Nee, dat zeg ik niet, ik hamer doorlopend op de eigen verantwoordelijkheid van de users en wil niet dat de mods doorlopend onder druk staan om te intervenieren in FB op dingen die buiten hun verantwoordelijkheid vallen. Er zijn op Fok ook FB´s die daar inderdaad wat meer ruimte aan verlenen en waar de mods zich minder aangesproken voelen, maar ik pleit niet voor een terugkeer naar de ´juf, henkie doet iets fout´ FB.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoooooooooo, terug!
Eigenlijk zeg je dat als NWS FB weer NWS FB wordt van de afgelopen pak um beet maanden dus wat SC wat geharrewar wat dit en dat dat hele topic niet nodig is=!
[..]
ROFLOL, no can do voyeur en je weet zelf donders goed waarom.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:14 schreef voyeur het volgende:
..., maar ik pleit niet voor een terugkeer naar de ´juf, henkie doet iets fout´ FB....
weet ik. wel zonde. het had zo'n leuke uitlaatklep kunnen zijn. discriminatie over en weer, haatzaaiteksten, doodverwensingen, en nog meer van die apenstreken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef sp3c het volgende:
die komt er absoluut niet
WO1quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok mannen.
IN DE HOUDING...............................................STAAT!!!!!
NAAR RECHTS RICHTEN!!!!!!!!!!!!!
HOOFD .............FRONT..............!!!!!!!!!
GEEFT ACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLAATS RUST!!!!!!!!!
RUST....
Her en der wat geschoondquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
Kan iemand dit topic even schoonmaken - en dan doel ik met name de rare posts die ineens over Meki gaan en inhoudelijk niets te bieden hebben:
Kerken in Maleisië aangevallen door moslims
Dat het in KLB en ONZ de gewoonte is om zelfverzonnen bullshit topics te openen wil nog niet zeggen dat dat in NWS ook maar moet kunnen. Integendeel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:47 schreef OeJ het volgende:
Als je dat al niet met een knipoog kunt zien, dan is het einde zoek natuurlijk.
Het is een berichtje, gemaakt met een knipoog naar het "grote" nieuws. Ik vind het best treurig als je dat er niet uit kunt halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat het in KLB en ONZ de gewoonte is om zelfverzonnen bullshit topics te openen wil nog niet zeggen dat dat in NWS ook maar moet kunnen. Integendeel.
Een uitermate interessant discussie met verrassende uitkomsten.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef C_N het volgende:
Dit is denk ik maar voor een doel geplaatst,
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:41 schreef C_N het volgende:
Jammer van dit topic.
Israël cancelt bezoek aan Groot-Brittannië
Het is geen volledig bericht, het gaat nergens meer over,en een maand oud bericht .Er is geen link bij geplaatst,
Dit is denk ik maar voor een doel geplaatst,
Het kom van 14 december. en weer in de wereld gebracht op 5 jan . en gisteren als een half bericht ,op fokquote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het bericht is van 5 januari 2010. Je verwart het met een eerder bericht.
Niet echt verrassend.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een uitermate interessant discussie met verrassende uitkomsten.
Inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |