ik heb wel groen, maar daar sta alleen ik opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Jij ook dus.
Ik mis groen maar heb die van jou in mijn fobo gegooid.
Volgens mij mis ik er wel meer, het gaat snel
Roediequote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier ook nog een keer dan: buon anno
die kleurtjes hier zijn echt gaafquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best leuk hoor die kleurtjes.
Alles goed Mark?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier ook nog een keer dan: buon anno
Hey Mark. Auguriquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die kleurtjes hier zijn echt gaafjahoor alles goed fijne jaarwisseling gehad dan ?
Lekker rustig op de bank gehangen, fijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die kleurtjes hier zijn echt gaafjahoor alles goed fijne jaarwisseling gehad dan ?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
potverdriedubbeltjes, wat heb ik een sloot bier op![]()
![]()
![]()
Blauw, zwart, paars. groen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker rustig op de bank gehangen, fijn
Gvd, ik dacht eerst dat aan me biertje lag, maar iedereen verkleurt hier spontaanquote:
En je enige vriend op fok die belde neem je niet opquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker rustig op de bank gehangen, fijn
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
En je enige vriend op fok die belde neem je niet op![]()
MUTS![]()
Over vijf minuten doe ik nog een poging dus zoek die fucking fone
Ik ga nu zoeken!_O-quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
En je enige vriend op fok die belde neem je niet op![]()
MUTS![]()
Over vijf minuten doe ik nog een poging dus zoek die fucking fone
Ik ga ook zoeken, naar mijn nestquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en ik ga slapen
![]()
lies ruud coos
seem 2 uquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:46 schreef D. het volgende:
Ija, ik zou de beste wensen wensen, dus ik wil bij deze iedereen de beste wensen wensen voor het komede jaar, en de jaren daarna natuurlij kook :U
Ik gaat ook leggequote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:19 schreef remlof het volgende:
Morgen! Ik moet nog ontnuchteren, maar gelukkig 2010 allemaal
Dat. Godverdegodver.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:19 schreef remlof het volgende:
Morgen! Ik moet nog ontnuchteren, maar gelukkig 2010 allemaal
Truste Ian, ik ga ook zoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 08:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja. Dus. Naar bed. Fijn 2010, stel idioten.
Ik ken dat gevoelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:19 schreef remlof het volgende:
Morgen! Ik moet nog ontnuchteren,
Jij ookquote:maar gelukkig 2010 allemaal
Ook hier?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Echt het allerbeste voor iedereen in 2010!![]()
eeeeeej!!!quote:
*pruil*quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
GlowMouse was dronken vannacht, er zijn iig geen kleurtjes meer te verdelen.
Zwart is straks gewoon alternatief hier. Net als een gewone tv met kast. Dat is gewoon aardappel anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
GlowMouse was dronken vannacht, er zijn iig geen kleurtjes meer te verdelen.
ik moet zo lachen om die reklame van Knorr. Die vrouw op het bad: even de benen scherenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zwart is straks gewoon alternatief hier. Net als een gewone tv met kast. Dat is gewoon aardappel anders.
Nu al of nog?quote:
Ik was het echt vergeten. Zit ik daar alternatief zwart te voelen, ben ik blauw. Grafkleur.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet zo lachen om die reklame van Knorr. Die vrouw op het bad: even de benen scheren![]()
maar goed, dat is iets heel anders.
en het is wel een blauw feestje hier.
[SV COS] Mannen die kaal worden in een oogwenkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nu al of nog?![]()
ik zoek me scheef naar de site/streams van vlemmix, kan het nergens vinden, iemand wel of ben ik gewoon kippig.
Eigenlijk had je aan dronken glowmouse zwart met skills moeten vragen. Da't zou wel tof zijn. Ninja-mod!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was het echt vergeten. Zit ik daar alternatief zwart te voelen, ben ik blauw. Grafkleur.![]()
[..]
[SV COS] Mannen die kaal worden in een oogwenk
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix2
http://www.ustream.tv/channel/vlemmixlive
(hoop ik)
Maar misschien wordt die vandaag wel op zijn lever getikt door ons Danny en dan zijn alle kleurtjes weer weg.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eigenlijk had je aan dronken glowmouse zwart met skills moeten vragen. Da't zou wel tof zijn. Ninja-mod!
Hier nog meer:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:33 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_sport___.html?p=2,2
warzone in nijmegen![]()
triest hoor
Ja vingertjes prima. alleen been weg en een oog minder.quote:
Toen ik hier al had afgesloten vannacht brak hier ook bijna de pleuris uit....iets van 2 irakese families die tegen elkaar stonden te krijsen op straat ..de mannen heel agressief naar elkaarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier nog meer:
http://www.parool.nl/paro(...)-het-land-heen.dhtml
Zijn ze gek geworden.
Haha ja, schreeuwend het nieuwe jaar in, oud-Irakese traditiequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toen ik hier al had afgesloten vannacht brak hier ook bijna de pleuris uit....iets van 2 irakese families die tegen elkaar stonden te krijsen op straat ..de mannen heel agressief naar elkaar...Al hadden ze wel allemaal hun mobiel in de hand..dus het kon ik zo maar iets van een nieuwjaarsritueel zijn geweest
....Het liep idd geval met een sisser af
Die is alles weer aan het inpakken want morgen rijden ze terug naar Nederlandquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Spanje__.html?p=25,1
Hey Hondjes, alles nog droog?
Nog steeds zonnig hier, heb niets van regen gemerktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En Gets Laysa, dat lijkt me heel eng. Sowieso hoor, schreeuwende mensen op straat. ik ben zooooo'n mietje![]()
Ik loop altijd naar buiten net als de rest op sensatiebeluste burenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En Gets Laysa, dat lijkt me heel eng. Sowieso hoor, schreeuwende mensen op straat. ik ben zooooo'n mietje![]()
Wat ben jij dan een held. Als ik zulke dingen hoor blijf ik mooi achter de gordijnen en bel ik de politie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik loop altijd naar buiten net als de rest op sensatiebeluste buren![]()
Vorig jaar waren er 2 op elkaar aan het schieten...iedereen op het balkon om te kijken....Achteraf was dat wel ietwat dommig....maar hey 2010 nwe ronde nwe kansen
Het is hier idd niet het beste stukje van nijmegenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Lekker buurtje!
Hier knalde het wel enorm, maar gelukkig niet tussen mensen onderling.
Puinhoop is het wel op straat, maar het putdeksel voor mijn deur heeft het vuurwerkgeweld dit jaar wél overleefd, itt het vorige (jaar en putdeksel).
Nou ik noem mezelf eerder dom hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij dan een held. Als ik zulke dingen hoor blijf ik mooi achter de gordijnen en bel ik de politie.
Zo'n pandje aan de rand van de stad, op die prachtige weg naar Berg en Dal, daar zou ik misschien zelfs wel voor willen verhuizen. Maar die zijn best wel duur zeker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is hier idd niet het beste stukje van nijmegen...Maar inmiddels moet je wel goed zoeken om die wel te vinden....
Nou ja, verstandig is het nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik noem mezelf eerder dom hoor...voor hetzelfde geldt dwaalt die kogel af...maarja die nieuwsgierigheid
![]()
En ik was eerst ff naar buiten vannacht want dan kon ik gelijk ff de buren nieuwjaren...maar ben daarna vanaf de slaapkamer gaan kijken
Behoorlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n pandje aan de rand van de stad, op die prachtige weg naar Berg en Dal, daar zou ik misschien zelfs wel voor willen verhuizen. Maar die zijn best wel duur zeker.
Zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, verstandig is het niet
Ik hoorde net jullie burgemeester op de radio, die is het brandweertje pesten goed zat. En ik hoorde dat nogal wat mensen in jouw stad een oog moeten missen
Ja dat geloof ik meteen, dat dat een heel geliefde wijk is!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behoorlijk...en ook nog 1 van de geliefste wijken van nijmegen....mn moeder woont trouwens in Berg en Dal....daar was ik vorig jaar maar das nou ook weer het anderste uiterste met vuurwerk zo rustig....
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is daar niets meer van te zien, wat een strak blauwe lucht
Nu wil ik zomer.
Ik ga gewoon niet naar buiten vandaag, dan kan ik blijven denken dat het 25 graden isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...
Was er nog een zelfgemaakte bom, eerder die avond?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
Hier werd er prachtig vuurwerk afgestoken, veel meer dan voorgaande jaren. Er stonden vuurkorven in de straat en er was drank. Na twaalven aan de roze champagne. Ik voel me nu zo'n Stepford wife.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |