Falers.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
GvdEn dan overlappen het tentamen Belastingrecht en Romeins Recht elkaar ook nog eens!
Mailen en kijken wat eraan gedaan kan worden. En anders huilen (quote:
O ja, dat mogen jullie nog. Wij mogen dat niet meer helaas.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mailen en kijken wat eraan gedaan kan worden. En anders huilen () en van de een van de twee tentamens alleen de herkansing maken...
Bezwaar maken geen optie dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef Kimochi het volgende:
Inleiding internationaal en Europees recht is niks geworden. Tijdens de werkgroepen werd duidelijk gezegd (het staat zelfs op Blackboard) dat het Verdrag van Lissabon niet belangrijk was en dat er weinig over gevraagd zou worden. 1/4 van het tentamen bestond uit vragen over VvL.
Donderdag Rechtsvinding, dat moet beter gaan.
Op zich wel, zeker omdat dat vakgroepleider het zwart op wit (blauw) op Blackboard heeft geplaatst.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:55 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Bezwaar maken geen optie dan?
En Romeins recht wordt al op van die vage tijden gegeven hoorde ik (rond etenstijd toch?)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
GvdEn dan overlappen het tentamen Belastingrecht en Romeins Recht elkaar ook nog eens!
Ja en dat belastingrecht wordt helemaal op de meest vreemde tijden gehouden. Allemaal verschillend, snap er geen zak meer vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En Romeins recht wordt al op van die vage tijden gegeven hoorde ik (rond etenstijd toch?)
Bedankt voor 't herinneren trouwens, heb me gelijk even voor de tentamens goederenrecht, sociaal recht, belastingrecht en staats en bestuursrecht ingeschreven.
Ben je lid? Je moet ervoor inloggen namelijk. Inlognaam en pwd heb je via de mail gekregen in augustus als het goed is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja en dat belastingrecht wordt helemaal op de meest vreemde tijden gehouden. Allemaal verschillend, snap er geen zak meer vanEr overlappen ook een paar werkgroepen belastingrecht met die van romeins recht. Verdorie, had ik romeins recht vorig jaar maar gehaald
![]()
Jij hebt volgens mij wel een ander soort belastingrecht dan ik.
Heb jij een link naar de boekenlijst van Grotius?
Ik vond het ook wel een pittig tentamen ja. Toch wel wat dieper op de stof ingegaan dan ik had verwacht. In welke werkgroep zit je eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:34 schreef Kimochi het volgende:
Inleiding internationaal en Europees recht is niks geworden. Tijdens de werkgroepen werd duidelijk gezegd (het staat zelfs op Blackboard) dat het Verdrag van Lissabon niet belangrijk was en dat er weinig over gevraagd zou worden. 1/4 van het tentamen bestond uit vragen over VvL.
Donderdag Rechtsvinding, dat moet beter gaan.
Er is niet echt aan voorbij gegaan, maar omdat het recent pas in werking is getreden vonden ze dat we nog niet alles hoefden te weten (in ons boek stond het ook niet uitgebreid uitgelegd). Tijdens de hoorcolleges werd er flink aandacht aan besteed, daarom heb ik dubbel geïnformeerd of we Lissabon wel of niet moesten kennen. Nee, we moesten er vooral niet te veel naar kijken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:09 schreef Maharbal het volgende:
Het is zeker zuur inderdaad.
Waar ik me misschien nog wel meer om verbaas is hoe je een inleidend vak europees recht kunt geven en voorbijgaan aan het verdrag van Lissabon!
Ik heb volgens mij niet zo'n wachtwoord gehad. Maar ik wilde dus weten welke boeken ik nodig heb voor Inleiding Belastingrecht voor Fiscalen en Notarielen. Dus als je het toevallig ziet verschijnen in die lijst...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben je lid? Je moet ervoor inloggen namelijk. Inlognaam en pwd heb je via de mail gekregen in augustus als het goed is.
Volgens mij is belastingrecht steeds op dezelfde tijd, maar wisselt het af. Dus week 1 normaal, week 2 responsie, week 3 normaal, week 4 responsie oid.
Edit: boekenlijst semester 2 staat volgens mij nog niet online. Zal wel 1 of 2 weken voor de start van de verkoop 1 feb zijn. Je kan misschien wel in de e-studiegids een boekenlijst per vak vinden, maar die is vaak niet compleet.
Goederenrecht, Moot Court, sociaal recht, staats- en bestuursrecht en Romeins, maar die boeken heb je waarschijnlijk nog en anders heb ik ze wel voor je.
Doe ik ook altijd veeeeeeeel te vroeg. Ik vind het leuk om een "uitgebreid" rooster te maken (te meer omdat ik geen agenda heb en dat anders nooit bijhoud):quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef xxiessiexx het volgende:
Nou, Auteursrecht zit vol als keuzevak helaas... Dan maar Mediarecht, klinkt ook erg leuk!
Heb nu m'n hele rooster voor het tweede semester in elkaar gezet... Twee uur over gedaanGoeie bezigheidstherapie
Eerstejaars? Moeilijk vak vond ik dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
Morgen staats- en bestuursrecht.Dat gaat niet zoveel worden ben ik bang.
Ik denk het ook altijd goed bij te houden, maar vergeet altijd wel iets.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd veeeeeeeel te vroeg. Ik vind het leuk om een "uitgebreid" rooster te maken (te meer omdat ik geen agenda heb en dat anders nooit bijhoud):
- Vakken op welke dagen, welke uren, waar en of er videocolleges van zijn (redelijk vanzelfsprekend)
- Wanneer de tentamens ervan zijn, wanneer de hers zijn
- Welke vakken ik nog wil proberen voor de tweede Master
- Een mooi plaatje van het overzicht van collegeweken/kalenderweken/roosterweken
- Welke boeken ik nodig heb (en hoeveel die kosten) en welke ik daadwerkelijk ga kopen (vrijwel geen)
- Van wie ik boeken heb geleend / aan wie ik boeken heb geleend
- Beperkende factoren aan deelname tentamens (voorvereisten en dergelijke)
- De erg belangrijke inschrijvingsdata (alleen van scriptie-colleges (verplichte aanwezigheid). De rest komt wel in m'n telefoonagenda...zodat ik klaar acher m'n pctje kan zitten om me voor de "beste" werkgroepen in te schrijven.
Bezigheidstherapie inderdaad.
Dat soort dingen zet ik in m'n telefoon...met een dikke alarm er op haha. "MORGEN INSCHRIJVEN TENTAMEN" ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik denk het ook altijd goed bij te houden, maar vergeet altijd wel iets.
Ik heb me nu niet ingeschreven voor het tentamen Arbeidsrecht (kost me nu voor de derde keer 25,- om dat alsnog te doen) en voor het enige verplichte vak van de strafmaster (naast Burgerlijk Procesrecht) had ik me niet op tijd via comap ingeschreven (maar is gelukkig geregeld via mail).
Yep. Ik vind het vooral saai. En gisteren bij het responsiecollege werden er hele andere vragen behandeld dan dat ik verwacht had. Dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Eerstejaars? Moeilijk vak vond ik dat.
Zorg er in ieder geval voor dat je het tentamen van vorig jaar hebt doorgekeken. Ik schrok namelijk best wel toen ik dat deed (ook heel andere vragen dan verwacht) de avond van tevorenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yep. Ik vind het vooral saai. En gisteren bij het responsiecollege werden er hele andere vragen behandeld dan dat ik verwacht had. Dus ik ben benieuwd.
Je weet al dat je die gehaald hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef aaipod het volgende:
Algemene Rechtswetenschappen vandaag gemaakt en gehaaldNog 1tje maandag en dan eindelijk rust!
Multiple choice, sleutel staat na tentamens meestal een uurtje of 2 na afloop onlinequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
Je weet al dat je die gehaald hebt?Of denk je dat?
Gefeliciteerd! Hier zes fout.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef About2Break1 het volgende:
Acht fout in het mc deel van het tentamen inleiding internationaal en Europees recht van gister, dus sowieso een voldoende
Ik ken er nog wel een paar die het niet doen. Zijn trouwens allemaal meisjes/vrouwenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef Kimochi het volgende:
Ik ben volgens mij de enige de meerkeuze niet direct na het tentamen nakijkt.![]()
Door dat checken krijg ik juist stress.
Bij het open gedeelte heb ik ook wel een paar domme fouten gemaakt(kom je altijd achteraf achter)maar ik denk dat ik toch nog wel een paar puntjes heb weten te sprokkelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:38 schreef Fip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hier zes fout.Waarbij ik wel moet zeggen dat ik het open gedeelte waarschijnlijk goed verpest heb.
Ik doe het ook nooit. Ik wacht drie weken lang afquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef Kimochi het volgende:
Ik ben volgens mij de enige de meerkeuze niet direct na het tentamen nakijkt.![]()
Door dat checken krijg ik juist stress.
Is het boek van rechtsgeschiedenis toevallig ook door Lokin geschreven? Heb het idee dat het trekjes heeft van Romeins Recht namelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:57 schreef dreamzk het volgende:
Rechtsgeschiedenis gaat wel lekker. Blijft een moeilijk vak, maar ik begin er de hoofdlijn in te vinden. Nu even alle termen erin stampen en dan komt het helemaal goed
Lokin is dan ook de rechtsgeschiedenis guru (paar weken geleden gestopt aan de RuG).quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is het boek van rechtsgeschiedenis toevallig ook door Lokin geschreven? Heb het idee dat het trekjes heeft van Romeins Recht namelijk
Ongein, inderdaad! Ik mag die man nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lokin is dan ook de rechtsgeschiedenis guru (paar weken geleden gestopt aan de RuG).
Rechtsgeschiedenis 1 aan de RuG - Veel historische feitjes, gebeurtenissen, begrippen, praetor, ontwikkeling etc.
Rechtsgeschiedenis 2 aan de RuG - "Echt" Romeins Recht -> krijgt dus les in hoe het rechtssysteem toen was (met alle actio's en dat soort ongein)
Nice, gefeli dan maar hequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Multiple choice, sleutel staat na tentamens meestal een uurtje of 2 na afloop onlineScheelt een hele hoop stress
![]()
Daar kijkt iedereen naar uit (in het eerste jaar).quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef About2Break1 het volgende:
Net het tentamen gemaakt, naar mijn gevoel ging het wel aardig. Ik vond het alleen wat lastig om argumenten voor de Vries te vinden. Maarja we zullen zien. Volgende semester strafrecht, daar kijk ik al een tijdje naar uit.
Tis een lastig vak met een dik boek en veel leerwerk, verkijk je er niet opquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef About2Break1 het volgende:
Net het tentamen gemaakt, naar mijn gevoel ging het wel aardig. Ik vond het alleen wat lastig om argumenten voor de Vries te vinden. Maarja we zullen zien. Volgende semester strafrecht, daar kijk ik al een tijdje naar uit.
Heb jij het cijfer verbintenissenrecht al binnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Tis een lastig vak met een dik boek en veel leerwerk, verkijk je er niet op.
Oeps, ik heb over de kleine letters heen gelezen. Die samenvatting van ondernemingsrecht is trouwens 41 pagina's.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar die was ook relatief lang! Heb je er nog iets aan gehad?
En kern v/h ondernemingsrecht leest opzich wel vlot weg inderdaad.
edit: O wacht, ik vind net een samenvatting van 41 pagina's!
Ik heb overigens wel een samenvatting van rechtspersonen en personenvennootschappen voor je. Uitgebreider dan "kern van het ondernemingsrecht", maar misschien handig als naslagwerk?
Neen, jij wel? Ik weet niet of ze het kerstreces meetellen anders kunnen we nog wel even wachten denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Heb jij het cijfer verbintenissenrecht al binnen?
Nee. Ik zit telkens zenuwachtig te kijken in m'n mail maar er staat nog steeds niks. Normaal krijgen we een cijfer wel eerder terug dan de uiterste datum. Mogen ze die Kerstperiode gewoon meetellen? Lekker danquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Neen, jij wel? Ik weet niet of ze het kerstreces meetellen anders kunnen we nog wel even wachten denk ik.
Klinkt goed. Wanneer verwacht je af te studeren? Aankomende zomer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, daar ben ik weer eens...ik heb dit topic al een paar maanden niet meer gevolgd. Ik heb een turbulent jaar achter de rug. Na op de valreep in september mijn Bachelor te hebben behaald, ben ik in een stroomversnelling geraakt. Ik knalde meteen de Master Staats- en Bestuursrecht in zonder goed en wel mijn keuze te hebben overdacht.
Ik heb echt eind september pas de knoop doorgehakt: civiel of st/br?
Ik moet zeggen, ik heb er geen spijt van. Af en toe steekt het wel even: ik zag altijd een carriere voor me op het gebied van IE, ondernemingsrecht.
De wens om de advocatuur in te gaan heb ik echter al een tijdje achter mij gelaten.
En voor een bestuursjurist bestaan daarbuiten (de advocatuur dus) zeer veel interessante mogelijkheden, bijvoorbeeld in het bedrijfsleven en bij de overheid. Er is en zal altijd vraag blijven naar bestuursjuristen.
Wat voor mij ook meespeelt, is mijn leeftijd. Ik ben 31 en zie het niet zitten om te concurrerent met hordes jonge civilisten.
De studierichting Staats- en Bestuursrecht is in Leiden vrij klein, zeker de avondopleiding in Den Haag die ik volg. Bovendien denk ik niet dat ik nu nog zou kunnen wennen aan 60-urige werkweken bij een advocatenkantoor. ik ben best ambitieus maar gewoon geen jonge hond meer.
De studierichting Staats- en Bestuursrecht is in Leiden vrij klein, zeker de avondopleiding in Den Haag die ik volg. De avondcolleges zijn gecomprimeerd en daarom goed te combineren met een daytime job. Helaas zijn de tentamens overdag, maar dankzij de prima organisatie van de UL weet ik ruim van te voren wanneer de tentamens plaatsvinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wanneer verwacht je af te studeren? Aankomende zomer?
dan mogen ze godverdomme wel eens opschieten met intergratievak staats/bestuurs en onderneming/insolventierecht!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:43 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb het laatst nagevraagd op de UvT en kreeg te horen dan het kerstreces niet meetelt voor de nakijkperiode. Ze hebben dus feitelijk gewoon vier weken om na te kijken....
Ik zou de scriptie ook best over de zomer willen tillen. Ik weet alleen nog niet of men daarmee akkoord zal gaan. Mijn opleiding hanteert extreem harde deadlines.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Lekker.
ik teken voor augustus. Ik houd niet van scripties en wil daar dan ook pas aan beginnen na de laatste tentamens in mei.![]()
Hier zijn het drie weken. Nou, als het er morgen niet opstaat dan stuur ik een klaagmail hahaquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:43 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb het laatst nagevraagd op de UvT en kreeg te horen dan het kerstreces niet meetelt voor de nakijkperiode. Ze hebben dus feitelijk gewoon vier weken om na te kijken....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef aardappel het volgende:
[..]
dan mogen ze godverdomme wel eens opschieten met intergratievak staats/bestuurs en onderneming/insolventierecht!
Ik had best veel onderwerpen, de coördinator was het meest enthousiast over het voornemen van het kabinet om het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal voor privégebruik strafbaar te stellen. Ik vind het ook wel een interessant onderwerp (anders had ik het niet aangevoerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zou de scriptie ook best over de zomer willen tillen. Ik weet alleen nog niet of men daarmee akkoord zal gaan. Mijn opleiding hanteert extreem harde deadlines.
Ik moet voor deze Master bijvoorbeeld ruim 20 stukken afleveren van zo´n 2500 woorden. Dat zijn dan essays, annotaties, beschouwingen etc. De inleverdata (soms wekelijks!) daarvan staan rotsvast, overschrijding leidt tot het cijfer 0. Keihard, maar het zorgt er wel voor dat ik de klus klaar!
Heb jij al een onderwerp? Ik heb werkelijk nog geen tijd gehad om over een onderwerp na te denken. Interessant vind ik privacy- en veiligheidsaspecten van technologische middelen die de overheid gebruikt. Hoe zit het met de grondrechten van de burger?
O&I heeft tot woensdag volgens mij, Integratievak weet ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef aardappel het volgende:
[..]
dan mogen ze godverdomme wel eens opschieten met intergratievak staats/bestuurs en onderneming/insolventierecht!
Dat klinkt wel heel leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb jij al een onderwerp? Ik heb werkelijk nog geen tijd gehad om over een onderwerp na te denken. Interessant vind ik privacy- en veiligheidsaspecten van technologische middelen die de overheid gebruikt. Hoe zit het met de grondrechten van de burger?
Ja, maar de hamvraag is, en dat zei Dr_Strangelove ook al: is het onderwerp relevant?quote:
Rechtsvinding is supersimpelquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Kimochi het volgende:
Rechtsvinding ging gelukkig stukken beter dan Int/Eur.
En nu drie weekjes vakantie.
Ja, het is inderdaad heel populair.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar de hamvraag is, en dat zei Dr_Strangelove ook al: is het onderwerp relevant?
De vingerafdruk-database en de bodyscanner op Schiphol bijvoorbeeld zijn´hot-items´.
Dan bestaat het risico dat een scriptie hierover niets meer kan toevoegen.
Niet als je mijn werkgroepdocente hebt gehad.quote:
Oh da's wel minder ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Niet als je mijn werkgroepdocente hebt gehad.![]()
Op het laatst weet je niet eens meer wat voor en wat achter is.
Natuurlijk werkt dat zo. Alleen moet je dan ergens in augustus nog jouw afstudeerbegeleider(s) te pakken krijgen om de eindversie te lezen. Maar dat moet toch egt te regelen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar je scriptie kun je toch gewoon in je eigen tijd schrijven of werkt dat helemaal niet zo?![]()
De mijne is 15 ECTS.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat zo. Alleen moet je dan ergens in augustus nog jouw afstudeerbegeleider(s) te pakken krijgen om de eindversie te lezen. Maar dat moet toch egt te regelen zijn.
Bovendien: je betaalt verdorie collegegeld voor een heel jaar. Bovendien staat in de studiegids van RGS S&B dat de scriptie ook in het 4e blok gedaan moet worden...
Het is trouwens maar 10 ects, dus egt een probleem moet dat niet zijn...
Nou, in de Bachelor was er een harde datum waarop deze moest worden ingeleverd. Dat was ergens in mei. Als je die niet haalt, krijg je nog wel 1 mogelijkheid om te repareren, maar dan moet je een goede reden hebben. En heb je die niet, dan wordt het het jaar (!) erop. Als het het laatste vak is van de Bachelor die je nog moet halen, kun je nog wel een verzoek indienen bij de examencommissie voor een andere regeling, maar men is gewoon strikt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Maar je scriptie kun je toch gewoon in je eigen tijd schrijven of werkt dat helemaal niet zo?![]()
Ik kan me voorstellen dat voor de Masterscriptie andere regels gelden; daarna is de studie immers afgerond. Kan er niets over vinden in de OER, of in de scriptiehandleiding! En het onderwijs van het vierde blok is eind mei afgelopen, dus kan me voorstellen dat dan ook de scriptie moet zijn ingeleverd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat zo. Alleen moet je dan ergens in augustus nog jouw afstudeerbegeleider(s) te pakken krijgen om de eindversie te lezen. Maar dat moet toch egt te regelen zijn.
Bovendien: je betaalt verdorie collegegeld voor een heel jaar. Bovendien staat in de studiegids van RGS S&B dat de scriptie ook in het 4e blok gedaan moet worden...
Het is trouwens maar 10 ects, dus egt een probleem moet dat niet zijn...
Dat is bij ons ook zo met de bachelorscriptie, met dien verstande dat het in het voorjaars- én najaarssemster kon. Ik heb de mijne afgelopen december ingeleverd (in het voorjaarssemester had ik nog niet genoeg ECTS, ook al zo'n flauwe regel).quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, in de Bachelor was er een harde datum waarop deze moest worden ingeleverd. Dat was ergens in mei. Als je die niet haalt, krijg je nog wel 1 mogelijkheid om te repareren, maar dan moet je een goede reden hebben. En heb je die niet, dan wordt het het jaar (!) erop. Als het het laatste vak is van de Bachelor die je nog moet halen, kun je nog wel een verzoek indienen bij de examencommissie voor een andere regeling, maar men is gewoon strikt.
Hij is verstuurd. Die van mij is overigens ook 41 pagina'squote:Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oeps, ik heb over de kleine letters heen gelezen. Die samenvatting van ondernemingsrecht is trouwens 41 pagina's.![]()
Wat extra naslagwerk is nooit verkeerd, dus als je hem wil opsturen, graag!![]()
Je hebt m'n e-mailadres nog wel denk ik?
Heb je het hier dan over het totaal aantal pagina's (ex bijlagen etc) voor de masterscriptie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
"Normale" rechtsgeleerdheid en andere juridische richtingen moeten het hoofdonderwerp in minimaal 34 pagina's behandelen dacht ik, terwijl wij Notarielen dat in 14 mogen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |