Ja, ik laat mr.P.c er maar even naar kijken, als ik dat zelf doe, sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
Oh raar Strega! En er zit niet iets in je Firewall anders ofzo dat ie geen afbeeldingen weergeeft?
Doen alle andere afbeeldingen het wel, als je bv in Google Afbeeldingen iets zoekt?
En je opties staan natuurlijk ook hetzelfde als je via je netbook inlogt, dus dat kan het ook niet zijn...
Haha grappig, ik ga naar iets soortgelijksquote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, dat snap ik. Maar ik ken mezelf langer als vandaag.
Trouwens, voor de kroegen moet je een polsbandje hebben, en het is maar de vraag hoe laat, en of ze de boel vrijgeven.
Voorlopig eerst dat feestje in de proosdij.
Had ik bij jullie wel eens de proosdij gespammed? Geniale locatie, 't is een oude kerk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zeg!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nee, dat snap ik. Maar ik ken mezelf langer als vandaag.
Trouwens, voor de kroegen moet je een polsbandje hebben, en het is maar de vraag hoe laat, en of ze de boel vrijgeven.
Voorlopig eerst dat feestje in de proosdij.
Had ik bij jullie wel eens de proosdij gespammed? Geniale locatie, 't is een oude kerk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op donderdag 31 december 2009 17:13 schreef Bamba het volgende:
Ik heb eindelijk de foto's van kerst gekregen en nu kan ik m'n kerstnagels laten zien![]()
[ afbeelding ]
Even handig m'n broertje weggeshopt
Nee, een stuk tekst arceren en dan <bold> of <sub> aankiezen lukt niet. Handmatig [b] blablabla[/ b] lukt wel, maar dan zomder spatie uiteraaard.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de opmaaktags? Bold tekst enzo ziet ze ook niet, bedoel je dat?
daar ga ik 7 januari heen voor epica als het goed isquote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha grappig, ik ga naar iets soortgelijks![]()
Poppodium Bibelot in Dordrecht, ook een oude kerk:
[ afbeelding ]
http://www.youropi.com/nl/dordrecht/uitgaan/bibelot-4644#
Oh, goed idee, ik moet ook maar van die bakjes aanschaffen!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Ml-etje het volgende:weer thuis, heb bakjes voor de Lush gekocht voor op de badrand
(letterlijk
nu met al die harten in de winkels).
En we hebben een nieuwe bankdus voorlopig hoef ik geen winkel meer in (dat hou ik 2 dagen vol max
).
Hoe ist hier??
Ik heb een Lush lade in mijn badkamerkastquote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, goed idee, ik moet ook maar van die bakjes aanschaffen!
Van hetzelfde! Fijne avond!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga offline. Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde. En tot morgen.
Ik heb daar geeneens ruimte voor in mijn badkamer, helaasquote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een Lush lade in mijn badkamerkast
Doet me denken aan de scene uit Sex and The City die gaat over de goodie drawer (voor sex toys) en dat Samantha dan zegt 'Goodie drawer? I've got a goodie closet!'
quote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, goed idee, ik moet ook maar van die bakjes aanschaffen!
Fijne avond F_R en Barbaafquote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet me denken aan de scene uit Sex and The City die gaat over de goodie drawer (voor sex toys) en dat Samantha dan zegt 'Goodie drawer? I've got a goodie closet!'
Alleen maar een lade?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |