Was nog bezig... maar anders gaan mensen weer miepen dat het allemaal te lang duurt voordat er een nieuw topic is....quote:
9 maart.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:12 schreef Kn0x het volgende:
Wanneer is de releasedatum van FF13. Ik ben weer eens bezig met FF8 en ik vermaak me er weer prima mee./
Ik had in de eerste instantie screenshots van ShellShock 2 toegevoegdquote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De enige crewlid van Fok die ik mag.
GOTD? Nu al?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar zelf over een PS3 ho maar.
The Last Guardian
GOTD.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had in de eerste instantie screenshots van ShellShock 2 toegevoegd![]()
Maar tof
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
en dan ook nog met de eer strijken van de game in de OP die ik zelf heb toegevoegd...
Mwoah, '09 hebben ze flink wat ingehaald, maar alle echte knallers komen dit jaar vind ik zelfquote:Op maandag 4 januari 2010 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoezo ''het werd echt eens tijd''? 2009 was gewoon het jaar van de PS3.
Maar Uncharted 2, Uncharted 2 en Uncharted 2 dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mwoah, '09 hebben ze flink wat ingehaald, maar alle echte knallers komen dit jaar vind ik zelf
In de reet geneukt door Shadow Complex, Shadow Complex en Shadow Complexquote:Op maandag 4 januari 2010 00:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar Uncharted 2, Uncharted 2 en Uncharted 2 dan?
Shadow Complex. De game die het succes heeft te danken aan één man: Nathan Drake a.k.a Nolan North bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In de reet geneukt door Shadow Complex, Shadow Complex en Shadow Complex
Eerder aan zn geweldige gameplayquote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Shadow Complex. De game die het succes heeft te danken aan één man: Nathan Drake a.k.a Nolan North bedoel je?
Ik ben er ook nog niet helemaal over uit wat ik ervan ga vinden. Maar even afwachten tot de eerste reviews komen en de ervaringen hier.quote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan Heavy Rain? Vertel mij nou eens waar die hele hype op slaat afgezien van dat het er grafisch goed uit ziet.
Best wel groot, mits DHCP op de router aan staat en je je PS3 op automatic zet (meestal default op beiden apparaten).quote:Op maandag 4 januari 2010 09:50 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, de ps3 drijft mij tot waanzin.
Ik probeer mijn wireless aan de praat te krijgen. Gisteren pogingen gedaan op de originele firmware van de Linksys (WRT54G2), na advies van jullie vandaag geprobeert na het flashen met DD-WRT. Stap 1, het flashen, is gelukt, ik voel zelfs dat internet iets vlotter is. Zelfs met de basisinstellingen krijg ik geen verbinding via wifi (time-out IP-adres). Iemand tips om statische IP-adressen goed ingesteld te krijgen?
EDIT: Hoe groot is de kans, dat als ik de boel bekabel, ik minder gezeur heb? Ik kan helaas momenteel niet testen, aangezien ik zonder kabel zit!
Ach ik was even in de veronderstelling dat Cyb mij gewoon over het algemeen tof vond, maar dat is blijkbaar een makkelijk bedienbaar knipperlichtquote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
en dan ook nog met de eer strijken van de game in de OP die ik zelf heb toegevoegd...
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De enige crewlid van Fok die ik mag.
In de US store staat ie al een tijdje, maar heb hem in de EU store niet kunnen ontdekken...quote:Op maandag 4 januari 2010 10:50 schreef Catch_me het volgende:
Wanneer komt die MAG beta nou, die zou vandaag toch komen? Staat nog niks op PSN.
Welnee hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach ik was even in de veronderstelling dat Cyb mij gewoon over het algemeen tof vond, maar dat is blijkbaar een makkelijk bedienbaar knipperlicht
Hoe kan ik jou vergeten Wes.quote:
Tranen waren er al Cyb.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welnee hoor.
[..]
Hoe kan ik jou vergeten Wes.
Ik denk dat die heel veel mensen gaat tegenvallenquote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan Heavy Rain? Vertel mij nou eens waar die hele hype op slaat afgezien van dat het er grafisch goed uit ziet.
Heel veel mensen gaan ook teleurgesteld zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Funkel het volgende:
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen op mijn ps3.. Weet dat dit niet kan, maar je kan toch een totaal nieuw account aanmaken? Of ben je dan al je savegames en trophies kwijt?
Ik heb wat gegoogeld, maar vrij weinig gevonden..
Hij werkt ondertussen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef EDkataantje het volgende:
Iemand de open beta van MAG weten te spelen? Ik krijg steeds een connectie error met de game server (3:4). En de trianings level, geen idee hoe ik die moet startenBeetje wazig allemaal..
Heb de closed beta inmiddels al enige tijd van m'n shijf gegooid. Ik neem aan dat wanneer ik 'm opnieuw download wederom alle updates (the horrorquote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hij werkt ondertussen.
De trainingsmissie kun je btw niet spelen, is maar een voorproefje.
http://www.eurogamer.net/articles/heavy-rain-dec-hands-onquote:Op maandag 4 januari 2010 06:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Van die GT5 Time Trial Challenge kreeg ik iig een hele kleine….quote:Op maandag 4 januari 2010 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Van de cockpit view krijg je toch een stramme plasser?
Ik wil de mijne aanpassen. Ik heb geen hoofdletters gebruikt en dat vind ik zo lelijk uitzien. Iemand een idee of dit mogelijk is?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:58 schreef Funkel het volgende:
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen op mijn ps3.. Weet dat dit niet kan, maar je kan toch een totaal nieuw account aanmaken? Of ben je dan al je savegames en trophies kwijt?
Ik heb wat gegoogeld, maar vrij weinig gevonden..
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik wil de mijne aanpassen. Ik heb geen hoofdletters gebruikt en dat vind ik zo lelijk uitzien. Iemand een idee of dit mogelijk is?
Grafisch niet, maar qua besturing vond ik hem echt tof.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van die GT5 Time Trial Challenge kreeg ik iig een hele kleine….
Zag er echt niet uit.
Ook het rijden vond ik niks, maar ik ben Forza 3 gewend, en dat rijdt anders.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:00 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Grafisch niet, maar qua besturing vond ik hem echt tof.
Oke, dat kan idd heel anders rijden ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook het rijden vond ik niks, maar ik ben Forza 3 gewend, en dat rijdt anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Oke, dat kan idd heel anders rijden ja.Het is verder geen ''Forza is veel beter'' post ofzo, maar die GT Challenge viel mij iig erg tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoe de ''echte'' demo zal zijn, als ie er komt voor de release.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Nee snap ik, was ook niet vijandig bedoeldquote:Op maandag 4 januari 2010 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is verder geen ''Forza is veel beter'' post ofzo, maar die GT Challenge viel mij iig erg tegen.
Ben benieuwd hoe de ''echte'' demo zal zijn, als ie er komt voor de release.
Als je HD-materiaal wilt gaan streamen, dan gaat dat tot 720p prima over 100mbit kabel. Voor 1080p materiaal wordt er veelal gigabit geadviseerd. Wireless is voor HD-materiaal niet te adviseren.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:36 schreef TeleluvR het volgende:
Da's kut!
Iemand ervaring met films stream via wireless? Is bekabeling sterk aan te raden? 100/1000mbps?
Mja, helpdesk zal ongentwijfeld vragen voor een reset en dan terug te bellen. Dus ik zou in dit geval wel alvast een backup maken van savegames en data. Maar volgens mij heeft een software reset bij nog niemand een werkende drive opgeleverd. Ik vrees inschrijven dus....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist leest mijn PS3 geen games en dvd's meer. Is hier nog wat aan te doen of wordt dat een belletje naar de klantenservice?
Ik weet niet hoe oud je PS3 is, als het nog binnen de garantie valt heb je geluk. Anders even zoeken op internet, en ergens een BD drive aanschaffen en zelf inbouwen?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist leest mijn PS3 geen games en dvd's meer. Is hier nog wat aan te doen of wordt dat een belletje naar de klantenservice?
Ik heb hier anders geen enkel probleem met 720 via wireless en 1080P over 100mbit..quote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je HD-materiaal wilt gaan streamen, dan gaat dat tot 720p prima over 100mbit kabel. Voor 1080p materiaal wordt er veelal gigabit geadviseerd. Wireless is voor HD-materiaal niet te adviseren.
Maar alvorens eerst veel geld/tijd/moeite in gigabit netwerk aan te leggen, is het eerst interessant om eens te kijken wat je PC allemaal aan kan qua materiaal. Het encoden/remuxen van 1080p materiaal vergt een redelijk zware PC. Wellicht is streamen van 720p het maximale/optimale en dan kan je dus met 100mbit bekabeling af.
Beter!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb hier anders geen enkel probleem met 720 via wireless en 1080P over 100mbit..
Wel heb ik voor wireless in de PS3 mediaserver de transcode ingesteld op wireless zodat de kwaliteit wat minder is.
Sinds een week of 2 bekijk ik al mn HD spul alleen nog maar via mn PS3.
Ligt aan de game geloof ik. Vroeger (voor de trophies) kon dat in ieder geval wel. Maar nu je gemakkelijk met savegames van andere trophies kan unlocken wil dat nog wel eens beveiligd zijn. Bij Demon Souls bijvoorbeeld werkt het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Darkzell het volgende:
Waarschijnlijk zal ik mijn PS3 dus moeten op gaan sturen maar nu wil ik een backup maken van in ieder geval mijn savegames. Als ik die gewoon los kopieer naar een USB-stick, zullen deze dan daarna weer gewoon werken (ook als ik niet mijn eigen PS3 terug krijg)?
Vraag of de harde schijf ook mee moet als je hem verstuurdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Darkzell het volgende:
Waarschijnlijk zal ik mijn PS3 dus moeten op gaan sturen maar nu wil ik een backup maken van in ieder geval mijn savegames. Als ik die gewoon los kopieer naar een USB-stick, zullen deze dan daarna weer gewoon werken (ook als ik niet mijn eigen PS3 terug krijg)?
Ook al zou je de HD eruit halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Darkzell het volgende:
De harde schijf moet gewoon mee zover ik weet, anders wordt het toch maar ergens een externe harde schijf zoeken om gewoon de gehele inhoud van de PS3 te back-uppen.
De singstar-save gaf al wel aan dat je die niet kon kopiëren naar USB dus als de andere spellen ook een beveiliging hadden dan zou dit neem ik aan al worden aangegeven als ik hem wil kopiëren.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/specopstheline/news.html?sid=6244899&mode=previewsquote:We were able to watch a short live demo of Spec Ops in action, which showed off a mission that took place one-third of the way through the game. The voice we heard at the beginning was that of Konrad, who was taunting Walker to come find him. Just after Konrad finished his speech, Walker and his squad were ambushed by a group of soldiers while scouting the desert. A rock soundtrack started playing to signal the start of battle--an interesting change from the usual orchestral fare that has scored many recent shooters. Taking cover behind a piece of concrete, Walker started blind firing at enemies and popping his head over the concrete to target them. However, his shooting was short lived because a rocket-propelled grenade missile destroyed the ground he was standing on, causing him to fall through the ground and into a concealed hotel lobby below.
Once indoors, we were treated to some great-looking interior environments, showcasing the modified Unreal engine that powers the game. Though everything had been destroyed, the lighting and reflection effects made it clear that the hotel was once a high-class establishment. We were unable to admire the scenery for too long, though, because Walker was ambushed again. This time, soldiers appeared from above, dropping in C4 charges before abseiling down to attack him. In addition to using cover, Walker commanded his squad. He was able to tell them to flank the enemies, hold back, and cover him in battle. We also caught a glimpse of a few weapons, including such shooter staples as the M16 rifle and the AA-12 auto shotgun, which laid waste to a group of enemies in seconds.
Our demo showed several of these battles taking place as Walker made his way through Dubai. One of these battles showed us how sand was used to kill enemies and change the environment. Walker entered a large room full of soldiers, as well as several civilians, and just above the soldiers was a set of large glass windows covered by sand. Walker was able to shoot out the glass windows, causing the sand to pile into the room. This killed the soldiers, but it was at the expense of civilian lives. We were told that it was possible to kill the soldiers without shooting out the glass, thus saving the civilians. Producer Cory Davis explained that there will be many situations in the game where the player has to make decisions between "what is morally justified" and the mission. It seems as though game is intending to delve into the gray area of morals, rather than the simple black and white of good versus evil.
SpecOps.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/xbox360/action/specopstheline/news.html?sid=6244899&mode=previews
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Developer Interview
Video Preview
Klinkt als een goed doorontwikkelde versie van PlanetSidequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind MAG tegen mijn eigen verbazing erg goed.Vermaak me er beter mee dan de beta van BC 2.
Gameplay is dik in orde, en lekkere shootouts. Geen fancy killstreaks en dat soort tienershit. Grafisch verbazingwekkend goed gezien de schaal van de game. Het betreft hier duidelijk een nieuwere build dan de closed beta. Stabiele framerate en het oogt allemaal net wat gelikter.
Het loopt duidelijk op dedicated. Vreemde lagspikes of gare hit detecties is absoluut niet op te merken. Precies zoals het hoort. Een achievement wat Zipper hier heeft bereikt.
Trek je wel even 3 uur uit voor het installeren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Klinkt als een goed doorontwikkelde versie van PlanetSideGa morgen als ik tijd heb ook de beta even proberen
Cynisme Cybje... cynisme...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
3 uren?
Kon vanmiddag na drie kwartier meteen aan de slag.
Had hem voor de jaarwisseling al van de US store gehaald en geinstalleerd op mijn EU accountquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Trek je wel even 3 uur uit voor het installeren?
Netjes. Maar zal in de USA wel anders worden denk ikquote:The BBFC has passed Heavy Rain for sale in the UK, deeming the mature PS3 exclusive suitable for 15 year-olds.
Quantic Dream's emotional thriller features "strong language, violence and sex", but avoided the 18 rating stamped on games like Grand Theft Auto IV and Modern Warfare 2.
"These are obviously not real people, or real people acting, and it all depends on the level of blood and violence. We use the same classification for games as we do for films, and this game is suitable for a 15 audience," the BBFC told IncGamers.
The 15 rating may come as a surprise to some, particularly as game creator David Cage told Eurogamer that the industry should not be frightened to tackle mature themes in the same way films or books do.
Heavy Rain will be released exclusively on PS3 early this year. No official date has been announced, but the BBFC rating appears to support the late February estimate backed by retailers.
Niet eens een MJ logo in de PS3 zelfquote:Sony Computer Entertainment Japan is releasing a Michael Jackson-themed PS3 hardware bundle.
The package will include a 120GB console in "Charcoal Black", a controller and cables, plus biopic This Is It on Blu-ray. There's a special PS3 wallpaper on the disc.
Shoppers will be able to pick up the bundle for ¥33,500, equivalent to around £230. It will hit stores on 27th January.
Wordt deze PS3 naarmate die ouder wordt ook steeds witter?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Netjes. Maar zal in de USA wel anders worden denk ik
[..]
Niet eens een MJ logo in de PS3 zelf
Dat zou wel een hippe feature zijn. Klepje zou dan ook af moeten brekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt deze PS3 naarmate die ouder wordt ook steeds witter?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
...
Dat zou wel een hippe feature zijn. Klepje zou dan ook af moeten breken
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou wel een hippe feature zijn. Klepje zou dan ook af moeten breken
quote:Heavy Rain release date revealed
Quantic Dream-developed title coming end of February, CVG discovers
Sony's much-anticipated PS3 adventure Heavy Rain will be released on February 26th in the UK, CVG can reveal.
Watertight retail sources have today informed us (off the record, naturally) that Sony has officially penned in the date for the movie-like release.
"That's the date we've got and as far as we're concerned they've committed to it," one UK High Street bigwig told CVG.
Sony told CVG that it could not comment on the news.
En als je PS3 kapot is gegaan ben je alsnog de sjaak. Moet je alsnog een externe hdd gebruiken met alle gevolgen van dien. De enige reden dat ik een back-up maak is juist zodat ik mijn saves niet verlies. Maarja, die hebben ze beveiligd. Dat hadden ze wel wat beter kunnen doen. Ze hadden account gebonden moeten zijn in plaats van systeem gebonden. Was dat nou zo'n groot probleem geweest?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:21 schreef koei het volgende:
Voor iedereen die een nieuwe PS3 koopt en alle data van zn oude PS3 wil overzetten is de volgende link wel handig: http://blog.us.playstatio(...)tem-software-update/
Ik had mn systeemsoftware nog niet geupdate en heb dus twee weken geleden enorm zitten klooien met het overzetten van alles via een portable hdd waarbij alsnog een heel aantal saves niet werden meegenomen omdat die beveiligd waren...
Dan heb je een andere smaak in vergelijking tot die van jou?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef gniffie het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/ces-2010-heavy-rain/60506
heavy rain filmpje van fistfight misschien spoilers dus pas op![]()
serieus als je dit spel leuk vind
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:36 schreef gniffie het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/ces-2010-heavy-rain/60506
heavy rain filmpje van fistfight misschien spoilers dus pas op![]()
serieus als je dit spel leuk vind
MAG is tof inderdaad. Hulde voor Zipperquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind MAG tegen mijn eigen verbazing erg goed.Vermaak me er beter mee dan de beta van BC 2.
Gameplay is dik in orde, en lekkere shootouts. Geen fancy killstreaks en dat soort tienershit. Grafisch verbazingwekkend goed gezien de schaal van de game. Het betreft hier duidelijk een nieuwere build dan de closed beta. Stabiele framerate en het oogt allemaal net wat gelikter.
Het loopt duidelijk op dedicated. Vreemde lagspikes of gare hit detecties is absoluut niet op te merken. Precies zoals het hoort. Een achievement wat Zipper hier heeft bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |