quote:Op zondag 3 januari 2010 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik datEnige post in een reeks is meteen een lapo
![]()
Doe ik ff!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:34 schreef automatic_ het volgende:
Er is idd geen Wiki. Misschien kan/wil je de OP van de vorige keer kopiëren?
Ik merkte het al tijdens de Uitmarkt. Ik had nog nooit van haar gehoord en had verwacht dat Bente alle aandacht zou krijgen van de regie/productie maar tijdens de Uitmarkt zag ik dat 'die gele' steeds naar voren werd geschoven en erg geprofileerd werd. Terecht, dat wel. Maar damnit, 't valt wel op.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Burdie het volgende:
Noortje gaat het worden, dat bleek ook wel tijdens het intro.
Er moeten nog wat mensen wegquote:Op zondag 3 januari 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Foto wil ff niet.. sorry, weet niet wat er mis gaat. Rest staat er iig
Voor zover ik weet is Almaz een nummer van Randy Crawford, en heeft helemaal niet met Mary Poppins te maken. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat betekent het?
Of heb ik het gemist tijdens de intro?
Zie je, ik dacht al; Waar ken ik haar toch van!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:43 schreef tessie het volgende:
Die intro was idd nogal weird...
En Noortje vond ik weer heel erg goed, maar dat vind ik altijdHeb haar in Urine Town gezien en daar vond i khaar ook al super goed
En ze mag het ook niet wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Zij speelt een musicalster... maar ze is het niet
Dat vragen wij ons vanaf de eerste show ook al afquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
En zij zit nog in het programma waarom precies???Damn wat een irritante manier van zingen.. totaal geen articulatie en ik krijg vervangend keelpijn van de geknepenheid..
Dat had ik ook... al komen Noortje en Rosalie nu in de buurtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Merel het volgende:
Weer zo'n goedkoop jurkje. Wanneer wordt die styliste nou eens ontslagen?
Ik weet niet wat het is met deze serie, geen enkele van de Mary's weet me te grijpen
Freekquote:
Wehehe dan was het van mij dus geen verkeerde beslissing nu pas mee te gaan kijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons vanaf de eerste show ook al af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |