Hier 2X¤5,-quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn allemaal die lijst aan het doorloeren
Ja, lach me maar uit, leuk hoor.quote:
Ik vond het leuk hoe je het zeiquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier 2X¤5,-
[..]
Ja, lach me maar uit, leuk hoor.![]()
Je kunt immers niet EN geluk in de liefde EN geluk in het spel hebben. Het blijft kiezenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier 2X¤5,-
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:03 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik heb voor de verandering eens GEEN kater!
\Maar 5 bier en 4 flugel over de hele avond gehad. Heerlijk, geen kater
Hier niets!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier 2X¤5,-
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:03 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik heb voor de verandering eens GEEN kater!
\Maar 5 bier en 4 flugel over de hele avond gehad. Heerlijk, geen kater
quote:
Tuurlijk wel zet quasi intelligent gezicht op en bazelt in managerstaal iets over win-win situatiesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt immers niet EN geluk in de liefde EN geluk in het spel hebben. Het blijft kiezen
* nokwanda heeft een autoriteitsprobleem en is allergisch voor managersgelulquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tuurlijk wel zet quasi intelligent gezicht op en bazelt in managerstaal iets over win-win situaties
Tenzij uit een asielquote:
Wel eens bullshit bingo gespeeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nokwanda heeft een autoriteitsprobleem en is allergisch voor managersgelul
[ afbeelding ]
Voelt een stuk beter dan met kater hequote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel eens bullshit bingo gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
* Pagan heeft dezelfde allergie
Arme man. Een Engelse collega van mij had het wel eens over "The Mushroom Treatment".quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die moet ik uitvergroten en aan manlief laten zien (die heeft dezelfde allergie omdat ie het ook nog eens ooit verplicht moest leren en toepassen en daar nogal onpasselijk van werd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan gaat Strega uit bed vissen.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
* kersttroep aan het opruimen is en voor deze graag even kwam spiekenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel eens bullshit bingo gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
* Pagan heeft dezelfde allergie
O deze , zeg dat dan , was toch even zoeken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:00 schreef DeZwabber het volgende:
ach dan meteen het hele nummer maar
You were holding your hat in the breeze
Turning away from me in this moment
You were stolen as black across the sun
Water so warm that day (water so warm that day)
I counted out the waves (I counted out the waves)
As they broke into shore (as they broke into shore)
porcupine tree
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Arme man. Een Engelse collega van mij had het wel eens over "The Mushroom Treatment".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pagan gaat Strega uit bed vissen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Ik krijg anders meteen weer dorst door je verwijzingen naar drank , je hebt een slechte invloed op me.quote:
Zelf Karel heeft gisteren bijna de hele avond op de bank gezete hierquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Trouwens... onze Magische Muppet (Merlijn) was de meest stoere kat vannacht. Hij lag lekker op de bank te ronken en keek af en toe eens op bij een erg harde knal of spetterend vuurwerk. Zolang wij er zijn kan het hem allemaal geen drol schelen
quote:
Nou wij maakten hier een foutje dus daarmee gisterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Trouwens... onze Magische Muppet (Merlijn) was de meest stoere kat vannacht. Hij lag lekker op de bank te ronken en keek af en toe eens op bij een erg harde knal of spetterend vuurwerk. Zolang wij er zijn kan het hem allemaal geen drol schelen
Kijk deze is nog charmanterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaw die Boor![]()
Ik ben wel ff buiten op het dakterras vuurwerk gaan kijken, maar ze reageerden totaal niet gelukkig!
Lief!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik kreeg m net niet goed online, maar nu wel dus:
[ afbeelding ]
Gelukkig 2010 allemaal
Awwwwquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk deze is nog charmanterFijn dat er geen paniek was bij je beestjes!
[ afbeelding ]
Ik ben toch benieuwd hoe je zo iets zelf maakt en hoe de techniek daarvan heet.....?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!!!
Ik ben alweer uitgewerkt voor vandaag.
Nog de allerbeste wensen en een gezond en gelukkig 2010 voor degenen die er vannacht niet waren.
Nog een laatste keer mijn kaart dan...
[ afbeelding ]
Dankje Oh-oh, jij ook!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig 2010 allemaal
Ik maak het op mijn computer, met tekenprogramma's.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe je zo iets zelf maakt en hoe de techniek daarvan heet.....?
Dat effect van oh-oh had wel een bepaalde naam geloof ik, dat met die 'ouderwetse' kleurtjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik maak het op mijn computer, met tekenprogramma's.
Enne techniek?Daar doe ik niet aan, mijn style is freestyle.
Jaaaaa, daar is ie. Hij is zo leuk. Hij staat hier ook leuk op de kast en hij gaat gewoon bij de echt leuke op de wc-muur over een tijdjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig 2010 allemaal
Sepia?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat effect van oh-oh had wel een bepaalde naam geloof ik, dat met die 'ouderwetse' kleurtjes
Kitao, ga je het dit jaar voortzetten, je prettig postgedrag van gisteravond?
Is dat je goede voornemen?
Toffe neus heeft iequote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk deze is nog charmanterFijn dat er geen paniek was bij je beestjes!
[ afbeelding ]
Nee sepia bedoelde ik niet. Het lijkt wat op cross processing, maar da's het ook nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Sepia?![]()
Daar zijn de kleuren wel wat fel voor, sepia is meer bruinig getint bij mijn weten.
Maar het is wel heel leuk gedaan en de hondjes staan er knap op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |