quote:Op zondag 3 januari 2010 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik datEnige post in een reeks is meteen een lapo
![]()
Doe ik ff!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:34 schreef automatic_ het volgende:
Er is idd geen Wiki. Misschien kan/wil je de OP van de vorige keer kopiëren?
Ik merkte het al tijdens de Uitmarkt. Ik had nog nooit van haar gehoord en had verwacht dat Bente alle aandacht zou krijgen van de regie/productie maar tijdens de Uitmarkt zag ik dat 'die gele' steeds naar voren werd geschoven en erg geprofileerd werd. Terecht, dat wel. Maar damnit, 't valt wel op.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Burdie het volgende:
Noortje gaat het worden, dat bleek ook wel tijdens het intro.
Er moeten nog wat mensen wegquote:Op zondag 3 januari 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Foto wil ff niet.. sorry, weet niet wat er mis gaat. Rest staat er iig
Voor zover ik weet is Almaz een nummer van Randy Crawford, en heeft helemaal niet met Mary Poppins te maken. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat betekent het?
Of heb ik het gemist tijdens de intro?
Zie je, ik dacht al; Waar ken ik haar toch van!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:43 schreef tessie het volgende:
Die intro was idd nogal weird...
En Noortje vond ik weer heel erg goed, maar dat vind ik altijdHeb haar in Urine Town gezien en daar vond i khaar ook al super goed
En ze mag het ook niet wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Zij speelt een musicalster... maar ze is het niet
Dat vragen wij ons vanaf de eerste show ook al afquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
En zij zit nog in het programma waarom precies???Damn wat een irritante manier van zingen.. totaal geen articulatie en ik krijg vervangend keelpijn van de geknepenheid..
Dat had ik ook... al komen Noortje en Rosalie nu in de buurtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Merel het volgende:
Weer zo'n goedkoop jurkje. Wanneer wordt die styliste nou eens ontslagen?
Ik weet niet wat het is met deze serie, geen enkele van de Mary's weet me te grijpen
Freekquote:
Wehehe dan was het van mij dus geen verkeerde beslissing nu pas mee te gaan kijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons vanaf de eerste show ook al af
Die stijgt ook met stip bij mijquote:
KONING WILLEM II FTWquote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik zat bij Carmen in de klas, ze zat op dezelfde middelbare school als Freek, winnaar van dat andere musical-programma waarvan ik de naam niet weet.
Jij bent een legendarische leuke Foksterquote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
KONING WILLEM II FTW
(die hebben best beroemde mensen geproduceerd he. Ik ben er niet een van maar wel Willem II'er)
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent een legendarische leuke Fokster
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef BMD het volgende:
Rosalie als Mary ziet er echt als 40 uit ofzo
Mijn vriend vindt Rosalie er sowieso als veertig uitzienquote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef BMD het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt Rosalie er sowieso als veertig uitzien
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:13 schreef BMD het volgende:
ik ook nietquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Mijn zusje sms't net: "Paars is oma poppins, willemijn is bitchy poppins"
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Willemijn en Sophie Carmen in de sing off.
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Mijn zusje sms't net: "Paars is oma poppins, willemijn is bitchy poppins"
Willemijn moet er gewoon uit, ze zong een legendarisch lied gewoon slecht.quote:
ja dat zei ik net ook tegen mijn man...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Willemijn staat wel bij iedereen onderaan, verrassend.
Mijn vriend en ik beginnen hier onderhand al tegen het scherm te schreeuwen als ze in beeld komt...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja dat zei ik net ook tegen mijn man...
Nietes, die Rosalie moet gaan, die maakt alleen maar kinderen bang met haar blik.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Willemijn moet echt gaan.... ze verneukt echt elk optreden
Draai Irene en Noortje om en we zijn het eens Ceequote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
1. Noortje
2. Irene
3. Rosalie
4. Carmen
5. Sophie
6. Willemijn
Op dit moment. Ik heb plotsklaps het idee dat ik Sophie niet eens in de top 3 wil.
Waarom verbaast me dat niks.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Draai Irene en Noortje om en we zijn het eens Cee
Zo hoort het ookquote:
Ik vrees het ook want Willem is gewoon zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef sheotah het volgende:
Zucht, ik vrees dat Willemijn wel weer blijven zal
Dat is ook een bijzonder talent ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Willemijn heeft ook de gave om degene met wie ze zingt slechter te laten zingen
Ik ben bang dat ik je gelijk moet geven...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Lekker hè, met de laptop op de bank
Nee, voorspelbaar !quote:Op zondag 3 januari 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
Pffff Willem. Je wordt nu echt een beetje belachelijk.
Willem's eigenwijze 'kijk mij nou even baas van 't program wezen' instelling zal altijd, altijd overwinnen boven redelijk verstand.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Godver dit is zo onterecht op basis van vanavond.... die Willemijn is al weken slecht![]()
Ik heb 38 dode pixels erbij in m'n flatscreen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Die uithaal..... nou Blokker here I come tommorow... nieuw servies nodig
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 38 dode pixels erbij in m'n flatscreen.
+1.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Merel het volgende:
Carmen zou het sowieso uiteindelijk niet gehaald hebben, maar Willemijn wordt er nu echt ontrecht in gehouden hoor
Die zingt haar leraren gewoon doof en slaagt cum laudequote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef BMD het volgende:
carmen moest toch nog afstuderen? Na die laatste uithaal betwijfel ik of dat zal lukken...
ik vond het niet lelijkquote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef BMD het volgende:
carmen moest toch nog afstuderen? Na die laatste uithaal betwijfel ik of dat zal lukken...
Het was niet vals... wel oerend hardquote:
Speciaal voor die ouwe gek met zijn gemiep over beltenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was niet vals... wel oerend hard
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Shoombak het volgende:
Volgende week gaat het tussen Willemijn en Rosalie.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Als zo'n Willemijn met zo'n uitgestreken gezicht tegen me zou staan te zingen zou ik haar toch een snok verkopen met die paraplu
Yep en dan is het echt exit Willemijn. Echt, ik ga gillen als 'ie haar wéér laat blijven. Eén troost: MP wordt ze nooit. And she knows itquote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Shoombak het volgende:
Volgende week gaat het tussen Willemijn en Rosalie.
Haha inderdaad, zodat mensen meer gaan stemmenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vermoed een complot! Volgens mij willen ze Willemijn tegen over 2 goede finalisten hebben staan om de spanning op te krikken of zo
Nou dat hopen wij dan maar dat ze echt exit is want of ze hoeft niet naar de sing off of Willem spaart haar weerquote:Op maandag 4 januari 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep en dan is het echt exit Willemijn. Echt, ik ga gillen als 'ie haar wéér laat blijven. Eén troost: MP wordt ze nooit. And she knows it.
absoluut!!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en nog wat, ik vind het gewoon gemeen van de produktie dat ze die meiden laten weggaan na het moeten zingen van zo'n afgrijselijk moeilijke laatste noot!! Als je toch al overmand bent door emoties vanwege je onvrijwillige vertrek, en dan jezelf ook nog druk moet maken om het kunnen zingen van die kutnoot, dan is het wel haast logisch dat die er in de meeste gevallen niet perfect uit zal komen. Of je moet wel heel erg koelbloedig zijn.
Lekker late reactie.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:25 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ach hou toch op! Misschien moet je dat optredens even terug luisteren! Ze had haar adem absoluut niet onder controle en de coloratuur op het eind ging helemaal nergens over. Kijk maar eens rond op Youtube. De gemiddelde Amerikaanse High school studente daar zingt hem vele malen beter!
Ok, 'wanstaltig' is misschien wat cru geformuleerd maar het was echt NIET goed!
Nee hoor, helemaal geen raar nummer, een moeilijk nummer. Misschien begrijp je het gewoon niet helemaal. Het is niet specifiek op een mannenstem geschreven denk ik, Barbra zingt het ook. En wat bedoel je eigenlijk met een 'beetje vreemd vibrato' ???quote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Rosalie: Wat een raar nummer. Ik denk dat het inderdaad beter klinkt met een mannenstem? Want het is op zich wel spannend. Beetje vreemde viberato ook. Spreekt me niet zo aan.
Het was wat ongecontroleerd, maar ik heb niet echt valse noten gehoord.quote:Willemijn: VALS! En niet zo weinig. Willem, dit is nou echt geschreeuw. Je zou er maar een hele voorstelling naar moeten luisteren.![]()
Nee hoor, Jij schrijft met grote woorden "VALS, en niet zo weinig", en iets over een 'viberato', whatever that may be.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Je vond dat Willemijn niet goed zong, terecht in de sing off stond en het kon je niet veel schelen of ze eruit ging. Maar toch verdedig je haar nu? Dat begrijp ik dan weer niet.
Nou inderdaad, wat was dat verschrikkelijk slecht en vals... my god.quote:
Overigens ben jij een meester in antwoorden ontwijken, petje af hoorquote:
Ja ik ook.. ze was in het begin heel anders ..maar ze doet het beterder. Nu maar hopen dat Willemijn in de exit gaat.quote:
Zou Willemijn dan een heel makkelijk nummer krijgen, zodat het een beeétje goed klinkt?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond zingen ze allemaal een nummer uitgekozen door Willem.
Bij haar klinkt alles lelijk. Vind ik dan. Ik hoop dat ze in de singoff komt, want ze legt het nu toch wel af tegen alle andere Mary's?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou Willemijn dan een heel makkelijk nummer krijgen, zodat het een beeétje goed klinkt?
Het is wel te hopenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij haar klinkt alles lelijk. Vind ik dan. Ik hoop dat ze in de singoff komt, want ze legt het nu toch wel af tegen alle andere Mary's?
Ik denk dat Rosalie en Willemijn in de sing off komen en ik vrees dat Willem Willemijn weer door zal laten gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij haar klinkt alles lelijk. Vind ik dan. Ik hoop dat ze in de singoff komt, want ze legt het nu toch wel af tegen alle andere Mary's?
Bij nader inzien in het dus "Get Happy"quote:Op maandag 4 januari 2010 22:51 schreef Shoombak het volgende:
Ik gok op "somewhere over the rainbow" voor Sophie as zondag![]()
Hehequote:Op zondag 10 januari 2010 17:35 schreef Clauw het volgende:
Ik wil vanavond graag naar een nummer bellen of smsen om Willemijn ERUIT te stemmen...
eens met elizabeth (ook voor t eerst trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nou, wat Barbara doet vind ik niet veel mooier. Vooral vanaf 2:00 minuten klinkt het lelijk in haar versie. Alsof iemand arme Barbera heeft opgetilt en vervolgens flink door elkaar heeft geschud. Maar misschien houd ik net zo min van vibrato's als Willem van belten.![]()
De originele versie klinkt stukken beter in mijn oren.
Ik hoop dat je het stuk vanaf 1:25 min. t/m einduithaal (eeeek! squeeek!) niet in tune durft te noemen. Niet dat het gedeelte daarvoor nou zo mooi was.
Roy was datquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef wonderer het volgende:
Willemijn is een beetje de .. eh... hoe heette dat joch met die enthousiaste vader ook alweer? Broertje van Danny Rook? Afijn, die dusIedereen weet dat ze het nooit gaat worden maar ze komt veel verder dan iedereen verwacht.
ik ging er gewoon altijd vanuit dat zij ergens in de dertig was. mijn hemel...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Willemijn er nog niet uit. Zucht.
Irene verraste, maar vind haar nog iets te ingetogen ofzo voor de rol van Mary.
Rosalie heeft ondanks haar 24 jaar (kan het nog steeds niet geloven) een veel te oude uitstraling. En haar stem behoort niet echt tot mn favorieten.
Sophie komt iets te gemaakt over met die lieve glimlachjes van d'r. Wil haar wel eens iets agressiefs horen zingen of een nummer waar wat boosheid in zit.
Noortje moet gewoon winnen, dat werd wel duidelijk toen ze als Mary verkleed was.
IK WILDE NET PRECIES HET ZELFDE ZEGGEN.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef BMD het volgende:
En ik vidn haar hier net zo oud uitzien als Simone Kleinsma
marlies dekkers volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Merel het volgende:
Moet ik nog beginnen over dit bustierding en die handschoenen??
Zitten we nu te kijken naar een talentenjacht voor een musical of de Miss World contest??quote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
IK WILDE NET PRECIES HET ZELFDE ZEGGEN.
En dat vind ik scary.
Chill. Ze doet me denken aan Simone Kleinsma. Ik zeg niet dat ze de aars van Susan Boyle niet eens mag kussen ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zitten we nu te kijken naar een talentenjacht voor een musical of de Miss World contest??![]()
En daarbij, laat iedereen die hier zelf volle zalen trekt hier maar 'ns een foto van zichzelf posten!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef just me het volgende:
Slechte uitspraak van Willemijnkeusniet!
Omdat je anders een soort Idols/popstar idee krijgt. Het afkraken door de jury is daar het hoogtepunt van het programma...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Shoombak het volgende:
Wat ik trouwens ook niet zo goed snap, waarom is die jury _altijd_ positief?
D'r stem vind ik niet te oudquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ik vind Rosalie echt geen Mary... ZE ziet er een beetje 'verlept' uit, en haar stem is ook te 'oud'...
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Merel het volgende:
Kijk, ze hebben wel geluisterd naar me vorige week, dit jurkje heeft wél glitters aan de achterkant!
Volgens mij zat Frits al te ouwehoeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Niet best, Irene
En wie zat er aan het einde nou doorheen te leuteren?
24 jaar (uit 1985)quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Kan iemand me nou vertellen hoe oud Rosalie is? Ze was toch veel jonger dan 35? We vinden haar hier er zo oud uitzien...
Eens... qua uiterlijk zeg ik: Sophie. Maar qua stem: absoluut Noortje.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze wel stoppen met het programma.. Echt zo mooi hoe Noortje dat gezongen heeft..
Sophie ?!?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Afgaande op de MP website zeg ik Noortje en Sophie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |