Je weet al dat je die gehaald hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef aaipod het volgende:
Algemene Rechtswetenschappen vandaag gemaakt en gehaaldNog 1tje maandag en dan eindelijk rust!
Multiple choice, sleutel staat na tentamens meestal een uurtje of 2 na afloop onlinequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:17 schreef aardappel het volgende:
[..]
Je weet al dat je die gehaald hebt?Of denk je dat?
Gefeliciteerd! Hier zes fout.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:15 schreef About2Break1 het volgende:
Acht fout in het mc deel van het tentamen inleiding internationaal en Europees recht van gister, dus sowieso een voldoende
Ik ken er nog wel een paar die het niet doen. Zijn trouwens allemaal meisjes/vrouwenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef Kimochi het volgende:
Ik ben volgens mij de enige de meerkeuze niet direct na het tentamen nakijkt.![]()
Door dat checken krijg ik juist stress.
Bij het open gedeelte heb ik ook wel een paar domme fouten gemaakt(kom je altijd achteraf achter)maar ik denk dat ik toch nog wel een paar puntjes heb weten te sprokkelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:38 schreef Fip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hier zes fout.Waarbij ik wel moet zeggen dat ik het open gedeelte waarschijnlijk goed verpest heb.
Ik doe het ook nooit. Ik wacht drie weken lang afquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef Kimochi het volgende:
Ik ben volgens mij de enige de meerkeuze niet direct na het tentamen nakijkt.![]()
Door dat checken krijg ik juist stress.
Is het boek van rechtsgeschiedenis toevallig ook door Lokin geschreven? Heb het idee dat het trekjes heeft van Romeins Recht namelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:57 schreef dreamzk het volgende:
Rechtsgeschiedenis gaat wel lekker. Blijft een moeilijk vak, maar ik begin er de hoofdlijn in te vinden. Nu even alle termen erin stampen en dan komt het helemaal goed
Lokin is dan ook de rechtsgeschiedenis guru (paar weken geleden gestopt aan de RuG).quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is het boek van rechtsgeschiedenis toevallig ook door Lokin geschreven? Heb het idee dat het trekjes heeft van Romeins Recht namelijk
Ongein, inderdaad! Ik mag die man nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lokin is dan ook de rechtsgeschiedenis guru (paar weken geleden gestopt aan de RuG).
Rechtsgeschiedenis 1 aan de RuG - Veel historische feitjes, gebeurtenissen, begrippen, praetor, ontwikkeling etc.
Rechtsgeschiedenis 2 aan de RuG - "Echt" Romeins Recht -> krijgt dus les in hoe het rechtssysteem toen was (met alle actio's en dat soort ongein)
Nice, gefeli dan maar hequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Multiple choice, sleutel staat na tentamens meestal een uurtje of 2 na afloop onlineScheelt een hele hoop stress
![]()
Daar kijkt iedereen naar uit (in het eerste jaar).quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef About2Break1 het volgende:
Net het tentamen gemaakt, naar mijn gevoel ging het wel aardig. Ik vond het alleen wat lastig om argumenten voor de Vries te vinden. Maarja we zullen zien. Volgende semester strafrecht, daar kijk ik al een tijdje naar uit.
Tis een lastig vak met een dik boek en veel leerwerk, verkijk je er niet opquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef About2Break1 het volgende:
Net het tentamen gemaakt, naar mijn gevoel ging het wel aardig. Ik vond het alleen wat lastig om argumenten voor de Vries te vinden. Maarja we zullen zien. Volgende semester strafrecht, daar kijk ik al een tijdje naar uit.
Heb jij het cijfer verbintenissenrecht al binnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Tis een lastig vak met een dik boek en veel leerwerk, verkijk je er niet op.
Oeps, ik heb over de kleine letters heen gelezen. Die samenvatting van ondernemingsrecht is trouwens 41 pagina's.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar die was ook relatief lang! Heb je er nog iets aan gehad?
En kern v/h ondernemingsrecht leest opzich wel vlot weg inderdaad.
edit: O wacht, ik vind net een samenvatting van 41 pagina's!
Ik heb overigens wel een samenvatting van rechtspersonen en personenvennootschappen voor je. Uitgebreider dan "kern van het ondernemingsrecht", maar misschien handig als naslagwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |