Die eerste is gewoon een officiele remote en werkt prima. Misschien gebruik je niet alle knoppen, maar werkt erg fijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef Funkel het volgende:
Iemand ervaringen met een blu-ray remote voor de PS3? Zie op axelmusic deze staan voor 18,-
[ afbeelding ]
En deze voor een 10tje:
[ afbeelding ]
Veel minder functies dus, maar heb je al die knoppen van de eerste ook echt nodig? En een sixaxis controller van axelmusic, kunnen die op een NL playstation gebruikt worden?
Sorry voor de noob-vragen
Ik heb hem al een tijdje en ik ben er erg blij mee. Voor 18 euro zou ik niet twijfelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef Funkel het volgende:
Iemand ervaringen met een blu-ray remote voor de PS3? Zie op axelmusic deze staan voor 18,-
[ afbeelding ]
En deze voor een 10tje:
[ afbeelding ]
Veel minder functies dus, maar heb je al die knoppen van de eerste ook echt nodig? En een sixaxis controller van axelmusic, kunnen die op een NL playstation gebruikt worden?
Sorry voor de noob-vragen
Allereerst zal het eerste deel uit de episodische content gratis zijn voor diegene die het spel pre-orderen. Verder is het zo als je de LE aanschaft, [TIP]welke bij HMV voor dezelfde prijs als de normale editie over de toonbank gaat[/TIP], je meteen (en dus eerder) de scene al kunt spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje, vertel eens over die Heavy Rain DLC en waarom we dat zouden moeten kopen.
Ik wil Heavy Rain het liefst op de releasedate hebben, hoelang duurt het daar met verzenden cybje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Allereerst zal het eerste deel uit de episodische content gratis zijn voor diegene die het spel pre-orderen. Verder is het zo als je de LE aanschaft, [TIP]welke bij HMV voor dezelfde prijs als de normale editie over de toonbank gaat[/TIP], je meteen (en dus eerder) de scene al kunt spelen.
Tenslotte liep vrijwel iedereen te mauwen toen werd aangekondigd dat de taxidermist scene geen deel zou uitmaken van het spel. Nu wordt het dus alsnog mogelijk gemaakt om de scene te kunnen spelen.
Okay, maar ik ga HR niet op launch kopen, maar pas maanden later misschien. Ik ga er dan vanuit dat die DLC gewoon gekocht moet worden. De vraag is dan, hoe passen ze in het verhaal, hoe duur zijn ze en hoeveel delen komen er uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Allereerst zal het eerste deel uit de episodische content gratis zijn voor diegene die het spel pre-orderen. Verder is het zo als je de LE aanschaft, [TIP]welke bij HMV voor dezelfde prijs als de normale editie over de toonbank gaat[/TIP], je meteen (en dus eerder) de scene al kunt spelen.
Tenslotte liep vrijwel iedereen te mauwen toen werd aangekondigd dat de taxidermist scene geen deel zou uitmaken van het spel. Nu wordt het dus alsnog mogelijk gemaakt om de scene te kunnen spelen.
Is toch nog niet uit ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef magge het volgende:
iemand die army of two al heeft? Ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, maar ik ga HR niet op launch kopen, maar pas maanden later misschien. Ik ga er dan vanuit dat die DLC gewoon gekocht moet worden. De vraag is dan, hoe passen ze in het verhaal, hoe duur zijn ze en hoeveel delen komen er uit?
Over hoe duur de volgende delen (er zullen hoe dan ook meerdere episodes verschijnen) gaan kosten is ons nog niet meegedeeld.quote:First of all, I’m pleased to confirm that Heavy Rain will be supported by some very interesting downloadable content – The Heavy Rain Chronicles.
These are a series of additional, fully-playable scenes, where you’ll learn more about the backstory of some of the characters you’ll meet in Heavy Rain itself. The first episode will centre on Madison – and the setting will be familiar to those of you who have been following the progress of Heavy Rain closely…
Ik heb nog geen ervaringen met HMV dus dit wordt mijn eerste bestelling daar. Wellicht dat Roy je duidelijkheid kan verschaffen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil Heavy Rain het liefst op de releasedate hebben, hoelang duurt het daar met verzenden cybje.
Okay, jammer. Dan hou ik het bij mijn oorspronkelijke plan gewoon: HR spelen na FFXIII en GoWIIIquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Over hoe duur de volgende delen (er zullen hoe dan ook meerdere episodes verschijnen) gaan kosten is ons nog niet meegedeeld.
Nope, ook nog nooit daar iets online gekocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ervaringen met HMV dus dit wordt mijn eerste bestelling daar. Wellicht dat Roy je duidelijkheid kan verschaffen.
Jawelquote:
Ik heb m daar zojuist ook maar al besteld. Ik heb ook geen ervaring met die site.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb nog geen ervaringen met HMV dus dit wordt mijn eerste bestelling daar. Wellicht dat Roy je duidelijkheid kan verschaffen.
http://blog.us.playstatio(...)-heavy-rain-box-art/quote:We’re also able to confirm Heavy Rain’s final ESRB rating has come in at a strong M for Blood, Intense Violence, Nudity, Sexual Content, Strong Language and Use of Drugs. And for those of you who have asked, the content is exactly the same as what’s being released in all our territories, so you’ll get to enjoy it exactly as Quantic Dream intended.
Mja, ik kreeg alleen een 80023017 error. Ik dacht dat ik iets verkeerd had aangesloten ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Zijn met onderhoud bezig gaf mijne aan
Ik kreeg de dezelfde code daarna, no worriesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:06 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg alleen een 80023017 error. Ik dacht dat ik iets verkeerd had aangesloten ofzo.
En het werkt weer. Na de demo gespeeld te hebben gelijk Echochrome gekocht, toffe shit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik kreeg de dezelfde code daarna, no worries
Goeie tip, dankjewelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Singstar Queen voor een tientje bij de FRS
WAATquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:19 schreef Cid het volgende:
Gisteren Final Fantasy 7 gekocht op PSNHeb hem ook origineel voor de PS natuurlijk maar kon het toch niet laten. Blijkt dat je je save games van de PS3 over kan zetten naar je PSP!
Lekker gamen op je PS3, en als je weg gaat door gaan op de PSP
Even gegoogled voor je;quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:19 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb een vraag, ik wil mijn ps3 op de laptop aansluiten zodat ik op mn laptop ook kan spelen...
Had gelezen dat je dit door middel van een DVI naar een HDMI ofzo moest doen maar ik kan
er nog niet veel van maken.
Ik vraag me wel af of wij dan gewoon onze DLC in NL gaan kunnen kopen, aangezien Engeland ook een aparte Store heeft...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Over hoe duur de volgende delen (er zullen hoe dan ook meerdere episodes verschijnen) gaan kosten is ons nog niet meegedeeld.
Wist ook niet dat dit kon.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:19 schreef Cid het volgende:
Gisteren Final Fantasy 7 gekocht op PSNHeb hem ook origineel voor de PS natuurlijk maar kon het toch niet laten. Blijkt dat je je save games van de PS3 over kan zetten naar je PSP!
Lekker gamen op je PS3, en als je weg gaat door gaan op de PSP
Ik geniet wel van Forza Motorsport 25 en Need for Speed Universe op dat momentquote:SCEJ has decided to postpone Gran Turismo 5's projected release of March 2010 due to development issues.
We will announce the new date as soon as it is finalized.
We apologise to all those who've been eagerly waiting for the game's release.
Geen idee, denk op alle:quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef magge het volgende:
[..]
WAAT
DIT
WIST IK NIE
heu yeuy yeuy! werkt dit op alle psps? of alleen die lelijke nieuwe? (heb er geen..)
Van http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=197341&topic=49853999quote:To copy your saved data from PS3 to PSP:
1.) Connect your PSP to your PS3 via USB cable.
2.) Navigate to the Memory Card Utility on your XMB.
3.) Select your Internal Memory Card (PSX).
4.) Select the save you wish to copy and press triangle; then select "Copy".
5.) Now select the destination (your PSP) and press X.
6.) Confirm the conversion process by selecting "Yes" (This is important if you want to be able to use your save on your PSP).
7.) Select the destination (FINAL FANTASY VII-1 or 2) and the data will be copied over.
8.) Repeat with further saves if desired.
9.) Load up the game on your PSP and enjoy!
To copy your saved data from PSP to PS3:
1.) Connect your PSP to your PS3 via USB cable.
2.) Navigate to the Memory Card Utility on your XMB.
3.) Select your PSP.
4.) Choose the Internal Memory Card you wish to copy from (FINAL FANTASY VII-1 or 2).
5.) Select the save you wish to copy and press triangle; then select "Copy".
6.) Now select the destination (your PSX Internal Memory Card) and press X; the data will now be copied over.
7.) Repeat with further saves if desired.
8.) Load up the game on your PS3 and enjoy!
Yep.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef janrad het volgende:
Is de MAG beta al afgelopen overigens ?
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee, denk op alle:
[..]
Van http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=197341&topic=49853999
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |