Ja ik ook.. ze was in het begin heel anders ..maar ze doet het beterder. Nu maar hopen dat Willemijn in de exit gaat.quote:
Zou Willemijn dan een heel makkelijk nummer krijgen, zodat het een beeétje goed klinkt?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond zingen ze allemaal een nummer uitgekozen door Willem.
Bij haar klinkt alles lelijk. Vind ik dan. Ik hoop dat ze in de singoff komt, want ze legt het nu toch wel af tegen alle andere Mary's?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou Willemijn dan een heel makkelijk nummer krijgen, zodat het een beeétje goed klinkt?
Het is wel te hopenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij haar klinkt alles lelijk. Vind ik dan. Ik hoop dat ze in de singoff komt, want ze legt het nu toch wel af tegen alle andere Mary's?
Ik denk dat Rosalie en Willemijn in de sing off komen en ik vrees dat Willem Willemijn weer door zal laten gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij haar klinkt alles lelijk. Vind ik dan. Ik hoop dat ze in de singoff komt, want ze legt het nu toch wel af tegen alle andere Mary's?
Bij nader inzien in het dus "Get Happy"quote:Op maandag 4 januari 2010 22:51 schreef Shoombak het volgende:
Ik gok op "somewhere over the rainbow" voor Sophie as zondag![]()
Hehequote:Op zondag 10 januari 2010 17:35 schreef Clauw het volgende:
Ik wil vanavond graag naar een nummer bellen of smsen om Willemijn ERUIT te stemmen...
eens met elizabeth (ook voor t eerst trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nou, wat Barbara doet vind ik niet veel mooier. Vooral vanaf 2:00 minuten klinkt het lelijk in haar versie. Alsof iemand arme Barbera heeft opgetilt en vervolgens flink door elkaar heeft geschud. Maar misschien houd ik net zo min van vibrato's als Willem van belten.![]()
De originele versie klinkt stukken beter in mijn oren.
Ik hoop dat je het stuk vanaf 1:25 min. t/m einduithaal (eeeek! squeeek!) niet in tune durft te noemen. Niet dat het gedeelte daarvoor nou zo mooi was.
Roy was datquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef wonderer het volgende:
Willemijn is een beetje de .. eh... hoe heette dat joch met die enthousiaste vader ook alweer? Broertje van Danny Rook? Afijn, die dusIedereen weet dat ze het nooit gaat worden maar ze komt veel verder dan iedereen verwacht.
ik ging er gewoon altijd vanuit dat zij ergens in de dertig was. mijn hemel...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Willemijn er nog niet uit. Zucht.
Irene verraste, maar vind haar nog iets te ingetogen ofzo voor de rol van Mary.
Rosalie heeft ondanks haar 24 jaar (kan het nog steeds niet geloven) een veel te oude uitstraling. En haar stem behoort niet echt tot mn favorieten.
Sophie komt iets te gemaakt over met die lieve glimlachjes van d'r. Wil haar wel eens iets agressiefs horen zingen of een nummer waar wat boosheid in zit.
Noortje moet gewoon winnen, dat werd wel duidelijk toen ze als Mary verkleed was.
IK WILDE NET PRECIES HET ZELFDE ZEGGEN.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef BMD het volgende:
En ik vidn haar hier net zo oud uitzien als Simone Kleinsma
marlies dekkers volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Merel het volgende:
Moet ik nog beginnen over dit bustierding en die handschoenen??
Zitten we nu te kijken naar een talentenjacht voor een musical of de Miss World contest??quote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
IK WILDE NET PRECIES HET ZELFDE ZEGGEN.
En dat vind ik scary.
Chill. Ze doet me denken aan Simone Kleinsma. Ik zeg niet dat ze de aars van Susan Boyle niet eens mag kussen ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zitten we nu te kijken naar een talentenjacht voor een musical of de Miss World contest??![]()
En daarbij, laat iedereen die hier zelf volle zalen trekt hier maar 'ns een foto van zichzelf posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |