Assissins Creed 2quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:04 schreef lars_titanat het volgende:
Ik sta op het punt een nieuwe game te kopen, maar ik weet niet welke te kiezen.
Van onderstaande games heb ik de voorgaande delen met plezier gespeeld.
Ratchet & Clank: Crank in Time
Assissins Creed 2
Uncharted 2
Welke zouden jullie aanraden?
Vandaag al weer ontkent volgens Eurogamer:quote:
Maar ja, Sony ontkent er op los dus ik geloof best dat die 26e wel klopt.quote:Sony's told Eurogamer that a release date for Heavy Rain remains unconfirmed, despite numerous retailers - including those with Special Edition deals - backing 26th February as the PS3 game's UK arrival.
quote:The PlayStation 3 enjoyed a global boost in sales over the festive period, according to Sony.
More than 3.8 million consoles were shifted in the five weeks before Christmas, including 1.7 million in the US alone. That equates to a 76 per cent increase in sales compared to the same period a year previously. Sony has never shifted so many PS3 consoles in the run-up to Christmas before.
Daar heb je toch een 200hz tv voor nodig? De TV die ik wil (LG 42LH5000) heeft 200hz en een 42" scherm voor 700 euri.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef satecl het volgende:
Sony heeft vandaag bekend gemaakt dat 2010 het jaar wordt van de 3D gaming op de PS3...BOEM!
Iemand enig idee hoeveel zo'n 3d TV zal gaan kosten..? Ik was namelijk van plan deze week een nieuwe tv te kopen voor me 'game-room'. Maar anders wacht ik nog wel even...
http://tweakers.net/nieuw(...)d-ondersteuning.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:01 schreef satecl het volgende:
Ik had deze op het oog: http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/philips/42pfl8404h/330419/ . Maar die is dus 100 Hz. (Volgens jou) niet voldoende voor 3D gaming
Maar is het al zeker dat je 3D kan gamen met een 200 Hz TV? want dan weet ik zeker dat ik geen miskoop doe.
quote:Bij de polarisatietechnologie wordt dat dus gedaan door het licht voor elk oog op een andere manier te polariseren. Maar de techniek waar het in het artikel over gaat, gaat over shutter glass technologie. Deze codeert de informatie niet in de polarisatie, maar in de even en oneven frames. Elke even frame is bedoelt voor het rechteroog en elk oneven frame is bedoeld voor het linkeroog (of vv). Hiervoor is echter wel TV nodig die een 2 keer zo hoge verversingssnelheid heeft, omdat er het dubbele aantal frames moet worden weergegeven. Oftewel, er is een TV nodig welke minimaal 100/120Hz ondersteunt (niet eentje die eigenlijk maar 50/60 ondersteunt en de rest intrapoleert!). En er is een hdmi 1.4 sync poort nodig om de verversing van de frames te alignen met je bril. Met andere woorden: deze techniek kan zeker niet door een simpele fw update worden geenabled. Daarvoor is simpelweg nieuwe hardware nodig.
Een overzicht van de bestaande en gebruikte 3D technologien:
Anaglyph (brilletje met gekleurde glazen)
Scheiden van beelden per oog: verschillende kleurcodering over elkaar
Voordeel: Erg goedkoop, te gebruiken op alle TVs/media
Nadeel: Aangezien de beelden worden gescheiden door kleuren, zijn gaat er heel veel kleur en contrast verloren
Polarisatie
Scheiden van beelden per oog: codering in de polarisatie
Voordeel: Goedkope brillen, goede kwaliteit
Nadeel: Dure setup met 2 projectoren, 2 polarisatiefilters en een zilveren scherm nodig
Shutter technology
Scheiden van beelden per oog: Codering in de even en oneven frames
Voordeel: Goede kwaliteit, relatief goedkopere setup (tv met 120hz en hdmi 1,4)
Nadeel: Relatief dure brillen (50-150 euro per bril) nodig
Dit overzichtje is natuurlijk vrij ongenuanceerd, maar het schetst wel in grote lijnen welke technologien er momenteel op de markt zijn. De industrie lijkt voor home cinema in te zetten op de shutter technology, wat op zich wel logisch is gezien de kosten van een polarisatiesetup en de inferioriteit van de anaglyph methode. In de bioscopen wordt zowel shutter als polarisatie gebruikt. Dit verschilt per bioscoop.
Uit de PSN-store, knuppel!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uit de PSN-store, knuppel!![]()
HE'S BACK!
En een 1.4 HDMI Sunc Poort. Weet iemand wat dat precies is? Zit dat standaard op elke tv?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:50 schreef satecl het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat ze de 'Shutter technologie' gaan gebruiken. Dat wordt dus een TV kopen van 200 Hz en dan gaat het helemaal goed komen![]()
Assassins Creed 3 in 3D.. Awesome!!!
Pittige laptop is geen probleem, kan het zonder problemen aan. Vroeg me af of PS3 in tegenstelling tot X360 wel HD en Blu-Ray materiaal kan afspelen zonder omgebouwd te wordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:52 schreef TeleluvR het volgende:
Volgens moet je dan wel een vrij pittige laptop hebben. In de praktijk hebben dat soort laptops gewoon HDMI onboard, kun je de laptop beter direct aansluiten!
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pittige laptop is geen probleem, kan het zonder problemen aan. Vroeg me af of PS3 in tegenstelling tot X360 wel HD en Blu-Ray materiaal kan afspelen zonder omgebouwd te worden
Bij foto's?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef Ben. het volgende:
Heb net wat zooi gebackupped. Naar een ander PlayStation 3. Maar nu zie ik overal *'jes? Gaan die ooit nog weg?
Dan speel je ze af via de Transcoded map....quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef koei het volgende:
Ik kan bepaalde (gestreamde) videobestanden niet afspelen op mn PS3, die wel op mn laptop afgespeeld kunnen worden. Ik gebruik gewoon PS3 Media Server. Kan ik die updaten op de een of andere manier? Het gaat om gewoon .avi bestanden die soms niet afgespeeld worden.
Ik snap je reactie nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan speel je ze af via de Transcoded map....
Probleem is dat standaard de AVI's gewoon worden doorgegeven, alleen de PS3 is redelijk picky. Vanuit de Transcoded map worden ze dan on-the-fly omgezet naar iets dat de PS3 wel begrijpt.
Easypeasy...
Als je in de XMB de lijst met films ziet die door PMS worden aangeboden, zie je daar ook een map tussenstaan met als naam ###TRANSCODE###.quote:
Ik heb nog geen enkele game meegemaakt die dat weerhield. Lijkt me nu dus ook nu niet het geval.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:11 schreef Tain het volgende:
Als ik MAG bestel uit Canada kan ik hem dan hier online gamen?
Axelmusic heeft hem namelijk voor 40 euro
link erbij http://www.axelmusic.com/productDetails/711798110221
Dat snap ik wel idd! Ik ga het zo uitproberen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je in de XMB de lijst met films ziet die door PMS worden aangeboden, zie je daar ook een map tussenstaan met als naam ###TRANSCODE###.
Als je deze map opent staan alle bijbehorende filmpjes er opnieuw in.
Indien je nu een filmpje opent, wordt die altijd door PMS omgezet naar MPEG2.
Voordeel bij bijv. mkv's is dan dat je ook nog kan kiezen uit de audio/taal track en verschillende ondertitels. (Mits natuurlijk bijgeleverd in de mkv).
Nu wel duidelijk?
Wist niet dat die username kon veranderen? En hoe zet ik die gegevens over via netwerk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef koei het volgende:
Nee, die blijven staan. Gewoon de username aanpassen en de sterretjes weghalen. Overigens kun je beter je gegevens overzetten via een netwerk, dan gaat alles mee. Bij een back-up blijven veel savegames achter op de oude PS3
http://blog.eu.playstatio(...)oftware-update-3-15/quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Ben. het volgende:
[..]
Wist niet dat die username kon veranderen? En hoe zet ik die gegevens over via netwerk?
Zorgen dat je de meest recente firmware hebt op beide PS3's en dan staat er bij systeemopties een dergelijke optie. Die selecteer je op je oude PS3 om te verzenden, en daarna op je nieuwe PS3 om te ontvangen en dan is het even geduld hebben totdat alles is overgezet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Ben. het volgende:
[..]
Wist niet dat die username kon veranderen? En hoe zet ik die gegevens over via netwerk?
Thanks! Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)oftware-update-3-15/
Dankje! Zal eens kijken zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Zorgen dat je de meest recente firmware hebt op beide PS3's en dan staat er bij systeemopties een dergelijke optie. Die selecteer je op je oude PS3 om te verzenden, en daarna op je nieuwe PS3 om te ontvangen en dan is het even geduld hebben totdat alles is overgezet.
Je hebt bijvoorbeeld Rainbow Six Las Vegas.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er voor de PS3 ook spellen ala Rainbow Six Las Vegas (X360)?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt bijvoorbeeld Rainbow Six Las Vegas.
Rainbow Six Vegas 2?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]serieus? Dat wist ik niet eens
Zijn er verder nog zulke games dat je weet?
Sorry voor mijn nOOb vragen, heb NOOIT een PS gehad, nooit interesse gehad eigenlijk maar wil nu voor het eerst naast mijn X360 ook een PS3 hebben
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er voor de PS3 ook spellen ala Rainbow Six Las Vegas (X360)?
Bij hun is dus wel mogelijk om een artikel in hun eigen valuta af te rekenen voor diegene die buiten hun vestigingsland wonen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:14 schreef SPiDeY. het volgende:
MAG meteen even voor 33 pond gepreorderd bij zavvi.com
Dahakaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sure, is geen probleem. Komen ook geen extra verzendkosten bij, inmiddels al twee games bij ze besteld. Versturen duurt alleen wel minstens 'n week geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij hun is dus wel mogelijk om een artikel in hun eigen valuta af te rekenen voor diegene die buiten hun vestigingsland wonen?
Dat verschilt, heb 1 keer 2 weken moeten wachten, een andere keer was het er na 4dagen, en dat was zelfs een controller+game.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:09 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Sure, is geen probleem. Komen ook geen extra verzendkosten bij, inmiddels al twee games bij ze besteld. Versturen duurt alleen wel minstens 'n week geloof ik.
Top, dank jequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele game meegemaakt die dat weerhield. Lijkt me nu dus ook nu niet het geval.
Je hebt gelijk, komt nog een pond bij voor verzenden (niet in de gaten gehad).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat verschilt, heb 1 keer 2 weken moeten wachten, een andere keer was het er na 4dagen, en dat was zelfs een controller+game.
Ik reken zelf af in ponden, maar er komt dacht ik wel 1pond verzendkosten bij hoor
Hij staat bij mij gewoon tussen de nieuwe releasesquote:
Je leest teveel op NeoGAFquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Wtf. Sigmund wordt in ACiT ingesproken door Nolan North?![]()
![]()
En daar kom ik nu pas achter. Die man is genius.
Some things got to stopquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Wtf. Sigmund wordt in ACiT ingesproken door Nolan North? :o :') :D
En daar kom ik nu pas achter. Die man is genius.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 | Dark Void (2010) ... William Augustus Grey Army of Two: The Fortieth Day (2010) ... Elliot Salem Spec Ops: The Line (2010) ... Captain Martin Walker The Saboteur (2009) .... Le Crochet Assassin's Creed II (2009) .... Desmond Miles / Adam Dragon Age: Origins (2009) .... Additional Voices Marvel Super Hero Squad (2009) .... Asgardians / U.S. Agent / A.I.M. Agent / S.H.I.E.L.D. Soldier 1 / Fireman 1 / Civilian 1 / War Machine / Frost Giants Uncharted 2: Among Thieves (2009) .... Nathan Drake Ratchet & Clank Future: A Crack in Time (2009) .... Sigmund/Nefarious Trooper Halo 3: ODST (2009) .... Romeo Marvel: Ultimate Alliance 2 (2009) .... War Machine Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (2009) Transformers: Revenge of the Fallen (2009) .... Sideswipe / Additional Voices Infamous (2009) .... Additional Voices Terminator Salvation (2009) .... Dobkin X-Men Origins: Wolverine (2009) .... Additional Voices The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena (2009) .... Guard Madworld (2009) .... Operator B/Master Father (Francis)/Yokozuna Daisangen Watchmen: The End Is Nigh (2009) Halo Wars (2009) .... Sgt Forge Lord of the Rings: Conquest (2009) .... Evil Human Officer #2/Gondorian Officer #2 Shadow Complex (2009) .... Jason Flemming Prince of Persia (2008) .... The Prince Destroy All Humans: Path of the Furon (2008) .... Emperor Meningitis Gears of War 2 (2008) .... Jace Stratton/Gamma 3 Soldier/KR Pilot #3 The Hardy Boys: The Hidden Theft (2008) .... Gus/Dougal/Con Crash: Mind Over Mutant (2008) .... Dr. N. Gin The Princess Bride Game (2008) .... Grandpa Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots .... Enemy Soldiers / MGO Soldiers / Ocen of Gossip - Co-host Valkyria Chronicles (2008) .... Additional Voices Dark Sector (2008) .... Soldier/Civilian Destroy All Humans: Big Willy Unleashed (2008) .... Trahn/Ratpoo/Corncob King Lost Odyssey (2007) .... Dark Acolyte Unreal Tournament III (2007) .... Bishop Uncharted: Drake's Fortune (2007) .... Nathan Drake Assassin's Creed (2007) .... Desmond Miles / Abbas Crash of the Titans (2007) .... Dr. N. Gin Halo 3 (2007) .... Marines World in Conflict (2007) The Darkness (2007) (VG) .... Young Jackie / Nino Moretti Pirates of the Caribbean: At World's End (2007) .... Pirates/Redcoats Spider-Man 3 (2007) .... Additional Voices Teenage Mutant Ninja Turtles (2007) .... Raphael / Nightwatcher Titan Quest: Immortal Throne (2007) Ratchet & Clank: Size Matters (2007) .... Multiplayer Voices Lost Planet: Extreme Condition (2006) .... Joe/Narrator Armored Core 4 (2006) .... Sherring/VIP Pimp My Ride (2006) Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II - Rise of the Witch King (2006) .... Elven Warriors Agatha Christie: Murder on the Orient Express (2006) .... Edward Masterman / Cyrus Hardman / Dr Constantine Resistance: Fall of Man (2006) SOCOM: U.S. Navy SEALs - Combined Assault (2006) .... Vandal The Sopranos: Road to Respect (2006) .... Additional Characters Guild Wars: Nightfall (2006) Marvel: Ultimate Alliance (2006) .... Ghost Rider / Hawkeye Gothic 3 (2006) .... Additional Voices Avatar: The Last Airbender (2006) .... Additional Voices Sacred Rings (2006) Company of Heroes (2006) Saints Row (2006) Titan Quest (2006) Cars (2006) Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow (2006) .... Don Carrera De La Vega / Captured Pirate #3 / Redcoat Guild Wars: Factions (2006) Keepsake (2006) .... Zak Final Fantasy XII (2006) .... Vossler York Azelas Syphon Filter: Dark Mirror (2006) Driver: Parallel Lines (2006) .... Additional Voices The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II (2006) .... Elven Warriors 24: The Game (2006) .... Additional USA VO SWAT 4: The Stetchkov Syndicate (2006) .... SWAT Officer Tony The Outfit (2005) .... Allied Soldier, Resistance Fighter Yakuza (2005) .... Additional Voices 50 Cent: Bulletproof (2005) .... Spinoza Gun (2005) .... Additional Voices Agatha Christie: And Then There Were None (2005) .... Patrick Narracott / The Harbormaster Crash Tag Team Racing (2005) .... Dr. N. Gin Ty the Tasmanian Tiger 3: Night of the Quinkan (2005) .... Karlos / Snappy Call of Duty 2: Big Red One (2005) Call of Duty 2 (2005) .... Sgt. Randall SpongeBob SquarePants: Lights, Camera, Pants! (2005) .... Gill Hammerstein Dungeons & Dragons: Dragonshard (2005) (VG) Evil Dead: Regeneration (2005) .... Deadite 2/Deadite 3/Deadite 4 EverQuest II: Desert of Flames (2005) The Incredible Hulk: Ultimate Destruction (2005) .... Guard #1 Kingdom of Paradise (2005) .... Densei/Byakko Disciple Ape Escape 3 (2005) .... Dr. Tomoki/Computer Voice Predator: Concrete Jungle (2005) .... Additional Voices S.W.A.T. 4 (2005) .... SWAT Officer Tony "Subway" Girard God of War (2005) .... Hades / Greek Soldier / Fisherman Area 51 (2005) .... McCan EverQuest II (2004) .... Assistant Draek/Lt. Daro/Rion Rolana/Medic Brendan/Grayl Turfstrider/Jorgie Icearmor/Royal Guard Novice #2/Qeynosian Infiltrator/Agent Vylo/Dervish Kingpin/Dranok Bileblood/Freeport Mole/Voltari il'Fercer/Volarr/Mikul/Sandon Breezebender/Tamera Brinebringer/Arconius/Maliz T'Raan The Punisher (2004) Maximo vs. Army of Zin (2004) .... Baron/Baron's Guard/Bandit Ty the Tasmanian Tiger 2 (2004) .... Karlos / Duncan / Snappy The Cat in the Hat (2003) .... Fish Interstate '82 (1999) .... Hinkley |
echt hč ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij staat bij mij gewoon tussen de nieuwe releases
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je leest teveel op NeoGAFMaar ja, ik ben het eens met dat topic. Hij moet teveel dezelfde stemmen doen terwijl hij zoveel meer kan
Zie dus Sigmund
Fruit, je caps staat aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
NIET HATEN HEIK MAAK VANAVOND WEL EEN SCREENSHOT DAN
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef gniffie het volgende:
Van de week maar is aan bladestorm beginnen ligt al 2 jaar in de kast
quote:Heavy Rain Approaching!
Hi everyone – Alex Pavey here, with some great news about Heavy Rain to start off the new year! The eagle-eyed amongst you will have noticed that the US release date has been confirmed today as the 23rd February – and although there are still some final tests and checks to be completed, I wanted to let you all know that you can expect to see Heavy Rain on-shelves across PAL regions during the same week – Wednesday 24th February for mainland Europe, and Friday 26th February in the UK and Ireland.
There are a range of pre-order programs going on – these vary across each country, but will offer you a chance to get hold of either the Heavy Rain Special Edition, or specific bonus items DLC including “Heavy Rain: Chronicle One – The Taxidermist”. Look out for more details on country-specific pre-order plans soon.
Heavy Rain is the highly anticipated PS3 exclusive developed by Quantic Dream – an emotional thriller where your choices can have dramatic consequences. There’ll be plenty more interesting news to come on Heavy Rain as we approach launch, so keep your eyes open…!
eeeeuh, naaktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Naakt in de winkel kopen op woensdag.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat verwachten de meesten eigenlijk van White Knight Chronicles ?
Naakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
eeeeuh, naaktBedoel je misschien blind?
Leg uit. Waarom naakt de winkel in lopen om HR te gaan kopen?quote:
Is het waard, net zoals je een goede game speelt met de broek uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom naakt de winkel in lopen om HR te gaan kopen?
qftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is het waard, net zoals je een goede game speelt met de broek uit.
Fact.
In je blote reet gamen vind ik toch wat anders dan dat je met je blote lul een winkel in loopt. Noem me preutsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is het waard, net zoals je een goede game speelt met de broek uit.
Fact.
Hij gaat Heavy Rain extreem geweldig vinden omdat hij het gevoel heeft dat hij dat de zestig keiharde euro's moet compenseren. En omdat hij ons natuurlijk moet wijs blijven maken dat de game écht heel extreem geweldig is gaat hij hem in zijn blote gat halen zodat hij die schaamte ook kan compenseren. Anders breekt 'ie straks en komt hij hier melden dat Heavy Rain eigenlijk een beetje tegenvalt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
In je blote reet gamen vind ik toch wat anders dan dat je met je blote lul een winkel in loopt. Noem me preuts
Springt u even van den brug afquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij gaat Heavy Rain extreem geweldig vinden omdat hij het gevoel heeft dat hij dat de zestig keiharde euro's moet compenseren. En omdat hij ons natuurlijk moet wijs blijven maken dat de game écht heel extreem geweldig is gaat hij hem in zijn blote gat halen zodat hij die schaamte ook kan compenseren. Anders breekt 'ie straks en komt hij hier melden dat Heavy Rain eigenlijk een beetje tegenvalt.
Deze jongen zit te veel in zijn psychologie-boeken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij gaat Heavy Rain extreem geweldig vinden omdat hij het gevoel heeft dat hij dat de zestig keiharde euro's moet compenseren. En omdat hij ons natuurlijk moet wijs blijven maken dat de game écht heel extreem geweldig is gaat hij hem in zijn blote gat halen zodat hij die schaamte ook kan compenseren. Anders breekt 'ie straks en komt hij hier melden dat Heavy Rain eigenlijk een beetje tegenvalt.
Deze jongen zit te veel in zijn psychologie-boeken
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
\
EN IK KAN DIE KUTBETA NOG STEEDS NIET VINDEN :R
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we got him. De AQuila van het PS kamp.
Eerste paar uur zijn leuk daarna wordt die echt saaiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:01 schreef Griebus het volgende:
Heb net 3 kwartier Eternal Sonata erop zitten. Niet zo heel nieuw inderdaad maar heb er eigenlijk hier nooit iemand over gehoord.
Verhaal is tot nu toe als een echte jrpg, grafisch ziet het er echt super uit (cellshaded ftw) en muziek is briljant.
De demo vond ik niet zo heel erg overtuigend maar tot nu toe zit ik echt te genieten.![]()
Wie heeft hier heeft deze ook wel eens gespeeld?
In je blote reet gamen in alles voor echte bazen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
In je blote reet gamen vind ik toch wat anders dan dat je met je blote lul een winkel in loopt. Noem me preuts
Wow, wow, WOOOOOOOOW!!!! Ik had hem inmiddels allang zijn redactie tag ontnomen. En dat is niet om te stoken hoor!quote:
En jou nog iets geven om te moeten compenseren?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Bedoeltie niet dat hij er niks van wil zien van te voren?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:01 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben al aardig bezig met MAG beta ( lvl 26 ) , maar wat me opvalt is dat Raven ( waarvoor ik heb gekozen ) bijna altijd verliest met Domination. Meerdere gasten waarmee ik heb gesproken (via headset) hebben dit beaamd.
Ik heb slechts 2 matches gespeeld waarbij we een minor victory hadden.
Nu lijkt me toch dat het spel toch niet echt gebalanceerd is en mag ik hopen dat bij de uiteindelijke release dit verholpen is, aangezien niemand de hele tijd wil verliezen.
Het is een erg vermakelijk spel, maar je raakt wel gefrustreerd als je nooit wint.
Whehehequote:
Plaatje blijft gewoon leukquote:
Hij is echt goedquote:
Als je een "normale" PS3 hebt ( geen slim ) kan je linux installeren en daarvoor zal er vast wel een SNES emulator zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:53 schreef pietpiraat88 het volgende:
Is er een manier om, zonder de PS3 te modden, een SNES emulator te installeren op de PS3? Ik wil vet graag weer Donkey Kong Country spelen maar ik heb geen zin om m'n snes weer helemaal aan te sluiten
Oh ja en als ik met PES 2009 online wil dan kan ik alleen op een zuidamerikaanse server ofzo, met maar 40 mensen die er op spelen. En dit ligt niet aan m'n internet want ik heb in 3 huizen gewoond sinds ik PES 2009 heb en overal heb ik dit probleem. Hoe kom ik op een normale server?
Ik heb gisteren ook even moeten zoeken, maar hij staat er toch echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Bedoeltie niet dat hij er niks van wil zien van te voren?
Heb je al domination gespeeld dan? Vanaf lvl 10 kan je namelijk pas domination spelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is MAG een KUT game
Tering wat slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |