hahaha satire. het leuke is dat veel mensen toch zouden denken dat het echt uit de PVV koker zou komenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:04 schreef El_Matador het volgende:
Kabouter Wesley - Het Belang van Bronnen Checken
Kortom, zelfverzonnen non-nieuws.
Ook wel smaad.
Dat is zo. Maar daar gaat het niet om. Het is smaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
hahaha satire. het leuke is dat veel mensen toch zouden denken dat het echt uit de PVV koker zou komen
Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar daar gaat het niet om. Het is smaad.
Adolf Hitler is ook dood. Wat die allemaal voor shit over zich heen heeft gekregen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:08 schreef Saya_No_Uta het volgende:
god, die man is dood. Laat het dan ook zo.
Inderdaad, totdat ik de bron zag (en Hero B, is zelf een dronkelap), maar verder is het best wel triest dat we niet raar zouden opkijken als dit soort fascistische prietpraat echt uit de mond van de PVV zou komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
het leuke is dat veel mensen toch zouden denken dat het echt uit de PVV koker zou komen
Als satire smaad is, dan moeten we cabaret gaan verbieden, en de cabaretiers gaan vervolgen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar daar gaat het niet om. Het is smaad.
Spreek voor jezelf, niet iedereen is volkomen achterlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:11 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Inderdaad, totdat ik de bron zag (en Hero B, is zelf een dronkelap), maar verder is het best wel triest dat we niet raar zouden opkijken als dit soort fascistische prietpraat echt uit de mond van de PVV zou komen.
Als parlementslid heb je een voorbeeldfunctie. Maar hij heeft direct publiekelijk zijn excuses aangeboden. Dat onderscheidt hem ten positieve van zuiplap Guusje ter Horst die ZELF nota bene VOETGANGERS in een uitgaansgebied aan een blaastest wil onderwerpen. Hypocriete hoer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:11 schreef Saya_No_Uta het volgende:
Tweede Kamerlid Hero Brinkman bestempelt Shaffy als ‘halfislamitische drinkebroer’.
Wacht even, hypocriete mafkees. (Brinkman slaat nieuwspoort barman)
[ afbeelding ]
Dit is geen satire. Cabaret is niet net doen alsof iets waar is, maar een mening van een cabaretier op een bestaande situatie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:12 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Als satire smaad is, dan moeten we cabaret gaan verbieden, en de cabaretiers gaan vervolgen...
Je twijfelt dus toch of het echt nieuws is of uit de duim gezogen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:11 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Inderdaad, totdat ik de bron zag (en Hero B, is zelf een dronkelap), maar verder is het best wel triest dat we niet raar zouden opkijken als dit soort fascistische prietpraat echt uit de mond van de PVV zou komen.
PVV
Speld.nl
Same shit, different sources.
Je bent nooit op de site van de Speld geweest?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is geen satire. Cabaret is niet net doen alsof iets waar is, maar een mening van een cabaretier op een bestaande situatie.
Ik zou toch niet al te veel betalen voor die grafkop. Blij dat ze weg is hier....minder blij met de vervanging. Wacht nog steeds op het moment dat Frank zijn Anne Frank boekie weer een keer tevoorschijn haalt. Mooie momenten waren dat.quote:
Natuurlijk is dit wel satire.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is geen satire. Cabaret is niet net doen alsof iets waar is, maar een mening van een cabaretier op een bestaande situatie.
Valse informatie verspreiden is iets anders als satire. Het is overduidelijk geen serieus bericht. Of dacht je bij Kopspijkers vroeger ook altijd naar Balkenende, Jan Wolkers en Koningin Beatrix te kijken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik zal es een topic openen:
"Barwurz neukt kleine jongetjes"
Emmen - FOK!ker Barwurz heeft voor de camera toegegeven kleine jongetjes te neuken. De interesse van Barwurz werd al vroeg gewekt toen hij zwemles kreeg...
bla bla bla...
...Barwurz was niet voor commentaar bereikbaar.
Dat is smaad. Leugens verspreiden over iemand om hem in een kwaad daglicht te zetten.
Dat heeft niets met satire te maken.
Dat ze weg is? Heb ik iets gemist? Ze zit nog gewoon in de regering hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik zou toch niet al te veel betalen voor die grafkop. Blij dat ze weg is hier....minder blij met de vervanging. Wacht nog steeds op het moment dat Frank zijn Anne Frank boekie weer een keer tevoorschijn haalt. Mooie momenten waren dat.
Nijmeegse bril jwt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ze weg is? Heb ik iets gemist? Ze zit nog gewoon in de regering hoor.
Exact.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valse informatie verspreiden is iets anders als satire.
Vind jij. Ik denk dat men een sterke zaak heeft tegen De Speld.quote:Het is overduidelijk geen serieus bericht.
Als dit nu in een respectabele krant zou staan, dan had je gelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik zal es een topic openen:
"Barwurz neukt kleine jongetjes"
Emmen - FOK!ker Barwurz heeft voor de camera toegegeven kleine jongetjes te neuken. De interesse van Barwurz werd al vroeg gewekt toen hij zwemles kreeg...
bla bla bla...
...Barwurz was niet voor commentaar bereikbaar.
Dat is smaad. Leugens verspreiden over iemand om hem in een kwaad daglicht te zetten.
Dat heeft niets met satire te maken.
Waarom nou weer "zielige kleuters"? Wie zit zich hier nou onnodig druk te maken om een grappig bedoeld stukje? Alles op speld.nl is satirisch. Het grote probleem is dat jij het niet grappig vindt (ik ook niet trouwens), maar een beter voorbeeld van het begrip "satire" kan ik niet noemen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Vind jij. Ik denk dat men een sterke zaak heeft tegen De Speld.
Zielige kleuters. Satire kan erg leuk zijn, en de cartoonisten bewijzen dat ook.
Satire en humor dan maar bij wet verbieden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Vind jij. Ik denk dat men een sterke zaak heeft tegen De Speld.
Zielige kleuters. Satire kan erg leuk zijn, en de cartoonisten bewijzen dat ook.
Hij reageert idd best wel agressief voor iemand die zgn. niet op de PVV stemt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef broer het volgende:
Waarom ben je zo boos, El_Matador? Dacht je dat het echt was en voel je je nu bedonderd dat de PVV Ramses Shaffy tóch niet aanpakt?
Als ik zo'n blog open op Hyves word ik er ook afgekickt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:19 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Als dit nu in een respectabele krant zou staan, dan had je gelijk.
Nu staat het op een onzin site, en niemand neemt dat serieus behalve jij.
Ik denk dat je een beetje in de war bent.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo'n blog open op Hyves word ik er ook afgekickt.
GeenStijl is satire. De Speld is kleuterige prietpraat en mensen zwartmaken. Triest gedoe.
GeenStijl is helemaal geen satire, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik zo'n blog open op Hyves word ik er ook afgekickt.
GeenStijl is satire. De Speld is kleuterige prietpraat en mensen zwartmaken. Triest gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:26 schreef Ghiz het volgende:
Ik ga ervan uit dat dit niet echt is. Mocht dit wel zo zijn, dan is de PVV nog dommer dan ik dacht
Voorgaande berichten niet gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boos? Ik ben helemaal niet boos. Ik vind het zielig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:20 schreef broer het volgende:
Waarom ben je zo boos, El_Matador? Dacht je dat het echt was en voel je je nu bedonderd dat de PVV Ramses Shaffy tóch niet aanpakt?
Nou, dat maakt het juist zo goed: de PVV zou écht met zo'n stuk kunnen komen. Ze hadden ook klachten over een liedje van Kinderen voor Kinderen. Dus zo gek is het niet als je er even intrapt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:43 schreef TC03 het volgende:
Als je niet doorhebt dat dit nep is zonder naar de bron te kijken, is het echt heel triest gesteld met je kritische denkvermogen.
Na "PVV boos over Kinderen voor Kinderen" is alles mogelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:43 schreef TC03 het volgende:
Als je niet doorhebt dat dit nep is zonder naar de bron te kijken, is het echt heel triest gesteld met je kritische denkvermogen.
Van een partij die Sesamstraat en Kinderen voor Kinderen tot kamervraag verwerkt, kan je alles verwachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:43 schreef TC03 het volgende:
Nou, dat kindertuig had het er wel zelf naar gemaakt he! Daadkrachtig optreden dat is wat we nodig hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:48 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Na "PVV boos over Kinderen voor Kinderen" is alles mogelijk
Nee, dat zou niet kunnen, tenzij je een gebrekkig kritisch denkvermogen hebt. Dat is dus juist mijn punt, hè. Zo wordt in dit artikel gebruik gemaakt van onbeschaamd racisme, wat de PVV nog nooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, dat maakt het juist zo goed: de PVV zou écht met zo'n stuk kunnen komen. Ze hadden ook klachten over een liedje van Kinderen voor Kinderen. Dus zo gek is het niet als je er even intrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |