Ja er komt een tweede film inderdaad!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb daar geeneens ruimte voor in mijn badkamer, helaas![]()
En een goodie drawer heb ik niet, en ook geen kastSATC
volgensmij komt er weer een film aan! Maar eiks heb ik gewoon zin om de oude seizoenen weer eens te gaan kijken!
* Pagan pakt zijn zweepjequote:
die is meer voor Qweaquote:
Maar wel een mooie. Zou het niet erg vinden om te hebben en als ik een jongetje was zou ik (me) er op (laten) vallenquote:
Oh, het is niet de jouwe?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wel een mooie. Zou het niet erg vinden om te hebben en als ik een jongetje was zou ik (me) er op (laten) vallen
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oh, het is niet de jouwe?Nah, dan plaats ik de foto van mijn uiteinde ook niet
o leuk. Ik heb net ook een spelletje op tafel gespeeldquote:
Daar valt over te twisten.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Mijn bedekte uiteinde zie je op de 9de wel
Oooooooooooooohh, Daaaaaaaantje.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o leuk. Ik heb net ook een spelletje op tafel gespeeld
Het IS zichtbaar genoeg. Als er iets zichtbaar aan mij is dan is het dat wel. En ik ben wel een paar kilo aangekomen. Het is nu 55+quote:
Hara,quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooooooooooohh, Daaaaaaaantje.
Oh ja, kut. Achterwerk had je juist welquote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het IS zichtbaar genoeg. Als er iets zichtbaar aan mij is dan is het dat wel. En ik ben wel een paar kilo aangekomen. Het is nu 55+
Was daar maar sprake vanquote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hara,
Step away from the booze
You are talking about the boobsquote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, kut. Achterwerk had je juist wel
Niets ontgaat jou, hè!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You are talking about the boobs
Ik kan er niks aan doen, het word me biologisch opgelegd.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, kut. Achterwerk had je juist wel
Oh, ik heb het al eens aangeboden.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, het word me biologisch opgelegd.
Maar jij kan toch wel wat missen, ik zie een ruilhandeltje ontstaan?
Oh ga je naar Bibelot, wat leukquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha grappig, ik ga naar iets soortgelijks![]()
Poppodium Bibelot in Dordrecht, ook een oude kerk:
[afbeelding]
http://www.youropi.com/nl/dordrecht/uitgaan/bibelot-4644#
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, het word me biologisch opgelegd.
Maar jij kan toch wel wat missen, ik zie een ruilhandeltje ontstaan?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ga je naar Bibelot, wat leuk
Ik heb daar ooit eens zo'n enorme knal op mn kop gekregen toen ik door een pit liep(bij The Gathering). Dus ik kwam thuis met een enorm ei op mn hoofd en mn moeder: "Hoe was het?" "Ja leuk hoor, ik heb alleen een hele harde knal op mn hoofd gekregen, kijk mn bult." "Oh vervelend... Ga je er vaker heen?
![]()
![]()
"
Ze vond het zo leuk dat ik daar heen ging omdat ze daar zelf vroeger ook kwam, dat de fysieke mishandeling kennelijk niet zo belangrijk was
Maar ik ben te blij met mijn tietjesquote:Op donderdag 31 december 2009 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik heb het al eens aangeboden..
Ik ben een geboren Dordtenaar en tot 3 jaar terug ofzo in Papendrecht gewoond, kwam er vroeger dus best regelmatigquote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ga je naar Bibelot, wat leuk
Ik heb daar ooit eens zo'n enorme knal op mn kop gekregen toen ik door een pit liep(bij The Gathering). Dus ik kwam thuis met een enorm ei op mn hoofd en mn moeder: "Hoe was het?" "Ja leuk hoor, ik heb alleen een hele harde knal op mn hoofd gekregen, kijk mn bult." "Oh vervelend... Ga je er vaker heen?
![]()
![]()
"
Ze vond het zo leuk dat ik daar heen ging omdat ze daar zelf vroeger ook kwam, dat de fysieke mishandeling kennelijk niet zo belangrijk was
Wtf, nóg één?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef nokwanda het volgende:
owwww, that reminds me. Vriendin is net bevallen. Zag er zo goed uit..alsof ze niet net was bevallen. Maar haar tetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zomg, je kan multiquoten, knapperd.
Oh, kom je uit Dordt, grappig! Ik uit Zwijndrechtquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben een geboren Dordtenaar en tot 3 jaar terug ofzo in Papendrecht gewoond, kwam er vroeger dus best regelmatig![]()
LOL @ de ineens wat minder ongeruste moeder
Ja, twee tegelijk zwanger en allebei een zoon. Ik was echt bang dat het besmettelijk zou zijnquote:
Chinees is toch ook lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Mama Bliss![]()
oh oh, het ziet er feestelijk uit en het ruikt goddelijk![]()
Tnx!
Mijn plannen voor vanavond vallen enigzins in het water; ik had snel een pizza willen eten, tukkie doenen dan lekker Lush-douchen.
Maar meneer I. is al met de visite op pad om chinees te halen, dus tja....![]()
Nou jaaaaa, ik gooi de laptop uit, kom niet meer online straks denk ik.
Dus iedereen een hele gezellige avond/nacht en tot morgen![]()
![]()
En MB, jij alvast gefeliciteerd
Dat had ik je niet gegeven.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het IS zichtbaar genoeg. Als er iets zichtbaar aan mij is dan is het dat wel. En ik ben wel een paar kilo aangekomen. Het is nu 55+
Ja, ik ben megaverkoudenquote:Op donderdag 31 december 2009 @ 18:27 schreef Greys het volgende:
Oh voel je je nog zo snotterig Blissbeeb?
Heb je wel wat ingenomen voor je hoofdpijn? Of vraag Re of ie een lekker je nek en schouders masseert
Misschien helpt het en zo niet, dan is het in elk geval lekker
leer je nou niks van tekenfilms, dan vliegt je oven in brand!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik nog even snel in bad zal gaan![]()
De kip in braadzak moet nog minstens een uur, dus op zich.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |