Ik heb wel een auto, maar die staat op mama's naam en mag/kan ik neit zomaar uitlenenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:57 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik heb tijd, heb jij vervoer? Maken we er een combi van....
Beloof me dat je er wel harder dan 180 mee rijdt, maak er dan een foto/filmpje van en je bent koningquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:06 schreef Broertie het volgende:
Ik beloof dat ik niet harder dan 180km/h zal rijden.....
Fiesta mk3.5, top tot nu toe gehaald 167, heuvelafwaartsquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:08 schreef Broertie het volgende:
Wat voor auto is het dan?
Haha gekquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:14 schreef Broertie het volgende:
Heb ervaring met Fiësta, zelf ook gehad..... Steen op het gaspedaal, uitstappen en helpen duwen, moet lukken!
OV moet je niet doen, maar verder zou ik zo ook niets wetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:25 schreef Broertie het volgende:
Zit me suf te prakkizeren... de tijd heb ik wel, nu het vervoer nog....
Alleen nog de wind mee, ga je nog harderquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiesta mk3.5, top tot nu toe gehaald 167, heuvelafwaarts
Zal het serieus in overweging nemen, die stok heeft er nu lang genoeg gelegen! Alleen, jatten is tegen de wet, het zal dus in goed overleg moeten gaan....quote:
Boertie ben je goed verzekerd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zal het serieus in overweging nemen, die stok heeft er nu lang genoeg gelegen! Alleen, jatten is tegen de wet, het zal dus in goed overleg moeten gaan....
Dat is toch incluis bloedmooie directiesecretaressequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:54 schreef Broertie het volgende:
r... Misschien tijd voor een directievergadering om te kijken of we een oplossing kunnen vinden?
Jij weet toch niet wat je daarmee aan moet, je gaat er toch met je rug naartoe zitten......quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef boertie het volgende:
[..]
Dat is toch incluis bloedmooie directiesecretaresse
Tja sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:00 schreef Broertie het volgende:
Zelfs Nijn is rustig..... Dacht dat het jachtseizoen afgelopen was??
zo gaat het toch altijdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:41 schreef nijnja het volgende:
Ik meen mij iets te herinneren van allemaal klagers die de stok uit het oosten weg wilden hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |