Was nog bezig... maar anders gaan mensen weer miepen dat het allemaal te lang duurt voordat er een nieuw topic is....quote:
9 maart.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Kn0x het volgende:
Wanneer is de releasedatum van FF13. Ik ben weer eens bezig met FF8 en ik vermaak me er weer prima mee./
Ik had in de eerste instantie screenshots van ShellShock 2 toegevoegdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De enige crewlid van Fok die ik mag.
GOTD? Nu al?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar zelf over een PS3 ho maar.
The Last Guardian
GOTD.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had in de eerste instantie screenshots van ShellShock 2 toegevoegd![]()
Maar tof
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
en dan ook nog met de eer strijken van de game in de OP die ik zelf heb toegevoegd...
Mwoah, '09 hebben ze flink wat ingehaald, maar alle echte knallers komen dit jaar vind ik zelfquote:Op maandag 4 januari 2010 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoezo ''het werd echt eens tijd''? 2009 was gewoon het jaar van de PS3.
Maar Uncharted 2, Uncharted 2 en Uncharted 2 dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mwoah, '09 hebben ze flink wat ingehaald, maar alle echte knallers komen dit jaar vind ik zelf
In de reet geneukt door Shadow Complex, Shadow Complex en Shadow Complexquote:Op maandag 4 januari 2010 00:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar Uncharted 2, Uncharted 2 en Uncharted 2 dan?
Shadow Complex. De game die het succes heeft te danken aan één man: Nathan Drake a.k.a Nolan North bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In de reet geneukt door Shadow Complex, Shadow Complex en Shadow Complex
Eerder aan zn geweldige gameplayquote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shadow Complex. De game die het succes heeft te danken aan één man: Nathan Drake a.k.a Nolan North bedoel je?
Ik ben er ook nog niet helemaal over uit wat ik ervan ga vinden. Maar even afwachten tot de eerste reviews komen en de ervaringen hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan Heavy Rain? Vertel mij nou eens waar die hele hype op slaat afgezien van dat het er grafisch goed uit ziet.
Best wel groot, mits DHCP op de router aan staat en je je PS3 op automatic zet (meestal default op beiden apparaten).quote:Op maandag 4 januari 2010 09:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, de ps3 drijft mij tot waanzin.
Ik probeer mijn wireless aan de praat te krijgen. Gisteren pogingen gedaan op de originele firmware van de Linksys (WRT54G2), na advies van jullie vandaag geprobeert na het flashen met DD-WRT. Stap 1, het flashen, is gelukt, ik voel zelfs dat internet iets vlotter is. Zelfs met de basisinstellingen krijg ik geen verbinding via wifi (time-out IP-adres). Iemand tips om statische IP-adressen goed ingesteld te krijgen?
EDIT: Hoe groot is de kans, dat als ik de boel bekabel, ik minder gezeur heb? Ik kan helaas momenteel niet testen, aangezien ik zonder kabel zit!
Ach ik was even in de veronderstelling dat Cyb mij gewoon over het algemeen tof vond, maar dat is blijkbaar een makkelijk bedienbaar knipperlichtquote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
en dan ook nog met de eer strijken van de game in de OP die ik zelf heb toegevoegd...
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De enige crewlid van Fok die ik mag.
In de US store staat ie al een tijdje, maar heb hem in de EU store niet kunnen ontdekken...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:50 schreef Catch_me het volgende:
Wanneer komt die MAG beta nou, die zou vandaag toch komen? Staat nog niks op PSN.
Welnee hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach ik was even in de veronderstelling dat Cyb mij gewoon over het algemeen tof vond, maar dat is blijkbaar een makkelijk bedienbaar knipperlicht
Hoe kan ik jou vergeten Wes.quote:
Tranen waren er al Cyb.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welnee hoor.
[..]
Hoe kan ik jou vergeten Wes.
Ik denk dat die heel veel mensen gaat tegenvallenquote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan Heavy Rain? Vertel mij nou eens waar die hele hype op slaat afgezien van dat het er grafisch goed uit ziet.
Heel veel mensen gaan ook teleurgesteld zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Funkel het volgende:
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen op mijn ps3.. Weet dat dit niet kan, maar je kan toch een totaal nieuw account aanmaken? Of ben je dan al je savegames en trophies kwijt?
Ik heb wat gegoogeld, maar vrij weinig gevonden..
Hij werkt ondertussen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef EDkataantje het volgende:
Iemand de open beta van MAG weten te spelen? Ik krijg steeds een connectie error met de game server (3:4). En de trianings level, geen idee hoe ik die moet startenBeetje wazig allemaal..
Heb de closed beta inmiddels al enige tijd van m'n shijf gegooid. Ik neem aan dat wanneer ik 'm opnieuw download wederom alle updates (the horrorquote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hij werkt ondertussen.
De trainingsmissie kun je btw niet spelen, is maar een voorproefje.
http://www.eurogamer.net/articles/heavy-rain-dec-hands-onquote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Van die GT5 Time Trial Challenge kreeg ik iig een hele kleine….quote:Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Van de cockpit view krijg je toch een stramme plasser?
Ik wil de mijne aanpassen. Ik heb geen hoofdletters gebruikt en dat vind ik zo lelijk uitzien. Iemand een idee of dit mogelijk is?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Funkel het volgende:
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen op mijn ps3.. Weet dat dit niet kan, maar je kan toch een totaal nieuw account aanmaken? Of ben je dan al je savegames en trophies kwijt?
Ik heb wat gegoogeld, maar vrij weinig gevonden..
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik wil de mijne aanpassen. Ik heb geen hoofdletters gebruikt en dat vind ik zo lelijk uitzien. Iemand een idee of dit mogelijk is?
Grafisch niet, maar qua besturing vond ik hem echt tof.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van die GT5 Time Trial Challenge kreeg ik iig een hele kleine….
Zag er echt niet uit.
Ook het rijden vond ik niks, maar ik ben Forza 3 gewend, en dat rijdt anders.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Grafisch niet, maar qua besturing vond ik hem echt tof.
Oke, dat kan idd heel anders rijden ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook het rijden vond ik niks, maar ik ben Forza 3 gewend, en dat rijdt anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Oke, dat kan idd heel anders rijden ja.Het is verder geen ''Forza is veel beter'' post ofzo, maar die GT Challenge viel mij iig erg tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoe de ''echte'' demo zal zijn, als ie er komt voor de release.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Nee snap ik, was ook niet vijandig bedoeldquote:Op maandag 4 januari 2010 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is verder geen ''Forza is veel beter'' post ofzo, maar die GT Challenge viel mij iig erg tegen.
Ben benieuwd hoe de ''echte'' demo zal zijn, als ie er komt voor de release.
Als je HD-materiaal wilt gaan streamen, dan gaat dat tot 720p prima over 100mbit kabel. Voor 1080p materiaal wordt er veelal gigabit geadviseerd. Wireless is voor HD-materiaal niet te adviseren.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef TeleluvR het volgende:
Da's kut!
Iemand ervaring met films stream via wireless? Is bekabeling sterk aan te raden? 100/1000mbps?
Mja, helpdesk zal ongentwijfeld vragen voor een reset en dan terug te bellen. Dus ik zou in dit geval wel alvast een backup maken van savegames en data. Maar volgens mij heeft een software reset bij nog niemand een werkende drive opgeleverd. Ik vrees inschrijven dus....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist leest mijn PS3 geen games en dvd's meer. Is hier nog wat aan te doen of wordt dat een belletje naar de klantenservice?
Ik weet niet hoe oud je PS3 is, als het nog binnen de garantie valt heb je geluk. Anders even zoeken op internet, en ergens een BD drive aanschaffen en zelf inbouwen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist leest mijn PS3 geen games en dvd's meer. Is hier nog wat aan te doen of wordt dat een belletje naar de klantenservice?
Ik heb hier anders geen enkel probleem met 720 via wireless en 1080P over 100mbit..quote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je HD-materiaal wilt gaan streamen, dan gaat dat tot 720p prima over 100mbit kabel. Voor 1080p materiaal wordt er veelal gigabit geadviseerd. Wireless is voor HD-materiaal niet te adviseren.
Maar alvorens eerst veel geld/tijd/moeite in gigabit netwerk aan te leggen, is het eerst interessant om eens te kijken wat je PC allemaal aan kan qua materiaal. Het encoden/remuxen van 1080p materiaal vergt een redelijk zware PC. Wellicht is streamen van 720p het maximale/optimale en dan kan je dus met 100mbit bekabeling af.
Beter!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb hier anders geen enkel probleem met 720 via wireless en 1080P over 100mbit..
Wel heb ik voor wireless in de PS3 mediaserver de transcode ingesteld op wireless zodat de kwaliteit wat minder is.
Sinds een week of 2 bekijk ik al mn HD spul alleen nog maar via mn PS3.
Ligt aan de game geloof ik. Vroeger (voor de trophies) kon dat in ieder geval wel. Maar nu je gemakkelijk met savegames van andere trophies kan unlocken wil dat nog wel eens beveiligd zijn. Bij Demon Souls bijvoorbeeld werkt het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Darkzell het volgende:
Waarschijnlijk zal ik mijn PS3 dus moeten op gaan sturen maar nu wil ik een backup maken van in ieder geval mijn savegames. Als ik die gewoon los kopieer naar een USB-stick, zullen deze dan daarna weer gewoon werken (ook als ik niet mijn eigen PS3 terug krijg)?
Vraag of de harde schijf ook mee moet als je hem verstuurdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Darkzell het volgende:
Waarschijnlijk zal ik mijn PS3 dus moeten op gaan sturen maar nu wil ik een backup maken van in ieder geval mijn savegames. Als ik die gewoon los kopieer naar een USB-stick, zullen deze dan daarna weer gewoon werken (ook als ik niet mijn eigen PS3 terug krijg)?
Ook al zou je de HD eruit halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Darkzell het volgende:
De harde schijf moet gewoon mee zover ik weet, anders wordt het toch maar ergens een externe harde schijf zoeken om gewoon de gehele inhoud van de PS3 te back-uppen.
De singstar-save gaf al wel aan dat je die niet kon kopiëren naar USB dus als de andere spellen ook een beveiliging hadden dan zou dit neem ik aan al worden aangegeven als ik hem wil kopiëren.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/specopstheline/news.html?sid=6244899&mode=previewsquote:We were able to watch a short live demo of Spec Ops in action, which showed off a mission that took place one-third of the way through the game. The voice we heard at the beginning was that of Konrad, who was taunting Walker to come find him. Just after Konrad finished his speech, Walker and his squad were ambushed by a group of soldiers while scouting the desert. A rock soundtrack started playing to signal the start of battle--an interesting change from the usual orchestral fare that has scored many recent shooters. Taking cover behind a piece of concrete, Walker started blind firing at enemies and popping his head over the concrete to target them. However, his shooting was short lived because a rocket-propelled grenade missile destroyed the ground he was standing on, causing him to fall through the ground and into a concealed hotel lobby below.
Once indoors, we were treated to some great-looking interior environments, showcasing the modified Unreal engine that powers the game. Though everything had been destroyed, the lighting and reflection effects made it clear that the hotel was once a high-class establishment. We were unable to admire the scenery for too long, though, because Walker was ambushed again. This time, soldiers appeared from above, dropping in C4 charges before abseiling down to attack him. In addition to using cover, Walker commanded his squad. He was able to tell them to flank the enemies, hold back, and cover him in battle. We also caught a glimpse of a few weapons, including such shooter staples as the M16 rifle and the AA-12 auto shotgun, which laid waste to a group of enemies in seconds.
Our demo showed several of these battles taking place as Walker made his way through Dubai. One of these battles showed us how sand was used to kill enemies and change the environment. Walker entered a large room full of soldiers, as well as several civilians, and just above the soldiers was a set of large glass windows covered by sand. Walker was able to shoot out the glass windows, causing the sand to pile into the room. This killed the soldiers, but it was at the expense of civilian lives. We were told that it was possible to kill the soldiers without shooting out the glass, thus saving the civilians. Producer Cory Davis explained that there will be many situations in the game where the player has to make decisions between "what is morally justified" and the mission. It seems as though game is intending to delve into the gray area of morals, rather than the simple black and white of good versus evil.
SpecOps.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/xbox360/action/specopstheline/news.html?sid=6244899&mode=previews
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Developer Interview
Video Preview
Klinkt als een goed doorontwikkelde versie van PlanetSidequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind MAG tegen mijn eigen verbazing erg goed.Vermaak me er beter mee dan de beta van BC 2.
Gameplay is dik in orde, en lekkere shootouts. Geen fancy killstreaks en dat soort tienershit. Grafisch verbazingwekkend goed gezien de schaal van de game. Het betreft hier duidelijk een nieuwere build dan de closed beta. Stabiele framerate en het oogt allemaal net wat gelikter.
Het loopt duidelijk op dedicated. Vreemde lagspikes of gare hit detecties is absoluut niet op te merken. Precies zoals het hoort. Een achievement wat Zipper hier heeft bereikt.
Trek je wel even 3 uur uit voor het installeren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Klinkt als een goed doorontwikkelde versie van PlanetSideGa morgen als ik tijd heb ook de beta even proberen
Cynisme Cybje... cynisme...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
3 uren?
Kon vanmiddag na drie kwartier meteen aan de slag.
Had hem voor de jaarwisseling al van de US store gehaald en geinstalleerd op mijn EU accountquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Trek je wel even 3 uur uit voor het installeren?
Netjes. Maar zal in de USA wel anders worden denk ikquote:The BBFC has passed Heavy Rain for sale in the UK, deeming the mature PS3 exclusive suitable for 15 year-olds.
Quantic Dream's emotional thriller features "strong language, violence and sex", but avoided the 18 rating stamped on games like Grand Theft Auto IV and Modern Warfare 2.
"These are obviously not real people, or real people acting, and it all depends on the level of blood and violence. We use the same classification for games as we do for films, and this game is suitable for a 15 audience," the BBFC told IncGamers.
The 15 rating may come as a surprise to some, particularly as game creator David Cage told Eurogamer that the industry should not be frightened to tackle mature themes in the same way films or books do.
Heavy Rain will be released exclusively on PS3 early this year. No official date has been announced, but the BBFC rating appears to support the late February estimate backed by retailers.
Niet eens een MJ logo in de PS3 zelfquote:Sony Computer Entertainment Japan is releasing a Michael Jackson-themed PS3 hardware bundle.
The package will include a 120GB console in "Charcoal Black", a controller and cables, plus biopic This Is It on Blu-ray. There's a special PS3 wallpaper on the disc.
Shoppers will be able to pick up the bundle for ¥33,500, equivalent to around £230. It will hit stores on 27th January.
Wordt deze PS3 naarmate die ouder wordt ook steeds witter?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Netjes. Maar zal in de USA wel anders worden denk ik
[..]
Niet eens een MJ logo in de PS3 zelf
Dat zou wel een hippe feature zijn. Klepje zou dan ook af moeten brekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt deze PS3 naarmate die ouder wordt ook steeds witter?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
...
Dat zou wel een hippe feature zijn. Klepje zou dan ook af moeten breken
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou wel een hippe feature zijn. Klepje zou dan ook af moeten breken
quote:Heavy Rain release date revealed
Quantic Dream-developed title coming end of February, CVG discovers
Sony's much-anticipated PS3 adventure Heavy Rain will be released on February 26th in the UK, CVG can reveal.
Watertight retail sources have today informed us (off the record, naturally) that Sony has officially penned in the date for the movie-like release.
"That's the date we've got and as far as we're concerned they've committed to it," one UK High Street bigwig told CVG.
Sony told CVG that it could not comment on the news.
En als je PS3 kapot is gegaan ben je alsnog de sjaak. Moet je alsnog een externe hdd gebruiken met alle gevolgen van dien. De enige reden dat ik een back-up maak is juist zodat ik mijn saves niet verlies. Maarja, die hebben ze beveiligd. Dat hadden ze wel wat beter kunnen doen. Ze hadden account gebonden moeten zijn in plaats van systeem gebonden. Was dat nou zo'n groot probleem geweest?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:21 schreef koei het volgende:
Voor iedereen die een nieuwe PS3 koopt en alle data van zn oude PS3 wil overzetten is de volgende link wel handig: http://blog.us.playstatio(...)tem-software-update/
Ik had mn systeemsoftware nog niet geupdate en heb dus twee weken geleden enorm zitten klooien met het overzetten van alles via een portable hdd waarbij alsnog een heel aantal saves niet werden meegenomen omdat die beveiligd waren...
Dan heb je een andere smaak in vergelijking tot die van jou?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef gniffie het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/ces-2010-heavy-rain/60506
heavy rain filmpje van fistfight misschien spoilers dus pas op![]()
serieus als je dit spel leuk vind
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef gniffie het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/ces-2010-heavy-rain/60506
heavy rain filmpje van fistfight misschien spoilers dus pas op![]()
serieus als je dit spel leuk vind
MAG is tof inderdaad. Hulde voor Zipperquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind MAG tegen mijn eigen verbazing erg goed.Vermaak me er beter mee dan de beta van BC 2.
Gameplay is dik in orde, en lekkere shootouts. Geen fancy killstreaks en dat soort tienershit. Grafisch verbazingwekkend goed gezien de schaal van de game. Het betreft hier duidelijk een nieuwere build dan de closed beta. Stabiele framerate en het oogt allemaal net wat gelikter.
Het loopt duidelijk op dedicated. Vreemde lagspikes of gare hit detecties is absoluut niet op te merken. Precies zoals het hoort. Een achievement wat Zipper hier heeft bereikt.
Assissins Creed 2quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:04 schreef lars_titanat het volgende:
Ik sta op het punt een nieuwe game te kopen, maar ik weet niet welke te kiezen.
Van onderstaande games heb ik de voorgaande delen met plezier gespeeld.
Ratchet & Clank: Crank in Time
Assissins Creed 2
Uncharted 2
Welke zouden jullie aanraden?
Vandaag al weer ontkent volgens Eurogamer:quote:
Maar ja, Sony ontkent er op los dus ik geloof best dat die 26e wel klopt.quote:Sony's told Eurogamer that a release date for Heavy Rain remains unconfirmed, despite numerous retailers - including those with Special Edition deals - backing 26th February as the PS3 game's UK arrival.
quote:The PlayStation 3 enjoyed a global boost in sales over the festive period, according to Sony.
More than 3.8 million consoles were shifted in the five weeks before Christmas, including 1.7 million in the US alone. That equates to a 76 per cent increase in sales compared to the same period a year previously. Sony has never shifted so many PS3 consoles in the run-up to Christmas before.
Daar heb je toch een 200hz tv voor nodig? De TV die ik wil (LG 42LH5000) heeft 200hz en een 42" scherm voor 700 euri.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef satecl het volgende:
Sony heeft vandaag bekend gemaakt dat 2010 het jaar wordt van de 3D gaming op de PS3...BOEM!
Iemand enig idee hoeveel zo'n 3d TV zal gaan kosten..? Ik was namelijk van plan deze week een nieuwe tv te kopen voor me 'game-room'. Maar anders wacht ik nog wel even...
http://tweakers.net/nieuw(...)d-ondersteuning.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:01 schreef satecl het volgende:
Ik had deze op het oog: http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/philips/42pfl8404h/330419/ . Maar die is dus 100 Hz. (Volgens jou) niet voldoende voor 3D gaming
Maar is het al zeker dat je 3D kan gamen met een 200 Hz TV? want dan weet ik zeker dat ik geen miskoop doe.
quote:Bij de polarisatietechnologie wordt dat dus gedaan door het licht voor elk oog op een andere manier te polariseren. Maar de techniek waar het in het artikel over gaat, gaat over shutter glass technologie. Deze codeert de informatie niet in de polarisatie, maar in de even en oneven frames. Elke even frame is bedoelt voor het rechteroog en elk oneven frame is bedoeld voor het linkeroog (of vv). Hiervoor is echter wel TV nodig die een 2 keer zo hoge verversingssnelheid heeft, omdat er het dubbele aantal frames moet worden weergegeven. Oftewel, er is een TV nodig welke minimaal 100/120Hz ondersteunt (niet eentje die eigenlijk maar 50/60 ondersteunt en de rest intrapoleert!). En er is een hdmi 1.4 sync poort nodig om de verversing van de frames te alignen met je bril. Met andere woorden: deze techniek kan zeker niet door een simpele fw update worden geenabled. Daarvoor is simpelweg nieuwe hardware nodig.
Een overzicht van de bestaande en gebruikte 3D technologien:
Anaglyph (brilletje met gekleurde glazen)
Scheiden van beelden per oog: verschillende kleurcodering over elkaar
Voordeel: Erg goedkoop, te gebruiken op alle TVs/media
Nadeel: Aangezien de beelden worden gescheiden door kleuren, zijn gaat er heel veel kleur en contrast verloren
Polarisatie
Scheiden van beelden per oog: codering in de polarisatie
Voordeel: Goedkope brillen, goede kwaliteit
Nadeel: Dure setup met 2 projectoren, 2 polarisatiefilters en een zilveren scherm nodig
Shutter technology
Scheiden van beelden per oog: Codering in de even en oneven frames
Voordeel: Goede kwaliteit, relatief goedkopere setup (tv met 120hz en hdmi 1,4)
Nadeel: Relatief dure brillen (50-150 euro per bril) nodig
Dit overzichtje is natuurlijk vrij ongenuanceerd, maar het schetst wel in grote lijnen welke technologien er momenteel op de markt zijn. De industrie lijkt voor home cinema in te zetten op de shutter technology, wat op zich wel logisch is gezien de kosten van een polarisatiesetup en de inferioriteit van de anaglyph methode. In de bioscopen wordt zowel shutter als polarisatie gebruikt. Dit verschilt per bioscoop.
Uit de PSN-store, knuppel!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uit de PSN-store, knuppel!![]()
HE'S BACK!
En een 1.4 HDMI Sunc Poort. Weet iemand wat dat precies is? Zit dat standaard op elke tv?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:50 schreef satecl het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat ze de 'Shutter technologie' gaan gebruiken. Dat wordt dus een TV kopen van 200 Hz en dan gaat het helemaal goed komen![]()
Assassins Creed 3 in 3D.. Awesome!!!
Pittige laptop is geen probleem, kan het zonder problemen aan. Vroeg me af of PS3 in tegenstelling tot X360 wel HD en Blu-Ray materiaal kan afspelen zonder omgebouwd te wordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:52 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens moet je dan wel een vrij pittige laptop hebben. In de praktijk hebben dat soort laptops gewoon HDMI onboard, kun je de laptop beter direct aansluiten!
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pittige laptop is geen probleem, kan het zonder problemen aan. Vroeg me af of PS3 in tegenstelling tot X360 wel HD en Blu-Ray materiaal kan afspelen zonder omgebouwd te worden
Bij foto's?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Ben. het volgende:
Heb net wat zooi gebackupped. Naar een ander PlayStation 3. Maar nu zie ik overal *'jes? Gaan die ooit nog weg?
Dan speel je ze af via de Transcoded map....quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef koei het volgende:
Ik kan bepaalde (gestreamde) videobestanden niet afspelen op mn PS3, die wel op mn laptop afgespeeld kunnen worden. Ik gebruik gewoon PS3 Media Server. Kan ik die updaten op de een of andere manier? Het gaat om gewoon .avi bestanden die soms niet afgespeeld worden.
Ik snap je reactie nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan speel je ze af via de Transcoded map....
Probleem is dat standaard de AVI's gewoon worden doorgegeven, alleen de PS3 is redelijk picky. Vanuit de Transcoded map worden ze dan on-the-fly omgezet naar iets dat de PS3 wel begrijpt.
Easypeasy...
Als je in de XMB de lijst met films ziet die door PMS worden aangeboden, zie je daar ook een map tussenstaan met als naam ###TRANSCODE###.quote:
Ik heb nog geen enkele game meegemaakt die dat weerhield. Lijkt me nu dus ook nu niet het geval.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef Tain het volgende:
Als ik MAG bestel uit Canada kan ik hem dan hier online gamen?
Axelmusic heeft hem namelijk voor 40 euro
link erbij http://www.axelmusic.com/productDetails/711798110221
Dat snap ik wel idd! Ik ga het zo uitproberen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je in de XMB de lijst met films ziet die door PMS worden aangeboden, zie je daar ook een map tussenstaan met als naam ###TRANSCODE###.
Als je deze map opent staan alle bijbehorende filmpjes er opnieuw in.
Indien je nu een filmpje opent, wordt die altijd door PMS omgezet naar MPEG2.
Voordeel bij bijv. mkv's is dan dat je ook nog kan kiezen uit de audio/taal track en verschillende ondertitels. (Mits natuurlijk bijgeleverd in de mkv).
Nu wel duidelijk?
Wist niet dat die username kon veranderen? En hoe zet ik die gegevens over via netwerk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef koei het volgende:
Nee, die blijven staan. Gewoon de username aanpassen en de sterretjes weghalen. Overigens kun je beter je gegevens overzetten via een netwerk, dan gaat alles mee. Bij een back-up blijven veel savegames achter op de oude PS3
http://blog.eu.playstatio(...)oftware-update-3-15/quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Ben. het volgende:
[..]
Wist niet dat die username kon veranderen? En hoe zet ik die gegevens over via netwerk?
Zorgen dat je de meest recente firmware hebt op beide PS3's en dan staat er bij systeemopties een dergelijke optie. Die selecteer je op je oude PS3 om te verzenden, en daarna op je nieuwe PS3 om te ontvangen en dan is het even geduld hebben totdat alles is overgezet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Ben. het volgende:
[..]
Wist niet dat die username kon veranderen? En hoe zet ik die gegevens over via netwerk?
Thanks! Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)oftware-update-3-15/
Dankje! Zal eens kijken zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Zorgen dat je de meest recente firmware hebt op beide PS3's en dan staat er bij systeemopties een dergelijke optie. Die selecteer je op je oude PS3 om te verzenden, en daarna op je nieuwe PS3 om te ontvangen en dan is het even geduld hebben totdat alles is overgezet.
Je hebt bijvoorbeeld Rainbow Six Las Vegas.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er voor de PS3 ook spellen ala Rainbow Six Las Vegas (X360)?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld Rainbow Six Las Vegas.
Rainbow Six Vegas 2?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]serieus? Dat wist ik niet eens
Zijn er verder nog zulke games dat je weet?
Sorry voor mijn nOOb vragen, heb NOOIT een PS gehad, nooit interesse gehad eigenlijk maar wil nu voor het eerst naast mijn X360 ook een PS3 hebben
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er voor de PS3 ook spellen ala Rainbow Six Las Vegas (X360)?
Bij hun is dus wel mogelijk om een artikel in hun eigen valuta af te rekenen voor diegene die buiten hun vestigingsland wonen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:14 schreef SPiDeY. het volgende:
MAG meteen even voor 33 pond gepreorderd bij zavvi.com
Dahakaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sure, is geen probleem. Komen ook geen extra verzendkosten bij, inmiddels al twee games bij ze besteld. Versturen duurt alleen wel minstens 'n week geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij hun is dus wel mogelijk om een artikel in hun eigen valuta af te rekenen voor diegene die buiten hun vestigingsland wonen?
Dat verschilt, heb 1 keer 2 weken moeten wachten, een andere keer was het er na 4dagen, en dat was zelfs een controller+game.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:09 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Sure, is geen probleem. Komen ook geen extra verzendkosten bij, inmiddels al twee games bij ze besteld. Versturen duurt alleen wel minstens 'n week geloof ik.
Top, dank jequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele game meegemaakt die dat weerhield. Lijkt me nu dus ook nu niet het geval.
Je hebt gelijk, komt nog een pond bij voor verzenden (niet in de gaten gehad).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat verschilt, heb 1 keer 2 weken moeten wachten, een andere keer was het er na 4dagen, en dat was zelfs een controller+game.
Ik reken zelf af in ponden, maar er komt dacht ik wel 1pond verzendkosten bij hoor
Hij staat bij mij gewoon tussen de nieuwe releasesquote:
Je leest teveel op NeoGAFquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Wtf. Sigmund wordt in ACiT ingesproken door Nolan North?![]()
![]()
En daar kom ik nu pas achter. Die man is genius.
Some things got to stopquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Wtf. Sigmund wordt in ACiT ingesproken door Nolan North? :o :') :D
En daar kom ik nu pas achter. Die man is genius.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 | Dark Void (2010) ... William Augustus Grey Army of Two: The Fortieth Day (2010) ... Elliot Salem Spec Ops: The Line (2010) ... Captain Martin Walker The Saboteur (2009) .... Le Crochet Assassin's Creed II (2009) .... Desmond Miles / Adam Dragon Age: Origins (2009) .... Additional Voices Marvel Super Hero Squad (2009) .... Asgardians / U.S. Agent / A.I.M. Agent / S.H.I.E.L.D. Soldier 1 / Fireman 1 / Civilian 1 / War Machine / Frost Giants Uncharted 2: Among Thieves (2009) .... Nathan Drake Ratchet & Clank Future: A Crack in Time (2009) .... Sigmund/Nefarious Trooper Halo 3: ODST (2009) .... Romeo Marvel: Ultimate Alliance 2 (2009) .... War Machine Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009) Transformers: Revenge of the Fallen (2009) .... Sideswipe / Additional Voices Infamous (2009) .... Additional Voices Terminator Salvation (2009) .... Dobkin X-Men Origins: Wolverine (2009) .... Additional Voices The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena (2009) .... Guard Madworld (2009) .... Operator B/Master Father (Francis)/Yokozuna Daisangen Watchmen: The End Is Nigh (2009) Halo Wars (2009) .... Sgt Forge Lord of the Rings: Conquest (2009) .... Evil Human Officer #2/Gondorian Officer #2 Shadow Complex (2009) .... Jason Flemming Prince of Persia (2008) .... The Prince Destroy All Humans: Path of the Furon (2008) .... Emperor Meningitis Gears of War 2 (2008) .... Jace Stratton/Gamma 3 Soldier/KR Pilot #3 The Hardy Boys: The Hidden Theft (2008) .... Gus/Dougal/Con Crash: Mind Over Mutant (2008) .... Dr. N. Gin The Princess Bride Game (2008) .... Grandpa Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots .... Enemy Soldiers / MGO Soldiers / Ocen of Gossip - Co-host Valkyria Chronicles (2008) .... Additional Voices Dark Sector (2008) .... Soldier/Civilian Destroy All Humans: Big Willy Unleashed (2008) .... Trahn/Ratpoo/Corncob King Lost Odyssey (2007) .... Dark Acolyte Unreal Tournament III (2007) .... Bishop Uncharted: Drake's Fortune (2007) .... Nathan Drake Assassin's Creed (2007) .... Desmond Miles / Abbas Crash of the Titans (2007) .... Dr. N. Gin Halo 3 (2007) .... Marines World in Conflict (2007) The Darkness (2007) (VG) .... Young Jackie / Nino Moretti Pirates of the Caribbean: At World's End (2007) .... Pirates/Redcoats Spider-Man 3 (2007) .... Additional Voices Teenage Mutant Ninja Turtles (2007) .... Raphael / Nightwatcher Titan Quest: Immortal Throne (2007) Ratchet & Clank: Size Matters (2007) .... Multiplayer Voices Lost Planet: Extreme Condition (2006) .... Joe/Narrator Armored Core 4 (2006) .... Sherring/VIP Pimp My Ride (2006) Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II - Rise of the Witch King (2006) .... Elven Warriors Agatha Christie: Murder on the Orient Express (2006) .... Edward Masterman / Cyrus Hardman / Dr Constantine Resistance: Fall of Man (2006) SOCOM: U.S. Navy SEALs - Combined Assault (2006) .... Vandal The Sopranos: Road to Respect (2006) .... Additional Characters Guild Wars: Nightfall (2006) Marvel: Ultimate Alliance (2006) .... Ghost Rider / Hawkeye Gothic 3 (2006) .... Additional Voices Avatar: The Last Airbender (2006) .... Additional Voices Sacred Rings (2006) Company of Heroes (2006) Saints Row (2006) Titan Quest (2006) Cars (2006) Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow (2006) .... Don Carrera De La Vega / Captured Pirate #3 / Redcoat Guild Wars: Factions (2006) Keepsake (2006) .... Zak Final Fantasy XII (2006) .... Vossler York Azelas Syphon Filter: Dark Mirror (2006) Driver: Parallel Lines (2006) .... Additional Voices The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II (2006) .... Elven Warriors 24: The Game (2006) .... Additional USA VO SWAT 4: The Stetchkov Syndicate (2006) .... SWAT Officer Tony The Outfit (2005) .... Allied Soldier, Resistance Fighter Yakuza (2005) .... Additional Voices 50 Cent: Bulletproof (2005) .... Spinoza Gun (2005) .... Additional Voices Agatha Christie: And Then There Were None (2005) .... Patrick Narracott / The Harbormaster Crash Tag Team Racing (2005) .... Dr. N. Gin Ty the Tasmanian Tiger 3: Night of the Quinkan (2005) .... Karlos / Snappy Call of Duty 2: Big Red One (2005) Call of Duty 2 (2005) .... Sgt. Randall SpongeBob SquarePants: Lights, Camera, Pants! (2005) .... Gill Hammerstein Dungeons & Dragons: Dragonshard (2005) (VG) Evil Dead: Regeneration (2005) .... Deadite 2/Deadite 3/Deadite 4 EverQuest II: Desert of Flames (2005) The Incredible Hulk: Ultimate Destruction (2005) .... Guard #1 Kingdom of Paradise (2005) .... Densei/Byakko Disciple Ape Escape 3 (2005) .... Dr. Tomoki/Computer Voice Predator: Concrete Jungle (2005) .... Additional Voices S.W.A.T. 4 (2005) .... SWAT Officer Tony "Subway" Girard God of War (2005) .... Hades / Greek Soldier / Fisherman Area 51 (2005) .... McCan EverQuest II (2004) .... Assistant Draek/Lt. Daro/Rion Rolana/Medic Brendan/Grayl Turfstrider/Jorgie Icearmor/Royal Guard Novice #2/Qeynosian Infiltrator/Agent Vylo/Dervish Kingpin/Dranok Bileblood/Freeport Mole/Voltari il'Fercer/Volarr/Mikul/Sandon Breezebender/Tamera Brinebringer/Arconius/Maliz T'Raan The Punisher (2004) Maximo vs. Army of Zin (2004) .... Baron/Baron's Guard/Bandit Ty the Tasmanian Tiger 2 (2004) .... Karlos / Duncan / Snappy The Cat in the Hat (2003) .... Fish Interstate '82 (1999) .... Hinkley |
echt hè ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij staat bij mij gewoon tussen de nieuwe releases
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je leest teveel op NeoGAFMaar ja, ik ben het eens met dat topic. Hij moet teveel dezelfde stemmen doen terwijl hij zoveel meer kan
Zie dus Sigmund
Fruit, je caps staat aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
NIET HATEN HEIK MAAK VANAVOND WEL EEN SCREENSHOT DAN
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef gniffie het volgende:
Van de week maar is aan bladestorm beginnen ligt al 2 jaar in de kast
quote:Heavy Rain Approaching!
Hi everyone – Alex Pavey here, with some great news about Heavy Rain to start off the new year! The eagle-eyed amongst you will have noticed that the US release date has been confirmed today as the 23rd February – and although there are still some final tests and checks to be completed, I wanted to let you all know that you can expect to see Heavy Rain on-shelves across PAL regions during the same week – Wednesday 24th February for mainland Europe, and Friday 26th February in the UK and Ireland.
There are a range of pre-order programs going on – these vary across each country, but will offer you a chance to get hold of either the Heavy Rain Special Edition, or specific bonus items DLC including “Heavy Rain: Chronicle One – The Taxidermist”. Look out for more details on country-specific pre-order plans soon.
Heavy Rain is the highly anticipated PS3 exclusive developed by Quantic Dream – an emotional thriller where your choices can have dramatic consequences. There’ll be plenty more interesting news to come on Heavy Rain as we approach launch, so keep your eyes open…!
eeeeuh, naaktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Naakt in de winkel kopen op woensdag.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat verwachten de meesten eigenlijk van White Knight Chronicles ?
Naakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
eeeeuh, naaktBedoel je misschien blind?
Leg uit. Waarom naakt de winkel in lopen om HR te gaan kopen?quote:
Is het waard, net zoals je een goede game speelt met de broek uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom naakt de winkel in lopen om HR te gaan kopen?
qftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is het waard, net zoals je een goede game speelt met de broek uit.
Fact.
In je blote reet gamen vind ik toch wat anders dan dat je met je blote lul een winkel in loopt. Noem me preutsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is het waard, net zoals je een goede game speelt met de broek uit.
Fact.
Hij gaat Heavy Rain extreem geweldig vinden omdat hij het gevoel heeft dat hij dat de zestig keiharde euro's moet compenseren. En omdat hij ons natuurlijk moet wijs blijven maken dat de game écht heel extreem geweldig is gaat hij hem in zijn blote gat halen zodat hij die schaamte ook kan compenseren. Anders breekt 'ie straks en komt hij hier melden dat Heavy Rain eigenlijk een beetje tegenvalt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
In je blote reet gamen vind ik toch wat anders dan dat je met je blote lul een winkel in loopt. Noem me preuts
Springt u even van den brug afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij gaat Heavy Rain extreem geweldig vinden omdat hij het gevoel heeft dat hij dat de zestig keiharde euro's moet compenseren. En omdat hij ons natuurlijk moet wijs blijven maken dat de game écht heel extreem geweldig is gaat hij hem in zijn blote gat halen zodat hij die schaamte ook kan compenseren. Anders breekt 'ie straks en komt hij hier melden dat Heavy Rain eigenlijk een beetje tegenvalt.
Deze jongen zit te veel in zijn psychologie-boeken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij gaat Heavy Rain extreem geweldig vinden omdat hij het gevoel heeft dat hij dat de zestig keiharde euro's moet compenseren. En omdat hij ons natuurlijk moet wijs blijven maken dat de game écht heel extreem geweldig is gaat hij hem in zijn blote gat halen zodat hij die schaamte ook kan compenseren. Anders breekt 'ie straks en komt hij hier melden dat Heavy Rain eigenlijk een beetje tegenvalt.
Deze jongen zit te veel in zijn psychologie-boeken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
\
EN IK KAN DIE KUTBETA NOG STEEDS NIET VINDEN :R
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we got him. De AQuila van het PS kamp.
Eerste paar uur zijn leuk daarna wordt die echt saaiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:01 schreef Griebus het volgende:
Heb net 3 kwartier Eternal Sonata erop zitten. Niet zo heel nieuw inderdaad maar heb er eigenlijk hier nooit iemand over gehoord.
Verhaal is tot nu toe als een echte jrpg, grafisch ziet het er echt super uit (cellshaded ftw) en muziek is briljant.
De demo vond ik niet zo heel erg overtuigend maar tot nu toe zit ik echt te genieten.![]()
Wie heeft hier heeft deze ook wel eens gespeeld?
In je blote reet gamen in alles voor echte bazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
In je blote reet gamen vind ik toch wat anders dan dat je met je blote lul een winkel in loopt. Noem me preuts
Wow, wow, WOOOOOOOOW!!!! Ik had hem inmiddels allang zijn redactie tag ontnomen. En dat is niet om te stoken hoor!quote:
En jou nog iets geven om te moeten compenseren?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Bedoeltie niet dat hij er niks van wil zien van te voren?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben al aardig bezig met MAG beta ( lvl 26 ) , maar wat me opvalt is dat Raven ( waarvoor ik heb gekozen ) bijna altijd verliest met Domination. Meerdere gasten waarmee ik heb gesproken (via headset) hebben dit beaamd.
Ik heb slechts 2 matches gespeeld waarbij we een minor victory hadden.
Nu lijkt me toch dat het spel toch niet echt gebalanceerd is en mag ik hopen dat bij de uiteindelijke release dit verholpen is, aangezien niemand de hele tijd wil verliezen.
Het is een erg vermakelijk spel, maar je raakt wel gefrustreerd als je nooit wint.
Whehehequote:
Plaatje blijft gewoon leukquote:
Hij is echt goedquote:
Als je een "normale" PS3 hebt ( geen slim ) kan je linux installeren en daarvoor zal er vast wel een SNES emulator zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:53 schreef pietpiraat88 het volgende:
Is er een manier om, zonder de PS3 te modden, een SNES emulator te installeren op de PS3? Ik wil vet graag weer Donkey Kong Country spelen maar ik heb geen zin om m'n snes weer helemaal aan te sluiten
Oh ja en als ik met PES 2009 online wil dan kan ik alleen op een zuidamerikaanse server ofzo, met maar 40 mensen die er op spelen. En dit ligt niet aan m'n internet want ik heb in 3 huizen gewoond sinds ik PES 2009 heb en overal heb ik dit probleem. Hoe kom ik op een normale server?
Ik heb gisteren ook even moeten zoeken, maar hij staat er toch echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Bedoeltie niet dat hij er niks van wil zien van te voren?
Heb je al domination gespeeld dan? Vanaf lvl 10 kan je namelijk pas domination spelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is MAG een KUT game
Tering wat slecht.
Nee, na 10 minuten al aan de kant geflikkerdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je al domination gespeeld dan? Vanaf lvl 10 kan je namelijk pas domination spelen.
Tevens is het een BETA natuurlijk, vergeet dat niet.
De 256 player maps ( vanaf lvl10 ) zijn heeeel anders dan de sabotage maps ( die zijn voor 64 players ): bunkers met gunturrets , AA , Mortars, APC,s en groter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee, na 10 minuten al aan de kant geflikkerd
Trage gameplay, veel rennen zonder enige actie, warrige interfaces, meh-graphics, geen mute-functie?, saaie levels, halo-feel mbt wapens (dat wil zeggen dat ze saai klinken en knullig aanvoelen) en het gevoel van de GIGANTISCHE schaal qua gameplay kreeg ik nu ook niet echt.
Die gaat aan mij voorbij iig.
Overall 10-minuten BETA score: Meh.
heb je 'm, blijk je het niet leuk te vinden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is MAG een KUT game
Tering wat slecht.
Maak er nog eens zo'n plaatje van danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is MAG een KUT game
Tering wat slecht.
Iemand enig idee wat voor verpakking dat is? Ik kan er nergens iets over vinden. Als het een steelcase ofzo is wil ik 'm wel daar bestellen. Het lijkt me in ieder geval niet die Ultimate Edition met die lelijke doodskistquote:Schrijf nu in voor God of War 3 en ontvang de Special Edition i.p.v. een gewone versie! OP=OP!
Inhoud Special Edition:
# Speciale verpakking
In-game Down loadable content (Playstatation network voucher bijgeleverd in het pakket): met daarin:
# God of War Combat Arena: een exclusief arena level waarin Kratos 7 challenges dient af te leggen.
# 2x Character skins: speel met Kratos als Dominus of Phantom of Chaos.
# Deze skins worden speelbaar na uitspelen van God of War III
# God of war game on blu ray disc
dat vraag ik me ook af, doos van pandora wil ik ook hebben namelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bart Smit heeft een pre-order actie voor GoW3:
[..]
Iemand enig idee wat voor verpakking dat is? Ik kan er nergens iets over vinden. Als het een steelcase ofzo is wil ik 'm wel daar bestellen. Het lijkt me in ieder geval niet die Ultimate Edition met die lelijke doodskist
http://tweakers.net/nieuw(...)d-ondersteuning.htmlquote:Op zondag 10 januari 2010 12:45 schreef Slayage het volgende:
je hoort de laatste tijd veel over 3d films, tvs en gaming en ik begrijp dat sony er ook volop ermee bezig is, maar is 3d niet mogelijk met de lcd tvs die de meeste mensen tegenwoordig in huis hebben eigenlijk?
ik heb zelf nog geen hd tv namelijk, maar overweeg wel om er 1 te kopen in de loop van het jaar, maar MOET ik een 3d tv hebben om op me PS3 3d te kunnen gamen, of niet?
voor een leek is het een beetje verwarrend allemaal
op tweakers zat ik al wat dingen over te lezen thanksquote:Op zondag 10 januari 2010 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)d-ondersteuning.html
wou m gister ff spelen dus ik download die demo van 37 mb, moet ik vervolgens nog een uur wachten omdat de update 1,8 gig isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is MAG een KUT game
Tering wat slecht.
''MAG, originally titled Massive Action Game, is a Playstation 3 exclusive tactical FPS developed by Zipper Interactive''quote:Trage gameplay
Seriously.quote:meh-graphics
In de lobby heb ik nog niet kunnen achterhalen of dit mogelijk is, ingame echter wel. Select-->opent list met jouw squadleden-->zoek betreffende speler op--> druk vierkant-->mute-->appel.quote:geen mute-functie?
quote:halo-feel mbt wapens (dat wil zeggen dat ze saai klinken en knullig aanvoelen)
Domination says hi. Ofwel: duik met je ass van je PC weg en get back to work.quote:het gevoel van de GIGANTISCHE schaal qua gameplay kreeg ik nu ook niet echt.
HALLO LIEVE CYB!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
SF
[..]
''MAG, originally titled Massive Action Game, is a Playstation 3 exclusive tactical FPS developed by Zipper Interactive''
Goh...
In MAG draait het louter om teamplay. De speler die rushed is duidelijk in het nadeel.
[..]
Seriously.Kijk for christ's sake eens naar de schaal van de game. Dan is het volstrekt ridicuul om hoge eisen te gaan stellen. Dit ziet er absoluut prima uit.
[..]
In de lobby heb ik nog niet kunnen achterhalen of dit mogelijk is, ingame echter wel. Select-->opent list met jouw squadleden-->zoek betreffende speler op--> druk vierkant-->mute-->appel.
[..]
![]()
![]()
Ik ben het zowaar met je eens. Met name het geluid had veel bombastischer gemogen.
[..]
Domination says hi. Ofwel: duik met je ass van je PC weg en get back to work.
Schijtspel gewoon.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens, noem het geen MAG maar MTG dan, maar dat klinkt natuurlijk niet zo sexy
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
SF
[..]
''MAG, originally titled Massive Action Game, is a Playstation 3 exclusive tactical FPS developed by Zipper Interactive''
Goh...
In MAG draait het louter om teamplay. De speler die rushed is duidelijk in het nadeel.
[..]
Seriously.Kijk for christ's sake eens naar de schaal van de game. Dan is het volstrekt ridicuul om hoge eisen te gaan stellen. Dit ziet er absoluut prima uit.
[..]
In de lobby heb ik nog niet kunnen achterhalen of dit mogelijk is, ingame echter wel. Select-->opent list met jouw squadleden-->zoek betreffende speler op--> druk vierkant-->mute-->appel.
[..]
![]()
![]()
Ik ben het zowaar met je eens. Met name het geluid had veel bombastischer gemogen.
[..]
Domination says hi. Ofwel: duik met je ass van je PC weg en get back to work.
What the fuck was dat?quote:
lol doe het filmpje eensquote:
quote:
Aha, ik meld ook wat mijn persoonlijke mening van MAG.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Knurft.
Ik ga alleen in op een aantal van zijn argumenten die in mijn ogen niet valide zijn. Dat het spel hem maar matig kan bekoren is het laatste waar ik hem op tegen zal spreken. Het is tenslotte zijn persoonlijke kijk, ook al is die gebaseerd op een hele korte speelsessie.
ik twijfel nog steeds of ik die op de xbox mot kaufenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Rejected het volgende:
Over MTG gesproken, jammer dat de PS3 hier geen spel van heeft.
Wat is een leuk spel om met de vriendin te spelen? Geen LBP
Ja ik heb het gelezen, je vond het een schijtspel. Nu eens een uitgebreidere impressie.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aha, ik meld ook wat mijn persoonlijke mening van MAG.
Heb ik niet eens, na 1 minuut gamen dacht ik, not this shit again, en toen was het exit. Ik ben ook niet zo'n MP'ert.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen, je vond het een schijtspel. Nu eens een uitgebreidere impressie.
semi sociale contacten onderhouden is nooit je sterkste punt geweest of wel wes?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb ik niet eens, na 1 minuut gamen dacht ik, not this shit again, en toen was het exit. Ik ben ook niet zo'n MP'ert.
Als ze te batsen zijn ga ik ervoor. Anders njet idd.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
semi sociale contacten onderhouden is nooit je sterkste punt geweest of wel wes?
Ik zal eens kijken of ik Morthill zover kan krijgen (hur hur) om jou een impressie van het spel te laten schrijven. Zal ook meteen de voorwaarde eisen bij weigering = je crewleden uitzwaaien.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb ik niet eens, na 1 minuut gamen dacht ik, not this shit again, en toen was het exit. Ik ben ook niet zo'n MP'ert.
Is al de 2e keer dat je het probeertquote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik Morthill zover kan krijgen (hur hur) om jou een impressie van het spel te laten schrijven. Zal ook meteen de voorwaarde eisen bij weigering = je crewleden uitzwaaien.
Payback's a bitch uh?!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is al de 2e keer dat je het probeertWhy may I ask?
Ben ik het helemaal mee eens, Spellen als Uncharted 2 koop ik meestal als ze wat goedkoper worden. Alleen Assassins Creed 2 kon ik niet laten liggen. Maar FIFA 10, Rockband: The Beatles en Modern Warfare 2 lagen met de releasedatum al op de mat hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 14:02 schreef Feitosa het volgende:
Ik koop enkel spellen met MP support, anders raak ik de game na een tijd niet eens meer aan.
Want U2 heeft geen MP natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 14:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, Spellen als Uncharted 2 koop ik meestal als ze wat goedkoper worden. Alleen Assassins Creed 2 kon ik niet laten liggen. Maar FIFA 10, Rockband: The Beatles en Modern Warfare 2 lagen met de releasedatum al op de mat hoor
Graphics: 99%quote:You may have heard rumors on the internets about FFXIII not having any towns and being basically a straight shot with practically no sidequests or content outside of dungeon crawling. Well, unfortunately, that is all true.
Persona 3 sacrificed a large variety of dungeons for one massive endlessly evolving one and a rich school sim game to enjoy outside of grinding. Dragon Quest IX sacrificed a team of unique story-relevant characters with individual personalities for fully customizable avatars with variable classes and skill sets. FFXIII sacrifices virtually all of the non-dungeon content, from NPC interaction to towns, in exchange for...really pretty graphics.
FFXIII is a contender for the award of best graphics in a console video game ever. A small handful of games with names like Metal Gear Solid 4 and Killzone 2 can compete, and even then, when you consider the diversity of environments and character designs, FFXIII gives even the best high resolution FPS a run for its money.
A final, hopefully illustrative comparison: FFXIII is sort of like that really hot chick with the amazing body who may be fun to hang around but doesn't grow on you that much. Infinite Space, 2009's best original RPG by my count, is like the awkward girl with the thick glasses and bad skin. She's got a chip on her shoulder and you have to get over your initial impression, but once you do, you realize that she's the coolest and most interesting person you've ever met, and ultimately she becomes not just a potential conquest but a lifelong friend. I don't mind FPS games that fall into the former category, but for RPGs, well, call it a fetish, but I'll take the lovable crater-face every time.
Wat een vage cijfers ook, control een cijfer geven? Je site RPGfan noemen? Cansa fail, bijna MAG waardig.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Graphics: 99%
Sound: 99%
Gameplay: 80%
Control: 85%
Story: 90%
Overall: 85%
http://www.rpgfan.com/reviews/Final_Fantasy_XIII/index.html
Wat een deceptie.
RPGfan is een van de beste sites voor RPGfans. En nee, dat is geen woordgrapje, gewoon de waarheidquote:Op maandag 11 januari 2010 15:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een vage cijfers ook, control een cijfer geven? Je site RPGfan noemen? Cansa fail, bijna MAG waardig.
Cybje:quote:PSV is landskampioen 2010 geworden terwijl Ajax niet verder kwam dan de derde plek
quote:Landskampioen 2010 ... Ajax
Het was toch een leuk woordgrapje Roy. Was eigenlijk de bedoeling voor een trollpost jegens Cyb, met zijn payback is a bitch, HA.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RPGfan is een van de beste sites voor RPGfans. En nee, dat is geen woordgrapje, gewoon de waarheid
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het was toch een leuk woordgrapje Roy. Was eigenlijk de bedoeling voor een trollpost jegens Cyb, met zijn payback is a bitch, HA.
Ben je dan ook van de partij Wes? Al is het alleen maar om die lampies, Roy specifiek, met een flinke oorwassing uit te zwaaien en voor de titel uit te vlakken.quote:14/03/10 Ajax - PSV Eredivisie 16:30 u
Een rpg zonder dorpjes is kutquote:Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Graphics: 99%
Sound: 99%
Gameplay: 80%
Control: 85%
Story: 90%
Overall: 85%
http://www.rpgfan.com/reviews/Final_Fantasy_XIII/index.html
Wat een deceptie.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef Griebus het volgende:
Leveren ze dat dus allemaal in zodat het ook op die andere console draait?
Die eerste is gewoon een officiele remote en werkt prima. Misschien gebruik je niet alle knoppen, maar werkt erg fijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef Funkel het volgende:
Iemand ervaringen met een blu-ray remote voor de PS3? Zie op axelmusic deze staan voor 18,-
[ afbeelding ]
En deze voor een 10tje:
[ afbeelding ]
Veel minder functies dus, maar heb je al die knoppen van de eerste ook echt nodig? En een sixaxis controller van axelmusic, kunnen die op een NL playstation gebruikt worden?
Sorry voor de noob-vragen
Ik heb hem al een tijdje en ik ben er erg blij mee. Voor 18 euro zou ik niet twijfelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef Funkel het volgende:
Iemand ervaringen met een blu-ray remote voor de PS3? Zie op axelmusic deze staan voor 18,-
[ afbeelding ]
En deze voor een 10tje:
[ afbeelding ]
Veel minder functies dus, maar heb je al die knoppen van de eerste ook echt nodig? En een sixaxis controller van axelmusic, kunnen die op een NL playstation gebruikt worden?
Sorry voor de noob-vragen
Allereerst zal het eerste deel uit de episodische content gratis zijn voor diegene die het spel pre-orderen. Verder is het zo als je de LE aanschaft, [TIP]welke bij HMV voor dezelfde prijs als de normale editie over de toonbank gaat[/TIP], je meteen (en dus eerder) de scene al kunt spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje, vertel eens over die Heavy Rain DLC en waarom we dat zouden moeten kopen.
Ik wil Heavy Rain het liefst op de releasedate hebben, hoelang duurt het daar met verzenden cybje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Allereerst zal het eerste deel uit de episodische content gratis zijn voor diegene die het spel pre-orderen. Verder is het zo als je de LE aanschaft, [TIP]welke bij HMV voor dezelfde prijs als de normale editie over de toonbank gaat[/TIP], je meteen (en dus eerder) de scene al kunt spelen.
Tenslotte liep vrijwel iedereen te mauwen toen werd aangekondigd dat de taxidermist scene geen deel zou uitmaken van het spel. Nu wordt het dus alsnog mogelijk gemaakt om de scene te kunnen spelen.
Okay, maar ik ga HR niet op launch kopen, maar pas maanden later misschien. Ik ga er dan vanuit dat die DLC gewoon gekocht moet worden. De vraag is dan, hoe passen ze in het verhaal, hoe duur zijn ze en hoeveel delen komen er uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Allereerst zal het eerste deel uit de episodische content gratis zijn voor diegene die het spel pre-orderen. Verder is het zo als je de LE aanschaft, [TIP]welke bij HMV voor dezelfde prijs als de normale editie over de toonbank gaat[/TIP], je meteen (en dus eerder) de scene al kunt spelen.
Tenslotte liep vrijwel iedereen te mauwen toen werd aangekondigd dat de taxidermist scene geen deel zou uitmaken van het spel. Nu wordt het dus alsnog mogelijk gemaakt om de scene te kunnen spelen.
Is toch nog niet uit ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef magge het volgende:
iemand die army of two al heeft? Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, maar ik ga HR niet op launch kopen, maar pas maanden later misschien. Ik ga er dan vanuit dat die DLC gewoon gekocht moet worden. De vraag is dan, hoe passen ze in het verhaal, hoe duur zijn ze en hoeveel delen komen er uit?
Over hoe duur de volgende delen (er zullen hoe dan ook meerdere episodes verschijnen) gaan kosten is ons nog niet meegedeeld.quote:First of all, I’m pleased to confirm that Heavy Rain will be supported by some very interesting downloadable content – The Heavy Rain Chronicles.
These are a series of additional, fully-playable scenes, where you’ll learn more about the backstory of some of the characters you’ll meet in Heavy Rain itself. The first episode will centre on Madison – and the setting will be familiar to those of you who have been following the progress of Heavy Rain closely…
Ik heb nog geen ervaringen met HMV dus dit wordt mijn eerste bestelling daar. Wellicht dat Roy je duidelijkheid kan verschaffen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil Heavy Rain het liefst op de releasedate hebben, hoelang duurt het daar met verzenden cybje.
Okay, jammer. Dan hou ik het bij mijn oorspronkelijke plan gewoon: HR spelen na FFXIII en GoWIIIquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Over hoe duur de volgende delen (er zullen hoe dan ook meerdere episodes verschijnen) gaan kosten is ons nog niet meegedeeld.
Nope, ook nog nooit daar iets online gekocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ervaringen met HMV dus dit wordt mijn eerste bestelling daar. Wellicht dat Roy je duidelijkheid kan verschaffen.
Jawelquote:
Ik heb m daar zojuist ook maar al besteld. Ik heb ook geen ervaring met die site.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb nog geen ervaringen met HMV dus dit wordt mijn eerste bestelling daar. Wellicht dat Roy je duidelijkheid kan verschaffen.
http://blog.us.playstatio(...)-heavy-rain-box-art/quote:We’re also able to confirm Heavy Rain’s final ESRB rating has come in at a strong M for Blood, Intense Violence, Nudity, Sexual Content, Strong Language and Use of Drugs. And for those of you who have asked, the content is exactly the same as what’s being released in all our territories, so you’ll get to enjoy it exactly as Quantic Dream intended.
Mja, ik kreeg alleen een 80023017 error. Ik dacht dat ik iets verkeerd had aangesloten ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zijn met onderhoud bezig gaf mijne aan
Ik kreeg de dezelfde code daarna, no worriesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg alleen een 80023017 error. Ik dacht dat ik iets verkeerd had aangesloten ofzo.
En het werkt weer. Na de demo gespeeld te hebben gelijk Echochrome gekocht, toffe shit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik kreeg de dezelfde code daarna, no worries
Goeie tip, dankjewelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singstar Queen voor een tientje bij de FRS
WAATquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:19 schreef Cid het volgende:
Gisteren Final Fantasy 7 gekocht op PSNHeb hem ook origineel voor de PS natuurlijk maar kon het toch niet laten. Blijkt dat je je save games van de PS3 over kan zetten naar je PSP!
Lekker gamen op je PS3, en als je weg gaat door gaan op de PSP
Even gegoogled voor je;quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:19 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil mijn ps3 op de laptop aansluiten zodat ik op mn laptop ook kan spelen...
Had gelezen dat je dit door middel van een DVI naar een HDMI ofzo moest doen maar ik kan
er nog niet veel van maken.
Ik vraag me wel af of wij dan gewoon onze DLC in NL gaan kunnen kopen, aangezien Engeland ook een aparte Store heeft...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Over hoe duur de volgende delen (er zullen hoe dan ook meerdere episodes verschijnen) gaan kosten is ons nog niet meegedeeld.
Wist ook niet dat dit kon.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:19 schreef Cid het volgende:
Gisteren Final Fantasy 7 gekocht op PSNHeb hem ook origineel voor de PS natuurlijk maar kon het toch niet laten. Blijkt dat je je save games van de PS3 over kan zetten naar je PSP!
Lekker gamen op je PS3, en als je weg gaat door gaan op de PSP
Ik geniet wel van Forza Motorsport 25 en Need for Speed Universe op dat momentquote:SCEJ has decided to postpone Gran Turismo 5's projected release of March 2010 due to development issues.
We will announce the new date as soon as it is finalized.
We apologise to all those who've been eagerly waiting for the game's release.
Geen idee, denk op alle:quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef magge het volgende:
[..]
WAAT
DIT
WIST IK NIE
heu yeuy yeuy! werkt dit op alle psps? of alleen die lelijke nieuwe? (heb er geen..)
Van http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=197341&topic=49853999quote:To copy your saved data from PS3 to PSP:
1.) Connect your PSP to your PS3 via USB cable.
2.) Navigate to the Memory Card Utility on your XMB.
3.) Select your Internal Memory Card (PSX).
4.) Select the save you wish to copy and press triangle; then select "Copy".
5.) Now select the destination (your PSP) and press X.
6.) Confirm the conversion process by selecting "Yes" (This is important if you want to be able to use your save on your PSP).
7.) Select the destination (FINAL FANTASY VII-1 or 2) and the data will be copied over.
8.) Repeat with further saves if desired.
9.) Load up the game on your PSP and enjoy!
To copy your saved data from PSP to PS3:
1.) Connect your PSP to your PS3 via USB cable.
2.) Navigate to the Memory Card Utility on your XMB.
3.) Select your PSP.
4.) Choose the Internal Memory Card you wish to copy from (FINAL FANTASY VII-1 or 2).
5.) Select the save you wish to copy and press triangle; then select "Copy".
6.) Now select the destination (your PSX Internal Memory Card) and press X; the data will now be copied over.
7.) Repeat with further saves if desired.
8.) Load up the game on your PS3 and enjoy!
Yep.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef janrad het volgende:
Is de MAG beta al afgelopen overigens ?
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee, denk op alle:
[..]
Van http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=197341&topic=49853999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |