dit is allemaal wel heel duidelijk de oogkleppenmentaliteit van links.. een relletje? een incident? hier is duidelijk een structureel multicultureel conflict aan de hand en het word weer typisch weggerelativeerd door links.. hoezo stereotype links??quote:Arne Mosselman
Student sociologie, sociaal-democraat, oud landelijk bestuurslid JS in de PvdA, redactie DeJaap, anti-oud-links, bevlogen, stukjesschrijver, PowNed & PvdA-lid, WoM Marketeer (oa ex-Buzzer.nl), Digipline.com, drankorgel, dirty-south-hiphop & highbrow-kunstliefhebbert.
zie je wel, ook deze ene linkse idioot is een incidentquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ja 1 linkse idioot staat gelijk symbool voor de rest...
Van welke kant dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
En hij heeft nog een beetje gelijk ook. Dit wordt ontzettend opgeblazen en van één kant belicht.
Uitgelezen kans dan om die andere kant uit te lichten? Maar nee, we belichten liever ons morele failliet, we zeggen niks.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:46 schreef Klopkoek het volgende:
En hij heeft nog een beetje gelijk ook. Dit wordt ontzettend opgeblazen en van één kant belicht.
Van de 'Marrokaanse kant'. Molukkers hebben nl. ook wat gedaan. Je ziet alleen steeds dezelfde mensen in de media. Ik vertrouw het niet meer.quote:
Dat is nu ook wel logisch. De molotovs vliegen bij de Molukkers naarbinnen. Als de rollen omdraaien dan ben ik benieuwd of de NOS-crew ook welkom is in de Marokkaanse straat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van de 'Marrokaanse kant'. Molukkers hebben nl. ook wat gedaan. Je ziet alleen steeds dezelfde mensen in de media. Ik vertrouw het niet meer.
Ik las in de krant dat in november oid een aantal molukkers wat marrokanen het ziekenhuis in hadden geholpen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is nu ook wel logisch. De molotovs vliegen bij de Molukkers naarbinnen. Als de rollen omdraaien dan ben ik benieuwd of de NOS-crew ook welkom is in de Marokkaanse straat.
Misschien wel ja. Maar om nou te zeggen dat het geen aandacht verdient. Het is voor de meeste Nederlanders relevanter dan de zoveelste scheet uit de Gaza-stook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik las in de krant dat in november oid een aantal molukkers wat marrokanen het ziekenhuis in hadden geholpen...
Het is echt een mediahype. Te meer omdat dit al maanden speelt. Bagatelisseren doe ik het niet maar ik begrijp de stelling van de twitteraar wel, ook al zeg ik dat ik de context niet ken. Z'n twitter is afgesloten.
aboutaleb is een uitzondering die de regel bevestigd.. een incident dus weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Hellas2009 het volgende:
We kunnen natuurlijk telkens de aandacht op het tuig richten en dan beweren dat de multiculturele maatschappij heeft gefaald, maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek. Ik vind een Aboutaleb die burgemeester wordt van de 2de grootste stad van het land nou niet echt een voorbeeld van gefaalde multiculturele maatschappij en zo zijn er vele andere Marokkanen, moslims, niet-westerlingen etc. die het goed doen in Nederland.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef ghb-tampon het volgende:
hooligans zijn van alle tijden maar dit soort etnische problemen had je vroeger nooit!
Gangs of New York!quote:
Of van jou; Arne bedoelde dit uiteraard spottend en zit niet eens bij deJoop en bekritiseerde hiermee naar/met Mutsaerts de karige berichtgeving hierover op (de)Joop.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
dit is allemaal wel heel duidelijk de oogkleppenmentaliteit van links..
TS begrijpt een sarcastisch bedoelde tweet niet zo en gaat daarna zeuren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:28 schreef OldJeller het volgende:
Ik begrijp dit "nieuws" niet.
Wie is dat en waar gaat het over?
POWNED lidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
dit is allemaal wel heel duidelijk de oogkleppenmentaliteit van links.. een relletje? een incident? hier is duidelijk een structureel multicultureel conflict aan de hand en het word weer typisch weggerelativeerd door links.. hoezo stereotype links??![]()
[ afbeelding ]
Hij is daar fucking neergezet OMDAT hij Marokkaan is. Dat heeft niks met kwaliteiten te maken!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Hellas2009 het volgende:
We kunnen natuurlijk telkens de aandacht op het tuig richten en dan beweren dat de multiculturele maatschappij heeft gefaald, maar dan hou je alleen maar jezelf voor de gek. Ik vind een Aboutaleb die burgemeester wordt van de 2de grootste stad van het land nou niet echt een voorbeeld van gefaalde multiculturele maatschappij en zo zijn er vele andere Marokkanen, moslims, niet-westerlingen etc. die het goed doen in Nederland.
http://www.geenstijl.nl/m(...)links_van_culem.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
TS begrijpt een sarcastisch bedoelde tweet niet zo en gaat daarna zeuren.
Of zit te trollen, dat ken ook.
JA DOOR HET MAROKKAANS COMPLOT VAN LINKS NEDERLAND DE HELE DAG THEE DRINKEN NOU GEEF MIJ MAAR GEERT DIE HEEFT TENMINSTE OPLOSSINGENquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:31 schreef Jesper22 het volgende:
[..]
Hij is daar fucking neergezet OMDAT hij Marokkaan is. Dat heeft niks met kwaliteiten te maken!
Mutsaerts zit gewoon een beetje te rellen of had ook zijn bril even niet op, hij kent ons heus wel. Sowieso, waarom zou hij niet aan een sarcastisch bedoelde tweet mogen refereren? Het is duidelijk dat Arne niet bij deJoop zit, staat ook in zijn Bio.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)links_van_culem.html
Geenstijl is de bron van dit 'bericht'.
Laatste zin, laatste link.
Denk het niet hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:31 schreef Jesper22 het volgende:
[..]
Hij is daar fucking neergezet OMDAT hij Marokkaan is. Dat heeft niks met kwaliteiten te maken!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
JA DOOR HET MAROKKAANS COMPLOT VAN LINKS NEDERLAND DE HELE DAG THEE DRINKEN NOU GEEF MIJ MAAR GEERT DIE HEEFT TENMINSTE OPLOSSINGEN
Neehee IHVK, het is een gevalletje positieve discriminatiequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat denkt Aboutaleb waarschijnlijk ook over voorvochttypes als jij.
dat is wel waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:42 schreef ghb-tampon het volgende:
[..]
bij monopoly kan het anders wel een wereld van verschil maken
heb je ook Theo Maassen gekeken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat denkt Aboutaleb waarschijnlijk ook over voorvochttypes als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |