We zullen hier ook hard duimen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je. Wij hebben toch wel sterk het idee dat het niet goed is. Misschien heel negatief maar hij heeft gewoon dezelfe sympthomen. Diarree met vlagen. veel aandacht vragen. Dagen hebben dat hij heel loddig en ziekjes uit zijn ogen kijkt om een dag later weer vol levenslust te zitten. Maar wij blijven hopen op een goede afloop.
welke browser?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef Pagan het volgende:
Vraagje aan de techneuten alhier:
op Strega's netbook doen de smileys en tags het niet? Iemand enig idee? XP home sp2.
Voor ik verder ga zoeken eerst vragen, ik weet het......
Ik kom morgen in Breda, maar weet niet of ik het op kan halen. Misschien dat ik het bij jou kan ophalen als ik volgende week naar DTH rijd? Jij kwam niet naar DTH?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de buurt... als ik wat kan betekenen bij het ophalen?
Hier net bij de Plus ook redelijk rustig en amper lege vakkenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
A-E, hier was het bij de C1000 helemaal niet druk vanmiddag en er waren overal ook nog oliebollen en flappen genoeg bij de bakker en alles was bij de supermarkt volop aanwezig. Dus grote kans dat je geen problemen hebt!
oh wacht, eerst f5en thomasquote:
Lieve schat, dat hoeft niet te betekenen dat je tot 8 uur morgenochtend MOET blijven he?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Gawd no, ik lees net dat de kroegen hier in Zwolle tot 08u open zijn. Dat gaat mijn lever niet leuk vinden...
Jaaaa, ik heb pakket binnen!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef Greys het volgende:Goodbye! Is jouw Lush pakket er ook al?
Ik heb met Firefox ook wel eens dat alle smilies het niet doen, maar Strega heeft het dus altijd?
Viel mee!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier net bij de Plus ook redelijk rustig en amper lege vakken
Das goed werk!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef Nonneke het volgende:Halllllloooooooooo
Zo heb de winkel lekker om 4 uur dichtgegooit![]()
![]()
Was er helemaal klaar mee al die stomme mensen![]()
Lush
Lush
Lush
Lekker nieuwe Lush
![]()
![]()
![]()
Oh en ik heb handdoeken voor DTH ! Dus ik ga een mooie doos zoeken en ze zaterdag bij het postkantoor afleveren
Alleen op haar netbook, ook de opmaaktags doen het niet, helaas. Zo snel nog niets kunnen vinden hierover.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Goodbye! Is jouw Lush pakket er ook al?
Ik heb met Firefox ook wel eens dat alle smilies het niet doen, maar Strega heeft het dus altijd?
Jij ook alvast de beste wensen voor 2010!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, ik ben weg! Allemaal een heel fijne jaarwisseling die goed verloopt zonder rare dingen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenaardig, er is geen aanvullende software oid voor nodig om die smileys weer te gevenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Alleen op haar netbook, ook de opmaaktags doen het niet, helaas. Zo snel nog niets kunnen vinden hierover.
Wat bedoel je met de opmaaktags? Bold tekst enzo ziet ze ook niet, bedoel je dat?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Alleen op haar netbook, ook de opmaaktags doen het niet, helaas. Zo snel nog niets kunnen vinden hierover.
Zal het eens allemaal gaan uitstallenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh dus alle meisjes hebben de Lush!
De TNT heeft goed werk geleverd!En oh-oh ook natuurlijk!
Non en Goodbye, krijgen we een foto?
Nee Greys, alleen bij mijn netbook, ik heb geen idee waarom.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb pakket binnen!En het is echt megaveel met dat andere pakket erbij
Strax even proberen, thanx.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh wacht, eerst f5en thomas
hij zou het moeten doen, misschien is het echt alleen een trage verbinding, doet hij het ook als je em aan een utp stekkert hangt?
Is het goed als ik er morgen één maak?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh dus alle meisjes hebben de Lush!
De TNT heeft goed werk geleverd!En oh-oh ook natuurlijk!
Non en Goodbye, krijgen we een foto?
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de opmaaktags? Bold tekst enzo ziet ze ook niet, bedoel je dat?
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het goed als ik er morgen één maak?Stal ik alles even uit enzo
Ik kom nu uit mijn werk en ik ben echt afgepeigerd
lui
![]()
Ja nee, dat snap ik. Maar ik ken mezelf langer als vandaag.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lieve schat, dat hoeft niet te betekenen dat je tot 8 uur morgenochtend MOET blijven he?
Ja, ik laat mr.P.c er maar even naar kijken, als ik dat zelf doe, sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Oh raar Strega! En er zit niet iets in je Firewall anders ofzo dat ie geen afbeeldingen weergeeft?
Doen alle andere afbeeldingen het wel, als je bv in Google Afbeeldingen iets zoekt?
En je opties staan natuurlijk ook hetzelfde als je via je netbook inlogt, dus dat kan het ook niet zijn...
Haha grappig, ik ga naar iets soortgelijksquote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, dat snap ik. Maar ik ken mezelf langer als vandaag.
Trouwens, voor de kroegen moet je een polsbandje hebben, en het is maar de vraag hoe laat, en of ze de boel vrijgeven.
Voorlopig eerst dat feestje in de proosdij.
Had ik bij jullie wel eens de proosdij gespammed? Geniale locatie, 't is een oude kerk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zeg!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, dat snap ik. Maar ik ken mezelf langer als vandaag.
Trouwens, voor de kroegen moet je een polsbandje hebben, en het is maar de vraag hoe laat, en of ze de boel vrijgeven.
Voorlopig eerst dat feestje in de proosdij.
Had ik bij jullie wel eens de proosdij gespammed? Geniale locatie, 't is een oude kerk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op donderdag 31 december 2009 17:13 schreef Bamba het volgende:
Ik heb eindelijk de foto's van kerst gekregen en nu kan ik m'n kerstnagels laten zien![]()
[ afbeelding ]
Even handig m'n broertje weggeshopt
Nee, een stuk tekst arceren en dan <bold> of <sub> aankiezen lukt niet. Handmatig [b] blablabla[/ b] lukt wel, maar dan zomder spatie uiteraaard.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de opmaaktags? Bold tekst enzo ziet ze ook niet, bedoel je dat?
daar ga ik 7 januari heen voor epica als het goed isquote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha grappig, ik ga naar iets soortgelijks![]()
Poppodium Bibelot in Dordrecht, ook een oude kerk:
[ afbeelding ]
http://www.youropi.com/nl/dordrecht/uitgaan/bibelot-4644#
Oh, goed idee, ik moet ook maar van die bakjes aanschaffen!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Ml-etje het volgende:weer thuis, heb bakjes voor de Lush gekocht voor op de badrand
(letterlijk
nu met al die harten in de winkels).
En we hebben een nieuwe bankdus voorlopig hoef ik geen winkel meer in (dat hou ik 2 dagen vol max
).
Hoe ist hier??
Ik heb een Lush lade in mijn badkamerkastquote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, goed idee, ik moet ook maar van die bakjes aanschaffen!
Van hetzelfde! Fijne avond!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga offline. Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde. En tot morgen.
Ik heb daar geeneens ruimte voor in mijn badkamer, helaasquote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een Lush lade in mijn badkamerkast
Doet me denken aan de scene uit Sex and The City die gaat over de goodie drawer (voor sex toys) en dat Samantha dan zegt 'Goodie drawer? I've got a goodie closet!'
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, goed idee, ik moet ook maar van die bakjes aanschaffen!
Fijne avond F_R en Barbaafquote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet me denken aan de scene uit Sex and The City die gaat over de goodie drawer (voor sex toys) en dat Samantha dan zegt 'Goodie drawer? I've got a goodie closet!'
Alleen maar een lade?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |