Nee, dat zeg ik niet, ik hamer doorlopend op de eigen verantwoordelijkheid van de users en wil niet dat de mods doorlopend onder druk staan om te intervenieren in FB op dingen die buiten hun verantwoordelijkheid vallen. Er zijn op Fok ook FB´s die daar inderdaad wat meer ruimte aan verlenen en waar de mods zich minder aangesproken voelen, maar ik pleit niet voor een terugkeer naar de ´juf, henkie doet iets fout´ FB.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoooooooooo, terug!
Eigenlijk zeg je dat als NWS FB weer NWS FB wordt van de afgelopen pak um beet maanden dus wat SC wat geharrewar wat dit en dat dat hele topic niet nodig is=!
[..]
ROFLOL, no can do voyeur en je weet zelf donders goed waarom.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:14 schreef voyeur het volgende:
..., maar ik pleit niet voor een terugkeer naar de ´juf, henkie doet iets fout´ FB....
weet ik. wel zonde. het had zo'n leuke uitlaatklep kunnen zijn. discriminatie over en weer, haatzaaiteksten, doodverwensingen, en nog meer van die apenstreken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef sp3c het volgende:
die komt er absoluut niet
WO1quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok mannen.
IN DE HOUDING...............................................STAAT!!!!!
NAAR RECHTS RICHTEN!!!!!!!!!!!!!
HOOFD .............FRONT..............!!!!!!!!!
GEEFT ACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLAATS RUST!!!!!!!!!
RUST....
Her en der wat geschoondquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand dit topic even schoonmaken - en dan doel ik met name de rare posts die ineens over Meki gaan en inhoudelijk niets te bieden hebben:
Kerken in Maleisië aangevallen door moslims
Dat het in KLB en ONZ de gewoonte is om zelfverzonnen bullshit topics te openen wil nog niet zeggen dat dat in NWS ook maar moet kunnen. Integendeel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef OeJ het volgende:
Als je dat al niet met een knipoog kunt zien, dan is het einde zoek natuurlijk.
Het is een berichtje, gemaakt met een knipoog naar het "grote" nieuws. Ik vind het best treurig als je dat er niet uit kunt halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat het in KLB en ONZ de gewoonte is om zelfverzonnen bullshit topics te openen wil nog niet zeggen dat dat in NWS ook maar moet kunnen. Integendeel.
Een uitermate interessant discussie met verrassende uitkomsten.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef C_N het volgende:
Dit is denk ik maar voor een doel geplaatst,
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef C_N het volgende:
Jammer van dit topic.
Israël cancelt bezoek aan Groot-Brittannië
Het is geen volledig bericht, het gaat nergens meer over,en een maand oud bericht .Er is geen link bij geplaatst,
Dit is denk ik maar voor een doel geplaatst,
Het kom van 14 december. en weer in de wereld gebracht op 5 jan . en gisteren als een half bericht ,op fokquote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.
Niet echt verrassend.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een uitermate interessant discussie met verrassende uitkomsten.
Inderdaad.
Dus? Kijk naar de enorme discussie die in volle gang is. DAAR gaat het om. Jou onwelgevallige topics sluiten kan je beter in KLB doen. Hier wordt gediscussieerd en dichtgooien gaat dat drastisch tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:17 schreef C_N het volgende:
[..]
Het kom van 14 december. en weer in de wereld gebracht op 5 jan . en gisteren als een half bericht ,op fok
Zie topic. Ik heb het je daar al uitgelegd. Vier militairen zijn niet dezelfde als een mevrouw. Twee nieuwsberichten dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:17 schreef C_N het volgende:
[..]
Het kom van 14 december. en weer in de wereld gebracht op 5 jan . en gisteren als een half bericht ,op fok
Ook die was tekstueel niet kloppend. Op die manier een topic neer zetten is dus niet wenselijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.
het kon me niet boeienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:45 schreef OeJ het volgende:
Wat een flauw slotje voor mijn topic, spec, en dat commentaar er ook bij: "boeien"
Stukjes tekst kan ik niet verplaatsen. Je kan hooguit de tekst zelf overzetten of de user attenderen op het reeds bestaande topic. Al zal het ook wel niet lang duren voordat daar een eigen topic over gestart wordtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef C_N het volgende:
Misschien kan dit Israëlische Joden tegen verbod minaretten worden
het stukje van be_simple maandag 11 januari 2010 @ 15:58 naar hier Israël en/of Palestina #62 - Nu met VOC Mentaliteit!
Het heb denk ik niets met het onderwerp te maken .
ok thanks .quote:Op maandag 11 januari 2010 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stukjes tekst kan ik niet verplaatsen. Je kan hooguit de tekst zelf overzetten of de user attenderen op het reeds bestaande topic. Al zal het ook wel niet lang duren voordat daar een eigen topic over gestart wordt
Ik denk o.a. door deze post van je Meki:quote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef Meki het volgende:
Alle kritiek op Israël is binnenkort strafbaar
Waarom is deze topic dicht >?
Dat is natuurlijk bullshit.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor. Israel beschermt niet haar burgers
Israel beschermt de monopolie van haat en kwaad en massamoorden.
Lijkt mij niet meer dan een terecht slotje. Wat een bagger zeg. Waar is het nieuws? Tis meer een blog als wat anders. En je zet zelf ook nog eens een behoorlijke toonquote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef Meki het volgende:
Alle kritiek op Israël is binnenkort strafbaar
Waarom is deze topic dicht >?
Ik dacht even dat Paddy ook het congres bijgewoond hadquote:Op maandag 11 januari 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk o.a. door deze post van je Meki:
[..]
Dat is natuurlijk bullshit.
En die niet alleen. De hele OP en een eerdere reactie nodigde niet meer uit.tot een discussie. Was al bezig met modereren, maar wanneer de TS in de OP al begint|? En vervolgens door begint te emmeren? Ja, dan ga ik uit van het niet willen dat een topic gaat lopen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk o.a. door deze post van je Meki:
[..]
Dat is natuurlijk bullshit.
WTFquote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Paddy ook het congres bijgewoond had![]()
De laatste reply was mischien wel offtopic.![]()
dank voor je uitleg
Ik neem nog een biertje op je Padquote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef paddy het volgende:
Ik ga naar bed. Jullie alcoholmisbruik gaat mij nog problemen bezorgen
Is dat goldstar of makabie bier,?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef Frutsel het volgende:
Zeur niet zo knuffelPaddy... Sp3c en ik hebben genoten van dat Israelische bier en jij vond Lieberman best een lekkere vent.
daar hebben we sc voor.quote:
jepquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Sachertorte het volgende:
Familie dwingt reanimatie af
Kunnen dat soort - zinloze - reacties weg?
Alvast dank.
geen idee... weet niet wie wat heeft weggehaaldquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:57 schreef Meki het volgende:
Waarom is miijn reply bij reanimatie bij familie weggehaald
Ik meen het echt. Het is de reinste propoganda om de moslims weer in de kwade daglicht te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |