quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is de laatste:
[ afbeelding ]
Dan weet je genoeg neem ik aan?
Hahahaha, nee heb alleen het ritueel als de klok voor of achteruit gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Doen toverheksen eigenlijk wel aan nieuwjaar? Hebben die niet iets als een zonnewende bij een omgekeerde maanstand als de wolven huilen in het bos en de paddestoelen dansen?
Owww... wat doe je dan, naakt dansen in het maanlicht?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hahahaha, nee heb alleen het ritueel als de klok voor of achteruit gaat
Oei, vind ik wel een ideetje maar nee, ik doe gewoon de klok terug of vooruit zetten net als alle andere heksenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Owww... wat doe je dan, naakt dansen in het maanlicht?
niet vertellen hoor haksie...dadelijk willen ze allemaal meedoenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Owww... wat doe je dan, naakt dansen in het maanlicht?
Veel te eng hoor!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet vertellen hoor haksie...dadelijk willen ze allemaal meedoen
das zoooooo 1999quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Brouwsels waarvan je niet weet wat erin zit, en wratten op je kin...
Oh? Even in mijn glazen bol kijken dan... Hmm, ik zie heksen met kromme neuzen en wratten en puntmutsen die dansen met jonge knapen in lederhosen.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Even in mijn glazen bol kijken dan... Hmm, ik zie heksen met kromme neuzen en wratten en puntmutsen die dansen met jonge knapen in lederhosen.
Onmogelijk.
Ik moet mijn glazen bol toch eens poetsen.
Denk dat je batterijtje op isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Even in mijn glazen bol kijken dan... Hmm, ik zie heksen met kromme neuzen en wratten en puntmutsen die dansen met jonge knapen in lederhosen.
Onmogelijk.
Ik moet mijn glazen bol toch eens poetsen.
deze keer sla ik over, ben zo moe ging veels te laat naar bed vannacht, vandaag huisje gepoest ramen gelapt wasje gedraait pppfftttt ben echt kapot.quote:
Wat ben je toch een ijverig schoon heksje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
deze keer sla ik over, ben zo moe ging veels te laat naar bed vannacht, vandaag huisje gepoest ramen gelapt wasje gedraait pppfftttt ben echt kapot.
Ga je logeren in Soestdijk2 ? Of ga je wekenlang PS2 spelen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja boeien, als ik straks wekenlang in PS2 zit gaat het vaker gebeuren
Echt niet, dat doe ik hier al genoegquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
he ja Ian, ga PS2 in kan je ze misschien leren koken daar
ja erg he, en wat hebben we weer teveel gekocht, heb nog allemaal olliebollen appelflappen over, 2 zakken met wiite bolletjes enzo veels te veel sla je in voor die paar dagen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Thuis, hoe gezellig het ook was ik ben nu echt klaar met die feestdagen, ik ben het gevreet en gezuip helemaal zat
Je hebt altijd teveel, hier zijn er ook nog zoveel bollen, flappen en van alles over. En wat leren we ervan, niets! Want volgend jaar halen we weer te veel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja erg he, en wat hebben we weer teveel gekocht, heb nog allemaal olliebollen appelflappen over, 2 zakken met wiite bolletjes enzo veels te veel sla je in voor die paar dagen.
Wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
Zo! Thuis, hoe gezellig het ook was ik ben nu echt klaar met die feestdagen, ik ben het gevreet en gezuip helemaal zat
Wat?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je door mij niet weerhouden, neem mijn portie ook gerustquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa werpt een steelse blik op dr glaasje wijn en bakje chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |