Probeer je aardig te zijn, krijg je dit. Ik word er soms zo verdrietig van hèquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Van mij een welgemeende:
[ afbeelding ]
Feli!
Denk dat ik dit jaar wel hoger eindig, had een klein beetje een leven nog in 2009, maar zie 2010 met een glimlach tegemoet, heerlijk heel jaar niks doen, nergens me druk om maken, heerlijk leven van dag tot dag, wat een vooruitzichtquote:
Ik wil dat ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar wel hoger eindig, had een klein beetje een leven nog in 2009, maar zie 2010 met een glimlach tegemoet, heerlijk heel jaar niks doen, nergens me druk om maken, heerlijk leven van dag tot dag, wat een voruitzicht
Komt daT door Mera???? gooi het maar in de groep hoorquote:
wat gaaafffffffffquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Die van Oprah is tof, maar al die mensen zaten er al, het is leuker als ze echt overal vandaan lijken te komen
had je die nog niet gezien?? die is al oud hoor, was voor een tv prog van de belgen, je moet eens joetoepen en geloof in zweden dat ze toen met triller zijn begonnen zo een flashbombquote:
ik heb er wel een aantal gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je die nog niet gezien?? die is al oud hoor, was voor een tv prog van de belgen, je moet eens joetoepen en geloof in zweden dat ze toen met triller zijn begonnen zo een flashbomb
dank je wel, ze belde vanmorgen en riep hieperdepiep ouwe doosquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:01 schreef Laysa het volgende:
Owwwwwwwwwww en Haksie...gefeli met je meissie![]()
Er is morgen een flashmob in Utrecht.quote:
Dat was in 2003 hipquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil naar een flashmob, net zitten youtuben maar hoe tof moet dat zijn?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |