Doe dat dan niet!quote:
er moet toch geslapen worden zaterdagquote:
truequote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er moet toch geslapen worden zaterdag
kijk de ware spiritquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef nijnja het volgende:
Ik weet inderdaad niet hoe het is om bij 'het' bord te komen en geen stok te vinden, maar er zijn wel degelijk users die dat wel weten. En ik zal je zeggen, ik kan toch nooit de plaats vinden via google maps ofzo.
Ik zal je even een plaatje laten zien van hoe ik (samen met een andere user) de stok heb opgehaald vanuit Rijssen.
..
Ja, al die streepjes zijn we geweest ja, dus ik weet ook wel wat 'zoeken naar de stok' is.
[..]quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nog niemand zien roepen JA IK GA NU!!! terwijl ze niet gingen
wel van: ah, daar kom ik wel eens in de buurt, ff kijken of t lukt
sorry dat ik je voor was.... maar ik hoor nu iemand heel hard roepen:quote:
Dus weg achter dat toetsenbord en hupquote:
Pats. In your face, swarmaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:29 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
kijk de ware spiritzo, deed ik het in het verleden ook wel eens... nu kwam ik er toevallig langs, mensen die weten wat/waar "de Tos" in Weert is weten dat
[..]
[..]
[..]
sorry dat ik je voor was.... maar ik hoor nu iemand heel hard roepen:
[..]
Dus weg achter dat toetsenbord en hupga hem pakken
quote:
nou dat kan dan nog wel even duren wat gezien de reacties hier is dus iedreen op weg naar Aarle om de stok te zoeken...quote:
Mijne was duurderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef Broertie het volgende:
Nijn, we kunnen elkaar de hand geven, kreeg net cadeautje van CJIB, 26 nov stok in Ommen neergelegd, als dank een bekeuring van E 103.......
Kan ik dat declareren bij de Fok!stok-commissie?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:09 schreef Crutch het volgende:
Als ik het goed begrijp ligt de FOK!Stok™ dus net niet in Nederland?
Zijn jullie ooit in België geweest??? Daar zien de plaatsnaamborden er toch een stuk anders uit. Dit bord Aarle (en ook het bord 60km zone) zijn zo Nederlands als maar zijn kan. België was al sinds het begin van de Fokstok uitgesloten, aangezien hij in Nederland moet blijven en België toch al best wat jaartjes onafhankelijk is van Nederland.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:21 schreef Broertie het volgende:
Geen idee, er is een Aarle in België en volgens mij 2 in Nederland, ben wel even aan GM-pen geweest, maar kan ik de gauwigheid niets ontdekken... Eigenlijk moeten we België uitsluiten, omdat dat niet mag, hij moet in Nl blijven...
sorry hoor paar dagjes weg geweest en nog niet alles perfect gelezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:41 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie mompelt iets met "mosterd" en "maaltijd"
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |