Ja er komt een tweede film inderdaad!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb daar geeneens ruimte voor in mijn badkamer, helaas![]()
En een goodie drawer heb ik niet, en ook geen kastSATC
volgensmij komt er weer een film aan! Maar eiks heb ik gewoon zin om de oude seizoenen weer eens te gaan kijken!
* Pagan pakt zijn zweepjequote:
die is meer voor Qweaquote:
Maar wel een mooie. Zou het niet erg vinden om te hebben en als ik een jongetje was zou ik (me) er op (laten) vallenquote:
Oh, het is niet de jouwe?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar wel een mooie. Zou het niet erg vinden om te hebben en als ik een jongetje was zou ik (me) er op (laten) vallen
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oh, het is niet de jouwe?Nah, dan plaats ik de foto van mijn uiteinde ook niet
o leuk. Ik heb net ook een spelletje op tafel gespeeldquote:
Daar valt over te twisten.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Mijn bedekte uiteinde zie je op de 9de wel
Oooooooooooooohh, Daaaaaaaantje.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o leuk. Ik heb net ook een spelletje op tafel gespeeld
Het IS zichtbaar genoeg. Als er iets zichtbaar aan mij is dan is het dat wel. En ik ben wel een paar kilo aangekomen. Het is nu 55+quote:
Hara,quote:Op donderdag 31 december 2009 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooooooooooohh, Daaaaaaaantje.
Oh ja, kut. Achterwerk had je juist welquote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het IS zichtbaar genoeg. Als er iets zichtbaar aan mij is dan is het dat wel. En ik ben wel een paar kilo aangekomen. Het is nu 55+
Was daar maar sprake vanquote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hara,
Step away from the booze
You are talking about the boobsquote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, kut. Achterwerk had je juist wel
Niets ontgaat jou, hè!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
You are talking about the boobs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |