quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Mijn zusje sms't net: "Paars is oma poppins, willemijn is bitchy poppins"
Willemijn moet er gewoon uit, ze zong een legendarisch lied gewoon slecht.quote:
ja dat zei ik net ook tegen mijn man...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Willemijn staat wel bij iedereen onderaan, verrassend.
Mijn vriend en ik beginnen hier onderhand al tegen het scherm te schreeuwen als ze in beeld komt...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja dat zei ik net ook tegen mijn man...
Nietes, die Rosalie moet gaan, die maakt alleen maar kinderen bang met haar blik.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Willemijn moet echt gaan.... ze verneukt echt elk optreden
Draai Irene en Noortje om en we zijn het eens Ceequote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
1. Noortje
2. Irene
3. Rosalie
4. Carmen
5. Sophie
6. Willemijn
Op dit moment. Ik heb plotsklaps het idee dat ik Sophie niet eens in de top 3 wil.
Waarom verbaast me dat niks.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Draai Irene en Noortje om en we zijn het eens Cee
Zo hoort het ookquote:
Ik vrees het ook want Willem is gewoon zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef sheotah het volgende:
Zucht, ik vrees dat Willemijn wel weer blijven zal
Dat is ook een bijzonder talent ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Willemijn heeft ook de gave om degene met wie ze zingt slechter te laten zingen
Ik ben bang dat ik je gelijk moet geven...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Lekker hè, met de laptop op de bank
Nee, voorspelbaar !quote:Op zondag 3 januari 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
Pffff Willem. Je wordt nu echt een beetje belachelijk.
Willem's eigenwijze 'kijk mij nou even baas van 't program wezen' instelling zal altijd, altijd overwinnen boven redelijk verstand.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Godver dit is zo onterecht op basis van vanavond.... die Willemijn is al weken slecht![]()
Ik heb 38 dode pixels erbij in m'n flatscreen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Die uithaal..... nou Blokker here I come tommorow... nieuw servies nodig
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 38 dode pixels erbij in m'n flatscreen.
+1.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef Merel het volgende:
Carmen zou het sowieso uiteindelijk niet gehaald hebben, maar Willemijn wordt er nu echt ontrecht in gehouden hoor
Die zingt haar leraren gewoon doof en slaagt cum laudequote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef BMD het volgende:
carmen moest toch nog afstuderen? Na die laatste uithaal betwijfel ik of dat zal lukken...
ik vond het niet lelijkquote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef BMD het volgende:
carmen moest toch nog afstuderen? Na die laatste uithaal betwijfel ik of dat zal lukken...
Het was niet vals... wel oerend hardquote:
Speciaal voor die ouwe gek met zijn gemiep over beltenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was niet vals... wel oerend hard
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Shoombak het volgende:
Volgende week gaat het tussen Willemijn en Rosalie.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Als zo'n Willemijn met zo'n uitgestreken gezicht tegen me zou staan te zingen zou ik haar toch een snok verkopen met die paraplu
Yep en dan is het echt exit Willemijn. Echt, ik ga gillen als 'ie haar wéér laat blijven. Eén troost: MP wordt ze nooit. And she knows itquote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef Shoombak het volgende:
Volgende week gaat het tussen Willemijn en Rosalie.
Haha inderdaad, zodat mensen meer gaan stemmenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vermoed een complot! Volgens mij willen ze Willemijn tegen over 2 goede finalisten hebben staan om de spanning op te krikken of zo
Nou dat hopen wij dan maar dat ze echt exit is want of ze hoeft niet naar de sing off of Willem spaart haar weerquote:Op maandag 4 januari 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep en dan is het echt exit Willemijn. Echt, ik ga gillen als 'ie haar wéér laat blijven. Eén troost: MP wordt ze nooit. And she knows it.
absoluut!!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en nog wat, ik vind het gewoon gemeen van de produktie dat ze die meiden laten weggaan na het moeten zingen van zo'n afgrijselijk moeilijke laatste noot!! Als je toch al overmand bent door emoties vanwege je onvrijwillige vertrek, en dan jezelf ook nog druk moet maken om het kunnen zingen van die kutnoot, dan is het wel haast logisch dat die er in de meeste gevallen niet perfect uit zal komen. Of je moet wel heel erg koelbloedig zijn.
Lekker late reactie.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:25 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ach hou toch op! Misschien moet je dat optredens even terug luisteren! Ze had haar adem absoluut niet onder controle en de coloratuur op het eind ging helemaal nergens over. Kijk maar eens rond op Youtube. De gemiddelde Amerikaanse High school studente daar zingt hem vele malen beter!
Ok, 'wanstaltig' is misschien wat cru geformuleerd maar het was echt NIET goed!
Nee hoor, helemaal geen raar nummer, een moeilijk nummer. Misschien begrijp je het gewoon niet helemaal. Het is niet specifiek op een mannenstem geschreven denk ik, Barbra zingt het ook. En wat bedoel je eigenlijk met een 'beetje vreemd vibrato' ???quote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Rosalie: Wat een raar nummer. Ik denk dat het inderdaad beter klinkt met een mannenstem? Want het is op zich wel spannend. Beetje vreemde viberato ook. Spreekt me niet zo aan.
Het was wat ongecontroleerd, maar ik heb niet echt valse noten gehoord.quote:Willemijn: VALS! En niet zo weinig. Willem, dit is nou echt geschreeuw. Je zou er maar een hele voorstelling naar moeten luisteren.![]()
Nee hoor, Jij schrijft met grote woorden "VALS, en niet zo weinig", en iets over een 'viberato', whatever that may be.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Je vond dat Willemijn niet goed zong, terecht in de sing off stond en het kon je niet veel schelen of ze eruit ging. Maar toch verdedig je haar nu? Dat begrijp ik dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |