Nee domme sukkelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:04 schreef Mertofzo het volgende:
was hij die gast die eens probeerde zelfmoord te plegen en Yvonne toen belde naar de politie/ambulance?
Is het dan die ene bij wie de zelfmoord lukte?quote:
Nee, het is die ene die newbies voor ontbijt at.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
Is het dan die ene bij wie de zelfmoord lukte?
Meen je dat ik dat nog weet na 5 jaar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Snaavel het volgende:
Naja, Ik ben nog een newbje...
Heb je niet gekend..
Maar wat was de rede dat je afwezig was...?
Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig
Al een tijdje niet meer. En binnenkort weer verhuizen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:50 schreef AardappelAnders. het volgende:
Woon je nog steeds in Woensel?
Limburg of Brabant?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:52 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer. En binnenkort weer verhuizen.
Waarnaartoe is geheimmmm...
Zal wel iets met kanker geweest zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Meen je dat ik dat nog weet na 5 jaar?
Pas maar op met je ster.quote:
Limburg natuurlijk.quote:
Dit wordt neukenquote:
Hallo... ik vroeg je watquote:
Vroegah hadden ze nog geen banmeldtopic zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:01 schreef Seven. het volgende:
Oi. Vertel de n00bs hier eens waarom en hoelang jij ook alweer gebanned was?
Roller Discoquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:55 schreef Lonker het volgende:
Yvonne.... wil je een keer met me naar de disco?
Is dat een jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:04 schreef Lonker het volgende:
[..]
Is dat een jakunnen erna nog wat drinken....en dan slaap ik wel op het luchtbed
![]()
Je mag wel op de bank hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Stukgemaakt door R2ckssonquote:
Samen op de bank bedoel jequote:
Ik ga gewoon naar bedquote:
Maar nee, ze had toch ook nog dat morbid loveletter-topic? Da's nog geen 4 jaar oud toch?quote:
Nou....dan kan ik er toch gewoon bij ?quote:
Man! Dat is al zo lang geleden, toen hadden ze niet eens computers toen dat is gebeurd. Ik wil je tieten zien en anders ga ik naar bed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:01 schreef Seven. het volgende:
Oi. Vertel de n00bs hier eens waarom en hoelang jij ook alweer gebanned was?
Tot Iteejer zijn wortel tegen jouw poeperd aandrukt, vermoed ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nou....dan kan ik er toch gewoon bij ?
Ik slaap graag tegen jou aan denk ik
Vriend!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef R2cksson het volgende:
Ik ben diegene waarbij iedereen steeds zelfmoord probeert te plegen!
Te laat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Man! Dat is al zo lang geleden, toen hadden ze niet eens computers toen dat is gebeurd. Ik wil je tieten zien en anders ga ik naar bed.
Geldt ook voor de rest hier!
Newsflash voor R2cksson: hij heeft zich voortgeplant en níét met Merel.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:10 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Man! Dat is al zo lang geleden, toen hadden ze niet eens computers toen dat is gebeurd. Ik wil je tieten zien en anders ga ik naar bed.
Geldt ook voor de rest hier!
Ik ben de enige voor haarquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot Iteejer zijn wortel tegen jouw poeperd aandrukt, vermoed ik zo.. You spoon her, he spoons you.
Kap eens met die topickaap.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:12 schreef Lonker het volgende:
[..]
Deze zijn van Yvonne![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dan, onverwacht, bevind je je in de volgende situatie:quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot Iteejer zijn wortel tegen jouw poeperd aandrukt, vermoed ik zo.. You spoon her, he spoons you.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |