Hij is TSquote:
Het hele toilet en de hal lagen onder het bloed... Wat een ellende...quote:
R2 is geen newbie, newbiequote:
Je bent toch niet meer op fok geweest,quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Meen je dat ik dat nog weet na 5 jaar?
Ik heb 'm hier nog niet gezien. Voor mij is 't gewoon een newbie. klaar. bushokje en zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
R2 is geen newbie, newbie
Hij was ooit het allerlekkerste 19-jarige snoepje van de week
Dus ik ben geen newbie !!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier nog niet gezien. Voor mij is 't gewoon een newbie. klaar. bushokje en zo.
Ludo, dat is lang geledenquote:
De zijkant.quote:
Als ik met mijn gezicht naar Maastricht kijk of als ik naar Venlo kijk?quote:
BS heb ik al een tijd niet gespot, Xebro zal wel een hele lange ban hebben.quote:
Baarlo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Als ik met mijn gezicht naar Maastricht kijk of als ik naar Venlo kijk?
Stop daar nou eens mee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Seven. het volgende:
een hele
Ligt eraan aan welke kant van Baarlo ik sta dan...quote:
Noord-Baarlo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ligt eraan aan welke kant van Baarlo ik sta dan...
Laten we zeggen dat ik in het Nederlandse deel woon.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Noord-Baarlo.
En je kijkt dan naar de Maas.
Woon je dan aan de overkant? Of niet?
Limburg is een onafhankelijk land ten opzichte van Nederland.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik in het Nederlandse deel woon.
Toen was Conflict nog gezellig ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Dissleksies het volgende:
Al die namen...nostalgie...
Kunnen die kutusers van nu ook niet meer tegenop.
Anne heeft die tieten nuquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Dissleksies het volgende:
Heeft iemand de tieten van IJsmeis nog?
Hey teringlijerboy.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
R2cksson, lekker kankerventje van me.
Dacht ik niet hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
BS heb ik al een tijd niet gespot, Xebro zal wel een hele lange ban hebben.
Ik heb nog een mapje met foto's, maar niet heel veel boeiends zit daar in. Voorbeeldjes:quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Dissleksies het volgende:
Heeft iemand de tieten van IJsmeis nog?
Ik ben in elk geval gestopt met het neuken van lelijke wijven terwijl ik nuchter genoeg ben om het me te herinneren!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar ''lelijke wijven neuken tijdens carnaval'' topics tegoed.
Anne woont in Duitsland nu.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef R2cksson het volgende:
Oh, in mijn adressenbestand staat wel het adres van Anne.
Vergeet het mobiele nummer van SunChaser niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:27 schreef R2cksson het volgende:
Oh, in mijn adressenbestand staat wel het adres van Anne.
quote:
Zijn volledige adres, vaste nummer en mobiel staat er.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vergeet het mobiele nummer van SunChaser niet.
quote:Op maandag 6 januari 2010 11:12 schreef Stofje het volgende:
Ik wil VelvetAcidChrist terug!
Verstandig van haar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |