Toen ik hier al had afgesloten vannacht brak hier ook bijna de pleuris uit....iets van 2 irakese families die tegen elkaar stonden te krijsen op straat ..de mannen heel agressief naar elkaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog meer:
http://www.parool.nl/paro(...)-het-land-heen.dhtml
Zijn ze gek geworden.
Haha ja, schreeuwend het nieuwe jaar in, oud-Irakese traditiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toen ik hier al had afgesloten vannacht brak hier ook bijna de pleuris uit....iets van 2 irakese families die tegen elkaar stonden te krijsen op straat ..de mannen heel agressief naar elkaar...Al hadden ze wel allemaal hun mobiel in de hand..dus het kon ik zo maar iets van een nieuwjaarsritueel zijn geweest
....Het liep idd geval met een sisser af
Die is alles weer aan het inpakken want morgen rijden ze terug naar Nederlandquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Spanje__.html?p=25,1
Hey Hondjes, alles nog droog?
Nog steeds zonnig hier, heb niets van regen gemerktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En Gets Laysa, dat lijkt me heel eng. Sowieso hoor, schreeuwende mensen op straat. ik ben zooooo'n mietje![]()
Ik loop altijd naar buiten net als de rest op sensatiebeluste burenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En Gets Laysa, dat lijkt me heel eng. Sowieso hoor, schreeuwende mensen op straat. ik ben zooooo'n mietje![]()
Wat ben jij dan een held. Als ik zulke dingen hoor blijf ik mooi achter de gordijnen en bel ik de politie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik loop altijd naar buiten net als de rest op sensatiebeluste buren![]()
Vorig jaar waren er 2 op elkaar aan het schieten...iedereen op het balkon om te kijken....Achteraf was dat wel ietwat dommig....maar hey 2010 nwe ronde nwe kansen
Het is hier idd niet het beste stukje van nijmegenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Lekker buurtje!
Hier knalde het wel enorm, maar gelukkig niet tussen mensen onderling.
Puinhoop is het wel op straat, maar het putdeksel voor mijn deur heeft het vuurwerkgeweld dit jaar wél overleefd, itt het vorige (jaar en putdeksel).
Nou ik noem mezelf eerder dom hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij dan een held. Als ik zulke dingen hoor blijf ik mooi achter de gordijnen en bel ik de politie.
Zo'n pandje aan de rand van de stad, op die prachtige weg naar Berg en Dal, daar zou ik misschien zelfs wel voor willen verhuizen. Maar die zijn best wel duur zeker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is hier idd niet het beste stukje van nijmegen...Maar inmiddels moet je wel goed zoeken om die wel te vinden....
Nou ja, verstandig is het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik noem mezelf eerder dom hoor...voor hetzelfde geldt dwaalt die kogel af...maarja die nieuwsgierigheid
![]()
En ik was eerst ff naar buiten vannacht want dan kon ik gelijk ff de buren nieuwjaren...maar ben daarna vanaf de slaapkamer gaan kijken
Behoorlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n pandje aan de rand van de stad, op die prachtige weg naar Berg en Dal, daar zou ik misschien zelfs wel voor willen verhuizen. Maar die zijn best wel duur zeker.
Zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, verstandig is het niet
Ik hoorde net jullie burgemeester op de radio, die is het brandweertje pesten goed zat. En ik hoorde dat nogal wat mensen in jouw stad een oog moeten missen
Ja dat geloof ik meteen, dat dat een heel geliefde wijk is!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behoorlijk...en ook nog 1 van de geliefste wijken van nijmegen....mn moeder woont trouwens in Berg en Dal....daar was ik vorig jaar maar das nou ook weer het anderste uiterste met vuurwerk zo rustig....
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is daar niets meer van te zien, wat een strak blauwe lucht
Nu wil ik zomer.
Ik ga gewoon niet naar buiten vandaag, dan kan ik blijven denken dat het 25 graden isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...
Was er nog een zelfgemaakte bom, eerder die avond?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
Hier werd er prachtig vuurwerk afgestoken, veel meer dan voorgaande jaren. Er stonden vuurkorven in de straat en er was drank. Na twaalven aan de roze champagne. Ik voel me nu zo'n Stepford wife.![]()
[ afbeelding ]
Het heeft er wel wat van weg, alleen hij is veel dunner, en iets langer, en van karton. En je zet 'm niet op je hoofd maar steekt 'm in de grond. De durfals houden 'm in hun hand.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is een Romeinse kaars eigenlijk? Hoorde die term gisteren ook al een paar keer. Het is zeker niet zoiets als een Duitse helm?
Ja natuurlijk en met een Romeinse op elkaar schieten. Ik op mijn sort of schoonzusje. Ah nee hoor, alleen op mijn broer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Was er nog een zelfgemaakte bom, eerder die avond?![]()
Zeg maar ja!
Twee gasten op onze party hadden flink Belgisch vuurwerk gekocht. Echt schitterend. Stond ik daar met m'n tolletjes van de Aldi.![]()
O, en de romeinse kaars deed ffffft en toen kwam er een heel klein vlammetje uit, verder niks.
Keek-ie ook even trots naar achteren, elke keer als zo'n vuurpijltje af ging?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en met een Romeinse op elkaar schieten. Ik op mijn sort of schoonzusje. Ah nee hoor, alleen op mijn broer.![]()
Zo schattig, boven ons was de hemel vol duur vuurwerk en jongste had het alleen maar druk met z'n babypijltjes. Die bleef steeds strak zijn blik houden op zijn pijltjes totdat het feest over was.
Toen was het huilen.
Nee, hij was helemaal gefixeerd en psycho met z'n pijltjes. Opperste concentratie. Af en toe een duimpje omhoog als die echt recht omhoog ging want dat waren de besten!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Keek-ie ook even trots naar achteren, elke keer als zo'n vuurpijltje af ging?
O ja, was-ie rocket scientist?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, hij was helemaal gefixeerd en psycho met z'n pijltjes. Opperste concentratie. Af en toe een duimpje omhoog als die echt recht omhoog ging want dat waren de besten!![]()
Wat een feest, wat een feest! Jij nog met sterretjes staan ooooooooooh-en met je boy?
Oeh lekker, dat wil ik ook, maar ik ben bang dat het te koud is om die boom nu buiten te zetten, en ik wil dat hij het overleeft. De rest van de kerstrommel had ik er eergister al uit, ik wil eigenlijk gewoon tulpen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn kerstboom eruit gemieterd met katerige kop en al![]()
Mijn woonkamer is weer van mij
OMGWTFBBQ!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
OH!! en nog maar 6 nachtjes slapen tot WIDM weer begint!!!![]()
![]()
![]()
is dat ook RLS?
Geen flauw idee wat die was maar hij was een beetje.....eng. Ik zie hem ook zo een oorlog beginnen. Het was de blik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, was-ie rocket scientist?![]()
Hahaha en dan een duimpje omhoog met een serieus gezicht.![]()
Die van mij viel om, om negen uur, en we hebben 'm lekker laten liggen tot we naar huis gingen diep in de nacht. Vond ie heel gezellig wel, nog even een autoritje!
Ja joh meteen weer het hoogste woord, "DER KRIEG MUSS SEIN" enzo. O nee dat was die van jou.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat die was maar hij was een beetje.....eng. Ik zie hem ook zo een oorlog beginnen. Het was de blik.
Aw!Had die toen nog wel praatjes?
WELCH EIN LÄRM!!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:23 schreef CarOnline het volgende:
Lara is opgebleven tot 00:00 maar man wat een humeur![]()
![]()
Eerst liet ze een party popper andersom knallen, dus toen wij nog innig aan t omhelzen waren stond zij te brullen, want ja dan is het effect wel weg, en daarna liep ze te janken want schoenen en sokken kwijt![]()
Dáááárna was het janken omdat ze ZELF iets aan wilde steken zonder iemand erbij.
En nee, we mogen ons NIET met haar bemoeien, en toen we aan t begin van de straat met z'n allen naar het illegale spul (of hier misschien wel legaal, dat week nie) stonden te kijken liep madame geërgerd weg, vanwege herrie.
Wann feest
Ja maar die hebben al helemaal wortels in de grond enzo, zou het niet uitmaken denk je?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh meteen weer het hoogste woord, "DER KRIEG MUSS SEIN" enzo. O nee dat was die van jou.![]()
Ik heb wat vuurwerk bewaard om met hem af te steken. Ja da's heel irritant, mensen die op 1 januari nog vuurwerk af gaan steken, maar ja hij vindt het leuk en ik doe alles voor m'n bloedje.
Het is hier volkomen stil trouwens! En ik heb een enorm zondag-gevoel. Wat héérlijk dat we nog een heel weekend voor de boeg hebben.![]()
Hee Lies, die bomen in het bos hè.. die hebben het toch ook koud en gaan toch ook niet massaal dood?
Met je toetsenbord.![]()
Was het uit lamheid, of deed Bumba het?
Misschien valt je kater zo mee omdat je de drank over de vloer hebt gemikt in plaats van in je lijf.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben al helemaal wortels in de grond enzo, zou het niet uitmaken denk je?
De kans dat hij overleeft is volgens mijn ouders al mnimaal, en eigenlijk heb ik geen zin meer om hem te planten dus misschien gooi ik hem er zo wel uit.Nee ik kan bumba of drank niet de schuld geven, gewoon onhandigheid. Was wel stom want die nacht deed hij het nog en de volgende dag niets, paniek, wanht ik kon hem ook niet uitzetten want ik heb mijn laptop beveiligd met een wachtwoord en dat gaat lastig, als je letters het niet doen.
Het volle glas dropshot dat ik gister omgooide kwam wel van de drank en nu moet ik zo dweilen want ik plak aan de grond vast.
Eerst maar eens douchen
Ken je dat? dat je je fris en fruitig voelt terwijl je weet dat dat niet zou moeten kunnen en dan de angst voor de kater met terugwerkende kracht.
Ik mis Luka Prinsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
En anders gaan we dit volgend jaar doen LIes! In één klap weer nuchter!
[ afbeelding ]
Ja, hier is ook alles weer opgeruimd....ook weer lekker!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn kerstboom eruit gemieterd met katerige kop en al![]()
Mijn woonkamer is weer van mij
Elk jaar denk ik, dit jaar ga ik het doen. Ik vind alleen de datum en tijd altijd zo lullig geregeld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:55 schreef Gert het volgende:
En anders gaan we dit volgend jaar doen LIes! In één klap weer nuchter!
[ afbeelding ]
Wel,- This is it- want het is nl een eitje om the moonwalk op een spekgladde weg te doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
Klinkt erg reeëriek!
Heb je in het decor nog een scene uit Bambi gespeeld? Of The Chainsaw Massacre?
Voor de sfeer.
En met handschoen, natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:15 schreef Noek het volgende:
Wel,- This is it- want het is nl een eitje om the moonwalk op een spekgladde weg te doen.
Hoe is het met je pms-hoofd?
Erwtensoep, broodjes met kruidenboter en stoofpeerjesvla (wie verzint 'tquote:
Mwoah...ik vind het wel een oke combinatiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erwtensoep, broodjes met kruidenboter en stoofpeerjesvla (wie verzint 't).
En buiten 10 centimeter sneeuw, mooie winterfoto's maken !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
Ik moet morgen ook maar eens erwtensoep halen.....en roggebrood
owja...dan moet ik naar buitenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En buiten 10 centimeter sneeuw, mooie winterfoto's maken !
Ook de grote plassen en meren liggen hier nu dicht, dus na nog een paar dagen vriezen wordtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
owja...dan moet ik naar buiten...het word vannacht gewoon -9
Tenzij mijn ''hier'' op dit moment ook jouw'' hier'' is....anders is het niet nodig....dan krijg jij maar -6 ofzoquote:
Hou je van schaatsen Fluiter?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ook de grote plassen en meren liggen hier nu dicht, dus na nog een paar dagen vriezen wordt
het schaatsen.
Hoe waren ze met de fooi?quote:
'Wazig' in de zin dat dingen onthouden niet zo goed meer lukte?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso een beetje wazig einde
Ik heb nog een paar foto's als aanknopingspunten.
Ja best, vooral de sfeer .quote:
Dit is de laatste:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
'Wazig' in de zin dat dingen onthouden niet zo goed meer lukte?![]()
Doe de foto's maar dan.
Doen toverheksen eigenlijk wel aan nieuwjaar? Hebben die niet iets als een zonnewende bij een omgekeerde maanstand als de wolven huilen in het bos en de paddestoelen dansen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:avond allemaal.
wie ik nog niet de beste wensen voor een prachtig, mooi en gezond 2010 heb gegeven, bij deze
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is de laatste:
[ afbeelding ]
Dan weet je genoeg neem ik aan?
Hahahaha, nee heb alleen het ritueel als de klok voor of achteruit gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen toverheksen eigenlijk wel aan nieuwjaar? Hebben die niet iets als een zonnewende bij een omgekeerde maanstand als de wolven huilen in het bos en de paddestoelen dansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |