quote:
Nee, dat is lekker ..heb je er een camera in zitten of gps apparaat??
Ik had bij de
Tos in Weert een lekker balletje "uit het vet" zitten eten ....(rond 13 uur)
rijd ik daar van de parkeerplaats weg zie ik het bord"Swartbroek"
..
en ik rij nog een stukje door naar de snelweg toen ik opeens dacht "FOKSTOK!"...
ik wist alleen niet waar die lag dus de eerste weg rechts naar Swartbroek en bij de eerste plaatsnaambord lag ie niet, ik denk Swartbroek is niet zo groot dus ik maak even een rondje.
Nog geen paar honderd meter reed ik links een straat voorbij...
waar ik ook opeens zo'n bord zag, nooit geweten dat er daar een stond op dat stukje verbindingsweg.
Als je verder op links gaat of hier dan kom je op hetzelfde punt uit alleen dit weggetje is korter.
weer gestopt, stok meteen gevonden,
![]()
sleutel niet gevonden ...... weg over gestoken ....ook geen sleutel.......
doorgereden en gekeken of er nog ergens een bord stond (wel irritant als er een taxibusje achter je zet te jagen) ...niks gevonden.... voorrangsweg omgedraaid weer terug , nog een keer in beide borden en omgeving zoeken (ik kon me niks meer herinneren van de foto's)......
en toen vond ik hem toch in dat ene bord in een hoekje achter een hoopje sneeuw.
FOKSTOK meegenomen en gedumpt (het was na het werk dus al donker)
de wegen waren slecht berijdbaar:
![]()
(foto van de omgeving van het bord)
meteen de straat in staat dit bord maar zonder plaatsnaambord.....dus hier maar de sleutel gedumpt
![]()
(foto van de voorkant van het sleutelbord- of achterkant)
het is een dubbelbord en voor alle duidelijkheid ...de sleutel ligt in dit bord ter hoogte van "de Zwart hand"!
![]()
(foto van de achterkant van het sleutelbord- of voorkant)
een eindje verder staat het bord waar ik de stok gedumpt heb(hij ligt bij de "zwarte hand".
![]()
het was al donker, en het moest snel gebeuren (buurtpreventie) en dus een aantal foto's rijdend genomen.
Brengt mijn gemiddelde van 1 verplaatsing per jaar meteen omhoog
nijnja, ik weet dat het een selecte groep is die hier de stok een beetje verplaatst en dat je de (ver)plaatsing aan elkaar door geven zodat je niet hoeft te zoeken maar hoe wist je dat ik hem had ...heb je me zien zoeken??