De foto van oh-oh is wat dat betreft méér dan geslaagd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook knap om meerdere dieren tegelijk goed op de foto te krijgen!
Wilde ik net vragen. Heb je hem niks gegeven?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hier is de rode kater nog steeds wat van slag, na vannacht![]()
De andere katten zijn wel weer in hun oude doen nu.
Thnxquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dankje Oh-oh, jij ook!
Het blijft een leuke foto.
Nee hoor, dit was gewoon zelf bedacht geinspireerd op oude kaarten, maar niet die die jullie dachtenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat effect van oh-oh had wel een bepaalde naam geloof ik, dat met die 'ouderwetse' kleurtjes
?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Wie zou dat toch ooit als eerste bedacht en gedaan hebben, dat skischansspringen
Iemand die dacht 'kom, laat ik eens vanaf een enorme hoogte op twee dunne latjes naar beneden racen en dan een meter of 120 door de lucht zweven, om vervolgens op die dunne latjes weer te landen en hopen dat ik daarbij niet alles breek wat er te breken valt!'.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar is ie. Hij is zo leuk. Hij staat hier ook leuk op de kast en hij gaat gewoon bij de echt leuke op de wc-muur over een tijdje
Jij ook Ingetje!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:Allemaal een heeeel gelukkig en gezond 2010
![]()
Hier een beetje brak en een lichte hoofdpijn, maar dat overleven we wel weer...
Beestjes waren stoer, alleen Droopy en Baileys werd het om 00.00 wat te gek en zijn in de klerenkast gekropen. Tom en Luna speelden gewoon door en zaten zelfs vuurwerk te kijken in de vensterbank.![]()
En voor MB![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je 18e verjaardag!
Kees en Billy kijken niet eens in de camera hoor, maar dat vind ik ook niet erg, het moet niet te geposeerd zijn, maar wel een beetje natuurlijk uitzien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De foto van oh-oh is wat dat betreft méér dan geslaagd.
Alsof ze alle vier vrijwillig staan te poseren als echte VIP's.
Happy new year Ingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Allemaal een heeeel gelukkig en gezond 2010
![]()
Beestjes waren stoer, alleen Droopy en Baileys werd het om 00.00 wat te gek en zijn in de klerenkast gekropen. Tom en Luna speelden gewoon door en zaten zelfs vuurwerk te kijken in de vensterbank.![]()
En voor MB![]()
[ afbeelding ]
We hebben het nooit zo erg met de katten meegemaakt als dit jaar, ook bij Duvel niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen. Heb je hem niks gegeven?
Vanochtend vertelde mijn schoonmoeder dat ze de hond van schoonzus een klein beetje advocaat hadden laten oplebberen. Ze was daarna iets minder bang en zat iig niet meer te trillen en te hijgen. Dat effect heeft alcohol wel vaker. Maar dan op vaste gebruikers.
Ik vind het prachtig , hoe heet dat programma ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik maak het op mijn computer, met tekenprogramma's.
Enne techniek?Daar doe ik niet aan, mijn style is freestyle.
Ik zie je al helemaal voor me, je allerlei toeren uithalen om ze bij elkaar op de foto te krijgen en de hondjes die hun best doen om dat jou heel moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees en Billy kijken niet eens in de camera hoor, maar dat vind ik ook niet erg, het moet niet te geposeerd zijn, maar wel een beetje natuurlijk uitzien.
En echt, je had me moeten zien liggen daar op dat strand![]()
Mn vriendin was al doorgelopen met haar honden, die dacht dat t nooit wat ging worden hoor![]()
En naast me zaten Duitsers, die lagen in een deuk.
Maar ik moest en ik zou ze met zn vieren daar voor die vuurtoren op de foto krijgen![]()
Dus ik plat op mn buik en dan psies die toren dr achter helemaal in beeld en ook nog es de honden op de plek houden en met de koppen in beeld![]()
Maar tis gelukt, ik heb nu weer een maand of 10 voor een nieuwe foto.
Ik had dr al een paar gemaakt vorig jaar, maar die waren dan met Frits ipv Kees, die konden ineens niet meer.
Ik had dr zelfs een paar met Kees en Frits maar die vond ik ook niet meer kunnen ...
[..]
Happy new year Ing![]()
Wat goed van de nieuwe poezels![]()
Hoe vind je je Lush???
Oh hebben Non en Goodbye nog gezegd of ze m binnen hebben trouwens?
Ik heb niks teruggelezen![]()
En MB Happy Bday![]()
Ja die van vorig jaar had ik eerst verkeerd om af laten drukkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
A_E![]()
Ik heb wel 3 katers....en een kleintje in m'n hoofd.
Het is hier meer de combi van toch ietsie teveel wijn, te laat op bed en dan tot in de middag op bed blijven liggen![]()
Wat sneu van Duvel, beetje extra aandacht vandaag dus![]()
Greys, wat een schitterende Borie-foto's![]()
En de kaart van oh oh...ik heb er nu 2 hangen van jouw clan! En op eentje staat Frits nog
Jazeker , maar ik ben een emotioneel mens met behoorlijke uitschieters af en toe , maar hier op SC zal ik het beste beentje voor zetten .quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
Dat effect van oh-oh had wel een bepaalde naam geloof ik, dat met die 'ouderwetse' kleurtjes
Kitao, ga je het dit jaar voortzetten, je prettig postgedrag van gisteravond?
Is dat je goede voornemen?
Oh super, wat fijn dat t nu gewoon wel es in 1 keer kon met de postquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Non en Goodbye hebben d'r Lush ook!
Zelfs foto's gezien van Non d'r 'stash'
Ja ik zei ook al, de TNT heeft goed z'n best gedaan deze keer!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh super, wat fijn dat t nu gewoon wel es in 1 keer kon met de post
Het begon waarschijnlijk met 2 meter en zo is het verder geevolueerd.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Wie zou dat toch ooit als eerste bedacht en gedaan hebben, dat skischansspringen
Iemand die dacht 'kom, laat ik eens vanaf een enorme hoogte op twee dunne latjes naar beneden racen en dan een meter of 120 door de lucht zweven, om vervolgens op die dunne latjes weer te landen en hopen dat ik daarbij niet alles breek wat er te breken valt!'.
Chico die poseert echt niet graag, die kijkt echt 9 van de 10 keer expres weg als ie de camera zietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal voor me, je allerlei toeren uithalen om ze bij elkaar op de foto te krijgen en de hondjes die hun best doen om dat jou heel moeilijk te maken.
Maar het resultaat mag je trots op zijn, leuk ook dat de foto zelfs op toiletten komt te hangen.
Ja idd, het begon vast á la met je crossfiets over een schansje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Het begon waarschijnlijk met 2 meter en zo is het verder geevolueerd.
Non wat een leuke foto'squote:Op donderdag 31 december 2009 17:55 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
De doos![]()
[ afbeelding ]
Een kijkje ín de doos![]()
[ afbeelding ]
Jezus wat stinkt er zo op de tafelde foto's dat hij OP de tafel stond opeens druk te sniffelen zijn helaas mislukt
![]()
[ afbeelding ]
tadaaa
[ afbeelding ]
Tadaaaaa x2![]()
Het programma waar ik dit mee gemaakt heb en wat ik meestal gebruik is mijn favoriete programma. LiveMotion heet het, is eigenlijk om flash mee te maken. Maar ook stilstaande plaatjes doe ik er graag mee, vind het progje heerlijk om mee te spelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig , hoe heet dat programma ?
En ook al is het een programma , je moet er toch zelf de input in stoppen en dat is je goed gelukt.
nee, ik loop niet te slijmen
Heb je al iets geprobeerd?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh!
Nou, het ruikt hier goddelijk met al die Lush!
Wat een heerlijke luchtjes allemaal![]()
Non smste me gistermiddag (en ik las het 's avonds pas), dat haar Lush was aangekomen en dat ze ik geloof 31 handdoeken voor DTH op de post had gedaan
Hoi Enfermera.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Gaan we het nou weer over lush hebben
Hey A_E! hoe ist?
Ik ben blij dat je er zo over denkt , en ik google meteen LiveMotion.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het programma waar ik dit mee gemaakt heb en wat ik meestal gebruik is mijn favoriete programma. LiveMotion heet het, is eigenlijk om flash mee te maken. Maar ook stilstaande plaatjes doe ik er graag mee, vind het progje heerlijk om mee te spelen.
En tuurlijk moet je er zelf input in stoppen, ik begin met niks en creëer en combineer dan allerlei vormen en tekeningen tot ik een beetje tevreden ben met het resultaat.
Maar de technische kanten van programma's moet je me niet naar vragen, daar weet ik niks van.
Ik prul gewoon een eindje raak, dat is ook een techniek toch.
En je komt een stuk symphatieker over zo hoor, staat je prima.
Nee, ik ga zo es ff douchen met iets uit de doosquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je al iets geprobeerd?
Hoe vind je de Happy????
Ik heb vanmorgen gedouched met mn yummy, dies best yummy
Oeh, doe je verslag dan dr na???quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo es ff douchen met iets uit de doos![]()
Dat paarsige ding is voor in bad zeker?
En na het douchen ga ik mezelf insmeren met dat King-ding
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 14:14 schreef Ingetje79 het volgende:Allemaal een heeeel gelukkig en gezond 2010
![]()
En voor MB![]()
[afbeelding]
Thanks! Jij ook hequote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Enfermera.
Jij ook de beste wensen en gezondheid en geluk voor 2010.
Heb je een leuke avond/nacht gehad?
Aaaaah, wat leuk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb van Re 3 dagen Disney gekregenIk ben er zoooooo blij mee!
Helemaal zin in!
Dank je wel Goodbyequote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 14:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aaaaah, wat leuk!Gefeliciteerd met je beursdee
Wat liefquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Helemaal zin in!
kloptquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Wanneer gaan jullie?
oh oh, ik doe wel verslag, maar zonder foto's als je het niet erg vindt![]()
Die Kingdinges moet je toch gebruiken als je je nog niet hebt afgedroogd?
Dat zal inderdaad een mooi uitzicht zijn geweest zo hoog.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks! Jij ook he
Ja, best leuk! We waren in Rotterdam bij vrienden in Overschie die op de 9e etage wonen, en daar hadden we dus een perfect uitzicht1 grote skyline van vuurwerk!
![]()
Was alleen niet zo lekker, verkouden, beetje grieperig ofzo dus ik was om half 2 al helemaal kapotEcht jammer, maar ben maar naar huis gegaan en in mn bed gedoken. Voel me nu al een stuk beter.
Hoe was jouw avond?
In maart al!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
![]()
Wanneer gaan jullie?
oh oh, ik doe wel verslag, maar zonder foto's als je het niet erg vindt![]()
Die Kingdinges moet je toch gebruiken als je je nog niet hebt afgedroogd?
Mja, ik had nog wel hoofdpijn en overtollig snotquote:Op vrijdag 1 januari 2010 @ 15:03 schreef Greys het volgende:
Leuk Blissje, van Disney!![]()
En hoe voelde je je gisteravond, had je nog hoofdpijn of was het gezakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ohw wat een lief cadeau van Re.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Helemaal zin in!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In maart al!
[..]
Mja, ik had nog wel hoofdpijn en overtollig snotMaar het was toch een leuke avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb serieus nog aan je gedacht om 00.00 uur.
Kiek, dis dan wel weer leuk![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)Rendezvous_s1_a1.xmlI'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:15 schreef MissBliss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
quote:Body conditioner to make dry skin smooth and flexible. The King of Skin exists only to make your skin softer and smoother. You wash, you stroke the bar over your body, you rinse it off, you dry and you feel as if you've been transported inside the skin of someone younger. We use cocoa butter, shea butter and coconut butter, bananas, toning essential oils, jojoba and almond oils, fresh avocado and oatmeal. You will be mildly astonished at the effect which these natural ingredients can have when used properly.
Dus ff onder de straal weg, wrijven en spoelen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
Dit staat er op de UK site over je King of Skin Ing!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |