1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Neee, ik was nog aan het huilen omdat Hara mij niet wil zien en dus niet meegaat naar DTHquote:
Dat is station Helmond Brouwhuis. Vanaf Eindhoven moet je dan de stoptrein naar Deurne/Venlo nemen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
Bamba, ik kan je evt. ook oppikken van een treinstation. Helmond is wel makkelijk en ik bedenk me net dat vlakbij de Mac waar we vorige keer verzamelden iig een statie zit. Geen idee welke, wereldstad Hellimond heeft er 3.![]()
Gezien mijn woonlocatie ben ik niet echt geschikt carpoolmateriaal voor de meesten.
Dit bedoel je dan voor Barbaaf denk ik? Ik kom met de auto namelijkquote:Op donderdag 31 december 2009 15:44 schreef Cat22 het volgende:
Bamba, ik kan je evt. ook oppikken van een treinstation. Helmond is wel makkelijk en ik bedenk me net dat vlakbij de Mac waar we vorige keer verzamelden iig een statie zit. Geen idee welke, wereldstad Hellimond heeft er 3.![]()
Gezien mijn woonlocatie ben ik niet echt geschikt carpoolmateriaal voor de meesten.
dat was toch verboden in nederland?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:48 schreef JJH het volgende:
Ja nee, Hallo! Sta ik zonder dat ik het in de gaten heb op oudjaarsdag opeens te strijken.
Uhm.. ja... Barbaaf dus.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dit bedoel je dan voor Barbaaf denk ik? Ik kom met de auto namelijk![]()
Ik ga wel ff kijken hoe dit werkt, bevalt het me niet gooi ik er wel wat anders opquote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
De enige applicatie die ik op mijn 5800 heb is Opera Mini, en die heb ik op mijn laptop gedownload en toen naar mijn telefoon gekopieerd en geïnstalleerd.
Doe maar duur...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Oliebollen en appelflappen in huis
En truffels met witte chocolade met champagne
Van las Ketchup toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
aaaah mijn vader luistert de foute top 111
de ketchup song![]()
*steekt grillspies in oor*
make it stop
Als ze van plastic zijn wel ja. Rieten manden willen ze niet ivm hygiëne.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zag op de site gratisoptehalen dat er 2 grote hondenmanden op te halen zijn. Is dit iets voor DTH?
Jouw kennis!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:52 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik ga eens op bezoek bij Yumi, het zusje van Satsu. Pakje afhalen en poessie knuffen.
Volgens mij ligt die gillend onder de bank, drahamaqueen dat ze is.
Chocoladetruffels he?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe maar duur...
Iemand anders zou voor hier bubbels roggelen voor 0:00
Que?quote:
Ach Ssssswap, kraeg tog duh kuhleruh!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
en nu dat verschrikkelijke haagse kutkind, siske de rat ofzo
![]()
wat een kutmuziek
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach Ssssswap, kraeg tog duh kuhleruh!
Volgens mij was het een grapje van je echtgenoot, dat ie bedoelde dat je kennis krijsend onder het bed zou liggen ipv de katquote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Que?![]()
Die dame is op mijn bed geboren, ik denk dat ik wel zo'n beetje weet hoe ze in elkaar steekt.
Bedankt voor het aanbod maar dat lijkt me een beetje uit de richtingquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Niet vanuit de Randstad helaas, maar al je bereid bent om naar Bergen op Zoom af te reizen kan ik je daar wel oppikken
Zoiets staat me ook bij inderdaad, even afwachten tot we van meer mensen uit onze regio de plannen horen?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Barbaaf vanuit Leiden? Maar DML uit die regio had ook nog vervoer nodig en Nok (of was dat voor Nok al geregeld?). Ik denk dat we gewoon met meerdere auto's uit deze regio kunnen gaan
Meerdere cabaretiers met de oudejaarsconference.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Komt er eigenlijk nog iets op TV vanavond?
Nee, onder de bank.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was het een grapje van je echtgenoot, dat ie bedoelde dat je kennis krijsend onder het bed zou liggen ipv de kat
Dat scheelt. Inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Chocoladetruffels he?
¤ 2,99
Overigens dat vuurwerk... er lopen hier echt kleine kinderen met rotjes te knallen.
Zonder ouders er bij. Ik snap er echt geen ruk van![]()
In Australië, Hongarije en Ierland is het zo dat alleen organisaties vuurwerk mogen afsteken, particulieren mogen dat niet en kunnen het dus ook moeilijk/niet verkrijgen. Zouden ze hier ook mogen invoeren wat mij betreft! Dus dat er met O&N grote feesten zijn waar door de organisatie prachtig vuurwerk afgestoken wordt op verschillende plaatsen in het land, maar particulieren moeten er dan gewoon vanaf blijven.
Liever vandaag dan morgen, die regel hier ook
Hier gister al, en vanmorgen, en net ook nog. )quote:Op donderdag 31 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Sneeuw. Sneeuw! SNEEUW!!! SNEEEEEEUWWWWW!!!!!!
Ah ja, en dat Hou van Holland ofzo gebeuren tochquote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Meerdere cabaretiers met de oudejaarsconference.
En meer weet ik eigenlijk niet, nog niet gekeken
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 31 december 2009 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
aaaah mijn vader luistert de foute top 111
de ketchup song![]()
*steekt grillspies in oor*
make it stop
Het was inderdaad die kennis die ik al gillend onder de bank zag liggen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, onder de bank.![]()
Mijn JJHtje moet nog veel over katten en mijn humor leren. En ik over de zijne.![]()
Ow ja, ik zou om 4 uur daar zijn, tijd om te verrekken dus. Tot straks!
Dat is ook altijd wel gezellig om te kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja, en dat Hou van Holland ofzo gebeuren toch
Ik kijk vanavond om half tien in elk geval 'Herman van Veen zingt'quote:Op donderdag 31 december 2009 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja, en dat Hou van Holland ofzo gebeuren toch
Daar ben je helemaal gek van toch..quote:Op donderdag 31 december 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond om half tien in elk geval 'Herman van Veen zingt'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn van plastic en op te halen in Breda.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze van plastic zijn wel ja. Rieten manden willen ze niet ivm hygiëne.
Neeheequote:Op donderdag 31 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Chocoladetruffels he?
¤ 2,99
Overigens dat vuurwerk... er lopen hier echt kleine kinderen met rotjes te knallen.
Zonder ouders er bij. Ik snap er echt geen ruk van![]()
In Australië, Hongarije en Ierland is het zo dat alleen organisaties vuurwerk mogen afsteken, particulieren mogen dat niet en kunnen het dus ook moeilijk/niet verkrijgen. Zouden ze hier ook mogen invoeren wat mij betreft! Dus dat er met O&N grote feesten zijn waar door de organisatie prachtig vuurwerk afgestoken wordt op verschillende plaatsen in het land, maar particulieren moeten er dan gewoon vanaf blijven.
Liever vandaag dan morgen, die regel hier ook
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ben je helemaal gek van toch..
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna Robbie Williams en tussendoor nog een beetje Vrienden van Amstel vanaf 20.20 uur enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh dat mag jij vinden hoor, ik zeg alleen wat mijn ideaal zou zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neeheed'r wordt al genoeg betutteld en doodgeknuffeld in dit land, laat ze nou van het vuurwerk afblijven
. Er zijn trouwens ook landen zat waar de verkoop en het gebruik van vuurwerk een stuk ruimer is dan in Nederland, hoe zou het met slachtoffers en overlast daar zijn?
Dat is bij mij in de buurt... als ik wat kan betekenen bij het ophalen?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zijn van plastic en op te halen in Breda.
Vrienden van Amstel is wellicht ook wel leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En daarna Robbie Williams en tussendoor nog een beetje Vrienden van Amstel vanaf 20.20 uur enzo
Met Bruce en Billy Joel enzo? Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrienden van Amstel is wellicht ook wel leuk.
Iemand met Kerst dat concert voor 25jarig bestaan van Rock & Roll Hall of Fame gezien?
Dat was pas gaaaaf
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de buurt... als ik wat kan betekenen bij het ophalen?
Jaaa en Metallica en Ozzy Osbourne enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Bruce en Billy Joel enzo? Jaaaaaaaa
Whut?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom/kwam je wel eens in De Toren, die kroeg in Breda, vroeg ik me laatst nog af?
Ik moest werken.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa en Metallica en Ozzy Osbourne enzo
Hetzelfde Q'tje.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
ik smeer hem. Geen idee of ik nog online kom.
Fijn uiteinde iig alvast iedereen
Mocht je niet meer online komen... jij en MM en die Dikke ook een heel goede jaarwisseling!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
ik smeer hem. Geen idee of ik nog online kom.
Fijn uiteinde iig alvast iedereen
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Whut?De Toren?
bij bij mijn weten is dat best een aso-tent?
en een fleecedeken helpt niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef Enfermera het volgende:
Pff mijn verkoudheid wordt er niet beter op. Nog meer mensen ziek? Ik ben al aan de gang gegaan met neusspray en slijmoplossers, maar mijn koude rillingen gaan daar niet van weg![]()
![]()
![]()
Hehe, in elk geval niet daarvan dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]Daar pal boven sliep ik dus altijd als ik in Breda ging stappen, want McMarinier woont (woonde?) daar direct boven. En hij werkte daar ook achter de bar in zijn vrije tijd. Dus ik dacht, misschien ken je hem wel
Jep.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:25 schreef Strega het volgende:
Zo een ieder al klaar voor vanavond?
Ah die had je gezien! Was al benieuwd!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hehe, in elk geval niet daarvan dan.
Maar ik zag jou enkele dagen terug een foto van hem posten, ik ken hem niet..
Dat is wel fijn zeg, goed geregeld inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah die had je gezien! Was al benieuwd!
Ik begreep dat zijn vriendin nu een kamertje in het ziekenhuis in Utrecht heeft, dus dat ze er de hele tijd bij kan zijn. Echt super geregeld, dan hoeft ze niet elke dag tussen Breda en Utrecht op en neer
Als dank krijg je een niesje in je snuit van baloequote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je niet meer online komen... jij en MM en die Dikke ook een heel goede jaarwisseling!
Dat is echt fijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah die had je gezien! Was al benieuwd!
Ik begreep dat zijn vriendin nu een kamertje in het ziekenhuis in Utrecht heeft, dus dat ze er de hele tijd bij kan zijn. Echt super geregeld, dan hoeft ze niet elke dag tussen Breda en Utrecht op en neer
Omdat ze anders weg zouden rotten voor je ze op kan eten wellicht?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
*schil schil schil schil*
waarom hebben appel een schil
Neh, denk dat ik gewoon een beetje koortsig. Ik heb al een bakkie theequote:Op donderdag 31 december 2009 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een fleecedeken helpt niet?
Omdat ze anders al aan de boom gaan rottenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
*schil schil schil schil*
waarom hebben appel een schil
Zustertje, goed voor jezelf zorgen hé. (Kijkt streng)quote:Op donderdag 31 december 2009 16:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neh, denk dat ik gewoon een beetje koortsig. Ik heb al een bakkie theeen ga straks lekker bij mn ouders eten, boerenkoolstamppot!
![]()
jamaar ik baal zo van appels schillenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat ze anders al aan de boom gaan rotten
Och jee, ik ga heel hard duimen voor goede uitslagen. Het zit je niet mee he?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zijn van plastic en op te halen in Breda.
De DA belde net Rossi heeft GEEN felv en die andere ziekte. Maar de uitslag van FIP was dubieus nu gaan ze al zijn bloedwaardes na pluizen. En mocht er niks specifieks uitkomen dan laten we een echo maken.
Welke browser is meer relevant denk ik?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef Pagan het volgende:
Vraagje aan de techneuten alhier:
op Strega's netbook doen de smileys en tags het niet? Iemand enig idee? XP home sp2.
Voor ik verder ga zoeken eerst vragen, ik weet het......
Jaaaazekerquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Zustertje, goed voor jezelf zorgen hé. (Kijkt streng)
Mannen..quote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij moeten nog boodschappen doen.
Vriendlief is net pas thuis van werk en wil nog douchen, de winkels zijn tot 6 uur open...
Sorry, Firefox, nieuwste versie.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke browser is meer relevant denk ik?
Waarom nu weer?quote:
Het lijkt soms wel of het zijn hobby is om op de valreep boodschappen te doen.quote:
Jij bent dan ook een man.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
Als de winkels tot 18u los zijn moet je zorgen dat je er om 10 voor 6 bent, ik zie het probleem niet.
Grapje om te provoceren, altijd leukquote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
Als de winkels tot 18u los zijn moet je zorgen dat je er om 10 voor 6 bent, ik zie het probleem niet.
Dank je. Wij hebben toch wel sterk het idee dat het niet goed is. Misschien heel negatief maar hij heeft gewoon dezelfe sympthomen. Diarree met vlagen. veel aandacht vragen. Dagen hebben dat hij heel loddig en ziekjes uit zijn ogen kijkt om een dag later weer vol levenslust te zitten. Maar wij blijven hopen op een goede afloop.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Och jee, ik ga heel hard duimen voor goede uitslagen. Het zit je niet mee he?
Joe toe!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, ik ben weg! Allemaal een heel fijne jaarwisseling die goed verloopt zonder rare dingen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling en een leuke avond/nacht.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, ik ben weg! Allemaal een heel fijne jaarwisseling die goed verloopt zonder rare dingen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |