Dank voor de uitleg en het hernoemen van de topictitel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helft van de tijd zet ik ze nieteens in MED aangezien ze daar alleen maar een stramme plasser van krijgen.
dawast, kappen met zeuren, jullie zijn grote kinderen, het is nhier geen speeltuin en geen slowchat, jahdahjahdahjahdah, carry on, jullie kennen de spelregels.
En een goed 2010 uiteraardquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg en het hernoemen van de topictitel.
Oh. Het regent klonen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef yvonne het volgende:
Ja, en leverde meteen een kutkloon+ban op
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Jammer dat het topictitel gewijzigd is daar dit duidelijkheid gaf voor users.
Kan iemand van de crew mij uitleggen wat er onder discriminatie wordt verstaan en waar de lat ligt want het lijkt mij blijkt dat dit bij elk individu op een andere hoogte ligt?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hen die roepen van racisme en discriminatie indien ze eens aangesproken worden. In dit typische geval dan van die berber-apen.
Wat is het probleem nu weer??quote:
De topic-titel is sindsdien gewijzigd. Lees die even.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is het probleem nu weer??
Is Gelly soms lid van de internet gestapo?
We hadden afgesproken idd nu ik wat nalees om het woord Rifapen niet meer gebruiken. Zie hier ik ben creatief en gebruik een ander woord.
Dan mag jij mij uitleggen waar ik discrimineer!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
De topic-titel is sindsdien gewijzigd. Lees die even.
Dag Yvonne, ik heb een PM van Chazi gehad. Hij vraagt of ik wil bemiddelen. Heeft dit zin Yvonne?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef yvonne het volgende:
Ja, en leverde meteen een kutkloon+ban op
Daar zou je niets aan hebben, want ik ga noch over de wet, noch over de Fok policy.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan mag jij mij uitleggen waar ik discrimineer!
En kan dan gelijk de TT aangepast worden naar deeltje 17?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef voyeur het volgende:
Kan [NWS SC #16] Het is hier tof weer sticky.
Done.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En kan dan gelijk de TT aangepast worden naar deeltje 17?
Ik hoop met jou van niet. Gebazel is een eufemisme.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Rellen in Iran #3
Als rifapen niet mag, is dit antisemitische/NWO gebazel dan wel toegestaan? Om misselijk van te worden.
Nee, user heeft een ban.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Rellen in Iran #3
Als rifapen niet mag, is dit antisemitische/NWO gebazel dan wel toegestaan? Om misselijk van te worden.
Mee eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef damian5700 het volgende:
Relletjes zijn van alle tijden.. Dit is gewoon dezelfde discussie als in de reeks en het biedt geen meerwaarde wat niet daarin besproken kan worden, mijn inziens.
Die ga ik eerst aan ONZ vragen. Weet niet of die op zo'n topic zitten te wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:52 schreef zoalshetis het volgende:
PVV vestigt aandacht op duistere kant Shaffy
schopje onz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |