1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, Elies, Tombola, ik vind jullie lief.
De rest ook hooren ik wil geen stiefkindjes maken maar met deze drie praat ik meer dus deal with it, okay?
Trouwen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, Elies, Tombola, ik vind jullie lief.
De rest ook hooren ik wil geen stiefkindjes maken maar met deze drie praat ik meer dus deal with it, okay?
Ik wil niet, maar ik zit on-ge-lofelijk te gapen. En ik ben moe-oeoeoeoequote:
Echt hè, ik was van 1800 tot 000 zoooooooooooooo moe. Nu ben ik over mijn slaap heenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niet, maar ik zit on-ge-lofelijk te gapen. En ik ben moe-oeoeoeoe
ja vind je het gek, je hebt dit hele jaar ngo niet geslapenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja vind je het gek, je hebt dit hele jaar ngo niet geslapen![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest er serieus ff over nadenkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:40 schreef DeZwabber het volgende:
ja vind je het gek, je hebt dit hele jaar ngo niet geslapen![]()
![]()
En doe je nog een turbo witte reus tornado vlak voor ze thuis komt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:41 schreef kitao het volgende:
absoluut , ik moest eerst met een shovel door die keuken heen om een schoon pannetje te vinden.
![]()
maar nog maar 14 dagen , is te overzien.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest er serieus ff over nadenken
Dan heb je OF teveel gedronken OF je moet echt gaan slapen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest er serieus ff over nadenken
Ik ga voor A.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je OF teveel gedronken OF je moet echt gaan slapen!
quote:
'k Heb ook net nieuwe gehaald,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar kan meer in!
*gaat de jaegermeister halen*
Dit sloeg trouwens op deze post :quote:
yepquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:35 schreef Greys het volgende:
Het wordt tijd dat je vrouw weer terug komt he?
wat is er met Appie zijn Irthday?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:46 schreef Greys het volgende:
Ik duik d'r ook maar eens in, anders kan ik Blijdorp wel shaken morgen
Trusten popjes en bedankt voor het lachen
En mocht MissBliss niet teruglezen, dan nogmaals... (maar ja, dan leest ze dit ook niet als ze niet terugleest)
[ afbeelding ]
Nog erger: een combiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:42 schreef Greys het volgende:
Dan heb je OF teveel gedronken OF je moet echt gaan slapen!
Dan kan ik niet slapen en moeten we wat anders gaan doenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben bang dat we nu ook naar bed moeten Hara
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan kan ik niet slapen en moeten we wat anders gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Toen ik klein was snurkte ik wel schijnt... Heb nu al een tijd geen klachten gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:50 schreef tombolafan het volgende:
als jij echt wil slapen dan vind ik het de moeite niet om in de auto te stappen
je valt in herhalingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja technisch gezien wel
vond em vandaag erg tof![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:53 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg dat het niets was
Zeg dat ik droomde
Zeg dat ik gek was
Durf te zeggen dat ik droomde
Zeg dat ik dom was
Maar dromen deed ik niet.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:56 schreef ElisaB het volgende:
Mensjes, ik ga afhaken! Morgen weer een dag
Slaap lekker allemaal en tot morgen dus
NEEquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik duik er ook op in!![]()
ja de rest wilt slapenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:30 schreef Harajuku. het volgende:
GIRLS JUST WANT T HAVE FUUUUUUUUUN
Ik dan..
je bent hier anders nog steeds nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:39 schreef Harajuku. het volgende:
I drooooooove all niiiiiiiiiight
to get to youuuuuuuuuu
Ik moet het op de fiets doen,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent hier anders nog steeds niet
Zo zie ik wel bar weinig jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:52 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
en dat is 1 *zoekt verder, heb ook nog iets op imageshack staan
dit is toen ik natgeregend thuiskwam van whisky halen
20quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo zie ik wel bar weinig ja
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?
Door je lange haar ed zou ik je ouder schatten, maar op die laatste foto zie je toch wel dat je stiekem jong bentquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20![]()
maar in april, dan word ik groot en sterk en 21
ja het ligt er aan hoe de foto genomen word, en of ik zin had om me te scherenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Door je lange haar ed zou ik je ouder schatten, maar op die laatste foto zie je toch wel dat je stiekem jong bent
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je niet zo dement zwetsen![]()
als ze het zeggen naar aaleiding van je posts moet je blij zijn, dan ben je wijs voor je leeftijdquote:
Dat laatste helaasquote:Op vrijdag 1 januari 2010 05:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze het zeggen naar aaleiding van je posts moet je blij zijn, dan ben je wijs voor je leeftijd![]()
als ze het zeggen naar aanleiding van de foto's, dan moeten ze een betere monitor kopen
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even je hoofd laten zien en dan gaan maffen, datte
Sorry.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAT JE HIER KOMT EN GELIJK WEER GAAT.
Greys ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:25 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Sorry.
Wat een geniale tag heb je trouwens, hara!
Dat me dat nu nog opvlalt.
Je mag nu wel ophouden met PIloos door FOK te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Valt het Greys op, of heeft greys dezelde tag.
Ik wil jouw wel eens zien typen met dezelfde hoeveelheif bier op.quote:
Ik heb genoeg drank oipquote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil jouw wel eens zien typen met dezelfde hoeveelheif bier op.
Ik kwam trouwens nog een medefokker tegen ook.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:29 schreef DeZwabber het volgende:
stelletje watjes, beetje scheef typen na een beetje alcohol![]()
ik heb daar heul geen alcohol voor nodig
Goed hè.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:33 schreef DeZwabber het volgende:
JJH, leuk dat je naar bed gaat, maar je vermoord het topic een beetje
En dan krijg ik de schuld, en ik en een maquote:
Flashback, twisted upquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:14 schreef zarGon het volgende:
You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour and pain,
Kiss me here, touch me there, hanky panky...
Her morning elegance she wearsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flashback, twisted up
I'm so close to giving up
The thunder makes her contemplatequote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Her morning elegance she wears
The sound of water makes her dream
Awoken by a cloud of steam
She pours a daydream in a cup
A spoon of sugar sweetens up
I'm a bitch, I'm a teasequote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
The thunder makes her contemplate
She hears a noise behind the gate
Perhaps a letter with a dove
Perhaps a stranger she could love
OMG! Helemaal vergeten, opzoeken1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
I'm a bitch, I'm a tease
I'm a goddess on my knees
When you hurt, when you suffer
I'm your angel undercover
Wat, nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Paringsdans.
Ik ben weg. Tot later, prinses.
heb ik op CDquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
I'm a bitch, I'm a tease
I'm a goddess on my knees
When you hurt, when you suffer
I'm your angel undercover
k Heb m echt al zeker een jaar niet meer gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:42 schreef DeZwabber het volgende:
ken die hele artiest niet![]()
het nummer dan weer wel![]()
en die gretsch waar ze op speelt in de clip, schuif die maar naar mij
Ik ook niet. Het is ook niet zo boeiend. Haalt het niet bij .quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
k Heb m echt al zeker een jaar niet meer gehoord.
Ja, die is echt kei anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is ook niet zo boeiend. Haalt het niet bij .
ehhhquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is ook niet zo boeiend. Haalt het niet bij .
Wt, waarom/ ;') iSK Ie tof. ja hè, Remlof?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind het echt heel, heel erg dat ik het refrein mee kan zingen
oh, al die pauzes tussen je posts loop je keihard te zuipen zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wt, waarom/ ;') iSK Ie tof. ja hè, Remlof?
Ik wel en ja ik vind je tof als je het refrein van Downtown mee kan zingenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, al die pauzes tussen je posts loop je keihard te zuipen zeker
Dasx ffs die shift die vast zit ;'0quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, al die pauzes tussen je posts loop je keihard te zuipen zeker
Zal ik het voor je zingen/quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel en ja ik vind je tof als je het refrein van Downtown mee kan zingen
ik schaam me echt doodquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel en ja ik vind je tof als je het refrein van Downtown mee kan zingen
ook heel veel niet-shift gerelateerde fouten hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dasx ffs die shift die vast zit ;'0
Ruilen voor Asielactie Queen tag voor Greys?quote:
Als ie op de FP magquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ruilen voor Asielactie Queen tag voor Greys?
Je hebt zat, maar Downtown isn't one of themquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet toch iets hebben om me voor te schamen?
OKAY IK GA AKKOORD1 VOOR GREYS~!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:15 schreef remlof het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 januari 2010 08:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay laat maar ;'
Ga jij nog naar de beesjes vandaag?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Good meuuuuuuuuuuning!
Nogmaals de allerbeste wensen, liefkliekje
!
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga jij nog naar de beesjes vandaag?
Mogguh Dancing Queen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
Ook ik gooi hem er nog maar een keertje in!
De beste wensen voor iedereen
quote:
There was something in the airrrrrrrrrrrrrr tonighttttquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Altijd een goed excuus om Abba er even in te gooien natuurlijk
Ga je nog naar Blijdorp vandaag?
Oh, ik legde de link tussen beesjes en Blijdorp even nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
There was something in the airrrrrrrrrrrrrr tonightttt
En zie boven voor Blijdorp![]()
Ik ga nog even subtiel herrie maken boven, wellicht dat het helpt!
Gelukkig nieuwjaar ook hier allemaal (Ja Hara, nog een keerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Hoi Senes! Gezellig gehad? Gelukkig nieuwjaar!
Lagen je kindjes laat in bed?
Ah fijn! En het is best mooi weer he?quote:
Haar ogen deden gekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar ook hier allemaal (Ja Hara, nog een keer)
We hebben een hele leuke jaarwisseling gehad, jij ook?
De kindjes hebben zich opperbest vermaakt en Samara vroeg om half twee of ze alsjeblieft naar bed mocht want haar ogen deden gek![]()
Joey is rond twee uur gegaan. Ik heb nog een poging gedaan om madonna af te kijken maar dat is ook niet gelukt
Jij woont niet in Zeeland of Noord-Brabant, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn! En het is best mooi weer he?
De Staatsloterij site ligt plat geloof ik. Misschien ben ik wel miljonair zonder dat ik het weet nu![]()
Hier 2X¤5,-quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn allemaal die lijst aan het doorloeren
Ja, lach me maar uit, leuk hoor.quote:
Ik vond het leuk hoe je het zeiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier 2X¤5,-
[..]
Ja, lach me maar uit, leuk hoor.![]()
Je kunt immers niet EN geluk in de liefde EN geluk in het spel hebben. Het blijft kiezenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier 2X¤5,-
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:03 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik heb voor de verandering eens GEEN kater!
\Maar 5 bier en 4 flugel over de hele avond gehad. Heerlijk, geen kater
Hier niets!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier 2X¤5,-
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:03 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik heb voor de verandering eens GEEN kater!
\Maar 5 bier en 4 flugel over de hele avond gehad. Heerlijk, geen kater
quote:
Tuurlijk wel zet quasi intelligent gezicht op en bazelt in managerstaal iets over win-win situatiesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt immers niet EN geluk in de liefde EN geluk in het spel hebben. Het blijft kiezen
* nokwanda heeft een autoriteitsprobleem en is allergisch voor managersgelulquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tuurlijk wel zet quasi intelligent gezicht op en bazelt in managerstaal iets over win-win situaties
Tenzij uit een asielquote:
Wel eens bullshit bingo gespeeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda heeft een autoriteitsprobleem en is allergisch voor managersgelul
[ afbeelding ]
Voelt een stuk beter dan met kater hequote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel eens bullshit bingo gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
* Pagan heeft dezelfde allergie
Arme man. Een Engelse collega van mij had het wel eens over "The Mushroom Treatment".quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die moet ik uitvergroten en aan manlief laten zien (die heeft dezelfde allergie omdat ie het ook nog eens ooit verplicht moest leren en toepassen en daar nogal onpasselijk van werd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan gaat Strega uit bed vissen.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
* kersttroep aan het opruimen is en voor deze graag even kwam spiekenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel eens bullshit bingo gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
* Pagan heeft dezelfde allergie
O deze , zeg dat dan , was toch even zoeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:00 schreef DeZwabber het volgende:
ach dan meteen het hele nummer maar
You were holding your hat in the breeze
Turning away from me in this moment
You were stolen as black across the sun
Water so warm that day (water so warm that day)
I counted out the waves (I counted out the waves)
As they broke into shore (as they broke into shore)
porcupine tree
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Arme man. Een Engelse collega van mij had het wel eens over "The Mushroom Treatment".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan gaat Strega uit bed vissen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik krijg anders meteen weer dorst door je verwijzingen naar drank , je hebt een slechte invloed op me.quote:
Zelf Karel heeft gisteren bijna de hele avond op de bank gezete hierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Trouwens... onze Magische Muppet (Merlijn) was de meest stoere kat vannacht. Hij lag lekker op de bank te ronken en keek af en toe eens op bij een erg harde knal of spetterend vuurwerk. Zolang wij er zijn kan het hem allemaal geen drol schelen
quote:
Nou wij maakten hier een foutje dus daarmee gisterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Trouwens... onze Magische Muppet (Merlijn) was de meest stoere kat vannacht. Hij lag lekker op de bank te ronken en keek af en toe eens op bij een erg harde knal of spetterend vuurwerk. Zolang wij er zijn kan het hem allemaal geen drol schelen
Kijk deze is nog charmanterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaw die Boor![]()
Ik ben wel ff buiten op het dakterras vuurwerk gaan kijken, maar ze reageerden totaal niet gelukkig!
Lief!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik kreeg m net niet goed online, maar nu wel dus:
[ afbeelding ]
Gelukkig 2010 allemaal
Awwwwquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk deze is nog charmanterFijn dat er geen paniek was bij je beestjes!
[ afbeelding ]
Ik ben toch benieuwd hoe je zo iets zelf maakt en hoe de techniek daarvan heet.....?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!!!
Ik ben alweer uitgewerkt voor vandaag.
Nog de allerbeste wensen en een gezond en gelukkig 2010 voor degenen die er vannacht niet waren.
Nog een laatste keer mijn kaart dan...
[ afbeelding ]
Dankje Oh-oh, jij ook!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig 2010 allemaal
Ik maak het op mijn computer, met tekenprogramma's.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe je zo iets zelf maakt en hoe de techniek daarvan heet.....?
Dat effect van oh-oh had wel een bepaalde naam geloof ik, dat met die 'ouderwetse' kleurtjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik maak het op mijn computer, met tekenprogramma's.
Enne techniek?Daar doe ik niet aan, mijn style is freestyle.
Jaaaaa, daar is ie. Hij is zo leuk. Hij staat hier ook leuk op de kast en hij gaat gewoon bij de echt leuke op de wc-muur over een tijdjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig 2010 allemaal
Sepia?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat effect van oh-oh had wel een bepaalde naam geloof ik, dat met die 'ouderwetse' kleurtjes
Kitao, ga je het dit jaar voortzetten, je prettig postgedrag van gisteravond?
Is dat je goede voornemen?
Toffe neus heeft iequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk deze is nog charmanterFijn dat er geen paniek was bij je beestjes!
[ afbeelding ]
Nee sepia bedoelde ik niet. Het lijkt wat op cross processing, maar da's het ook nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sepia?![]()
Daar zijn de kleuren wel wat fel voor, sepia is meer bruinig getint bij mijn weten.
Maar het is wel heel leuk gedaan en de hondjes staan er knap op.![]()
Ziet er gezond uit, dat neusje.quote:
De foto van oh-oh is wat dat betreft méér dan geslaagd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook knap om meerdere dieren tegelijk goed op de foto te krijgen!
Wilde ik net vragen. Heb je hem niks gegeven?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hier is de rode kater nog steeds wat van slag, na vannacht![]()
De andere katten zijn wel weer in hun oude doen nu.
Thnxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dankje Oh-oh, jij ook!
Het blijft een leuke foto.
Nee hoor, dit was gewoon zelf bedacht geinspireerd op oude kaarten, maar niet die die jullie dachtenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat effect van oh-oh had wel een bepaalde naam geloof ik, dat met die 'ouderwetse' kleurtjes
?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Wie zou dat toch ooit als eerste bedacht en gedaan hebben, dat skischansspringen
Iemand die dacht 'kom, laat ik eens vanaf een enorme hoogte op twee dunne latjes naar beneden racen en dan een meter of 120 door de lucht zweven, om vervolgens op die dunne latjes weer te landen en hopen dat ik daarbij niet alles breek wat er te breken valt!'.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar is ie. Hij is zo leuk. Hij staat hier ook leuk op de kast en hij gaat gewoon bij de echt leuke op de wc-muur over een tijdje
Jij ook Ingetje!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:Allemaal een heeeel gelukkig en gezond 2010
![]()
Hier een beetje brak en een lichte hoofdpijn, maar dat overleven we wel weer...
Beestjes waren stoer, alleen Droopy en Baileys werd het om 00.00 wat te gek en zijn in de klerenkast gekropen. Tom en Luna speelden gewoon door en zaten zelfs vuurwerk te kijken in de vensterbank.![]()
En voor MB![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je 18e verjaardag!
Kees en Billy kijken niet eens in de camera hoor, maar dat vind ik ook niet erg, het moet niet te geposeerd zijn, maar wel een beetje natuurlijk uitzien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De foto van oh-oh is wat dat betreft méér dan geslaagd.
Alsof ze alle vier vrijwillig staan te poseren als echte VIP's.
Happy new year Ingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Allemaal een heeeel gelukkig en gezond 2010
![]()
Beestjes waren stoer, alleen Droopy en Baileys werd het om 00.00 wat te gek en zijn in de klerenkast gekropen. Tom en Luna speelden gewoon door en zaten zelfs vuurwerk te kijken in de vensterbank.![]()
En voor MB![]()
[ afbeelding ]
We hebben het nooit zo erg met de katten meegemaakt als dit jaar, ook bij Duvel niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen. Heb je hem niks gegeven?
Vanochtend vertelde mijn schoonmoeder dat ze de hond van schoonzus een klein beetje advocaat hadden laten oplebberen. Ze was daarna iets minder bang en zat iig niet meer te trillen en te hijgen. Dat effect heeft alcohol wel vaker. Maar dan op vaste gebruikers.
Ik vind het prachtig , hoe heet dat programma ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik maak het op mijn computer, met tekenprogramma's.
Enne techniek?Daar doe ik niet aan, mijn style is freestyle.
Ik zie je al helemaal voor me, je allerlei toeren uithalen om ze bij elkaar op de foto te krijgen en de hondjes die hun best doen om dat jou heel moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees en Billy kijken niet eens in de camera hoor, maar dat vind ik ook niet erg, het moet niet te geposeerd zijn, maar wel een beetje natuurlijk uitzien.
En echt, je had me moeten zien liggen daar op dat strand![]()
Mn vriendin was al doorgelopen met haar honden, die dacht dat t nooit wat ging worden hoor![]()
En naast me zaten Duitsers, die lagen in een deuk.
Maar ik moest en ik zou ze met zn vieren daar voor die vuurtoren op de foto krijgen![]()
Dus ik plat op mn buik en dan psies die toren dr achter helemaal in beeld en ook nog es de honden op de plek houden en met de koppen in beeld![]()
Maar tis gelukt, ik heb nu weer een maand of 10 voor een nieuwe foto.
Ik had dr al een paar gemaakt vorig jaar, maar die waren dan met Frits ipv Kees, die konden ineens niet meer.
Ik had dr zelfs een paar met Kees en Frits maar die vond ik ook niet meer kunnen ...
[..]
Happy new year Ing![]()
Wat goed van de nieuwe poezels![]()
Hoe vind je je Lush???
Oh hebben Non en Goodbye nog gezegd of ze m binnen hebben trouwens?
Ik heb niks teruggelezen![]()
En MB Happy Bday![]()
Ja die van vorig jaar had ik eerst verkeerd om af laten drukkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
A_E![]()
Ik heb wel 3 katers....en een kleintje in m'n hoofd.
Het is hier meer de combi van toch ietsie teveel wijn, te laat op bed en dan tot in de middag op bed blijven liggen![]()
Wat sneu van Duvel, beetje extra aandacht vandaag dus![]()
Greys, wat een schitterende Borie-foto's![]()
En de kaart van oh oh...ik heb er nu 2 hangen van jouw clan! En op eentje staat Frits nog
Jazeker , maar ik ben een emotioneel mens met behoorlijke uitschieters af en toe , maar hier op SC zal ik het beste beentje voor zetten .quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
Kitao, ga je het dit jaar voortzetten, je prettig postgedrag van gisteravond?
Is dat je goede voornemen?
Oh super, wat fijn dat t nu gewoon wel es in 1 keer kon met de postquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Non en Goodbye hebben d'r Lush ook!
Zelfs foto's gezien van Non d'r 'stash'
Ja ik zei ook al, de TNT heeft goed z'n best gedaan deze keer!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh super, wat fijn dat t nu gewoon wel es in 1 keer kon met de post
Het begon waarschijnlijk met 2 meter en zo is het verder geevolueerd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Wie zou dat toch ooit als eerste bedacht en gedaan hebben, dat skischansspringen
Iemand die dacht 'kom, laat ik eens vanaf een enorme hoogte op twee dunne latjes naar beneden racen en dan een meter of 120 door de lucht zweven, om vervolgens op die dunne latjes weer te landen en hopen dat ik daarbij niet alles breek wat er te breken valt!'.
Chico die poseert echt niet graag, die kijkt echt 9 van de 10 keer expres weg als ie de camera zietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal voor me, je allerlei toeren uithalen om ze bij elkaar op de foto te krijgen en de hondjes die hun best doen om dat jou heel moeilijk te maken.
Maar het resultaat mag je trots op zijn, leuk ook dat de foto zelfs op toiletten komt te hangen.
Ja idd, het begon vast á la met je crossfiets over een schansje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Het begon waarschijnlijk met 2 meter en zo is het verder geevolueerd.
Non wat een leuke foto'squote:Op donderdag 31 december 2009 17:55 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
De doos![]()
[ afbeelding ]
Een kijkje ín de doos![]()
[ afbeelding ]
Jezus wat stinkt er zo op de tafelde foto's dat hij OP de tafel stond opeens druk te sniffelen zijn helaas mislukt
![]()
[ afbeelding ]
tadaaa
[ afbeelding ]
Tadaaaaa x2![]()
Het programma waar ik dit mee gemaakt heb en wat ik meestal gebruik is mijn favoriete programma. LiveMotion heet het, is eigenlijk om flash mee te maken. Maar ook stilstaande plaatjes doe ik er graag mee, vind het progje heerlijk om mee te spelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig , hoe heet dat programma ?
En ook al is het een programma , je moet er toch zelf de input in stoppen en dat is je goed gelukt.
nee, ik loop niet te slijmen
Heb je al iets geprobeerd?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh!
Nou, het ruikt hier goddelijk met al die Lush!
Wat een heerlijke luchtjes allemaal![]()
Non smste me gistermiddag (en ik las het 's avonds pas), dat haar Lush was aangekomen en dat ze ik geloof 31 handdoeken voor DTH op de post had gedaan
Hoi Enfermera.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Gaan we het nou weer over lush hebben
Hey A_E! hoe ist?
Ik ben blij dat je er zo over denkt , en ik google meteen LiveMotion.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het programma waar ik dit mee gemaakt heb en wat ik meestal gebruik is mijn favoriete programma. LiveMotion heet het, is eigenlijk om flash mee te maken. Maar ook stilstaande plaatjes doe ik er graag mee, vind het progje heerlijk om mee te spelen.
En tuurlijk moet je er zelf input in stoppen, ik begin met niks en creëer en combineer dan allerlei vormen en tekeningen tot ik een beetje tevreden ben met het resultaat.
Maar de technische kanten van programma's moet je me niet naar vragen, daar weet ik niks van.
Ik prul gewoon een eindje raak, dat is ook een techniek toch.
En je komt een stuk symphatieker over zo hoor, staat je prima.
Nee, ik ga zo es ff douchen met iets uit de doosquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je al iets geprobeerd?
Hoe vind je de Happy????
Ik heb vanmorgen gedouched met mn yummy, dies best yummy
Oeh, doe je verslag dan dr na???quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo es ff douchen met iets uit de doos![]()
Dat paarsige ding is voor in bad zeker?
En na het douchen ga ik mezelf insmeren met dat King-ding
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:Allemaal een heeeel gelukkig en gezond 2010
![]()
En voor MB![]()
[afbeelding]
Thanks! Jij ook hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Enfermera.
Jij ook de beste wensen en gezondheid en geluk voor 2010.
Heb je een leuke avond/nacht gehad?
Aaaaah, wat leuk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb van Re 3 dagen Disney gekregenIk ben er zoooooo blij mee!
Helemaal zin in!
Dank je wel Goodbyequote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 14:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaaah, wat leuk!Gefeliciteerd met je beursdee
Wat liefquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Helemaal zin in!
kloptquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Wanneer gaan jullie?
oh oh, ik doe wel verslag, maar zonder foto's als je het niet erg vindt![]()
Die Kingdinges moet je toch gebruiken als je je nog niet hebt afgedroogd?
Dat zal inderdaad een mooi uitzicht zijn geweest zo hoog.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook he
Ja, best leuk! We waren in Rotterdam bij vrienden in Overschie die op de 9e etage wonen, en daar hadden we dus een perfect uitzicht1 grote skyline van vuurwerk!
![]()
Was alleen niet zo lekker, verkouden, beetje grieperig ofzo dus ik was om half 2 al helemaal kapotEcht jammer, maar ben maar naar huis gegaan en in mn bed gedoken. Voel me nu al een stuk beter.
Hoe was jouw avond?
In maart al!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Wanneer gaan jullie?
oh oh, ik doe wel verslag, maar zonder foto's als je het niet erg vindt![]()
Die Kingdinges moet je toch gebruiken als je je nog niet hebt afgedroogd?
Mja, ik had nog wel hoofdpijn en overtollig snotquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:03 schreef Greys het volgende:
Leuk Blissje, van Disney!![]()
En hoe voelde je je gisteravond, had je nog hoofdpijn of was het gezakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ohw wat een lief cadeau van Re.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Helemaal zin in!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In maart al!
[..]
Mja, ik had nog wel hoofdpijn en overtollig snotMaar het was toch een leuke avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb serieus nog aan je gedacht om 00.00 uur.
Kiek, dis dan wel weer leuk![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)Rendezvous_s1_a1.xmlI'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:15 schreef MissBliss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
quote:Body conditioner to make dry skin smooth and flexible. The King of Skin exists only to make your skin softer and smoother. You wash, you stroke the bar over your body, you rinse it off, you dry and you feel as if you've been transported inside the skin of someone younger. We use cocoa butter, shea butter and coconut butter, bananas, toning essential oils, jojoba and almond oils, fresh avocado and oatmeal. You will be mildly astonished at the effect which these natural ingredients can have when used properly.
Dus ff onder de straal weg, wrijven en spoelen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
Dit staat er op de UK site over je King of Skin Ing!
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In maart al!
[..]
Mja, ik had nog wel hoofdpijn en overtollig snotMaar het was toch een leuke avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dank jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw wat een lief cadeau van Re.
En nog een keer gefeliciteerd.
Had dat vannacht ook al gedaan hier, maar toen was je er niet.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus nog aan je gedacht om 00.00 uur.
Kiek, dis dan wel weer leuk![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)Rendezvous_s1_a1.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |