ik heb wel groen, maar daar sta alleen ik opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Jij ook dus.
Ik mis groen maar heb die van jou in mijn fobo gegooid.
Volgens mij mis ik er wel meer, het gaat snel
Roediequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier ook nog een keer dan: buon anno
die kleurtjes hier zijn echt gaafquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best leuk hoor die kleurtjes.
Alles goed Mark?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier ook nog een keer dan: buon anno
Hey Mark. Auguriquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die kleurtjes hier zijn echt gaafjahoor alles goed fijne jaarwisseling gehad dan ?
Lekker rustig op de bank gehangen, fijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die kleurtjes hier zijn echt gaafjahoor alles goed fijne jaarwisseling gehad dan ?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
potverdriedubbeltjes, wat heb ik een sloot bier op![]()
![]()
![]()
Blauw, zwart, paars. groen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker rustig op de bank gehangen, fijn
Gvd, ik dacht eerst dat aan me biertje lag, maar iedereen verkleurt hier spontaanquote:
En je enige vriend op fok die belde neem je niet opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker rustig op de bank gehangen, fijn
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
En je enige vriend op fok die belde neem je niet op![]()
MUTS![]()
Over vijf minuten doe ik nog een poging dus zoek die fucking fone
Ik ga nu zoeken!_O-quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
En je enige vriend op fok die belde neem je niet op![]()
MUTS![]()
Over vijf minuten doe ik nog een poging dus zoek die fucking fone
Ik ga ook zoeken, naar mijn nestquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en ik ga slapen
![]()
lies ruud coos
seem 2 uquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:46 schreef D. het volgende:
Ija, ik zou de beste wensen wensen, dus ik wil bij deze iedereen de beste wensen wensen voor het komede jaar, en de jaren daarna natuurlij kook :U
Ik gaat ook leggequote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:19 schreef remlof het volgende:
Morgen! Ik moet nog ontnuchteren, maar gelukkig 2010 allemaal
Dat. Godverdegodver.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:19 schreef remlof het volgende:
Morgen! Ik moet nog ontnuchteren, maar gelukkig 2010 allemaal
Truste Ian, ik ga ook zoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja. Dus. Naar bed. Fijn 2010, stel idioten.
Ik ken dat gevoelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:19 schreef remlof het volgende:
Morgen! Ik moet nog ontnuchteren,
Jij ookquote:maar gelukkig 2010 allemaal
Ook hier?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Echt het allerbeste voor iedereen in 2010!![]()
eeeeeej!!!quote:
*pruil*quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
GlowMouse was dronken vannacht, er zijn iig geen kleurtjes meer te verdelen.
Zwart is straks gewoon alternatief hier. Net als een gewone tv met kast. Dat is gewoon aardappel anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
GlowMouse was dronken vannacht, er zijn iig geen kleurtjes meer te verdelen.
ik moet zo lachen om die reklame van Knorr. Die vrouw op het bad: even de benen scherenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zwart is straks gewoon alternatief hier. Net als een gewone tv met kast. Dat is gewoon aardappel anders.
Nu al of nog?quote:
Ik was het echt vergeten. Zit ik daar alternatief zwart te voelen, ben ik blauw. Grafkleur.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet zo lachen om die reklame van Knorr. Die vrouw op het bad: even de benen scheren![]()
maar goed, dat is iets heel anders.
en het is wel een blauw feestje hier.
[SV COS] Mannen die kaal worden in een oogwenkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nu al of nog?![]()
ik zoek me scheef naar de site/streams van vlemmix, kan het nergens vinden, iemand wel of ben ik gewoon kippig.
Eigenlijk had je aan dronken glowmouse zwart met skills moeten vragen. Da't zou wel tof zijn. Ninja-mod!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was het echt vergeten. Zit ik daar alternatief zwart te voelen, ben ik blauw. Grafkleur.![]()
[..]
[SV COS] Mannen die kaal worden in een oogwenk
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
http://www.ustream.tv/channel/vlemmixlive
(hoop ik)
Maar misschien wordt die vandaag wel op zijn lever getikt door ons Danny en dan zijn alle kleurtjes weer weg.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eigenlijk had je aan dronken glowmouse zwart met skills moeten vragen. Da't zou wel tof zijn. Ninja-mod!
Hier nog meer:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:33 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_sport___.html?p=2,2
warzone in nijmegen![]()
triest hoor
Ja vingertjes prima. alleen been weg en een oog minder.quote:
Toen ik hier al had afgesloten vannacht brak hier ook bijna de pleuris uit....iets van 2 irakese families die tegen elkaar stonden te krijsen op straat ..de mannen heel agressief naar elkaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog meer:
http://www.parool.nl/paro(...)-het-land-heen.dhtml
Zijn ze gek geworden.
Haha ja, schreeuwend het nieuwe jaar in, oud-Irakese traditiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toen ik hier al had afgesloten vannacht brak hier ook bijna de pleuris uit....iets van 2 irakese families die tegen elkaar stonden te krijsen op straat ..de mannen heel agressief naar elkaar...Al hadden ze wel allemaal hun mobiel in de hand..dus het kon ik zo maar iets van een nieuwjaarsritueel zijn geweest
....Het liep idd geval met een sisser af
Die is alles weer aan het inpakken want morgen rijden ze terug naar Nederlandquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Spanje__.html?p=25,1
Hey Hondjes, alles nog droog?
Nog steeds zonnig hier, heb niets van regen gemerktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En Gets Laysa, dat lijkt me heel eng. Sowieso hoor, schreeuwende mensen op straat. ik ben zooooo'n mietje![]()
Ik loop altijd naar buiten net als de rest op sensatiebeluste burenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En Gets Laysa, dat lijkt me heel eng. Sowieso hoor, schreeuwende mensen op straat. ik ben zooooo'n mietje![]()
Wat ben jij dan een held. Als ik zulke dingen hoor blijf ik mooi achter de gordijnen en bel ik de politie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik loop altijd naar buiten net als de rest op sensatiebeluste buren![]()
Vorig jaar waren er 2 op elkaar aan het schieten...iedereen op het balkon om te kijken....Achteraf was dat wel ietwat dommig....maar hey 2010 nwe ronde nwe kansen
Het is hier idd niet het beste stukje van nijmegenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Lekker buurtje!
Hier knalde het wel enorm, maar gelukkig niet tussen mensen onderling.
Puinhoop is het wel op straat, maar het putdeksel voor mijn deur heeft het vuurwerkgeweld dit jaar wél overleefd, itt het vorige (jaar en putdeksel).
Nou ik noem mezelf eerder dom hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij dan een held. Als ik zulke dingen hoor blijf ik mooi achter de gordijnen en bel ik de politie.
Zo'n pandje aan de rand van de stad, op die prachtige weg naar Berg en Dal, daar zou ik misschien zelfs wel voor willen verhuizen. Maar die zijn best wel duur zeker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is hier idd niet het beste stukje van nijmegen...Maar inmiddels moet je wel goed zoeken om die wel te vinden....
Nou ja, verstandig is het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik noem mezelf eerder dom hoor...voor hetzelfde geldt dwaalt die kogel af...maarja die nieuwsgierigheid
![]()
En ik was eerst ff naar buiten vannacht want dan kon ik gelijk ff de buren nieuwjaren...maar ben daarna vanaf de slaapkamer gaan kijken
Behoorlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n pandje aan de rand van de stad, op die prachtige weg naar Berg en Dal, daar zou ik misschien zelfs wel voor willen verhuizen. Maar die zijn best wel duur zeker.
Zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, verstandig is het niet
Ik hoorde net jullie burgemeester op de radio, die is het brandweertje pesten goed zat. En ik hoorde dat nogal wat mensen in jouw stad een oog moeten missen
Ja dat geloof ik meteen, dat dat een heel geliefde wijk is!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behoorlijk...en ook nog 1 van de geliefste wijken van nijmegen....mn moeder woont trouwens in Berg en Dal....daar was ik vorig jaar maar das nou ook weer het anderste uiterste met vuurwerk zo rustig....
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is daar niets meer van te zien, wat een strak blauwe lucht
Nu wil ik zomer.
Ik ga gewoon niet naar buiten vandaag, dan kan ik blijven denken dat het 25 graden isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...
Was er nog een zelfgemaakte bom, eerder die avond?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
Hier werd er prachtig vuurwerk afgestoken, veel meer dan voorgaande jaren. Er stonden vuurkorven in de straat en er was drank. Na twaalven aan de roze champagne. Ik voel me nu zo'n Stepford wife.![]()
[ afbeelding ]
Het heeft er wel wat van weg, alleen hij is veel dunner, en iets langer, en van karton. En je zet 'm niet op je hoofd maar steekt 'm in de grond. De durfals houden 'm in hun hand.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is een Romeinse kaars eigenlijk? Hoorde die term gisteren ook al een paar keer. Het is zeker niet zoiets als een Duitse helm?
Ja natuurlijk en met een Romeinse op elkaar schieten. Ik op mijn sort of schoonzusje. Ah nee hoor, alleen op mijn broer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Was er nog een zelfgemaakte bom, eerder die avond?![]()
Zeg maar ja!
Twee gasten op onze party hadden flink Belgisch vuurwerk gekocht. Echt schitterend. Stond ik daar met m'n tolletjes van de Aldi.![]()
O, en de romeinse kaars deed ffffft en toen kwam er een heel klein vlammetje uit, verder niks.
Keek-ie ook even trots naar achteren, elke keer als zo'n vuurpijltje af ging?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en met een Romeinse op elkaar schieten. Ik op mijn sort of schoonzusje. Ah nee hoor, alleen op mijn broer.![]()
Zo schattig, boven ons was de hemel vol duur vuurwerk en jongste had het alleen maar druk met z'n babypijltjes. Die bleef steeds strak zijn blik houden op zijn pijltjes totdat het feest over was.
Toen was het huilen.
Nee, hij was helemaal gefixeerd en psycho met z'n pijltjes. Opperste concentratie. Af en toe een duimpje omhoog als die echt recht omhoog ging want dat waren de besten!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Keek-ie ook even trots naar achteren, elke keer als zo'n vuurpijltje af ging?
O ja, was-ie rocket scientist?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, hij was helemaal gefixeerd en psycho met z'n pijltjes. Opperste concentratie. Af en toe een duimpje omhoog als die echt recht omhoog ging want dat waren de besten!![]()
Wat een feest, wat een feest! Jij nog met sterretjes staan ooooooooooh-en met je boy?
Oeh lekker, dat wil ik ook, maar ik ben bang dat het te koud is om die boom nu buiten te zetten, en ik wil dat hij het overleeft. De rest van de kerstrommel had ik er eergister al uit, ik wil eigenlijk gewoon tulpen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn kerstboom eruit gemieterd met katerige kop en al![]()
Mijn woonkamer is weer van mij
OMGWTFBBQ!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
OH!! en nog maar 6 nachtjes slapen tot WIDM weer begint!!!![]()
![]()
![]()
is dat ook RLS?
Geen flauw idee wat die was maar hij was een beetje.....eng. Ik zie hem ook zo een oorlog beginnen. Het was de blik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, was-ie rocket scientist?![]()
Hahaha en dan een duimpje omhoog met een serieus gezicht.![]()
Die van mij viel om, om negen uur, en we hebben 'm lekker laten liggen tot we naar huis gingen diep in de nacht. Vond ie heel gezellig wel, nog even een autoritje!
Ja joh meteen weer het hoogste woord, "DER KRIEG MUSS SEIN" enzo. O nee dat was die van jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat die was maar hij was een beetje.....eng. Ik zie hem ook zo een oorlog beginnen. Het was de blik.
Aw!Had die toen nog wel praatjes?
WELCH EIN LÄRM!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Lara is opgebleven tot 00:00 maar man wat een humeur![]()
![]()
Eerst liet ze een party popper andersom knallen, dus toen wij nog innig aan t omhelzen waren stond zij te brullen, want ja dan is het effect wel weg, en daarna liep ze te janken want schoenen en sokken kwijt![]()
Dáááárna was het janken omdat ze ZELF iets aan wilde steken zonder iemand erbij.
En nee, we mogen ons NIET met haar bemoeien, en toen we aan t begin van de straat met z'n allen naar het illegale spul (of hier misschien wel legaal, dat week nie) stonden te kijken liep madame geërgerd weg, vanwege herrie.
Wann feest
Ja maar die hebben al helemaal wortels in de grond enzo, zou het niet uitmaken denk je?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh meteen weer het hoogste woord, "DER KRIEG MUSS SEIN" enzo. O nee dat was die van jou.![]()
Ik heb wat vuurwerk bewaard om met hem af te steken. Ja da's heel irritant, mensen die op 1 januari nog vuurwerk af gaan steken, maar ja hij vindt het leuk en ik doe alles voor m'n bloedje.
Het is hier volkomen stil trouwens! En ik heb een enorm zondag-gevoel. Wat héérlijk dat we nog een heel weekend voor de boeg hebben.![]()
Hee Lies, die bomen in het bos hè.. die hebben het toch ook koud en gaan toch ook niet massaal dood?
Met je toetsenbord.![]()
Was het uit lamheid, of deed Bumba het?
Misschien valt je kater zo mee omdat je de drank over de vloer hebt gemikt in plaats van in je lijf.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben al helemaal wortels in de grond enzo, zou het niet uitmaken denk je?
De kans dat hij overleeft is volgens mijn ouders al mnimaal, en eigenlijk heb ik geen zin meer om hem te planten dus misschien gooi ik hem er zo wel uit.Nee ik kan bumba of drank niet de schuld geven, gewoon onhandigheid. Was wel stom want die nacht deed hij het nog en de volgende dag niets, paniek, wanht ik kon hem ook niet uitzetten want ik heb mijn laptop beveiligd met een wachtwoord en dat gaat lastig, als je letters het niet doen.
Het volle glas dropshot dat ik gister omgooide kwam wel van de drank en nu moet ik zo dweilen want ik plak aan de grond vast.
Eerst maar eens douchen
Ken je dat? dat je je fris en fruitig voelt terwijl je weet dat dat niet zou moeten kunnen en dan de angst voor de kater met terugwerkende kracht.
Ik mis Luka Prinsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
En anders gaan we dit volgend jaar doen LIes! In één klap weer nuchter!
[ afbeelding ]
Ja, hier is ook alles weer opgeruimd....ook weer lekker!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn kerstboom eruit gemieterd met katerige kop en al![]()
Mijn woonkamer is weer van mij
Elk jaar denk ik, dit jaar ga ik het doen. Ik vind alleen de datum en tijd altijd zo lullig geregeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
En anders gaan we dit volgend jaar doen LIes! In één klap weer nuchter!
[ afbeelding ]
Wel,- This is it- want het is nl een eitje om the moonwalk op een spekgladde weg te doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
Klinkt erg reeëriek!
Heb je in het decor nog een scene uit Bambi gespeeld? Of The Chainsaw Massacre?
Voor de sfeer.
En met handschoen, natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
Wel,- This is it- want het is nl een eitje om the moonwalk op een spekgladde weg te doen.
Hoe is het met je pms-hoofd?
Erwtensoep, broodjes met kruidenboter en stoofpeerjesvla (wie verzint 'tquote:
Mwoah...ik vind het wel een oke combinatiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erwtensoep, broodjes met kruidenboter en stoofpeerjesvla (wie verzint 't).
En buiten 10 centimeter sneeuw, mooie winterfoto's maken !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
Ik moet morgen ook maar eens erwtensoep halen.....en roggebrood
owja...dan moet ik naar buitenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En buiten 10 centimeter sneeuw, mooie winterfoto's maken !
Ook de grote plassen en meren liggen hier nu dicht, dus na nog een paar dagen vriezen wordtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
owja...dan moet ik naar buiten...het word vannacht gewoon -9
Tenzij mijn ''hier'' op dit moment ook jouw'' hier'' is....anders is het niet nodig....dan krijg jij maar -6 ofzoquote:
Hou je van schaatsen Fluiter?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ook de grote plassen en meren liggen hier nu dicht, dus na nog een paar dagen vriezen wordt
het schaatsen.
Hoe waren ze met de fooi?quote:
'Wazig' in de zin dat dingen onthouden niet zo goed meer lukte?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso een beetje wazig einde
Ik heb nog een paar foto's als aanknopingspunten.
Ja best, vooral de sfeer .quote:
Dit is de laatste:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
'Wazig' in de zin dat dingen onthouden niet zo goed meer lukte?![]()
Doe de foto's maar dan.
Doen toverheksen eigenlijk wel aan nieuwjaar? Hebben die niet iets als een zonnewende bij een omgekeerde maanstand als de wolven huilen in het bos en de paddestoelen dansen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:avond allemaal.
wie ik nog niet de beste wensen voor een prachtig, mooi en gezond 2010 heb gegeven, bij deze
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is de laatste:
[ afbeelding ]
Dan weet je genoeg neem ik aan?
Hahahaha, nee heb alleen het ritueel als de klok voor of achteruit gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen toverheksen eigenlijk wel aan nieuwjaar? Hebben die niet iets als een zonnewende bij een omgekeerde maanstand als de wolven huilen in het bos en de paddestoelen dansen?
Owww... wat doe je dan, naakt dansen in het maanlicht?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahahaha, nee heb alleen het ritueel als de klok voor of achteruit gaat
Oei, vind ik wel een ideetje maar nee, ik doe gewoon de klok terug of vooruit zetten net als alle andere heksenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Owww... wat doe je dan, naakt dansen in het maanlicht?
niet vertellen hoor haksie...dadelijk willen ze allemaal meedoenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Owww... wat doe je dan, naakt dansen in het maanlicht?
Veel te eng hoor!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet vertellen hoor haksie...dadelijk willen ze allemaal meedoen
das zoooooo 1999quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Brouwsels waarvan je niet weet wat erin zit, en wratten op je kin...
Oh? Even in mijn glazen bol kijken dan... Hmm, ik zie heksen met kromme neuzen en wratten en puntmutsen die dansen met jonge knapen in lederhosen.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Even in mijn glazen bol kijken dan... Hmm, ik zie heksen met kromme neuzen en wratten en puntmutsen die dansen met jonge knapen in lederhosen.
Onmogelijk.
Ik moet mijn glazen bol toch eens poetsen.
Denk dat je batterijtje op isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Even in mijn glazen bol kijken dan... Hmm, ik zie heksen met kromme neuzen en wratten en puntmutsen die dansen met jonge knapen in lederhosen.
Onmogelijk.
Ik moet mijn glazen bol toch eens poetsen.
deze keer sla ik over, ben zo moe ging veels te laat naar bed vannacht, vandaag huisje gepoest ramen gelapt wasje gedraait pppfftttt ben echt kapot.quote:
Wat ben je toch een ijverig schoon heksje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
deze keer sla ik over, ben zo moe ging veels te laat naar bed vannacht, vandaag huisje gepoest ramen gelapt wasje gedraait pppfftttt ben echt kapot.
Ga je logeren in Soestdijk2 ? Of ga je wekenlang PS2 spelen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja boeien, als ik straks wekenlang in PS2 zit gaat het vaker gebeuren
Echt niet, dat doe ik hier al genoegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
he ja Ian, ga PS2 in kan je ze misschien leren koken daar
ja erg he, en wat hebben we weer teveel gekocht, heb nog allemaal olliebollen appelflappen over, 2 zakken met wiite bolletjes enzo veels te veel sla je in voor die paar dagen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Thuis, hoe gezellig het ook was ik ben nu echt klaar met die feestdagen, ik ben het gevreet en gezuip helemaal zat
Je hebt altijd teveel, hier zijn er ook nog zoveel bollen, flappen en van alles over. En wat leren we ervan, niets! Want volgend jaar halen we weer te veel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja erg he, en wat hebben we weer teveel gekocht, heb nog allemaal olliebollen appelflappen over, 2 zakken met wiite bolletjes enzo veels te veel sla je in voor die paar dagen.
Wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Thuis, hoe gezellig het ook was ik ben nu echt klaar met die feestdagen, ik ben het gevreet en gezuip helemaal zat
Wat?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je door mij niet weerhouden, neem mijn portie ook gerustquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa werpt een steelse blik op dr glaasje wijn en bakje chips
Ik wil dit jaar 2 kilo aankomenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je door mij niet weerhouden, neem mijn portie ook gerust
Nee...dan moet ik hem aanzettenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zag je hoe ik dik op de stream kwam met mijn smsje?
Dottey schreef dat er nu beeld is.quote:
ja,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Zag je hoe ik dik op de stream kwam met mijn smsje?
Proost, ik vier 't uitgebreide vrije weekend met een biertje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa werpt een steelse blik op dr glaasje wijn en bakje chips
freek komt zo toch op tv?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vast wel, ik heb Lebbis teruggekeken en die was zeker de moeite waard. Even Freek downloaden
.
Guido Weijers vond ik overigens vrij ruk.
Ah je hebt 'm gevonden.quote:
Draait die nog steeds?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
This Is It is echt alleen maar leuk om alle nummers die voorbij komen. Er is verder niks toegevoegd
, op zich knap om daarmee bioscoopzalen te vullen
.
ik sluit me bij Coos aan...Voorzichtig terug Hondjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:50 schreef Coos het volgende:
Hondjes goede reis terug en doe voorzichtig want er is voor bijna alle provincies in Spanje weeralarm gegeven.
Flinke storm met heftige regen en op de iets hoger gelegen stukken sneeuw.
Het zou knap zijn geweest als dat niét gelukt was.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
This Is It is echt alleen maar leuk om alle nummers die voorbij komen. Er is verder niks toegevoegd
, op zich knap om daarmee bioscoopzalen te vullen
.
Geen idee, heb 'm hier opstaan maar ga zo Freek kijken denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian_Nick ga je iets doen in Studio Vlemmix?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
Ah je hebt 'm gevonden.![]()
Maar is het nou serieus of niet? Ga je daar echt heen en wat ga je daar doen dan?
Beetje rondhangen RLS maken?
Heb jij hem ook gezien?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou knap zijn geweest als dat niét gelukt was.
Nee joh, ik lul maar watquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ian_Nick ga je iets doen in Studio Vlemmix?
Of plannen indien het nog door gaat , The Bunker in?
Heb je 'm in 3d gezien? Zie net dat ie al in hoge kwaliteit te downloaden is, maar volgens mij is 't toch wel een must om 'm in de bios te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij hem ook gezien?
Ik vond het een geweldige film
Dan koop ik een straat creditsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee joh, ik lul maar wat
Hoewel ik geen nee zou zeggen tegen een maandje bunkert
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee joh, ik lul maar wat
Hoewel ik geen nee zou zeggen tegen een maandje bunkert
Je moet hem echt in de bios gaan kijken, ik heb hem in 3D gezien, zo gaaf!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 'm in 3d gezien? Zie net dat ie al in hoge kwaliteit te downloaden is, maar volgens mij is 't toch wel een must om 'm in de bios te zien.
Ja, dat is dus het leuke aan mij, ik kan makkelijk een maandje vrij nemenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, alleen het gebonden zijn aan werk, vrije dagen op .....
Om er voor te zorgen dat ik niet mag roken zeker, paupert.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan koop ik een straat credits.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Om er voor te zorgen dat ik niet mag roken zeker, paupert.
Als ik niet meer mag roken is dat eerder kudt voor de andere inwonerts, kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, maar als je 't dan volhoudt ook om je erin te houden hoor. Kijken of 't dan nog een week lukt
.
Moet je echt in de bios zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je 'm in 3d gezien? Zie net dat ie al in hoge kwaliteit te downloaden is, maar volgens mij is 't toch wel een must om 'm in de bios te zien.
O, dat wordt dan meteen weer zo'n gedoe hè.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
hmm, zo te zien heeft de bios in Gouda geen 3d brilletjes.
Ja ik ook. Echt weer eens de oude Freek.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
Ik vond Freek de Jonge weer ouderwets goed
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:57 schreef remlof het volgende:
Ik vond Freek de Jonge weer ouderwets goed
Tuinfluiter de vandaal!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Gert bedankt voor de nieuwe signature.
Maar wie let er op de tassen??quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Was je dood?![]()
Check ff dat filmpje coos.
Gaafquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Die van Oprah is tof, maar al die mensen zaten er al, het is leuker als ze echt overal vandaan lijken te komen
Met de wereld komt het altijd goed Remlof, desnoods zonder mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaaf
Als dat nog kan komt het toch nog helemaal goed met deze wereld
Geweldig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Die van Oprah is tof, maar al die mensen zaten er al, het is leuker als ze echt overal vandaan lijken te komen
quote:1. 46860 tong80
15. 25484 swarmahoer
24. 22003 remlof
37. 19210 Adelante
64. 16394 Copycat
85. 14640 PietjePuk007
122. 12476 Laysa
154. 11300 liesje1979
167. 10752 FANN
179. 10404 Neemmijnietserieus
184. 10307 Marrije
217. 9396 Soury
225. 9201 De_Kardinaal
233. 9045 Gert
249. 8629 debuurvrouw
272. 8205 FritsVanEgters
288. 7985 Deisyy
292. 7905 versabommie
295. 7868 HiDiHo
326. 7500 Lavenderr
377. 6758 Dementor
411. 6323 Disana
442. 5964 APK
443. 5952 Twerk
444. 5951 Peter6000
508. 5366 Ian_Nick
520. 5253 beequeen
530. 5189 Noek
535. 5128 Leandra
763. 3847 ThunderBitch
897. 3320 kleinzusje
951. 3138 Manu82
965. 3100 snetje
578. 4831 CarOnline
624. 4534 Toverheks
704. 4126 Anniebab
634. 4448 Coos
740. 3915 MeraViglioSa
778. 3794 ruudpuntenel
Oh gelukkig, 295equote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie hadden er in 2009 geen leven? De statistieken!
[..]
Mogge Ian. klaar met PS2en ?quote:
Is alleen voor de show johquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben overal klaar meeMera ligt met Sjors in bed
Neen! Ik ben ouderwetsch chagrijnig nuquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is alleen voor de show johmaak je niet druk. jij bent de enige voor haar
Wedden dat ze dan aan jou denkt?quote:
Ik hoop dat ze uit bed tieft of zwanger geraakt.quote:
Jij vangt haar dan toch wel op, toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze uit bed tieft of zwanger geraakt.
Nein.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij vangt haar dan toch wel op, toch?
naquote:
Ik kijk wel uit om me daarover uit te latenquote:
Ik rook nog een peuk en ga weer te beddequote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit om me daarover uit te laten
sucesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik rook nog een peuk en ga weer te bedde![]()
En beter valt niemand me lastig, morgen
Manu staat er ook nog steeds inquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:
1. 46860 tong80
15. 25484 swarmahoer
24. 22003 remlof
37. 19210 Adelante
64. 16394 Copycat
85. 14640 PietjePuk007
122. 12476 Laysa
154. 11300 liesje1979
167. 10752 FANN
179. 10404 Neemmijnietserieus
184. 10307 Marrije
217. 9396 Soury
225. 9201 De_Kardinaal
233. 9045 Gert
249. 8629 debuurvrouw
272. 8205 FritsVanEgters
288. 7985 Deisyy
292. 7905 versabommie
295. 7868 HiDiHo
326. 7500 Lavenderr
377. 6758 Dementor
411. 6323 Disana
442. 5964 APK
443. 5952 Twerk
444. 5951 Peter6000
508. 5366 Ian_Nick
520. 5253 beequeen
530. 5189 Noek
535. 5128 Leandra
763. 3847 ThunderBitch
897. 3320 kleinzusje
951. 3138 Manu82
965. 3100 snetje
578. 4831 CarOnline
624. 4534 Toverheks
704. 4126 Anniebab
634. 4448 Coos
740. 3915 MeraViglioSa
778. 3794 ruudpuntenel
goede reis hondjesquote:
En ik ben pas in mei begonnen.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* niet goed weet welke conclusies hij moet trekken uit het feit dat hij niet in die lijst staatquote:
Ik weet zeker dat wanneer het alleen om Zinvolle posts had gegaan, dat je veel hoger had gestaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
530, dat valt me vies tegen. Het was niet zo dat ik het verder druk had.
Van mij een welgemeende:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat wanneer het alleen om Zinvolle posts had gegaan, dat je veel hoger had gestaan....... misschien zelfs wel in de buurt van mij
Probeer je aardig te zijn, krijg je dit. Ik word er soms zo verdrietig van hèquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Van mij een welgemeende:
[ afbeelding ]
Feli!
Denk dat ik dit jaar wel hoger eindig, had een klein beetje een leven nog in 2009, maar zie 2010 met een glimlach tegemoet, heerlijk heel jaar niks doen, nergens me druk om maken, heerlijk leven van dag tot dag, wat een vooruitzichtquote:
Ik wil dat ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar wel hoger eindig, had een klein beetje een leven nog in 2009, maar zie 2010 met een glimlach tegemoet, heerlijk heel jaar niks doen, nergens me druk om maken, heerlijk leven van dag tot dag, wat een voruitzicht
Komt daT door Mera???? gooi het maar in de groep hoorquote:
wat gaaafffffffffquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
had je die nog niet gezien?? die is al oud hoor, was voor een tv prog van de belgen, je moet eens joetoepen en geloof in zweden dat ze toen met triller zijn begonnen zo een flashbombquote:
ik heb er wel een aantal gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je die nog niet gezien?? die is al oud hoor, was voor een tv prog van de belgen, je moet eens joetoepen en geloof in zweden dat ze toen met triller zijn begonnen zo een flashbomb
dank je wel, ze belde vanmorgen en riep hieperdepiep ouwe doosquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:01 schreef Laysa het volgende:
Owwwwwwwwwww en Haksie...gefeli met je meissie![]()
Er is morgen een flashmob in Utrecht.quote:
Dat was in 2003 hipquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil naar een flashmob, net zitten youtuben maar hoe tof moet dat zijn?!
Dat wilde ik heul niet wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |