Ga jij nog naar de beesjes vandaag?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
Good meuuuuuuuuuuning!
Nogmaals de allerbeste wensen, liefkliekje
!
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga jij nog naar de beesjes vandaag?
Mogguh Dancing Queen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
Ook ik gooi hem er nog maar een keertje in!
De beste wensen voor iedereen
quote:
There was something in the airrrrrrrrrrrrrr tonighttttquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Altijd een goed excuus om Abba er even in te gooien natuurlijk
Ga je nog naar Blijdorp vandaag?
Oh, ik legde de link tussen beesjes en Blijdorp even nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
There was something in the airrrrrrrrrrrrrr tonightttt
En zie boven voor Blijdorp![]()
Ik ga nog even subtiel herrie maken boven, wellicht dat het helpt!
Gelukkig nieuwjaar ook hier allemaal (Ja Hara, nog een keerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Hoi Senes! Gezellig gehad? Gelukkig nieuwjaar!
Lagen je kindjes laat in bed?
Ah fijn! En het is best mooi weer he?quote:
Haar ogen deden gekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar ook hier allemaal (Ja Hara, nog een keer)
We hebben een hele leuke jaarwisseling gehad, jij ook?
De kindjes hebben zich opperbest vermaakt en Samara vroeg om half twee of ze alsjeblieft naar bed mocht want haar ogen deden gek![]()
Joey is rond twee uur gegaan. Ik heb nog een poging gedaan om madonna af te kijken maar dat is ook niet gelukt
Jij woont niet in Zeeland of Noord-Brabant, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn! En het is best mooi weer he?
De Staatsloterij site ligt plat geloof ik. Misschien ben ik wel miljonair zonder dat ik het weet nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |