Als dank krijg je een niesje in je snuit van baloequote:Op donderdag 31 december 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je niet meer online komen... jij en MM en die Dikke ook een heel goede jaarwisseling!
Dat is echt fijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah die had je gezien! Was al benieuwd!
Ik begreep dat zijn vriendin nu een kamertje in het ziekenhuis in Utrecht heeft, dus dat ze er de hele tijd bij kan zijn. Echt super geregeld, dan hoeft ze niet elke dag tussen Breda en Utrecht op en neer
Omdat ze anders weg zouden rotten voor je ze op kan eten wellicht?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
*schil schil schil schil*
waarom hebben appel een schil
Neh, denk dat ik gewoon een beetje koortsig. Ik heb al een bakkie theequote:Op donderdag 31 december 2009 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een fleecedeken helpt niet?
Omdat ze anders al aan de boom gaan rottenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
*schil schil schil schil*
waarom hebben appel een schil
Zustertje, goed voor jezelf zorgen hé. (Kijkt streng)quote:Op donderdag 31 december 2009 16:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neh, denk dat ik gewoon een beetje koortsig. Ik heb al een bakkie theeen ga straks lekker bij mn ouders eten, boerenkoolstamppot!
![]()
jamaar ik baal zo van appels schillenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat ze anders al aan de boom gaan rotten
Och jee, ik ga heel hard duimen voor goede uitslagen. Het zit je niet mee he?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zijn van plastic en op te halen in Breda.
De DA belde net Rossi heeft GEEN felv en die andere ziekte. Maar de uitslag van FIP was dubieus nu gaan ze al zijn bloedwaardes na pluizen. En mocht er niks specifieks uitkomen dan laten we een echo maken.
Welke browser is meer relevant denk ik?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:45 schreef Pagan het volgende:
Vraagje aan de techneuten alhier:
op Strega's netbook doen de smileys en tags het niet? Iemand enig idee? XP home sp2.
Voor ik verder ga zoeken eerst vragen, ik weet het......
Jaaaazekerquote:Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Zustertje, goed voor jezelf zorgen hé. (Kijkt streng)
Mannen..quote:Op donderdag 31 december 2009 16:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij moeten nog boodschappen doen.
Vriendlief is net pas thuis van werk en wil nog douchen, de winkels zijn tot 6 uur open...
Sorry, Firefox, nieuwste versie.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke browser is meer relevant denk ik?
Waarom nu weer?quote:
Het lijkt soms wel of het zijn hobby is om op de valreep boodschappen te doen.quote:
Jij bent dan ook een man.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
Als de winkels tot 18u los zijn moet je zorgen dat je er om 10 voor 6 bent, ik zie het probleem niet.
Grapje om te provoceren, altijd leukquote:Op donderdag 31 december 2009 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
Als de winkels tot 18u los zijn moet je zorgen dat je er om 10 voor 6 bent, ik zie het probleem niet.
Dank je. Wij hebben toch wel sterk het idee dat het niet goed is. Misschien heel negatief maar hij heeft gewoon dezelfe sympthomen. Diarree met vlagen. veel aandacht vragen. Dagen hebben dat hij heel loddig en ziekjes uit zijn ogen kijkt om een dag later weer vol levenslust te zitten. Maar wij blijven hopen op een goede afloop.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Och jee, ik ga heel hard duimen voor goede uitslagen. Het zit je niet mee he?
Joe toe!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, ik ben weg! Allemaal een heel fijne jaarwisseling die goed verloopt zonder rare dingen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling en een leuke avond/nacht.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
Mensen, ik ben weg! Allemaal een heel fijne jaarwisseling die goed verloopt zonder rare dingen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |