Erwtensoep, broodjes met kruidenboter en stoofpeerjesvla (wie verzint 'tquote:
Mwoah...ik vind het wel een oke combinatiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erwtensoep, broodjes met kruidenboter en stoofpeerjesvla (wie verzint 't).
En buiten 10 centimeter sneeuw, mooie winterfoto's maken !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
Ik moet morgen ook maar eens erwtensoep halen.....en roggebrood
owja...dan moet ik naar buitenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En buiten 10 centimeter sneeuw, mooie winterfoto's maken !
Ook de grote plassen en meren liggen hier nu dicht, dus na nog een paar dagen vriezen wordtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
owja...dan moet ik naar buiten...het word vannacht gewoon -9
Tenzij mijn ''hier'' op dit moment ook jouw'' hier'' is....anders is het niet nodig....dan krijg jij maar -6 ofzoquote:
Hou je van schaatsen Fluiter?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ook de grote plassen en meren liggen hier nu dicht, dus na nog een paar dagen vriezen wordt
het schaatsen.
Hoe waren ze met de fooi?quote:
'Wazig' in de zin dat dingen onthouden niet zo goed meer lukte?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso een beetje wazig einde
Ik heb nog een paar foto's als aanknopingspunten.
Ja best, vooral de sfeer .quote:
Dit is de laatste:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
'Wazig' in de zin dat dingen onthouden niet zo goed meer lukte?![]()
Doe de foto's maar dan.
Doen toverheksen eigenlijk wel aan nieuwjaar? Hebben die niet iets als een zonnewende bij een omgekeerde maanstand als de wolven huilen in het bos en de paddestoelen dansen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:avond allemaal.
wie ik nog niet de beste wensen voor een prachtig, mooi en gezond 2010 heb gegeven, bij deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |