eigen nostalgie map
Opzich heb ik al die onz meet foto's nog
Omdat mijn kloon laatst weer werd gebanned en ik geen zin had om weer een nieuwe te moeten maken.quote:
Helaas naar de sloop moeten brengen. Te lang rondgereden met te weinig olie... Wat voor een teringdebiel ben je dan...quote:
Ja mensen die van bestialiteit houden zijn ook mensen. Erodome bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:53 schreef Lonker het volgende:
Hebben jullie mijn sig gezien
Dat zei een gemene user ';(
Waarom ga jij niet even wieberen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:53 schreef Lonker het volgende:
Hebben jullie mijn sig gezien
Dat zei een gemene user ';(
Wat is er nou weer hayashiquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet even wieberen.
Werd er tenminste nog puik bier aangeprezen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ochja IRC daar ben ik allang niet meer geweestdie tijd dat ik nog tijd had
Allemaal al veranderd, je hele oude map is verouderdquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zijn volledige adres, vaste nummer en mobiel staat er.
Yvonnequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ik kop hem zelf vast in: Ja ik ben ook verouderd
Ik wil bovengequote stalker best voor je vermoord hoor, Vonne, als je last van hem hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Yvonne![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk is wat een gemene user over je zeiIk heb hem bewaard tot dat je online zou komen
Om bang van te worden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Ik ben toch ook nog altijd 19!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef yvonne het volgende:
Pak eerst je Nederlandse werkwoorden vervoegen boek. Daarna mag je me vermoordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil bovengequote stalker best voor je vermoord hoor, Vonne, als je last van hem hebt.
Voor mij dan? Hij stuurt me pm's.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil bovengequote stalker best voor je vermoord hoor, Vonne, als je last van hem hebt.
Wil je er nog eentjequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij dan? Hij stuurt me pm's.
Ik was moe ja! en kotsendquote:
Ben je niet opgeraapt en helemaal aan stukken geneukt? Zoiets zouden ze moeten verplichten...quote:
Voor jou steek ik een haak in zijn buik, voor ik hem een berg afgooi. Kijken of je aan je darmen kan jojoënquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor mij dan? Hij stuurt me pm's.
Dreher?quote:Op maandag 6 januari 2010 14:10 schreef Dissleksies het volgende:
[..]
Werd er tenminste nog puik bier aangeprezen.
DJK in da house!quote:
Grolsch smaakt naar paardenpis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ben je niet opgeraapt en helemaal aan stukken geneukt? Zoiets zouden ze moeten verplichten...
Oh, ik heb een raadseltje:
[ afbeelding ]
deze quote ik.... want dit is (alweer) een ongepaste doodsedreigingquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor jou steek ik een haak in zijn buik, voor ik hem een berg afgooi. Kijken of je aan je darmen kan jojoën
Oprijlaan dan?quote:Op maandag 6 januari 2010 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, R2.
Dat niet.
Ook nog steeds geen Volvo.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
deze quote ik.... want dit is (alweer) een ongepaste doodsedreiging
quote:Op maandag 6 januari 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook niet, Bb.
Ik ben al blij dat ik in feb. weer een baan heb.
Godsamme DJK! Denk eens aan je veiligheid! Niet de weg op zonder Volvo!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, R2.
Dat niet.
Ook nog steeds geen Volvo.
Onbetaald schrijven?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:alsmede tevens ook
Mijn baan houd in juli opmaar dan ben ik nog niet klaar en moet ik nog schrijven
quote:
Overreden door Ranger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:35 schreef Dissleksies het volgende:
Is FF dood?
niet dat ik weetquote:Op maandag 6 januari 2010 14:35 schreef Dissleksies het volgende:
Is FF dood?
Ik weet mijn wachtwoord niet meer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Whehehe
is dit het middelbie's topic ofzo
Even een passmailer doenquote:Op maandag 6 januari 2010 14:37 schreef Dissleksies het volgende:
[..]
Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Niet dat iemand dat iets uitmaakt. Maar toch.
Kratje bier naar keuzequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Regel dan gelijk even een [ZWA] forum and we are good to go.quote:Op maandag 6 januari 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie haalt VAC even uit zijn sarcofaag?
Hij speelt de negeerkaart op IRC.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie haalt VAC even uit zijn sarcofaag?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Rickyboy, voor jou.
negerkaart?quote:
Uiteraard m'n snoepje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik ben toch ook nog altijd 19!
Heb je de pm gezien?
Ik ook, soms.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Toch vind ik Yvonne wel een goede mod.
An thai nhi!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Regel dan gelijk even een [ZWA] forum and we are good to go.
Met of zonder gips?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard m'n snoepje.
En kun je een beetje opschieten met in dat ziekenhuis gaan liggen?
Was het nou patat stoof of frietje stoof ?quote:
Die is ook stuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Even een passmailer doenwachtwoorden zijn laatst gereset
quote:
Pm of mail me dan even sukkelquote:
frietje stoofquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was het nou patat stoof of frietje stoof ?
Opgelostquote:
Niet zo zeuren Chriz, als je straks volwassen bent sta je te springen om erop te mogen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De leeftijd klopt, maar wat een ranzigheid.
watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef yvonne het volgende:
R2cksson is echt de enig echte originele lekkerste 19-jarige die FOK! ooit gehad heeft.
Nou ja, ex-19 jaar dan onderhand
Harajakkie is van mij, biatch, zoek maar een andere scharrel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Lonker het volgende:
Laat maar Yvonne
De liefde is over
Ik heb al weer een nieuwee hossel
harajoku ofzo iets
Dat.quote:
Toen bestond dat woord ook nog niet , oisbuiskanker trouwens welquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey hosselaars ga terug naar 2010
dit is het 2004 topic
Mooie hè?quote:
Even tussendoor, ik heb nooit gerookt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:30 schreef Zeebro het volgende:
Speciaal voor jou een kloon aangemaakt. Ik heb je gemist, jij marlboro rokende, inso neukende, peter pan speedrockende kankeraar.
Floortje Dessing in de spotlights gezet, aandacht gegenereerd voor fok, Danny nieuwe leden bezorgd en opgeroepen advertenties op fok uit je browser te slopen in een topic waar continu niet gereageerd werd op klachten voor een of andere tering Sony Ericsson reclame.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:31 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Even tussendoor, ik heb nooit gerookt!
Nou nogmaals, wat heb je uitgevreten?
oisbuisquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen bestond dat woord ook nog niet , oisbuiskanker trouwens wel
Dat topic is verwijderd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef R2cksson het volgende:
Maar Floortje Dessing is toch een kuthoer... Linkje?
Zegt de man met de multipla ,quote:
ha ha haquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zegt de man met de multipla ,
en als de man met de multipla het zegt,dan is het zo...
toch?
Geduldquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:05 schreef Stofje het volgende:
De oldbies zochten een weg en vonden deze met vallen en opstaan. Middelbies leerden ervan en perfectioneerden deze weg. Newbies hebben nog steeds geen idéé over welke weg het gaat.
weg?quote:Op maandag 7 januari 2010 00:05 schreef Stofje het volgende:
De oldbies zochten een weg en vonden deze met vallen en opstaan. Middelbies leerden ervan en perfectioneerden deze weg. Newbies hebben nog steeds geen idéé over welke weg het gaat.
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:20 schreef R2cksson het volgende:
VAC zit in de middaguren in IRC.
FF heeft ooit een vuilniszak geneukt en heeft zijn tetanusprik niet gehad.
Ik ben blij want ik heb een huis gekocht en ik heb geen hypotheek nodig.
Groetjes terug iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |