ik kijk ook naar de amerikaanse alfeveringen (1 á 2 afleveringen per week en veel stukjes sla ik over ik wil alleen naar de leukste stukjes kijken op youtubequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Angelic_Rose het volgende:
TVP!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al weken niet echt gekeken (ik kijk de Amerikaanse afleveringen), maar kan toch nog geen definitief afscheid nemen..
James stenbeck, o god!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:24 schreef Miam het volgende:
leuke OP
Ik mis James Stenbeckwat een badguy!
Oh en die Australier!lekker ding..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
hij moet er gewoon weer voor vast inkomen, tot aan de laatste opnamedag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat kan toch niemand anders zijn dan Simon ???quote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat je Simon
vindt. Maar oke, wie is dan de knapste acteur volgens jou dan?
Deze Mike, maar die komt niet meer terug (toch?)quote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat je Simon
vindt. Maar oke, wie is dan de knapste acteur volgens jou dan?
bronquote:September 9, 2009
As The World Turns
Mark will be returning to As The World Turns for one week. Episodes will be airing sometime in November. Be sure to check your local listings
Mike is ook leukquote:Op zondag 3 januari 2010 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze Mike, maar die komt niet meer terug (toch?)
[ afbeelding ]
Ja deze Mike is ook top net als Simonquote:Op zondag 3 januari 2010 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze Mike, maar die komt niet meer terug (toch?)
[ afbeelding ]
Doodgeslagen door schep toch? Door dingetje...Maddie? Of Gwen? Zoiets was het dacht ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ja deze Mike is ook top net als SimonNieuwe Mike vind ik niet zo geweldig...
De leukste mannen van ATWT op mijn lijstje
5) Adam, maar hoe is hij ook alweer verdwenen?![]()
Uiteindelijk bleek hij niet dood en heeft hij Gwen nog een tijd gestalkt/de stuipen op het lijf gejaagd, of zoiets.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doodgeslagen door schep toch? Door dingetje...Maddie? Of Gwen? Zoiets was het dacht ik.
Ja, ik twijfelde al of hij nog teruggekomen was of niet. Wat een rotkop had die kerel.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef Urnie het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek hij niet dood en heeft hij Gwen nog een tijd gestalkt/de stuipen op het lijf gejaagd, of zoiets.
Volgens mij heeft hij "gewoon" Oakdale verlaten. Hij mag van mij wegblijven ook.
quote:
Daar moet inderdaad op gedronken worden!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat Sofie eindelijk dood is
Wie Sofie heeft vermoord diegene krijgt een big kiss van me
Sofie dood? Dat heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ikkequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:28 schreef summer29 het volgende:Dag Sofie!!
Eindelijk tijd voor feesten....Wie heeft zin in feesten?!
Waar kijk je de Amerikaanse afleveringen? Heb gister op internet gezocht maar kon niet echt een complete site vinden...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Angelic_Rose het volgende:
TVP!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al weken niet echt gekeken (ik kijk de Amerikaanse afleveringen), maar kan toch nog geen definitief afscheid nemen..
Sophie was zwanger van cole, dacht iets van 6 wekenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:31 schreef summer29 het volgende:
Maarre is het uit tussen Meg en Paul?!?!Arme Meg die nu weet dat Sofie zwanger is van Paul. Maar volgens mij heeft ze verzonnen. Dat echo foto was volgens mij toen ze zwanger was van Cole?
Ik denk het. Gisteren om 18.00 uur leefde Sophie iig nog (helaas).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Michellee het volgende:
Gebeurd dit in de aflevering van vandaag 17u?
Is ze nu al dood ???quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Liberty, de dochter van Brad en Janice.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef Koningin het volgende:
Wie is dat met Parker op die foto in de OP?sorry tijdje niet gezien.
17.00 uur is hier thuis altijd spitsuur met eten e.d.
Hoop dat Lily Holden en Carly betrapt ofzo en dat Holden voor Carly kiest
Hier, ik heb nog wat oliebollen overquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef summer29 het volgende:
Wie gaat trakteren om te vieren dat Sofie eindelijk opgeruimd is?!![]()
nee sofie was al dood toen paul binnen kwamquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef Moja het volgende:
Godver, mis ik een heel stuk. Ik zag nog net dat paul, sophie in een of andere kist aan het opbergen was. Heeft ie haar nou vermoord?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef massy het volgende:
[..]
Hier, ik heb nog wat oliebollen over
[ afbeelding ]
Ik denk Cole of Megquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef summer29 het volgende:
Wie heeft Sofie vermoord?! Wie denken jullie wie dat gedaan heeft?
Naar mijn vermoeden is Meg of Barbara of Cole.... Paul zeker niet maar hij heeft wel opgeruimd omdat hij denkt dat Meg of Barbara gedaan heeft om hen in bescherming te nemen.. Of zou Sofie weer zelf gedaan hebben?
Of ze heeft zelfmoord gepleegdquote:
alles is mogelijk behalve dat we Paul niet kunnen beschuldigen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Of ze heeft zelfmoord gepleegd
dat kan toch ook
en volgens mij loop ik heel erg achter op jullie xDquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef Moja het volgende:
Godver, mis ik een heel stuk. Ik zag nog net dat paul, sophie in een of andere kist aan het opbergen was. Heeft ie haar nou vermoord?
Nee ze ging dood toen Paul vroeg wie het had gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee sofie was al dood toen paul binnen kwam
Ik denk dat je wat gemist hebt, want dat Sophie dood ging was gisterenmiddag te zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Adelante het volgende:
Lopen er nu twee topics door elkaar?
Er is toch een ATWT spoiler topic voor dingen die in Amerika gebeuren, maar hier niet te zien zijn?
Of mis ik gewoon te veel afleveringen de laatste tijd
heel logisch iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef Moja het volgende:
Uiteraard. als je iemand ergens dood aantreft bel je niet de politie, nee, Begraven!
toen ze in dat gat lag en aarde op zich kreeg vond ik t wel ff zielig..quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh wat een heerlijke aflevering. En toch voelde ik een ietsiepietsie medelijden met Sophie toen ze in dat waskarretje werd gelegd.
Oja dat was ook een kutwijf. Toen die dood ging vond ik het helemaal niet erg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
toen ze in dat gat lag en aarde op zich kreeg vond ik t wel ff zielig..
maar tis een loeder dus dan krijg je dit soort dingen hoor
alhoewel ik Juliaeen erger loeder vond
o ik moet die aflevering ook nog zien, dus ik loop niet echt achter op julliequote:Op woensdag 6 januari 2010 08:37 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat gemist hebt, want dat Sophie dood ging was gisterenmiddag te zien.
En ik hou de optie nog open dat ze niet eens dood is. Adam was destijds ook ontsnapt uit zijn graf.
Juila 2quote:
Ja ik ergerde me dood...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef Moja het volgende:
Uiteraard. als je iemand ergens dood aantreft bel je niet de politie, nee, Begraven!
Ik heb me ook zitten ergeren idd. Ik denk dat geen van beiden dames het gedaan heeft, daar wordt teveel de nadruk op gelegd (Barbara die helemaal buiten adem bij haar hotelkamer aan komt rennen, en Meg die heel vaag en afwezig doet). Ik denk dat het iemand is geweest waar we het niet van verwachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja ik ergerde me dood...![]()
Alleen in een soapHij denkt nu natuurlijk dat Meg het heeft gedaan.. Bijna zeker van dat het z'n moeder was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef Evienne het volgende:
Ik denk...Dat zou best kunnen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wish I were you, so I can be friends with me...
Ja, die hebben geneukt op het vakantiekamp.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:32 schreef Michellee het volgende:
Moet Cyndi Lauper haar nieuwe CD weer promoten?
En is er iets gebeurd tussen Holden en Carly??
waarschijnlijk wel of ze is gevluchtquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zit Julia 1 nog steeds in het gekkenhuis?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Die zit toch chocoladetaart met Joey te eten?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef summer29 het volgende:
Wie is Julia 1/2 ook alweer? Wat deed zij dan ook alweer dan? Ik weet het ff niet meer
Julia 1 (die was ik dus echt helemaal vergeten) vond ik een gemeen loeder die het allemaal lekker spannend hield.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Julia 1
Ze is gestoord ze zit in het gekkenhuis of ze is gevlucht
[ afbeelding ]
Julia 2
de biologische moeder van JJ ze is overleden
Duidelijk nu?
Eens! Julia 1 was compleet psycho en evil, maar niet irritant...quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Julia 1 (die was ik dus echt helemaal vergeten) vond ik een gemeen loeder die het allemaal lekker spannend hield.![]()
Julia 2 was vooral irritant.
Ja die moet terugkomen in de serie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:10 schreef Michellee het volgende:
[..]
Eens! Julia 1 was compleet psycho en evil, maar niet irritant...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die moet terugkomen in de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike is brutraal. Kut dat hij die oorbel heeft gevonden, nu gaat ie zich echt vastbijten in de zoektocht naar dat kreng.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef summer29 het volgende:
Tjeeezus wat gezeur van Mike waar Sofie is
Wil "Sofie" echt niet meer uit zijn mond horen!Ben juist blij dat ze opgeruimd is moet Mike weer van alles rond vragen en uitvissen.
En dan nog op een moment dat Meg en Paul JA-woord gaven. En midden in de nacht in de tuin uitvissen, onbeschoft!!
Als ie zich heeft geschoren en zn haren heeft geknipt.quote:
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Miam het volgende:
Ik vind`m met baardje ook best leuk! dat accent doet't`em.
Dat viel mij ookal op gisteren toen ze die jurk aanhad met tijgerprintquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over wie gaat dit?
Heeft Carly trouwens een borstvergroting gedaan? Ik vroeg me dat al af sinds ze met Holden bijna zoende op dat zomerkamp.
Die Brit.. ik weet z`n naam niet.quote:
Neal heet hijquote:
preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef Miam het volgende:
Neal, hadden ze nou geen betere naam kunnen verzinnen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef Miam het volgende:
Neal schrijf je toch normaal gesproken als Neil?
Op 16 juni 2009 heeft ze haar 5e koter uitgepoept. In de afleveringen die wij nu zien is ze dus net zwanger... Ik denk dat het daarmee samenhangtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat viel mij ookal op gisteren toen ze die jurk aanhad met tijgerprint
ik dacht al van nou die heeft ook een flinke bos hout voor de deur!![]()
Misschien heeft ze een boobjob laten doen, ze heeft ookal wat kinderen gebaard wellicht is het zaakje een beetje hangerig geworden door de jaren heen...
het staat haar iig mooi vind ik
Haar 5e?!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:23 schreef Evienne het volgende:
[..]
Op 16 juni 2009 heeft ze haar 5e koter uitgepoept. In de afleveringen die wij nu zien is ze dus net zwanger... Ik denk dat het daarmee samenhangt
wowquote:
ik vind het ook een akelig glad mannetjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind die neal echt een creep,wat een gladbak
quote:
maar zijn accent isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind die neal echt een creep,wat een gladbak
Dat dus!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef summer29 het volgende:
Ik vertrouw Neal echt niet!!Hij lijkt mij ............
OMG Dr Dead is back in townquote:
nee maar stelletjes idiotenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef MiLalaa het volgende:
ps.. ik vind Neal ook wel een leuke toevoeging. Holden en Mike daarentegen... dat zijn toch geen mannen?!
de gestoorde ex man van Susanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wie is die rick dekker nu weer?
moet dan wel van voor de tijd zijn dat ik keek want ik heb hem nog nooit gezien.
waarom schrok barbara zo erg van hem?
Woow!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de gestoorde ex man van Susan![]()
Hij probeerde Alison en Bob te vermoorden en hij ook andere patienten vermoord in het ziekenhuis
Alison gaat flippen als ze Rick Dekker zietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef xkellyyyyyy het volgende:
[..]
Woow!!!![]()
Dat gaat chaos worden denk ik zo
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Alison gaat flippen als ze Rick Dekker ziet
susan heet heet zequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef summer29 het volgende:
[..]
En dat is gebeurd!! En ben benieuwd hoe Susanne (haar moeder, heet tie toch?
) reageert
Wow wordt nog spannender!!
Craig mag absoluut niet terugkomen oh pleasequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:48 schreef xkellyyyyyy het volgende:
Als james terugkomt word het helemaal Chaos:P:P
Craig erbij. dan hebben we de 3 musketiers terug:P
Decker had een spuitje gevonden en hij denk dat een arst of een verpleger Sofie heeft vermoordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:54 schreef psv-gomes het volgende:
maar wat heb ik gemist over Meg de laatste paar minuten?
Wat Susan betreft is was ik toch in de buurt.....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
susan heet heet ze
wat denk jezelf?
dat kan nog leuk worden de komende weken hoop ik
ze was in de buurt maar ze had hem niet gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat Susan betreft is was ik toch in de buurt.....![]()
Wat ik denk hoe Susan zou reageren; woede net als andere die hem al gezien hebben.
Rick Decker is serie moordenaar, hij heeft toch iets bij Susan gedaan maar bij wie heeft hij nog meer gedaan, bij Barbara kan ik haast niet meer herinneren.![]()
Het wordt de komende weken spannend...
He? Ik dacht door zijn zoon Chris die iets in zijn koffie had gepropt. Dus Bob was eigenlijk 2x in coma geraakt dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze was in de buurt maar ze had hem niet gezien
Hij wilde alison vermoorden en bob lag in coma dankzij decker
van barbara weet ik ook van niks
ik weet het ook niet meer zoo te lang geledenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:07 schreef summer29 het volgende:
[..]
He? Ik dacht door zijn zoon Chris die iets in zijn koffie had gepropt. Dus Bob was eigenlijk 2x in coma geraakt dan.![]()
Mijn hersenen werken niet mee..
volgens mij heb je gelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:03 schreef kv26 het volgende:
Barbara en Rick zaten toch samen in zo'n gekkenhuis? Toen hij heeft hij haar nog geholpen met ontsnappen ofzo? Staat me vaag iets van bij.
Ja juist, zoveel afleveringen voorbij in afgelopen jaren gevlogen dat je die oude afleveringen juist gaat vergeten. Je denkt daar niet meer aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet het ook niet meer zoo te lang geleden
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef psv-gomes het volgende:
Verhaallijn rick
http://www.atwt.nl/diversen/verhaallijn_rick.htm
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:21 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dank je wel!! Je hebt mijn hersenen weer opgefrist! Nu is het duidelijk......
James overleeft allesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
Met al die mensen die terugkomen ben ik benieuwd hoe ze de serie af gaan sluiten straks. Wordt Oakdale getroffen door een atoombom? Dan kan er zéker niemand meer terugkomen
Damienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Stiekum vond ik Damien ook een lekker ding maar nu helemaal niet meerquote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Miam het volgende:
Ik vond Damien echt zo'n lekker ding...en z'n accent.. woooh.
Die Brit kan er ook wat van zeg!
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef Miam het volgende:
Hij is een beeeeetje ouder geworden, maar ik vind`m nog steeds wel te doen hoor!
[ afbeelding ]
oudje
[ afbeelding ]
Nee Carly danquote:
Zij ookquote:
Je hebt de nieuwste aflevering gezien!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef DarkElf het volgende:
zeg domme vraag hoor maar wat is het uitzendschema nou? vanmiddag zag ik t met een half oog en zat Carly in NY, nu weet Lily ineens van Holden hoe t zit ...?
wanneer is de nieuwe aflevering nou?
En die van 9 uur dadelijk is op rlt4 en de rest dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:45 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwste aflevering gezien!'s Avonds is de verse aflevering. Die wordt de dag erna om 17h herhaald. De dag daarna is in de ochtend de herhaling van de aflevering van 17h.
Dus, vandaag:
Eerst om 9h de aflevering van gistermiddag 17h.
Dan vanmiddag om 17h de aflevering van gisteravond.
En, vanavond weer een heule nieuwe!
Je kan dus, als je dat zou willenop 1 dag drie verschillende afleveringen zien!
Trouwens, wordt dus spannend vanmiddag!!! Ben benieuwd hoe Lily reageert!!![]()
Ah! ok tnxquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:45 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwste aflevering gezien!'s Avonds is de verse aflevering. Die wordt de dag erna om 17h herhaald. De dag daarna is in de ochtend de herhaling van de aflevering van 17h.
Dus, vandaag:
Eerst om 9h de aflevering van gistermiddag 17h.
Dan vanmiddag om 17h de aflevering van gisteravond.
En, vanavond weer een heule nieuwe!
Je kan dus, als je dat zou willenop 1 dag drie verschillende afleveringen zien!
Trouwens, wordt dus spannend vanmiddag!!! Ben benieuwd hoe Lily reageert!!![]()
Oh ja voor de volledigheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die van 9 uur dadelijk is op rlt4 en de rest dan?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
en Holden is zo ... sexloos.. en saai. Onbegrijpelijk dat Carly daar opgewonden van raakt, terwijl ze bij die spannende Brit zit
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja met haar groffe hondenkop
Hoe kom je erop ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:47 schreef Michellee het volgende:
Carly "Ik ben dankbaar dat ik je intiem heb mogen kennen"Dat is ook een manier om het te zeggen...
Dat klopt maar Emily blijft nummer 1quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ja met haar groffe hondenkop
ik vind Katie nog steeds stom wel wat minderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef alors het volgende:
wtf, Carly is echt tofmijn heldin
En mooi
Katie vond ik ook stom maar ik ben haar steeds leuker gaan vinden
Ik vond haar vooral in haar relatie met Jack echt vervelend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind Katie nog steeds stom wel wat minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond haar vooral in haar relatie met Jack echt vervelend.en zogenaamd de moeder uithangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook toen ze met Mike getrouwd was
en ze ging ook Simon en Carly stalken ofzo
hallo je bent betrouwd en toch kon ze niet uitstaan dat haar ex met een vrouw gaat
Mike moest veel eerder van haar scheiden
ik dacht Katie ga dood
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Dat stukje had ik gisteren gezien op youtubequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Michellee het volgende:
Ik had vroeger ook een hekel aan Katie, vooral in de tijd dat ze Holden toen stalkte bij WOAK. !
Ik vond Katie ook het leukst toen ze met Sinon gingquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef psv-gomes het volgende:
katie en simon vond ik nog het leukst samen![]()
carly en jack ook, maar dat zal denk niet meer gebeuren
van al heel lang geelden; molly en jake
abigail en aaron
oersaai bob en kim
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:47 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat doet iedereen weer moeilijk.![]()
(de soap hè, niet het forum, haha)
Volgens mij hadden ze ook niks met elkaar! Maar stalkte Katie Holden. Of heb ik het nu mis?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dat stukje had ik gisteren gezien op youtube![]()
Katie & Holden vreemde combinatie maar goed
dat ze holden stalkte dat weet ik niet maar Katie was wel verliefd op hemquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ook niks met elkaar! Maar stalkte Katie Holden. Of heb ik het nu mis?
Ja Lily was verrassend goed vandaag!
goeie samenvattingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
En toch vind ik Lily niet meer leuk. De vorige deed het veel beter.![]()
Brad overdrijft en is een lulletje geworden. Jack is weer ok, zeker met Janet ofzo. :y
CarlyMet dr schijnheilige gedoe.
Holden...
Ja.quote:
ik vond de oude lily leuker maar ze deed dom en vaak hysterisch was zequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef Moja het volgende:
Ik vond de oude lily juist een vreselijk jankhoofd hebben. De nieuwe vind ik beter.
Aan de nieuwe emily?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben ook blij met deze lily. als de oude ging janken wat een hysterie was dat zeg! en normaal kan ik dus altijd heel moeilijk wennen als er nieuw iemand is. zo heeft het jaren geduurd voor ik gewend was aan de nieuwe emily
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:35 schreef leukerdje het volgende:
Ik kijk pas sinds kort naar ATWT en dan ook alleen als ik thuis ben.
Dus ik volg het niet dagelijks.Nee dat is gewoon zo. Cole heeft Sofie vermoord. (Is toch geen spoiler meer?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel blij dat ze het niet eindeloos rekken...
Dat is het ja. Ik kon nooit zo pijlen waarom ik haar irritant vond, maar dit is hm!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:10 schreef Moja het volgende:
Ik vind Carly zo irritant, niet door haar rol, maar vooral de manier hoe ze acteert. Ze probeert altijd zo "mooi" te doen incl. zwoele blik
Ik volgde het ook niet helemaal. Misschien heeft het wat met Sofie te maken ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:36 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wat is er toch met die sieraden aan de hand???![]()
![]()
vind de verhaallijn wel heel leuk nu
gisteren was een goeie aflevering ik had genotenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef SeaOfLove het volgende:
leuke aflevering vanavond! nog een paar minuten en ik kan naar bed
Er zit iets in de sieradenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:36 schreef xkellyyyyyy het volgende:
wat is er toch met die sieraden aan de hand???![]()
![]()
Moet niet gekker worden, die gozer ziet eruit of hij niet eens weet waar zijn penis voor is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef psv-gomes het volgende:
Ze hebben sex gehad ( parker en liberty )
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Adelante het volgende:
Die Parker en Liberty is gewoon kinderporno
vreemd hequote:
Ze spelen 15 en 16, en ze zijn vast ouder in het echt want dat zijn kindacteurs bijna altijd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:30 schreef Adelante het volgende:
Die Parker en Liberty is gewoon kinderporno, die acteurs zijn 12 ofzo
"Mick Hazen (born March 22, 1993) " = Parkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ze spelen 15 en 16, en ze zijn vast ouder in het echt want dat zijn kindacteurs bijna altijd.
Hij ziet er zo jaren 90 saai uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:57 schreef DarkElf het volgende:
in het gewone daglicht heeft hij een nog saaier uiterlijk dan in de studio: nietszeggende ogen, saai bruin haar en een grauwe huid.
Oh het lag dus niet aan mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:54 schreef LisaLee het volgende:
vinden jullie ook niet dat die buiten opnames er lame-ass uitzien? Lijkt wel een home video :/
Parker had ik al opgezocht (jong inderdaad),quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:39 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
"Mick Hazen (born March 22, 1993) " = Parker
"Meredith Hagner (born May 31, 1987" = Liberty
Oke, scheelt best veel
(Bron wikipedia)
Parker moet idd naar de kapperquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik blijf Parker en Liberty wel cute vinden samen hoor.. Al moet Parker z'n kapsel wel een beetje bijpunten, kan z'n gezicht bijna niet meer zien
Ik heb ook wat gemist ,lees ik hierquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Miam het volgende:
Oehh dudeee ik heb veeel gemist weer.. 't weekend maar ff wat afleveringen terug kijken
ik heb t spoilertopic vorige week een beetje gelezen, dus ik weet hetquote:Op maandag 1 februari 2010 17:52 schreef DarkElf het volgende:
Brad vind ik echt een vervelend ventje, gaat die er niet uit ofzo binnenkort?
Sinds wanneer kijk jij ATWTquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Adelante het volgende:
Wat een verhaallijn zeg
Tijd voor een nieuwe villain!
Sinds ik in de ziektewet zit en er niks anders op isquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds ik in de ziektewet zit en er niks anders op is
Ah ik zit ook thuus! Samen ATWT kijken morgen ochtend?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds ik in de ziektewet zit en er niks anders op is
UGO het is UGOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:11 schreef Moja het volgende:
Zou die Uno nog een vaste rol krijgen?
Ik hoop het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brad doe ff normaal![]()
Jack jij ook![]()
Ik ben met Juicy eens
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
minder hysterisch dan de vorigequote:
Bij jullie was toch geen plaats voor feestjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah ik zit ook thuus! Samen ATWT kijken morgen ochtend?Ik verwacht wel lekkere croissantjes.
Nee maar jij neemt toch hopelijk niet de hele kamer in beslag? Ik kreeg net telefoon of ik morgen terug wou bellen, dus hopelijk snel weer aan het werk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij jullie was toch geen plaats voor feestjes
En als man zijnde is dit voor mij tijdelijk he, als ik weer ga werken is het over met de pret (en schaamte)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Moja het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Past er ook beter bij. Meer caveman achtig
ik dacht dat jij nog studeerde?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar jij neemt toch hopelijk niet de hele kamer in beslag? Ik kreeg net telefoon of ik morgen terug wou bellen, dus hopelijk snel weer aan het werk!
Nee heb mijn diploma behaald in juni. Maar in die sector wil ik niet verder. En had het even gehad met school dus wou een tijdje werken maar dat ging moeilijker dan gedacht. Over 2 jaar denk ik weer beginnen aan een nieuwe opleiding.quote:
Ah net zoals die verpleegster chick die eerst van de opleiding was getrapt omdat ze niet met de dokter wilde neukenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee heb mijn diploma behaald in juni. Maar in die sector wil ik niet verder. En had het even gehad met school dus wou een tijdje werken maar dat ging moeilijker dan gedacht. Over 2 jaar denk ik weer beginnen aan een nieuwe opleiding.
leuke off topic gesprekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah net zoals die verpleegster chick die eerst van de opleiding was getrapt omdat ze niet met de dokter wilde neuken
(om het weet op atwt te brengen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |