Ja, idd, altijd maar te nølen dat 'ie richting Nijmegen moet... Hij ligt nu in de buurt.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Broertie het volgende:
Swarma????? Hij ligt nu een beetje in de buurt, toch?? Of anders een klein beetje?? Ophalen dat ding!
Ik hoop het niet, anders moet hij maar weer richting Tukkerije, dan verandert 'ie tenminste regelmatig van stekkie....quote:
Hij ligt dichter bij jou dan bij mij....(lees: dichter dan bij Boertie, Broertie, Zwagertie, Babybel, Nijnja, Thijz...)quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
als die was bliven liggen had ik m gehaald, nu ligt ie weer de helft verder
krijgen we ook nog een colegatie erbijquote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef zwagertie het volgende:
als ie er woensdag nog ligt kan ik mijn collega vragen om hem ff mee te laten nemen maar das niet echt leuk natuurlijk
Collegatie bedoel jequote:Op zondag 3 januari 2010 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijgen we ook nog een colegatie erbij
ik twijfelde nogquote:
rij dan gelijk ff langs ossquote:Op maandag 4 januari 2010 01:51 schreef malse-sjanker het volgende:
friesland? amenooitniet. dan moet dat voor vrijdag gebeuren anders steek ik met een medefokker daar een (fok)stokje voor ! en dan gaat de stok precies verticaal de tegenovergestelde kant op van friesland.
quote:Op maandag 4 januari 2010 01:51 schreef malse-sjanker het volgende:
friesland? amenooitniet. dan moet dat voor vrijdag gebeuren anders steek ik met een medefokker daar een (fok)stokje voor ! en dan gaat de stok precies verticaal de tegenovergestelde kant op van friesland.
Als in... je bent onderweg?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:07 schreef zwagertie het volgende:
het lijkt me dus maar beter om hem weer ff in turkerije neer te leggen daar voelt de stok zich wel thuis
Beetje dimmen he?! Er zijn er nog altijd 4 die zo gek zijn om er een eind mee te rijdenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:03 schreef Broertie het volgende:
Lijkt me niet dat 'ie onderweg is, ken er maar 1 die zo gek is om zo'n eind te rijden voor die stok.... Ik noem geen namen, maar zijn naam lijkt erg op die van mij....
Aangezien ik nog niets van hem vernomen heb, zal hij er nog wel even blijven liggen...
4??? Ik kom niet verder dan dat konijn en stuk kaas....quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Beetje dimmen he?! Er zijn er nog altijd 4 die zo gek zijn om er een eind mee te rijden
Jij hebt trouwens wel zeeen van tijd. dus laat maar komenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef Broertie het volgende:
[..]
4??? Ik kom niet verder dan dat konijn en stuk kaas....
je popje met de trein is ook een optie.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:09 schreef Broertie het volgende:
Op de scooter naar Swartbroek in dit weer...... Word je niet vrolijk van!
misschien inruilen voor een goedkoperequote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Broertie het volgende:
Die woont nog bij ons moeke en heeft dus geld zat, ik heb een dure teerbeminde....
Er zijn heel veel geschikte plekken tussen R'dam en Friesland hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:51 schreef malse-sjanker het volgende:
Is het niet beter om daar een apart topic voor aan te maken? Anders krijg je alleen maar verwarring over waar hij nu werkelijk ligt....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef Maruna het volgende:
Hier, zomaar iets van internet gepluktdus zelf ook geen idee waar het is. Zoekt u maar
[ afbeelding ]
Wat meoten we hiermee danquote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef Maruna het volgende:
Hier, zomaar iets van internet gepluktdus zelf ook geen idee waar het is. Zoekt u maar
[ afbeelding ]
Opzoeken, natuurlijk. Zoals dit, inclusief groene Diahatsuquote:
is misschien inderdaad wel beter in ander topicquote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef Broertie het volgende:
[..]
Is het niet beter om daar een apart topic voor aan te maken? Anders krijg je alleen maar verwarring over waar hij nu werkelijk ligt....
Zou graag willen, maar teerbeminde heeft auto nodig voor het werk en op de scooter is zelfs voor mij wat te gortig..... Als het 30 graden zou zijn, zou ik erover nadenken....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:52 schreef nijnja het volgende:
NOU WIE HAALT HEM OP?! Laat het niet zo zijn dat babybel hem over 3 weken mee moet nemen, anders komt hij dus nooit meer in L1mburg hè?!
die zal het vast goed doen in de sneeuwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef malse-sjanker het volgende:
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=841422 !!!
van een kale kip valt niet te plukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:31 schreef Broertie het volgende:
Wie vóór is om een newbie te laten investeren, zodat 'ie getolereerd wordt, steekt nu zijn hand op!
Denk dat je dan beter deze kunt nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef malse-sjanker het volgende:
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=841422 !!!
Wat mankeer er aan het slot dat er nu aan zit?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:54 schreef Thijz het volgende:
[..]
Denk dat je dan beter deze kunt nemen
Niks, maar enkele fok!stokkers kennende, incluis ondergetekende, is het handig om enkele sloten achter de hand te hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef Broertie het volgende:
[..]
Wat mankeer er aan het slot dat er nu aan zit?
en de grootste onbenul moet dat ding nog in de handen zien te krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef Thijz het volgende:
[..]
Niks, maar enkele fok!stokkers kennende, incluis ondergetekende, is het handig om enkele sloten achter de hand te hebben
Wát een zelfkennis...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef zwagertie het volgende:
[..]
en de grootste onbenul moet dat ding nog in de handen zien te krijgen.
Ik heb wel een auto, maar die staat op mama's naam en mag/kan ik neit zomaar uitlenenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:57 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik heb tijd, heb jij vervoer? Maken we er een combi van....
Beloof me dat je er wel harder dan 180 mee rijdt, maak er dan een foto/filmpje van en je bent koningquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef Broertie het volgende:
Ik beloof dat ik niet harder dan 180km/h zal rijden.....
Fiesta mk3.5, top tot nu toe gehaald 167, heuvelafwaartsquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:08 schreef Broertie het volgende:
Wat voor auto is het dan?
Haha gekquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:14 schreef Broertie het volgende:
Heb ervaring met Fiësta, zelf ook gehad..... Steen op het gaspedaal, uitstappen en helpen duwen, moet lukken!
OV moet je niet doen, maar verder zou ik zo ook niets wetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:25 schreef Broertie het volgende:
Zit me suf te prakkizeren... de tijd heb ik wel, nu het vervoer nog....
Alleen nog de wind mee, ga je nog harderquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiesta mk3.5, top tot nu toe gehaald 167, heuvelafwaarts
Zal het serieus in overweging nemen, die stok heeft er nu lang genoeg gelegen! Alleen, jatten is tegen de wet, het zal dus in goed overleg moeten gaan....quote:
Boertie ben je goed verzekerd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zal het serieus in overweging nemen, die stok heeft er nu lang genoeg gelegen! Alleen, jatten is tegen de wet, het zal dus in goed overleg moeten gaan....
Dat is toch incluis bloedmooie directiesecretaressequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Broertie het volgende:
r... Misschien tijd voor een directievergadering om te kijken of we een oplossing kunnen vinden?
Jij weet toch niet wat je daarmee aan moet, je gaat er toch met je rug naartoe zitten......quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Dat is toch incluis bloedmooie directiesecretaresse
Tja sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:00 schreef Broertie het volgende:
Zelfs Nijn is rustig..... Dacht dat het jachtseizoen afgelopen was??
zo gaat het toch altijdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:41 schreef nijnja het volgende:
Ik meen mij iets te herinneren van allemaal klagers die de stok uit het oosten weg wilden hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |